Будь умным!


У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

~леуметтану ы~ ~леуметтануы

Работа добавлена на сайт samzan.net:


«Әлеуметтану. Құқық әлеуметтануы.» пәні  бойынша (ІІ кредит) бақылау сұрақтары.

1. Әлеуметтану ғылыми пән ретінде

1. «Қоғамның» әлеуметтанулық анықтамасы:

2. «Әлеуметтік» ұғым:

3. Әлеуметтік топ:

4. Әлеуметтану ғылымы зерттейді:

5. Қоғамның әлеуметтік жүйесі:

6. Әлеуметтанудың объектісі:

7. Әлеуметтанудың пәні:

8. Әлеуметтанудың категориялары:

2. Әлемдік әлеуметтанудың негізгі тарихи даму кезеңдері

9. Мемлекет ізгілікті, үлкен жақсы отбасы іспеттес құрылуы керек, ал басқарушы әкей сияқты азаматтар жөнінде қамқорлық жасауы, сол сияқты азаматтар да оны құрметеп, туысқанындай бірін-бірі жақсы көруі қажет деген:  

10. Конфуцийдің қоғамға ұсынған принципі:

11. Қоғамды тірі организм санаған:

12. Қоғам басшысынан бастап бұзылады деген:

13 «Қоғамды билеудің негізгі құралы билік жасау емес, бедел» деген:

14. Қоғамның тууының негізгі себебі адамдар бірігіп ғана өз қажеттіліктерін өтей алады деген:

15.Тұңғыш рет қоғамның құрылымын талдауға ұмтылып, оның үш әлеуметтік жіктен тұратындығын атап көрсеткен:

16. Платон «Қоғамды басқарудың негізгі құралы билік емес, ...  » деген:

17. Мемлекетті - қауымның дамыған түрі, ал қауымды — отбасының дамыған түрі санаған:

18. Аристотельше мемлекеттің негізгі мақсаты:

19. Аристотельше дұрыс мемлекет:

20. «Қоғамдық келісім тұжырымдамасының» авторы:

21. Әлеуметтік-саяси үдерістерді адамзат қоғамының дамуы ретінде қарап, мемлекеттің рөлі азаматтардың өмірге, еркіндікке  және жеке меншікке құқығын қорғауда жатыр деген:

22. Замандастары әлеуметтану ғылымы жоқ кезде әлеуметтанушы деп атаған:

23. «Қоғам заңдары оған сырттан келмейді, оны ешкім де алып келмейді, олар оның ішінде оның өзінің ішінде болып жататын  жеке әлеуметтік құбылыстар» деген:

24. Адам туралы позитивті ғылымның алғаш ауқымын айқындаған:

25. Әлеуметтану ғылымының негізін салушы:

26. «Әлеуметтану» (социология) терминін ғылымға енгізген:

27. Қоғамды әлеуметтік жүйе ретінде алғаш зерттеген:

28. О. Конттың пікірінше, қоғамның ілгері дамуының негізінде жатқан:

29. Алғаш әлеуметтік статика, әлеуметтік динамика деп бөлген:

30. Г.Спенсер өзінің әлеуметтанулық тұжырымдарын  ... негіздеді:

31.  Г.Спенсер қоғамды ... ретінде қарастырды:

32. Биологиялық организмнің эволюция заңын қоғамға алғаш пайдаланған:

33. Эволюция дегеніміз:

34.  Әлеуметтану ғылымына әлеуметтік өсу, әлеуметтік институт, әлеуметтік құрылым,  функция және т.б. әлеуметтанулық ұғымдарды тұңғыш енгізген:

35. Қоғамның объективтік-материалистік теориясын жасаған, қоғамның дамуын ерекше бір құбылыс ретінде қарастырған:

36. Қоғамды жікке, топқа бөлудің негізгі, басты белгісі өндірістік құрал-жабдыктарына меншік нысанымен  байланыстырған:

37. Қоғамның әлеуметтік құрылымы экономикалық қатынастар арқылы анықталады деген:

38. К. Марксше қоғамның дамуының ең басты, қозғаушы, шешуші күші:

39. Замандастары ХХ ғасырдың әлеуметтану ғылымының кіндік шешесі деп атаған:

40. Алғаш қоғамның әлеуметтік құрылымы теориясын жасаған:

41.  Француз әлеуметтану  мектебінің негізін салушы:

42. Э. Дюркгеймнің әлеуметтік теориясының өзегі:

43. Әлеуметтану ғылымын теориялық жағынан негіздеуге бірінші көңіл бөлген:  

44. Өз тұжырымдамасында әлеуметтану қоғамдық ғылымдардың ішінде ең басты орынды алады деп санаған:

45. Әлеуметтанулық тұжырымының өзегін құраған әлеуметтік келісім мен ынтымақтастық (теория солидарности) теорияны зерттеген:

46. Э. Дюркгеймше қоғамның тұтастығының негізін құрайтын:

47. Дінді қоғамның өзі, қоғамдағы барлық киеліктің, қасиеттіліктің шығатын көзі деп есептеген:

48.  М. Вебердің әлеуметтануы ... туралы   ғылым:

49. М. Вебердің пікірінше, әлеуметтанудың басты міндеті:

50. Бюрократияның дамуын тарихи үдерістің жағымды болашағы ретінде дәлелдеген әлеуметтанушы:

51. «Әлеуметтік іс-әрекет» ұғымын әлеуметтануға ендірген:

52. Әлеуметтану саналы әлеуметтік іс-әрекеті туралы   ғылым деген:

53. Әлеуметтанулық ғылымның әдістемесі мен таным теориясына үлкен үлес қосқан:  

54. Индивидтер өз әрекетін субъективті мағынамен байланыстырса ғана іс-әрекет деген:

3. ХІХ ғас. екінші жартысы мен ХХ ғас. басындағы  Қазақстандағы әлеуметтік ой-пікірлер тарихынан.  

55. Қоғамдық мәселеде халық реформасындай  соншалықты маңызды мәселе жоқ деген:

56. Халықтың қалыпты түрде өсуі үшін ол дамудың қандай дәрежесінде тұрса да, өздігімен дамуы, өзін өзі корғауы, өзін өзі билеуі қажет деген:

57. «Біздің қазіргі уақытымызда халыққа етене жақыны әрі ең маңыздысы болып, оның ең толғақты қажеттіліктеріне тікелей қатысты реформа экономикалық және әлеуметтік реформалар есептеледі» деген:

58. Ш.Уәлихановша халыққа етене жақын, ең маңызды реформа:

59. Ш. Уәлиханов экономикалық формаларды жүзеге асырудың құралы....деп санады:

60. Ш. Уәлиханов  экономикалық, әлеуметтік, саяси реформаларды іске асыру барысында ... ескеру керек:

61. Қазақтар арасында өз тілінде  өтетін, ертеден етене таныс билер сотының сақталуын талап еткен:

62. Билеп-төстеушілердің орынсыз баюына жол ашатын нәрсе - олардың қолындағы шексіз билік деп ұққан:

63. Еркіндікті дұрыс пайдалана білу үшін халықтың сауаты жоғары болуы тиіс деп тұжырымдаған:

64. «Білімді адам қоғамда еркін болады» деген:  

65. Шексіз билікті халықтың еркімен шектеуді дұрыс деп санаған:

66.   Ш.Уәлиханов адамдар өз қасиеттерін дамыту үшін ...  болуы шарт деген:

67. Тұңғыш рет мектеп ашқан, қараңғы қазақ даласында білім шырағын жаққан, халқын ана тілінде оқытуды әлеуметтік  мұрат еткен:

68. Ы.Алтынсарин дамудың негізгі құралы санаған:

69.  Ы.Алтынсаринше халық мектептері үшін ең керектісі кім:

70. Мектептерді «қазақтарды оқытудың негізгі буыны» санаған:

71. Мектеп ең алдымен халықтық мектеп болуы, ол халықтың тұрмысына ыңғайлы, шаруашылығына қолайлы болып құрылуы керек деген:  

72. Ы.Алтынсарин халық арасында білім таратушы деп санаған:

73. Ы.Алтынсаринша мектептің сипаты ... болуы керек:

74.Ы.Алтынсарин бар жақсылықтың, рухани игіліктің бастауы деген:

75.  Ы. Алтынсаринша дүниедегі ең қымбатты адам:  

76. Ы, Алтынсарин қазақ балаларын мына тілде окытуды ұсынды:

77. Қазақ халқының рухани ұлы ұстазы:

78.Абай қоғамды ... құбылыс деп таныды:

79. Абай «Адам ата-анадан туғанда есті болмайды: естіп, көріп, ұстап, татып ескерсе, дүниедегі жақсы-жаманды таниды дағы» дегенді мына сөзінде айтқан:  

80. Абай «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озады» дегенді мына сөзінде айтты:

81. Абайша «Күллі адам баласын қор қылатын үш нәрсе бар» - ол:

82. Халықты ұлттық бірлікке, ішкі татуластыққа, ынтымақтастыққа үндеген:

83. «Біріңді қазақ, бірің дос, Көрмесең істің бәрі бос» деген:

84. Абай бес нәрседен қашық бол деген:

85. Абай бес нәрсеге асық бол деген:

86.   Абай қоғамда болатын өзгерістерді ... байланыстырды:

87.  Абай «Қулық саумақ, көз сүзіп, тіленіп, адам саумақ — өнерсіз иттің ісі. Әуелі құдайға сиынып, екінші өз қайратыңа сүйеніп, енбегіңді сау, еңбек қылсаң, қара жер де береді, құр тастамайды» дегенді мына сөзінде айтты:

88. Абай адамның жан азығы деп санағаны:

89. Абай «Тегінде адам баласы адам баласынан ....    деген нәрселермен озбақ» деген:

90.  «Адам баласына адам баласының бәрі дос» деген:

91. Абай тілімен айтқанда, адам баласын қор қылатын үш нәрсе:

92  Абайша адам баласының  ең жаманы:

Алаш көсемдерінің әлеуметтік көзқарастары

93. ХХ ғасырдың басында халқымыздың ұлттық санасының оянуына айрықша әсер еткен аса ірі қоғам және мемлекет қайраткері:

94. Ұлттық мемлекеттілікті қалыптастыру идеясын көшпелі қазақ қоғамының ата-дәстүр салтымен, әдеттік құқық рәсімдерімен байланыста қараған:

95. «Газеттің жаны – мақала» деген:

96. Қоғамдық мешеуліктің себеп-салдарын халықты билеушілердің надандығы және ел бірлігінің жоқтығымен түсіндірген:

97. «Бостандыққа апаратын жалғыз жол – ұлттық ынтымақ» деген:

98. Халықты оятудың жолын оқу-білімнен іздеген:

99. Ахмет Байтұрсынұлы Еуропада ғылым, өнер толық, қазақта олардың жұрнағы да жоқ деп, ... елге үлгі тұтты:

100. Ахмет Байтұрсынұлыша қазақты артқа тартып отырған аса қиын мәселелер:

101. Жастардың оқутәрбие жұмысы түзелмей, жұрт ісі түзелмейді деп санаған:

102. Мұхтар Әуезовтың сөзімен айтқанда,  «оқыған азаматтардың тұңғыш көсемі» ретінде танылған: 

103. Мектепте қазақтың діні, тілі, жазуы таза болуын талап еткен:

104. Өнер-білім теңдікке жеткізеді, әлсіздерге күш береді, тұрмысты түзетеді, басқалармен терезесін тең етеді деген:

105. «Мұғалім – мектептің  жаны, мұғалім қандай болса, мектеп сондай болады» деген:

106. «Басқадан кем болмас үшін біз білімді, бай һәм күшті болуымыз керек. Білімді болуға оқу керек. Бай болуға кәсіп керек. Күшті болуға бірлік керек» деген:

107. «Баланы ұлша тәрбиелесең, ұл болмақшы, құлша тәрбиелесең, құл болмақшы» деген:

4. Қоғам әлеуметтік жүйе ретінде

108. «Қоғамның» әлеуметтанулық анықтамасы:

109. Қоғамның ең ірі әлеуметтік ұйымы:

110. Қоғамды белгілі бір қызмет атқаратын, ынтымақтастық пен қоғамдық еңбек бөлінісіне негізделген жүйе екенін айтқан:

111. "Қоғам - адамдардың бір-біріне ықпал, әсер етуінен туындайтын әлеуметтік байланыстардың жиынтығы» деген:

112. «Қоғам - адамдар арасындағы қарым-қатынастардың жүйесі» деген:

113. Қарым-қатынастардың негізі - әлеуметтік ережелер (нормалар) мен құндылықтар болып табылады деген:

114. Қоғамды адамдардың бірлесіп қызмет етулерінің нәтижесінде пайда болып, тарихи дамып отыратын қатынастардың жиынтығы деп түсіндірген:

115. Қоғамның ішкі құрамы, әлеуметтік нормалар мен әдет-ғұрыптар негізінде өзара қарым-қатынас пен байланыста, өзара ықпалдастықта болып, тұтастықты қамтамасыз ететін элементтердің  жиынтығы:

116.  Қоғамның әлеуметтік жүйесі дегеніміз:

117.  Өзара бір-бірімен байланыста, қарым-қатынаста болатын, тәртіптелген және тұрақтылықты құрайтын, бірінің өзгерісі басқаларының өзгерісіне әкелетін көптеген элементтердің тұтас жиынтығы:

118. Қоғамның ішкі құрылымы, оның әлеуметтік нормалар мен әдет-ғұрыптар негізінде қалыптасқан сан алуан байланыстарда, қарым-қатынастар мен ықпалдастықта болатын элементтері:

119. Белгілі бір адамдар немесе адамдар тобының арасында нақты бір уақытта белгілі мақсатқа жету үшін бірлесе қызмет ету нәтижесінде пайда болған:

120. Жеке адамдар мен адам топтарының бір-біріне әсер немесе ықпал етулерінің нәтижесінде пайда болатын үдерістер:

121.  Адамдар және топтар арасында болатын салыстырмалы түрдегі біршама тұрақты байланыстар:

122. Салт-дәстүр, әдет-ғұрып, тыйым салынған дүниелер,  конституция, заңдар, заңдық күші бар қаулы-қарарлар:

123. Бір немесе бірнеше әлеуметтік белгілермен және белгілі бір әлеуметтік қажеттілікпен бірлескен адамдар жиынтығы:

5.  Қоғамның  әлеуметтік  жіктелуі (стратификация) және әлеуметтік  мобильділік теориясы

124. Қоғамның әлеуметтік жіктелу теориясы зерттейді:

125.  Қоғамның әлеуметтік жіктелу (стратификация) теориясының көрнекті өкілі:

126. П.Сорокиннің теориясына сәйкес әлеуметтік мобильділік мынандай қозғалуды білдіреді:

127. Әлеуметтік мобильділік – бұл:

128. Таптың белгілерін бойына толық сіңіре қоймаған аралық топтар:

129. Қоғамдағы жекелеген индивидтер мен адамдар тобының бір әлеуметтік жағдайдан екінші бір әлеуметтік жағдайға орын ауыстыруын ... дейміз:

130. Индивидтің бір әлеуметтік позициядан екіншісіне тік сызық бойынша ауысуын:

131. Индивидтің бір әлеуметтік позициядан екіншісіне көлденең сызық бойынша ауысуын:

132. Жеке адамның немесе топтың әлеуметтік мәртебесінің өзгеруі:

6. Этноәлеуметтану

133. Қоғамдағы этникалық қауымдастықтардың пайда болуын, оның құрылымын, мазмұнын, дамуын, олардың атқаратын қызметін, араларындағы тұрақты, қажетті байланыстар мен қарым-қатынастардан туатын әр түрлі әлеуметтік үдерістер мен құбылыстарды қарастыратын ғылым:

134. Өздерінің шығу тегі, ортақ белгілерімен  және бірге ұзақ өмір сүруімен өзара байланысқа түскен адамдар тобы:

135. Адамдардың шыққан тегі, тілінің, территориясының,  экономикалық өмірінің ортақтығымен, сондай–ақ этникалық санасы мен сана–сезімінде көрініс табатын психикалық ерекшеліктері және мәдениетінің ортақтығымен сипатталатын ерекше тарихи  қауымдастық:

136. «Біз ұлтшылдықпен күрестік, енді сендер ұлтсыздықпен күресесіңдер» деген:

137. «Ұлттық рухсыз ұлт тәуелсіздігі болмайтынын, тарих ондайды көрген жоқ та, білмейді де. Ұлт азаттығы – ұлттық рухтың нәтижесі. Ал ұлттық рухтың өзі ұлт азаттығы мен тәуелсіздігі аясында  өсіп дамиды, жеміс береді» деген:

138. Тiлi, жері, тарыхы, салт-дәстүрі, экономикалық өмірі, психологиялық касиеттері ортақ адамдар жиынтығы:

139 Республикада тұратын халықтарды топтастыру мен олардың достығын нығайтуды бiрiншi дәрежелi мiндет деп санаған алғашқы құжат: 

7.  Мәдениет әлеуметтануы

140. Жеке адам бойындағы қасиеттердің сапалық дамуы және қоғамдағы құндылықтармен ұштастырылып, әлеуметтік үдерістермен біте қайнауы:

141. Мәдениетті зерттейтін әлеуметтанудың арнаулы теориясы:

142Адамға әлемді, бүкіл қоршаған ортаны және өзін ғана танытып қоймайды, сонымен қатар өзі де білім және тәжірибемен толығады, бар жинаған құндылықтарды келесі ұрпаққа жеткізеді:

143 Күтім, бап үй жануарларының тұқымын қалай жақсартатын болса, мәдениет те адам организмін солай жаксартады деген:

8. Дін әлеуметтануы.

144.Дін адамдардың алғашқы қауымдастықтарын топтастыру  сияқты әлеуметтік қажеттіктен пайда болғандығын айтқан:

145 Діннің мәні адамдардың мінез-құлықтары мен іс-әрекеттеріне ой элементтерін, парасат енгізу, осылайша олардың өмірлеріне биік мақсаттар әкелу екенін айтқан:

146 Дін адамдардың мінез-құлықтары нормаларының негізі болып табылады деген:

147 Дін әлеуметтануының ғылым ретіндегі пәні:

148 Діни сана дегеніміз:

149 Белгілі бір дінге байланысты адамдардың сезімдерінің, көңіл-күйлерінің, мінез-құлықтарының жиынтығы:

150 Діни ғұламалардың, діни қайраткерлердің жасаған идеяларының, ойларының белгілі бір тәртіпке, жүйеге келтірілген жиынтығы:

151 Дін құрылымының элементі:

152 Дінге сенетін адамдардың бірлестігі, шіркеу мен діни ұйымдар нені құрайды:

153Дін әлеуметтануының объект ретінде зерттейтіні:

154 Діннің негізгі элементтерінің бірі:

155 Белгілі бір дінге байланысты адамдардың сезімдерінің, көңіл-күйлерінің, мінез-құлықтарының жиынтығы:

156 Діннің өзегін құрайды:

9. Құқық әлеуметтануы

157. Жалпы әлеуметтанудың талдау, зерттеу объектісі:

158. Құқық әлеуметтануы жалпы әлеуметтанудың мынадай бір саласы болып табылады:

159. Жалпы әлеуметтану сияқты құқық әлеуметтануы құбылысты былай зерттейді:

161. Құқық әлеуметтануы қарастырады:

162. Құқық әлеуметтануы:   

163. Құқық әлеуметтануының мақсаты:  

164. Құқық әлеуметтануының объектісі:

165. Құқықтық сипатқа ие болатындар:

166.Құқықтың тиімділігін анықтау дегеніміз:

167.Әлеуметтанудың зерттеу пәні:

168. Құқық әлеуметтануы:

169. Құқық әлеуметтануы зерттейді:

170. Құқық әлеуметтануының пәні:

171.Заң ғылымының міндеті:

172.Құқықтағы әлеуметтанулық зерттеулердің мақсаты:

173. Құқық әлеуметтануының зерттеу пәні:

174. Әлеуметтанулық зерттеулердің мақсаты:

10. Құқық әлеуметануының атқаратын функциялары

175. Құқық әлеуметтануында міндетті қызметтері:

176. Құқықтық жүйенің мақсаты: 

177. Құқықтың атқаратын реттеушілік қызметі:

178.Құқықтық жүйенің реттеушілік қызметі:

179. Құқықтың біріктірушілік қызметі:

180. Құқықтың бастапқы атқаратын қызметі біріктірушілік қасиетімен сипатталады деп пайымдаған:

181.Құқықтық жүйенің коммуникативті (мәлімет беруші, хабардар етуші) міндетті қызметі:

182.Ал бұның қазіргі қоғамдық дамуды басқару жағынан алып қарағанда маңызы зор, өйткені жеке адамның әлеуметтік тіршілік әрекеті әлеуметтік мағлұматты қабылдау, түйсіну, меңгеру, сақтау және қолданумен етене байланысты.

183. Қорғаушы құкықтық қатынастардың ерекше сипаты:

184.Құқықтың қорғаушы қызметінің негізгі атқаратын міндеті: 187.Құқықтық жүйенің атқаратын қорғаушы қызметі:

11. Құқықтық мәдениет – әлеуметтенудің маңызды факторы

185.“Мәдениет” ұғымының негізгі мағынасы:  

186.Материалдық мәдениет:

187. Рухани мәдениет:

188.Жеке тұлғаның мәдениеті:

189. Құқықтық мәдениеттің мақсаты:

12. Құқықтық сана мен мінез-құлық

190.Құқықтық сана:

191.Жоғары құқықтық санадағы адам:

192. Құқықтық қоғам азаматының  маңызды сипаты:

193.Объективті өмір сүретін қоғамның, топтар мен индивидтердің әлеуметтік институтты, оның жүйесі мен құрылымын, құқықтық жүйенің  жеке заңдары  мен сипатын  құрайтын тұтас құқыққа қатынасатын көрсететін өзара байланысты идеялар мен сезімдердің жиынтығы:

194.Қарапайым құқықтық сана:

195.Құқықтық сананың теориялық деңгейі:

196.Құқықтық мінез-құлық:

197.Заңды мінез-құлық:

198. Заңсыз мінез-құлық:

199.Заңды деп:

200.Адамдардың  саяси және құқықтық санасын, құндылықты–нормативті ұстанымды, сондай-ақ құқықтық мінез-құлықтың қалыптасуын жүзеге асыратын өзіндік әлеуметтік институт:

13. Түлғаның құқықтық әлеуметтенуі

201.Философиялық, психологиялық және әлеуметтанулық ғылымдарда дара тұлғаның, оның мәнінің жасалуы мен дамуы, қоғамның және әр түрлі әлеуметтік топтарының нормаларды, құндылықтарды, түсініктерді, дәстүрлерді игеру үдерісін бейнелейтін:

202. Жеке адамның даралануы:

203. Адам мен ортаның байланыстар тұрпатына ғана емес, осы қоғамның даму дәрежесіне де тәуелді, үздіксіз үдеріс:

204.Құқықтық элеуметтену:

205.Құқықтық әлеуметтендіру:

206.Тәжірибе беру арқылы әлеуметтендіру:

207. Әлеуметтендіру дегеніміз:




1. Город костей Кассандра КлэрГород костей Серия- Сумеречные охотники ~ 1 Пере
2. Высшее психологическое образование ISBN 5929200556 Содержание учебного пособия базируется на микросоциа
3. Види та структура аудиторського висновку про перевірену фінансову звітність
4. пары Начало- -Окончание час-мин 4 курс Специальность Строительство
5. Тихий омут 1-150-10-50 400 руб филе судака перец болгарский лук порей яйцо соус с зеленью Окунь морс
6. Пригожин И. Стенгерс ПОРЯДОК ИЗ ХАОСА Предисловие к английскому изданию НОВЫЙ ДИАЛОГ ЧЕЛОВЕКА С ПРИР
7. пахать на дядю или творить свой мир Хочешь получать максимум дохода за минимум твоих усилий и времени
8. Доклад Система трудового права
9. Вариант курсовой работы 1
10. Реферат- Реабилитация и ее основные направления
11. начала XX века Очерки по нумизматике В
12. представляет собой уравнение прямой линии 2.
13. 001х2у2016 ~рнегін к~бейткіштерге жікте~дер.
14. Антигипоксанты и антиоксиданты в кардиологической практике
15. I ЗАСЧИТЫВАНИЕ МЯЧА 1 Одно очко
16. роман из венецианской жизни а в Инженерном училище занимался драматическими опытами Мария Стюарт Бо
17. Доклад на заседание творческой группы Метод учебных проектов Подготовил преподаватель вы
18. советские газеты опубликовали последнее сообщение с фронтов гражданской войны- ldquo;Вследствие прекращения
19. тематики С
20.  измеряйте по самому узкому участку талии;Обхват бедер измеряйте по самым выступающим точкам ягодиц;Ширина