Програмування і чисельні методи
Работа добавлена на сайт samzan.net: 2016-03-13
Поможем написать учебную работу
Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.
Предоплата всего
от 25%
Подписываем
договор
ПИТАННЯ
до екзамену з дисципліни "Програмування і чисельні методи"
- Види програмного забезпечення. Операційні системи. Види файлів. Прикладне програмне забезпечення.
- Види проектів Borland C++ Builder та їх особливості. Налаштовування параметрів середовища Borland C++ Builder.
- Зберігання пароектів Borland C++ Builder. Компіляція та сторення програм.
- Типи даних. Ціли типи даних та їх особливості.
- Дані з рухомою крапкою та їх особливості.
- Ключові слова, які використовуються для визначення даних. Одиночні дані та масиви.
- Засоби ініціювання даних під час опису. Засоби визначення текстових рядків.
- Структура програмного тексту. Структуризація програм "Си".
- Що таке "вираження" мові "Си". Особливості формування результатів виражень.
- Оператори "for", "while", "do … while".
- Оператори "if", "else".
- Оператори "goto" и "switch".
- Основні відомості про функції в "Си".
- Препроцесор "Си".
- Повертання значень функціями.
- Статичні та регістрові змінні.
- Рекурсія в "Си".
- Основні відмінності покажчиків від звичайних зміних. Структура та формат покажчиків.
- Покажчики на функції. Покажчики і аргументи функцій.
- Покажчики та багатовимірні масиви. Ініціалізація масивів покажчиків.
- Описання покажчиків. Описання та використання покажчиків на функції.
- Що таке "породжені типи даних"?
- Структури і функції. Призначення структур.
- Опис структури. Шаблони та екземпляри структур. Коли відбувається розподілення пам'яті під структри
- Масиви структур. Покажчики на структури.
- Основні відміні об'єкту від структури. Переваги об'єктно-оріентованої технології програмування над традиційними технологіями.
- Основні принципи проектування програм, в разі використання об'єктно-оріентованої технології програмування.
- Опис класу. Клас - шаблон об'єкту.
- Конструктори та деструктори. Визначення функцій-членів класів.
- Об'єкт - екземпляр класу. Ініціалізація покажчиків на об'єкти. Знищення об'єктів.
- Засоби регулювання доступу до внутриоб'єктних змінних та процедур (загальнодоступні, захищені та власні змінні).
- Успадкування змінних та процедур. Визначення класів-спадкоємців. Деяки особливості успадкування.
- Використання однакових імен процедур для реалізації різних алгоритмів, в залежності від типів вхідних даних та результату аналізу.
- Перевантаження операцій.
- Загальні принципи проектування WINDOWS-програм.
- Програмування подій.