Будь умным!


У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

Аксиология не туралызерттейтінілім ~~ндылы~ B ~~дай C т~жірибе D білім E болмыс 6

Работа добавлена на сайт samzan.net:

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 2.6.2024

1."Философия - ойлау арқылы ақиқатқа, білімге жету"- кімнің тұжырымдамасы?

Диоген

+Сократ

Зенон

Эпикур

Аристипп

    2."Философия - ғылымдар негізі"- деген анықтаманың авторы:

Платон

+Аристотель

Сократ

Фалес

Пифогор

4.Философияның функцияларына жатады:

+Дуниеге көзқарастық,сындық,болжамдық

Діни, идеалистік

Эклектика, метафизика

Идеализм, материализм

Монизм,дуализм

5.«Аксиология» не туралызерттейтінілім:

+A) құндылық

B) құдай

C) тәжірибе

D) білім

E) болмыс

6.Болмыс проблемасынқарастыратын философия бөлімі

A) диалектика

+B) онтология

C) гносиология

D) диалектика

E) метафизика

7.Дуализм философиясының мәні

A) Табиғат заңдары, адам ой-өрісі арқылы құралады.

B) Дүние негізі әлемдік ақыл-ойда тұрады.

C) Дүние адам санасына тәуелсіз өмір сүреді.
D) Барлығыақыл-парасатқанегізделген.

+E) Материя жәнерух-болмыстыңекінегізі.

8.Материализмге қарсы, философиялық бағыт:

+A) идеализм

B) эмпиризм

C) сенсуализм

D) рационализм

E) агностицизм

9.Философиялықконцепцияларды идеализм мен материализмгебөлуқандайнегіздердеболды?

+A) болмыс  немесе сананың біріншілігін анықтауда

B) универсалдыққа қатынасы

C) политеизмнен монотеизмге өту негізінде

D) дінге қатынасы

E) ерікті

10.Дуализмді  (пуруша мен пракрити) ұстанған Үнді философиясының бағыты:

+Санкхья

Веданта

Ньяя

Иога

Миманса

11.Ежелгі Унді философиялық мектептерін 2 ге бөліп қарастырамыз : астика және настика деп, олардың бір-бірінен басты айырмашылығы қандай?

+Астика веданы мойындайды, настика мойындамайды

Настика веданы мойындайды,астика мойындамайды

Астика ведалық ілімдермен таныс емес,настика таныс

Настика ведамен таныс емес, астика веданы терістейді

Настика Веданың авторларының мектептері, астика оны жалғастырушылар

12.Локаята мектебінің негізін салушылар:

А. Лао-Цзы, Чжуан - цзы

В. Конфуций, Мо-ди

С. Будда, Чарвака

+Д. Чарвака, Брихаспати

Е. Мо – Цзы, Сунь-цзы

13.Джайнизм ұстанғанпринциптердіңбірісатьяненібілдіреді:

Ұрламау

Ешқандайтіріжәндікке де зиянкелтірмеу

+Шыншыл болу

Әуесқойланбау

Жанұядан бас тарту

14.Үнді философиясындағы «ортаңғыжол» идеясықайбағытта:

A) Легистер

B) даосизм

C) джайнизм

D) моизм

+E) буддизм

15.Легизм (Фа-цзя)  мектебініңнегізінқалаушыкім?

A) Мэн-цзы.

B) Лао-цзы.

+C) Хан-Фей-Цзы

D) Сюнь-цзы.

E) Будда.

16.Конфуций іліміншееңжоғарыжаратушы күш:

+Аспан

Күн

Ай  

Құдай

Жер

17.«Дао де цзин» еңбегініңмазмұнындақайойшылдыңойлары мен ізбасарларыныңілімдеріжазылған?

A) Мэн-цзыжәнеоныңізбасарларыныңілімдері

+B) Лао-цзыжәнеоныңізбасарларыныңілімдері

C) Конфуций жәнеоныңізбасарларыныңілімдері

D) Сюнь-цзыжәнеоныңізбасарларыныңілімдері

E) Будда жәнеоныңізбасарларыныңілімдері

18.Көне Үнді философиясының эпикалық кезеңінің философиялық қайнар көзі болып таблатын поэма-эпос:

+A) Махабхарата, Рамаяна

B) Ригведа,Самоведа

C) Самхиттер, Упанишада

D) Рамаяна, Ведалар

E) Інжіл

19.Джайнизмнің  негізін  салған ойшыл:

А. Лао-Цзы

+В. Махавира

С. Будда

Д. Чарвака

Е. Мо – Цзы

20.Философиялық мазмұны терең веданың соңғы бөлімі қандай?

Самхиттер

Брахмандар

Араньяктар

+Упанишада

Яджурведа

21.Ежелгі Унді философиясының негізгі қарастырған мәселелерін көрсет:

+Адамгершілік, адамдық қатынастар

Монотеизмді қорғау

Ғылымицентризм

Дуниенің дамуы мәселелері

Саяси  заңдарды орнату мәселесі

23.Буддизмдегі қандай термин адамның барлық әрекеттерінің соңғы мақсатын білдіреді?

+А) Нирвана

В) Карма

С) Сенім

D) Таным

Е) Атман

24.«Ешқашан бұл дүниеде жек көру жек көрумен тоқталмаған. Тек оның жоқтығы, оны доғарған»  деген кімнің  ойы:

А) Мұхаммед-пайғамбардың.

+В) Будданың.

С) қайырымды шеше Терезаның.

D) Махавираның.

Е) Конфу-Цзыдың.                                                                                

25.,,Өзіңді өзің таны,,-деген философ:

A) Гераклит

B) Демокриттікі

+C) Сократтікі

D) Платондікі

E) Аристотельдікі

26.Левкипп, Демокрит, Эпикур… Олардың көзқарастары нені бірікіреді?

A) Диалектикалығы

+B) Атомизм

C) Діни

D) Ортақ ештеңе жоқ

E) Олар грек тілінде жазған

27.Платон құрған  философиялық мектеп қалай аталды?

A) Лицей

B) Гимназия

C)Милет

+D) Академия

E) Скептицизм

28.Аристотельдің ізбасарлары, ілімін жалғастырушылар қалай аталады:

+Перипатетиктер

Киниктер

Киренаиктер

Скептиктер

Софистер

29.Фалес үшін алғашқы бастама не болып табылады?

+A) Су.

B) От.

C) Апейрон.

D) Ауа.

E) Жер.

30.,, Адам барлық заттың өлшемі,,-қай философтың пайымдауы осылайша басталады ?

A) Пифагор

+B) Протагор

C) Платон

D) Птоломей

E) Фалес

31.Адам дегеніміз саяси жануар,- деп тұжырымдаған……

A) Сократ

B) Платон

+C) Аристотель

D) Юстиниан

E) А.Македонский

33.Философияға ең алғаш болмыс мәселесін енгізген антика заманының ойшылы:

Зенон

Ксенофан

+Парменид

Фалес

Анаксимен

34.Киниктер мектебінің өкілдері ұстанған жолдары:

+Аскетизм және мемлекеттен, мәдениеттен, жанұядан  бас тарту

Гедонистік, эвдомонистік

Әдет-ғұрыпты сақтап сыйлау, ешқандай тірі жәндікке зиян келтірмеу

Табиғатты сүю, мәдениетті болу

Шыншыл болу, әдет-ғұрыпты сақтап сыйлау

35.Киниктер мектебінің негізгі қарастырған мәселелері:

+Адамдардың ішкі жан дүниесі

Дүниенің түпнегізін анықтау

Әдет-ғұрыпты сақтау

Мәдениетті қоғам орнату

Мемлекет, заң

36.Киренаиктер мектебінің өкілдерін көрсетіңіз:

Фалес, Анаксимандр

Зенон, Парменид

Диоген, Антисфен

+Аристипп, Антипатр

Платон,Сократ

37.Киренаиктер мектебініңөкілдерініңкөзқарастарыкайбағытқакіреді:

+Гедонистік, эвдомонистік

Материалистік

Дуалистік

Аскетизм, идеализмдік

Агностицизмдік

38.Гераклиттің диалектикалық тұжырымы:

A) Болмыстың өзгермейтіндігі.

+B) Барлық тіршіліктің жаппай өзгерісі және қарама-қайшылықтығы.

C) Барлық тіршілік негізін құрайтын төрт элемент: су, от, ауа және жер.

D) Жанның мәңгілігі және көшпелілігі туралы.

E) Атомдардың барлық зат бастамасы негізі жөнінде.

39.Антика заманының философиясына қай елдердің философиялық ілімдерінің жүйесін жатқызамыз

Ежелгі Грек және Қытай

Ежелгі Қытай және Үнді

Ежелгі Қытай және Рим

Ежелгі Рим және Үнді

+Ежелгі Грек және Рим

40.Антика заманының қай мектебінің өкілдері дүниенің  түп негізін материалдық негізден іздеді:

+Милет мектебі

Академия

Ликей

Пифогоршылдар мектебі

Киниктер мектебі

41.«Күндіз далада шам ұстап нағыз адам іздеп жүрген» - деген аңыз – әнгіменің кейіпкері:

+Диоген

Аристипп

Антисфен

Платон

Сократ

42.Антика заманындағы натурфилософиялық бағытқа қай ойшылдардың ілімдерін жатқызамыз:

Диоген, Антисфен

Аристипп

Сократ, Платон

Продик, Гиппий

+Фалес, Анаксимандр

43.Антика заманындағы даналықтың шешендіктік кәсіби ұстаздары ретінде танылған ойшылдар:

Киниктер

Скептиктер

+Софистер

Стоиктер

Атомистер

44.Антикалық кезеңдегі қай философтың еңбектері апориялар деп аталып кеткен:

A) Пифагор

B) Анаксимандр

C) Сократ

+D) Зенон

E) Демокрит

45.“Мен білемін өзімнің ештеңе білмейтінімді” деген қанатты сөздің авторы кім?

+A) Сократ.

B) Фалес.

C) Платон.
D) Гераклит.

E) Аристотель

46.Антика заманыныңқай философы “Идеальдымемлекет” ұғымының авторы?

A) Демокрит.

B) Гераклит.

C) Сократ.
+D) Платон.

E) Аристотель.

47.Антик дәуірінде кім алғаш рет философияға болмыс ұғымын енгізеді?

A) Анаксимандр

B) Зенон

C) Аристотель

+D) Парменид

E) Гераклит

48.“Эманация”- деген неоплатонизмдегі ұғым  нені білдіреді:

+А) арнасынан шығып ағу.

В) құдайға талпыну.

С) денелердің қосылуы.

D) денелердің серпілісі.

Е) денелердің тартылуы.                                                                                

49.«Білу үшін,  сенемін»- кімнің сөзі?

A) Ибн-Рушд

B) Аль-Фараби

C) Августин

D) Боэций

+ E)А. Кантерберийский

50. «Медицина каноны» шығармасының авторы?

A) Ы. Алтынсарин

B) Аристотель

+C) Ибн Сина

D) Абай

E) Ш. Уалиханов

51.Батыс Еуропадағы Орта ғасыр философиясының өкілі, “Құдай қаласы” және “Жан туралы ” еңбектерінің авторы

A) Ф. Аквинский.

+B) А. Августин.

C) К. Тертулиан.
D) П. Абеляр.

E) И. Росцелин.

52.Провиденционализм тұжырымдамасы:

+Тарихты жасаушы құдай

Тарихқа құдай араласпайды

Құдай жоқ

Тарихи-материализмді қолдайды

Құдай дүниені жаратады,бірақ әрі қарайғы өміріне араласпайды

53.Батыс Еуропадағы орта ғасыр философиясында философия мен теологияның арақатынасы қалай анықталды:

+Философия – діннің қызметшісі

Философия теологияға қарсы

Философияның теологияға қатысы жоқ

Философия адам сенімін зерттемейді

Теология –философияның қызметшісі  

54.Реалистер мен номиналистерарасындағыталасқайкезендеболды?

A) Антик философиясында.

+B) Орта ғасырфилософиясында.

C) Жана дәуірфилософиясында.
D) Ағартуфилософиясында.

E) XXғасырфилософиясында.

55.Әлемнің екінші ұстазы.

A) Ибн-Сина.

B) Ибн-Рушд.

+C) Әл-Фараби.

D) Маркс.

E) Гегель.

56.Қожа Ахмет Яссауидің көзқарастарын қай бағытқа жатқызамыз:

A) Перипатетизмге.

B) Пантеизмге.

+C) Суфизмге.

D) Рационализмге.

E) Эклектизмге.

57.Әл-Фараби қай философтың еңбегін комментария бере отырып араб тіліне аударды:

A) Сократ

B) Гераклит

C) Конфуций

D) Пифагор

+E) Аристотель

58.“Креационизм” дегеніміз:

А) Көп Құдайларға табыну.

+В) Құдай- барлық дүниенің жаратушысы.

С) Құдайды терістеу.

D) Құдайды сынау.

Е) Құдайды- жоққа шығару.

59.Фатализм тұжырымдамасы:

+А) Құдай адам тағдырын алдын-ала белгілеп қояды.

В) Құдай- барлық дүниенің жаратушысы.

С) Құдайды терістеу.

D) Құдайды сынау.

Е) Құдайды- жоққа шығару.

60.Қай дәуірде құдай ең жоғарғы құндылық болды?

А) Антикада

В) Жаңа дәуірде

С) Қайта өрлеуде

+D) Орта ғасырда

Е) ХХ ғасырда

61.Данте қай орта ғасыр ойшылын «Білетіндердің ұстазы» деп атаған:

А) Әл-Фараби.

+В) Ибн-Рушд.

С) Ибн-Сина.

D) Ибн-Халдун.

Е) Суфи-Алаяр

62.Дж. Локк  танымның негізі деп есептейді

А. қиялды

В. интуицияны

С. ойды

+Д. сезімді

Е. елестетуді

63.Жаңа замандағы Француз энциклопедистерінің басшысы:

A) К.Гельвеций

B) Ж.Ж.Руссо

C) Ж.Ламетри

+D) Д.Дидро

E) Гольбах

64.“Білім-күш” қағидасының авторы

A) Декарт.

B) Галлилей.

+C) Бэкон.

D) Демокрит.

E) Платон.

65.“Жаңа Органон”еңбегініңавторы?

A) Декарт.

+C) Бэкон.

D) Демокрит.

E) Платон.

66.Эмпиризмнің негізінде, ой қортудың қандай логикалық формасы жатыр?

+A) Индукция.

B) Дедукция.

C) Анализ.
D) Синтез.

E) Аналогия.

67.“Монада” туралыілімнің авторы

+A) Г.Лейбниц.

B) А.Шопенгауэр.

C) З.Фрейд.
D) Ф.Ницше.

E) Л.Фейербах.

68.Декарт қандай субстанцияларды бөліп көрсетеді ?

+A) Жан мен тән

B) Құдай мен періштелер

C) Адамныңпарасаты мен сананы

D) Материяны

E) Ойлайтынжәнекеңістік

69.Қай дәуiрдiң философиясын антропоцентрлiк дүниеге деген көзқарас деп атауға болады:

А) Жаңа заман дәуірін,

        В) Орта ғасыр дәуiрiн,

+С) Қайтаөрлеудәуiрiн,

        D) Антикалық  дәуiрдi,

        Е) Ағартушылық дәуiрдi.

70.Қайтаөрлеуфилософиясынатәнадамтұсiнiгiнанықтаңыз:

+А)  Адам – олжаратушы, суретшi,

        В)  Адам –  ол микрокосмос,

        С)  Адам –  олқоғамдықжануар,

        D) Адам –  олойлаушыжан,

        Е)  Адам –  олҚұдайжаратқанжан.

71.Ренесанстағыойлау, идеология жәнемәдениеттегiнегiзгiбағыты (тенденциясы):

+А)  Дүниетүсiнудегiтеоцентрлiктенантропоцентрлiккеөту,

        В) Антропоцентризмгеқарсыкүрес,

С)  Бейбiтшiлiкөмiрсүругеұмтылу,

        D) Космоцентрлiкдүниетанымғадегенкөзқарасқа қайта оралу,

        Е) Схоластика

72.«Басқарушы» трактатының авторы?

A) Телезио

B) Абеляр

+C) Макиавелли

D) Мор

E) Кампанелла

73.Қайта Өрлеу дәуірінде бастапқы әлеуметтік утопияға философиялық көзқараспен ден қойған…

A) Данте

+B) Томас Мор

C) Эразм Роттердамский

D) Лоренцо Валло

E) Петрарка

74.Қайта өрлеу дәуірінің  ойшылы,  «Ләззат алу жөнінде» - еңбегінің авторы:

+Лоренцо Валла

Николай Коперник

Пико Делла Мирандолла

Данте Альгиери

Джордано Бруно

75.Қайта өрлеу дәуірінің  қай ойшылы адам және Құдай мәселесінде адамды Құдайға мейлінше жақындатып: «Өнерге байланысты айтсақ, біз Құдайдың немересіміз деп айта аламыз» - деп айтқан:

+Л.Винчи

Д. Альгиери

Дж.Бруно

Н.Кузанский

Э.Роттердамский

76.Қайта Өркендеу дәуіріндегі әлеуметтік-саяси философияның өкілдері:

+ Н.Макиавелли, Т.Мор, Т.Кампанелла

Э.Роттердамский; М.Монтень;

Л.Винчи, Н.Коперник,

Н.Кузанский, Г.Галилей

Д.Бруно, Л.Валла.П.Мирандолла

77.«Құдай комедиясы» - еңбегінің авторы:

Л.Винчи

+Д. Альгиери

Дж.Бруно

Н.Кузанский

Э.Роттердамский

78.«Ақымақтықта мадақтау» - еңбегінің авторы:

Д. Альгиери

Дж.Бруно

Н.Кузанский

+Э.Роттердамский

Л.Винчи

79.«Философиялық дәлелдер қарапайым халықтарға емес, біздің пайымдауларымызды түсінуге қабілетті дана адамдарға арналған» - деген ойдың авторы:

Д. Альгиери

+Дж.Бруно

Н.Кузанский

Э.Роттердамский

Л.Винчи

80.Қайта өреу дәуірі философиясындағы «Тәжірибелер» еңбегінің авторы, философиялық көзқарасы скептицизм бағытында болған ойшыл:

+Монтень

Кузанский

Мор

Кампанелла

Макиавелли

81.Ақиқатты танудың әдісін Сократ қалай атады?

А) рефлексия

В) праксис

С) апейрон

+Д) майевтика

Е) анемнезис

82. Философиялық көзқарастың ерекшелігі неде?

+А) мәңгі сұрақтармен айналысуында

В) қайғырғанда жұбатуында

С) мемлекетке қызмет етуінде

Д) болашақты болжауында

Е) жаңа саяси идеяларды жасауында

83.Дінді, мифті және философияны не біріктіреді?

А) рационализм

В) қарапайым сана үшін қолайлылық

С) агностицизм

+Д) көзқарастық мәселелердің қойылуы

Е) рефлексия

84.Дүниені танудың қандай тәсілінде дүниенің діни образы жасалады?

А) қарапайым танымда

В) мифологиялық танымда

+С) діни таным

Д) ғылыми танымда

Е) философиялық танымда

85.Субьективтік идеалистік пікірді көрсет:

+А) өмір сүру яғни қабылданғандықты білдіреді

В) барлық шындық саналы

С) дүниенің негізі – ол сандар

Д) дүние адам санасынан тыс өмір сүреді

Е) материя мен рух мәңгі және бір-біріне тәуелді емес

86.Ежелгі Үнді елінде қай философиялық мектеп материалистік идеяны дамытады?

А) веданта

В) ньяя

+С) миманса

Д) чарвактар

Е) буддизм

87.Будда ілімінше, адамзат өмірінің мәні неде?

А) тілдесуде

В) еңбектенуде

+С) азаптануда

Д) ақиқатқа ұмтылуда

Е) қоғамдық өмірде

88.Буддизм дін бе, әлде философия ма?

А) философия

В) дін

+С) буддизмде философия да дін де

Д) бұл ғылым

Е) сұрақ дұрыс емес

89. Конфуций этикасының негізгі ұғымы:

А) Дао

В) Шу

С) Чжен-мин

+Д) Жэнь

Е) Чжун-Юн

90. Буддизмдегі қай термин адам әрекеттерінің соңғы мақсатын, бостандықты білдіреді?

+А) Нирвана

В) Карма

С) Сенім

Д) Таным

Е) Атман

91. «Гилозоизм» дегеніміз нені білдіреді?

+А) қоршаған табиғаттың жаны бар деп түсініу

В) ой дүниеге табыну

С) жансыз әлемді құдыреттендіру

Д) жануарға табыну

Е) ата-баба рухына табыну

92. Өз ілімінде  «тең орта», «өзара сүйіспеншілік», «адамгершілік» принциптерін негіздеген ойшыл:

А) Махавира Джина

В) Лао Цзы

С) Сюн Цзы

Д) Будда

+Е) Конфуций

93.Идеялар әлемін Платон қалай сипаттады?

А) уақытша деп

В) сезімділік деп

+С) мәңгі деп

Д) қозғалыста деп

Е) бөлінеді деп

94. Аристотель жеке заттарды қалай атады?

+А) материя мен форманың бірлігі

В) материясыз форма

С) белсенді бастама

Д) енжар бастама

Е) формасыз материя

95.Космоцентризм, онтологизм стихиялық диалектика қай дәуірдің философиясына тән?

+А) антикалық

В) орта ғасыр

С) жаңа дәуір

Д) ағартушылық

Е) қайта өрлеу

96. «Материя» және «форма» туралы философиялық ілімінің авторы кім?

А) Демокрит

В) Сократ

С) Гераклит

+Д) Аристотель

Е) Платон

97. «Мемлекет» еңбегінің антикалық авторы кім?

+А) Платон

В) Гераклит

С) Аристотель

Д) Пифагор

Е) Фалес

98.Орта ғасырлық араб тілдік философия қай ойшылдың ілімдеріне сүйенді?

А) Платон

+В) Аристотель

С) Фалес

Д) Эпикур

Е) Пифагор

99.Пифагордың пікірін көрсет?

+А) барлық дүниенің бастамасы -сан

В) бір өзенге екі рет кіре алмайсың

С) барлығы судан жаралған

Д) барлық заттар атомнан тұрады

Е) барлығының бастамасы апейрон

100.Демокриттің концепциясы қайсы:

А) болмыстың өзгермейтіндігі

+В) атомдар туралы

С) төрт элементтер туарлы: су,ауа,от,жер

Д) жанның мәңгілігі туарлы

Е) атомдар туралы




1. Статья 1 Предмет регулирования настоящего Федерального закона Настоящий Федеральный закон регулирует о
2. Экономический расчет производства слабой азотной кислоты с использованием данных по технологии неорганических веществ
3. і Технічно вірно і правильно вироблені прийоми цих засобів дають можливість набути чіткої і легкої вимови щ
4. Эффект Ганна и его использование, в диодах, работающих в генераторном режиме
5. Реферат- Рекомбинантные(химерные) ДНК
6. на тему- ldquo; Джейсон Стетхем ldquo;
7. Миф как явление культуры
8. двигательным аппаратом человека кости связки и сухожилия мышцы и фасции в т
9. Вечера на хуторе близ Диканьки Она словно дикая птицаПугается звона монет
10. на тему- Роль государственного бюджета в расширении инвестиций в реальный сектор экономики Вып
11. тупиков субъектов на которых прекращается цепочка коммуникаций т
12. Лабораторная работа 1 Каскадная сеть прямой передачи CF в рабочем пространстве MTLB
13. Психология социальных сетей Анкета Пароли и безопасность Исследование являет
14. Между завтраком и обедом
15. Тема 33- Философия общества
16. Закон спроса представляет собой следующую зависимость- а Рост доходов потребителей ведет к тому что он
17. Правовое регулирование деятельности Федеральной службы охраны Российской Федерации 1
18. Русские православные монастыри и их роль в развитии национальной культуры1
19. Лабораторная работа 5.1
20. либо промежуточных носителей информации