Будь умным!


У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

якій іншій програмі яка працює в операційній системі Windows тут є стандартний набір елементів характерних

Работа добавлена на сайт samzan.net:

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 25.11.2024

Для користувача інтерфейс програми

У цьому розділі ми розглянемо користувальницький інтерфейс графічної програми Adobe Photoshop. На рис. представлено вікно програми при завантаженні в неї графічного документа з растровим зображенням. Як і в будь-якій іншій програмі, яка працює в операційній системі Windows, тут є стандартний набір елементів, характерних для даної операційної системи. Це - системне меню програми і документа, заголовки програми і документа, рядок стану і основне меню програми, а також системні кнопки Згорнути, Відновити / Розвернути і Закрити.

Внизу знаходиться рядок стану, який призначений для відображення поточної інформації про зображення, яке обробляється і виконуваної операції. Рядок стану розбита на три частини. У першому зліва полі вказується масштаб активного зображення. Тут ви можете задати інший масштаб, натиснувши після цього клавішу [Enter]. У другому полі відображається службова інформація, яка відповідає вибраному пункту меню рядка стану. У третьому полі відображається інформація про операції, яку ви можете виконати, використовуючи вибраний робочий інструмент.

Між рядком меню і рядком стану знаходиться робоча область програми. У ній розташовані такі елементи: блок інструментів, робоче вікно документа з смугами прокрутки і три сумісні палітри. Кожен з цих елементів є плаваючим, тобто ви можете вільно переміщати його, а також видаляти з екрану. Це дуже зручно, оскільки можна прибрати все зайве, звільнивши більшу частину екрану для обробки зображення.

Крім елементів інтерфейсу в програмі є діалогові вікна. Вони використовуються для настройки параметрів різних команд.

Розглянемо призначення основних елементів інтерфейсу.

1 - системні меню; 2 - заголовки; 3 - рядок меню;

4 - системні кнопки програми і документа, 5 - блок інструментів;

6 - вікно документа з смугами прокрутки; 7 - рядок стану; 8 - палітри програми

Меню

Основне меню програми представляє собою набір списків команд, згрупованих за функціональним призначенням. Ці списки знаходяться в згорнутому стані і відкриваються при виборі одного з них.

Клацання на тому чи іншому пункті меню приводить до появи на екрані списку вхідних в нього елементів. У цьому списку можуть знаходитися найменування як окремих команд, так і їх груп. Праворуч від назви групи команд є чорна трикутна мітка, і при виборі даного елемента відкривається додатковий список команд.

Крім основного меню в програмі є й інші, які називаються контекстними.

Контекстне меню - це група команд, що мають відношення до певного елементу інтерфейсу або виконуваній в даний момент операції. Таке меню можна відкрити двома способами: клацанням правої кнопки миші при установці покажчика в будь-якому місці робочого вікна документа або палітри або клацанням лівої кнопки, якщо покажчик встановлений на спеціальній кнопці з трикутною міткою. На рис. показані три контекстних меню. Зліва зображено меню операції виділення, а праворуч - рядки стану і палітри Color.

Розглянемо призначення команд контекстного меню рядка стану програми. При виборі команд цього меню зліва від трикутника відображається наступна інформація:

Document Sizes - обсяги пам'яті, займані активним документом без урахування шарів і службових каналів і з їх урахуванням;

Scratch Sizes - співвідношення обсягу пам'яті, використовуваної в даний час для обробки зображення, і об'єму оперативної пам'яті, доступної для програми;

Efficiency - відсоток використання оперативної пам'яті при обробці зображення;

Timing - час виконання останньої операції;

Current Tool - назва активного робочого інструмента.

Якщо встановити курсор у рядку меню зліва від чорного трикутника і натиснути кнопку миші, то через деякий час на екрані з'явиться додаткове вікно, де продемонстровано реальне співвідношення розмірів зображення і сторінки. Якщо цю процедуру виконати при натиснутій клавіші [Alt], то на екрані з'являться основні відомості про зображення, яке обробляється: Width, Height, Channels, Resolution .

У списках команд основного меню ви можете зустріти ряд додаткових написів і позначок, які всім знайомі: три крапки, назви клавіш і підкреслені літери. Крім того, деякі команди меню можуть бути затенени; це означає, що вони в даний час недоступні.

У залежності від поточного стану можуть змінюватися і назви команд.

Наприклад, команди Hide Tools та Show Tools змінюють один одного в меню Window залежно від того, чи знаходиться на екрані блок робочих інструментів програми.

Робочі інструменти

Робочі інструменти - це кнопки управління, які призначені для виконання різних операцій з обробки зображень, а також для вибору режимів їх відображення на екрані. Так як ці інструменти розташовані компактно (на одній основній і декількох додаткових спливаючих панелях, їх ще називають блоком інструментів.

На рис.4 показано, які інструменти входять до складу блоку інструментів. Зліва наведена нумерація рядів осередків блоку інструментів. Це зроблено для того, щоб можна було встановити відповідність між зображеннями інструментів та їх назвами.

Основна панель блоку, має прямокутну форму, знаходиться зліва, а додаткові панелі - праворуч. Основна панель присутня на екрані завжди, а додаткові відкриваються лише у разі перенесення інструментів з цих панелей на основну.

У кожній клітинці основної панелі знаходиться один інструмент або ціла група. Якщо інструментів декілька, то в правому нижньому куті комірки буде зображена невелика чорна мітка. Натиснувши на такій комірці і зафіксувавши на деякий час кнопку миші в натиснутому стані, ви розкриєте відповідну додаткову панель з розташованими в ній інструментами. Для вибору одного з них потрібно встановити на ньому вказівник і відпустити кнопку миші. Даний інструмент буде поміщений в комірку блоку і стане активним.

У лавах 1, 2 і 4 рисунка зображені додаткові панелі блоку, пов'язані з лівим осередкам основної панелі; в рядах 5, 8 і 9 - до правих, а в рядах 6 і 7 - до обох комірок, лівої і правої.

Палітри

Палітра - це засіб програми Adobe Photoshop 5.0, який призначений для виконання різних операцій по обробці зображення, для налаштування параметрів інструментів, а також для відображення відповідної інформації. Палітра, по суті, являє собою різновид діалогового вікна; вона відрізняється від звичайного вікна тим, що може знаходитися на екрані в розгорнутому або згорнутому стані, не перешкоджаючи виконанню операцій, які не мають до неї відношення.

На зображені три сумісні палітри, які використовуються в програмі. Кожна з них складається з декількох окремих палітр. У першу групу входять три палітри: Навігатор, Інфо і Параметри; у другу  - також три: Синтез, Каталог і Кисті, а в третю внизу - п'ять палітр: Шари, Канали, Контури, Події і Операції.

Далі наводиться короткий огляд всіх палітр програми.

Палітра Навігатор

Ця палітра управляє масштабом зображення і переміщенням останнього в робочому вікні документа. У центрі палітри знаходиться вікно навігатора, в якому міститься зменшене зображення активного документа. Червоною рамкою виділена частина зображення, яка відображається у робочому вікні документа. Перекладаючи покажчик всередину рамки і натискаючи кнопку миші, можна переміщувати рамку в палітрі, вибираючи таким чином фрагмент активного зображення, який повинен відображатися в робочому вікні документа.

Таким чином, за допомогою навігатора можна переміщати зображення в робочому вікні в тому випадку, коли воно не поміщається на екрані повністю.

Крім того, за допомогою палітри Navigator (Навігатор) можна змінювати масштаб зображення. Для цього призначені слайдер і дві кнопки, розташовані в нижній частині палітри. Переміщення бігунка слайдера вправо або вліво призводить до плавного збільшення або зменшення масштабу. Після клацання на одній з кнопок, що знаходяться по краях слайдера, масштаб зображення змінюється дискретно. Звичайно, це призводить до зміни розмірів червоної рамки, що обмежує видиму частину зображення. Якщо зображення повністю міститься в робочому вікні, то червона рамка буде збігатися з кордонами вікна навігатора.

У лівому нижньому кутку палітри Navigator знаходиться поле, в якому відображається поточне значення масштабу у відсотках.

У цьому полі можна ввести інше значення масштабу, і після натискання клавіші [Enter] активний документ буде представлений в заданому масштабі.

Щоб поміняти колір рамки в палітрі, необхідно відкрити меню палітри, клацнувши на кнопці з чорним трикутником, і виконати команду Palette Options, задавши в її діалоговому вікні новий колір рамки.

Палітра Інфо

У цій палітрі відображаються дані про колір, координати і розміри окремих точок або виділених областей зображення.

У вікні палітри Info ви можете знайти інформацію про колірні параметри пікселя зображення, на якому встановлений покажчик миші. Ця інформація зазвичай розрахована на колірні моделі RGB і CMYK і розташовується у верхній частині вікна палітри. Для моделі CMYK поруч з чисельними параметрами кольору в більшості випадків стоїть знак відсотка. Якщо замість нього ви побачите знак оклику, це означає, що колір даного пікселя не входить в колірний простір моделі CMYK.

У нижній частині вікна палітри зазначені поточні координати покажчика миші і розміри проекцій виділеної області на горизонтальну і вертикальну осі.

Інформація, наведена в палітрі Info, залежить від того, який робочий інструмент є активним. Приміром, при використанні інструменту Measure у палітрі відображається наступне:

в лівій верхній частині вікна палітри будь-яка інформація відсутня;

у правій частині вказується довжина відрізка, що з'єднує дві обрані точки зображення, а також кут його нахилу відносно горизонтальної осі;

в лівій нижній частині наводяться координати першої зазначеної точки зображення;

у правій частині вказуються розміри проекцій відрізка на горизонтальну і вертикальну осі робочого вікна.

При роботі з інструментом Color Sampler у палітрі з'являються додаткові області, в яких вказуються колірні параметри вибраних за допомогою цього інструменту об'єктів ізображенія.Для того щоб змінити форму подання інформації, яка відображається на панелі, слід відкрити меню палітри і вибрати команду Palette Options. У діалоговому вікні ви можете вибрати колірні моделі для відображення інформації про колір, а також одиницю виміру лінійних об'єктів.

Палітра Параметри

Палітра застосовується для настройки параметрів робочих інструментів програми. Поточна назва палітри і її вміст залежать від того, який інструмент вибраний. Показано чотири образу цієї палітри - при роботі з інструментами Paintbrush, Pencil, Paint Bucket  і Linear Gradient.

Наприклад, при роботі з пензлем ви можете задати в цій палітрі наступні параметри: режим змішування кольорів, коефіцієнт непрозорості фарби, розмір мазка кисті і ознака розмитості його країв.

Щоб відновити вихідні параметри для обраного або всіх робочих інструментів, необхідно відкрити меню палітри і вибрати команду Reset Tool або Reset All Tools. Процедура зміни параметрів інших інструментів проводиться таким же чином.

Палітра Синтез

За допомогою палітри Синтез вибирають кольору переднього і заднього планів. У лівій частині палітри розташовані два квадратики, за допомогою яких можна вибрати відповідний колір. Верхній забарвлений кольором переднього плану, а нижній - заднього. Клацання на квадратику робить його активним, після чого можна задавати колір потрібного вам плану.

Синтез кольору можна виконати трьома способами:

клацанням у відповідному місці колірного синтезатора;

установкою бігунків слайдерів, відповідних базових параметрах вибраної колірної моделі;

введенням числових значень цих параметрів у поля справа.

За допомогою команд меню палітри можна вибрати одну з наступних колірних моделей: Grayscale, RGB, HSB, CMYK і Lab. Крім того, тут передбачена можливість заміни колірної моделі для синтезатора. Встановіть на ньому вказівник, клацніть правою кнопкою миші і в контекстному меню виберіть відповідну модель: RGB, CMYK, Grayscale чи двоколірну.

Якщо вказаний вами колір не може бути відображений в колірному просторі моделі CMYK, то внизу ліворуч з'являться укладений у трикутну рамку знак оклику і невеликий квадрат, забарвлений кольором, який близький до заданого, але входить до числа квітів, допустимих для даної моделі. Клацання на даному квадраті призводить до заміни цим кольором того, що був заданий раніше.

Палітра Каталог

Ця палітра також призначена для вибору кольорів переднього і заднього планів, однак для їх завдання використовується не за забарвленням синтезатор, а каталог, завантажений у вікно палітри.

Робота з цією палітрою здійснюється наступним чином. Скориставшись смугою прокрутки, виберіть у каталозі потрібний колір і виконайте на ньому клацання. Цей колір стане кольором переднього плану і відобразиться в блоці інструментів. Щоб обраний в цій палітрі колір був використаний для заднього плану, необхідно клацнути на зображенні двобічної стрілки в блоці інструментів, помінявши тим самим ці кольори між собою.

У палітру Каталог можна завантажити будь-який інший каталог квітів, наявний у програмі. Клацніть на кнопці з чорною трикутною міткою у правому верхньому кутку палітри і в меню виберіть команду Load Swatches ... або Replace Swatches. У діалоговому вікні виберіть папку GoodiesColor Palettes, в якій зберігаються каталоги квітів, і відкрийте необхідний.

Палітра Кисті

Ця палітра дозволяє задати розмір і форму не тільки кисті, а й будь-якого іншого інструмента малювання для локального редагування, розташованого в блоці інструментів в рядах з третього по шостий.

У вікні палітри показано, яку форму може мати інструмент. Для деяких великих за розміром зразків вказані діаметри.

Щоб вибрати кисть, помістіть курсор у відповідну клітинку палітри і виконайте клацання. У результаті вказаний зразок стане активним і навколо нього з'явиться чорна рамка.

Додаткова настройка кисті виконується в діалоговому вікні Brush Options, яке відкривається після подвійного клацання мишею на її зразку.

Палітра Шари

Палітра Шари призначена для виконання різних операцій при обробці багатошарових зображень.

Палітра Канали використовується при роботі з колірними і службовими каналами оброблюваних зображень.

Палітра Контури призначена для роботи з контурами, що представляють собою допоміжні векторні об'єкти

Палітра Події дозволяє фіксувати проміжні етапи обробки зображень і у випадку необхідності повертатися до них

Призначена для автоматизації обробки зображень шляхом створення і багаторазового застосування сценаріїв, що представляють собою набори команд, часто використовуваних при обробці. На рис. зображені два варіанти цієї палітри: ліворуч - звичайний, праворуч - кнопковий. Останній застосовується лише в режимі відтворення сценаріїв.

Практична частина

Створення банерів

1. Спочатку створимо новий файл. Він не повинен бути більшим. Наш банер буде 300 пікселів в ширину і 80 - у висоту, а фон краще зробити прозорим.

2. початком роботи переконаємося, що все необхідне є у нас під руками. Для цього потрібно відкрити меню "Вікно". Нам знадобляться вікна Шари, Анімація, Інструменти, Стилі. Біля цих слів повинні стояти галочки. Це означає, що вікна вже відкриті на екрані. Вони також можуть бути позначені словами "приховати" і "показати". Якщо вікна вже є, близько їх назв стоїть слово "приховати". Якщо вікон на екрані немає, потрібно клацнути по їх назвах мишкою, і вони з'являться.

Отже, ми налаштували програму, а тепер зробимо кадри, які будуть змінювати один одного. У програмі ImageReady такими кадрами є шари. Робота з шарами - звичайна справа для багатьох графічних редакторів. Але якщо Ви ще не знаєте, що це таке, уявіть собі прозорі плівки. На кожній з них намальовані окремі фрагменти і, накладені одна на одну, вони створюють враження цілісної картинки. Але кожен шар при цьому можна редагувати окремо від інших.

Кадри рухомий картинки в ImageReady створюються з шарів, тому спочатку потрібно зробити багатошарове зображення.

У нашому банері буде тільки два шари.

3. Заллємо фон кольором.

4. Надрукуємо слова "Adobe PhotoShop». Колір тексту - будь-який, гарнітура - Arial, розмір - 34 px. Розмістимо текст по центру.

Перед

Зверніть увагу на палітру "Шари" - шарів тепер два.

5. Для оформлення тексту використовуємо готові ефекти. На панелі "Стилі"  виберемо стиль і, утримуючи лівою кнопкою миші, перетягнемо його на букви.

6. На палітрі Шари кликнемо правою кнопкою миші на заголовку шару з фоном і з контекстного меню виберемо саму верхню позицію - Дублювати шар. Теж саме проробимо з шаром, що містить букви. Шарів стало чотири. Перетягуючи шари по палітрі, можна розташувати їх у будь-якому порядку. Нам необхідно, щоб шари розташувалися у такій послідовності знизу вгору: фон - текст - фон - текст.

7. У верхньому шарі, що має текст, поміняємо напис на Adobe ImageReady. Застосуємо до букв інші ефекти, також скориставшись заготівлею.

8. Виділимо шар з текстом. Зайдемо в меню "Шари" і виберемо "склеїти з нижнім". Тепер букви і лежав під ними фон об'єдналися в один шар.

9. Проробимо те ж саме з іншим текстом і отримаємо два шари з різними написами і фоном. Залишилося перетворити їх в кадри.

10. Для цього звернемося до вікна "анімація". У меню цього вікна виберемо команду "зробити кадри з шарів".

У вікні з'являться два кадри. У кожного з них потрібно поставити час, протягом якого кадр буде перебувати на екране.11. Натиснемо маленьку стрілочку в нижньому куті першого кадру. Виберемо 0,5 секунди. Точно так само зробимо з іншим кадром.

Ось і все. Наш банер готовий!

PAGE  6




1. тема яку ми також застосовуємо щоб-аби- репрезентувати власний досвід-дослід-
2. Розробка програмної моделі та моделювання високоточної компютерної системи
3. Масаж пальців рук
4. политический режим
5. Характеристика маркетингового дослідження товару
6. Сучасная беларуская мова
7. Лабораторная работа- Исследование биполярного транзистора
8. буквицяперша буква абзацу збільшена у розмірах 7
9. Технологический процесс изготовления микромодуля этажерочного типа применительно к серийному производству
10. технической деятельностью в рамках какойлибо из отраслей дизайна
11. ВВЕДЕНИЕ Курсовая работа посвящена административной юстиции ее признакам видам зарубежной практике
12. Свойства материи согласно диалектическому материализму
13. Причины выхода на внешний рынок Расширение рынка сбыта с целью увеличения прибыли
14. 29500
15. 1 Дефекты поверхности 1
16. докладчика карточка докладчика Программа конференции проект Резолюции и пр
17. Депортация народов
18. 1137млрд дол рост как всего внешнеторгового оборота так и со странами дальнего зарубежья составил за год 4
19. Тема 1 Предмет и основные понятия корпоративных информационных систем
20. а А Анненк