Будь умным!


У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

тематичне планування на 2013-2014 н

Работа добавлена на сайт samzan.net:

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 2.6.2024

Календарно-тематичне планування на 2013/2014 н.р

Курсу «Сходинки до інформатики»

Вчителя ЗОШ №5 Цибульської В.М.

2- А клас

№ уроку

Розділ, тема уроку

Кількість годин

Дата проведення

Повторення

I семестр

Комп’ютери та їх застосування

3

I група

II група

1

У комп’ютерному класі.

Перегляд демонстраційного матеріалу, СДІ

1

2

Що може комп’ютер.

Перегляд демонстраційного матеріалу, СЗ

1

3

Комп’ютери бувають різні.

Перегляд демонстраційного матеріалу, СДІ або СЗ

1

Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером

9

4

З чого складаються комп’ютери.

Практична робота, ПЗ, вправа Відпрацювання навичок роботи з мишею. Наведення вказівника на об’єкт. Переміщення мишки по килимку.

1. Гра «Полий квіти» - GC/Вивчення комп'ютера/Ігри для розвитку рухів мишею/Управління шлангом.

2. Гра «Очисти малюнок» - GC/Вивчення комп'ютера/Ігри для розвитку рухів мишею/Переміщення мишки.

1

5

Складові частини комп’ютера.

Практична робота, ПЗ, вправа

Відпрацювання навичок роботи з мишею. Обрати об'єкт натисненням лівої клавіші мишки.

1. Гра «Клацання мишкою» - GC/Вивчення комп'ютера/Ігри для розвитку рухів мишею/Клацання мишкою.

2. Гра «Малюємо по точках» - GC/Вивчення комп'ютера/Ігри для розвитку рухів мишею/Клацайте і малюйте.

1

6

Робочий стіл.

Практична робота, ПЗ, вправа

Вивчення об'єктів Робочого столу. Навички подвійного клацання лівою клавішею мишки.

1. Гра в парах «Загадаю значок». Один учень називає однокласнику напис, який прочитав на Робочому столі під значком, інший шукає та вказує на нього.

2. Гра «Ловлю рибку» - GC/Вивчення комп'ютера/Ігри для розвитку рухів мишкою/Клацніть по мені.

3. Гра «Очисти малюнок подвійним клацанням» - GC/Вивчення комп'ютера/Ігри для розвитку рухів мишкою/Подвійне клацання кнопкою миші.

1

7

Програма. Вікно програми.

Практична робота, ПЗ, вправа

1. Ознайомлення з середовищем програми Я - Розумник. Тренувальні вправи з метою формування вміння відкривати вікно програми, знаходити завдання в різних розділах, переходити до головного вікна програми.

2. Гра «Хронологія» - GC/Дослідження/Різноманітні ігри/Хронологія.

3. Гра «Врівноваж терези» - GC/Математика/Вправи по простому рахунку/Рівновага на вагах

1

8

Як правильно вимкнути комп’ютер.

Практична робота, ПЗ, вправа

1. Вмикаємо комп’ютер. Робочий стіл. Тренувальні вправи з метою повторення назв частин комп’ютера, закріплення вміння пізнавати й називати складові ПК, вмикати комп’ютер, виконувати дії з об’єктамиРобочого столу.

Вдосконалювати навички вибирати та переміщати об’єкти лівою клавішею мишки; вчити орієнтуватися в середовищі програми навчального призначення: обирати кнопки для підтвердження виконання вправи, слідкувати за індикатором правильності виконання вправи, орієнтуватися у рівнях одного завдання.

2. Гра «Складні кольори» - GC/Дослідження/Ігри з кольорами/Складні кольори.

3. Гра «Знайди деталі» - GC/Дослідження/Різноманітні ігри/Знайди деталі.

4. Коректне завершення роботи з програмою. Вимкнення комп'ютера

1

9

Знайомтеся – клавіатура.

Практична робота, ПЗ, вправа

Вдосконалювати навички запускати програму на виконання, вибирати об’єкти одинарним клацанням лівою клавішею мишки;

вчити орієнтуватися в середовищі програми навчального призначення: обирати кнопки для повтору демонстрації, змінювати інструменти за бажанням.

1. Гра «Розрізняю кольори» - GC/Дослідження/Ігри з кольорами/Кольори.

2. Гра «Мелодія» - GC/Дослідження/Вправи зі звуком/Знайди деталі.

1

10

Вивчаємо клавіатуру.

Практична робота, ПЗ, вправа

Формувати вміння розрізняти різні групи клавіш клавіатури комп’ютера та їх призначення, вчити використовувати клавіатуру в середовищі навчальних програм;

вчити орієнтуватися в середовищі програми навчального призначення: обирати рівень навчальної гри, вчити планувати власні дії на кілька кроків вперед; розвивати вміння послідовно виконувати заплановані дії.

1. Гра «Лабіринт» - GC/Дослідження/Ігри в лабіринт/Лабіринт.

1

11

Продовжуємо вивчати клавіатуру.

Практична робота, ПЗ, вправа

Вчити використовувати клавіатуру для введення окремих символів та слів кирилицею у середовищі клавіатурного тренажера;

вчити орієнтуватися в середовищі клавіатурного тренажера: співвідносити зображення літер на екрані монітора з відповідною клавішею на клавіатурі, навчити вводити великі літери натисненням двох клавіш одночасно.

1. Гра «Кинь м’яч пінгвінові Туксу» - GC/Вивчення комп'ютера/Вправи з клавіатурою/Кинь м’яч пінгвінові Туксу. .

2. Гра «Мелодія» - GC/Вивчення комп'ютера/Вправи з клавіатурою/Падаючі букви.

1

12

Працюємо з  клавіатурою.

Практична робота, ПЗ, вправа

Навчити використовувати клавіатуру для введення цифр та окремі службові клавіші у середовищі математичного тренажера; вчити вводити символи десятьма пальцями рук.

1. Гра «Вгадай число» - GC/Математика/ Злічити предмети/ Вгадай число.

2. Гра «Цифроїд» - GC/Математика/ Вправи по простому рахунку/ Ігри з Цифроїдом/ Цифроїд рівних чисел.

1

Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси.

5

13

Про дівчинку Ганнусю та інформацію.

Практична робота, ПЗ, вправа

1

14

Як людина сприймає повідомлення. 

Практична робота, ПЗ, вправа

1

15

Контрольна робота.

1

16

Узагальнення матеріалу, вивченого за I семестр.

1

II семестр

I група

II група

17

Розповідь про інформаційні процеси.

1

18

Інформаційні процеси і комп’ютер.

1

19

Історія розвитку ЕОМ.

1

Алгоритми і виконавці

4

20

Команди і виконавці.

1

21

Система команд виконавця.

1

22

Алгоритми.

1

23

Алгоритми в нашому житті.

1

Об’єкти. Графічний редактор

8

24

Незвичайний урок.

1

25

Об’єкти.

1

26

Об’єкти графічного редактора.

1

27

Інструменти графічного редактора.

1

28

Вчимося розфарбовувати.

1

29

Інструменти «Фігури» написи.

1

30

Наш вернісаж.

1

31

Листівка для Елзіка.

1

Компютерна підтримка вивчення навчальних предметів.

4

32

У царстві букв і звуків.

1

Приголосні мають різних характер.

33

Країни, мови яких ми вивчаємо.

1

Подорож країною математики.

34

Контрольна робота.

1

35

Узагальнення матеріалу, вивченого за II семестр.

1




1. молекулярное учение согласно которому- атом ~ наименьшая частица химического элемента являющаяся носите
2. КУРСОВОЙ ПРОЕКТ ПОЯСНИТЕЛЬНАЯ ЗАПИСКА ТА
3. Марк Аврелий ’ философ на трон
4. И галактикам и клеткам
5. Реферат- Конфлікт-менеджмент
6. реферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата історичних наук Київ ~
7. Миссионерская деятельность Русской Православной церкви среди мусульман Российской империи
8. за них право чуть было и сам себя не забыл- так убедительно они говорили
9. варианту Каждый студент определяет свой вариант по таблице 2 следующим образом- цифра по горизонтали
10.  ОСНОВНІ ПРИПУЩЕННЯ І ГІПОТЕЗИ ПРО ВЛАСТИВІСТЬ МАТЕРІАЛУ І ХАРАКТЕР ДЕФОРМУВАННЯ
11. Та~ балалар оешмасыны~ Варислар сафына кабул ит~ Музыка я~гырый
12. РЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата історичних наук2
13. Социальная работа 2 сессия 10
14. Механизмы и системы государственного управления
15. Управление электроприводом грузоподъемного механизма
16. О бухгалтерском учете
17. Электричество и магнетизм
18. Япония- уроки развития отношений за трехлетний период Александр Панов Об авторе-
19. А Пристанский Иван Сергеевич Кафедра 5048А Ivnpristnsky
20. і. Сырт~ы к~штерді~ ішкі к~шеюмен те~естірілуі ондай ~ар~ынды к~шеюді к~штену деп атайды