Будь умным!


У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

яка програма що створюється в середовищі Visul Studio C завжди оформляється як окремий проект project

Работа добавлена на сайт samzan.net:

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 9.11.2024

PAGE  1

Інтегроване середовище Visual C++ 6.0

Будь-яка програма, що створюється в середовищі Visual Studio C++ завжди оформляється як окремий проект (project). Проект - це набір взаємозв'язаних початкових файлів і, можливо, файлів, що включаються, компіляція і компоновка яких дозволяє створити виконувану програму. Проте, розробники Visual Studio пішли ще далі, прагнучи задовольнити потреби не тільки програмістів-одинаків, але і великих колективів розробників програмних продуктів. Так з'явилося поняття робочої області проекту (project workspace). Робоча область може містити будь-яку кількість різних проектів, згрупованих разом для узгодженої розробки: від окремого додатка до бібліотеки функцій або цілого програмного пакету.

Після запуску Visual C++ з'являється головне вікно програми - робочий стіл. Він включає три вікна:

  •  Вікно Project Workspace (вікно робочої області) призначене для надання допомоги при написанні і супроводі великих багатофайлових програм. У нього дві вкладки: ClassView (Класи) і FileView (Файли). Якщо відкрити який-небудь проект, то на вкладці ClassView буде відображатися ієрархія класів програми, а на вкладці FileView - список файлів, з яких складається проект.
  •  Вікно Editor (вікно редактора) використовується для введення і перевірки вхідних кодів.
  •  Вікно Output (вікно виводу) служить для виведення повідомлень про хід компіляції, компоновки і виконання програми. Зокрема, повідомлення про виникаючі помилки з'являються саме в цьому вікні.

Оскільки ця студія спроектована на Windows-платформі, то майже всі типи проектів є віконними Windows-додатками з відповідним графічним інтерфейсом. В той же час розробники передбачили роботу і з так званими консольними додатками. При запуску консольного додатка операційна система створює так зване консольне вікно, через яке йде все уведення-виведення програми. Зовні це нагадує роботу в операційній системі MS DOS або інших операційних системах в режимі командного рядка. Цей тип додатків більше всього підходить для цілей вивчення мови C/C++, оскільки компільовані програми не «покриваються» товстим шаром проміжного Windows-кода.

  1.  Створення нового проекту.

Для створення нового проекту типу «консольний додаток» виконайте наступні дії:

  1.  Виберіть в рядку меню головного вікна команду File New...
  •  У діалоговому вікні New, що відкрилося, виберіть вкладку Projects:
    •  введіть ім'я проекту в текстовому полі Project Name, наприклад First;
      •   виберіть тип Win32 Console Application;
      •   введіть ім'я каталога розміщення файлів проекту в текстовому полі Location (якщо вказаний вами каталог відсутній, то він буде створений автоматично);
      •  клацніть на кнопці ОК.
  •    Потім запускається так званий майстер додатків Application Wizard, який відкриває діалогове вікно Win32 Console Application, - Stepl of 1 з пропозицією визначитися, який підтип консольного застосування вам потрібно створити:
    •  виберіть тип An empty project (порожній проект);
      •  клацніть на кнопці Finish.
      •  з'явиться вікно New Project Information із специфікаціями проекту і інформацією про каталог, в якому буде розміщений створюваний проект:
      •  клацніть на кнопці ОК.
    1.  Додавання до проекту файлів з початковим кодом.

Розглянемо дві ситуації:

а) створення нового файлу,

б) додавання існуючого файлу.

а).  Створення нового файлу.

Виберіть в рядку меню головного вікна команду File New... В результаті відкриється діалогове вікно New. На вкладці Files:

  •  виберіть тип файлу (в даному випадку: C++ Source File);
    •  у текстовому полі File Name введіть потрібне ім'я файлу (в даному випадку: first.cpp);
      •  прапорець Add to project повинен бути включений;
      •  клацніть на кнопці ОК.

Після зроблених кроків можна спостерігати наступні результати:

  1.  з'явиться вікно Editor;
    1.  у вікні Project Workspace папка Source Files списку файлів проекту розкриється, і в неї буде поміщений файл first.cpp;

Тепер у вікні редактора введіть, наприклад, такий текст:

#include <iostream.h>

int main()

{

cout << " Hello, C++!";

return 0;

}

b).  Додавання існуючого файлу.

В цьому випадку файл з початковим кодом (хай це буде файл first.cpp) ви вже підготували раніше в якомусь текстовому редакторові, викачали по мережі або принесли від друга на дискеті. Далі:

  •  Створіть новий проект Second.
    •  Скопіюйте початковий файл (first.cpp) в папку робочої області проекту (в даному випадку – Second). Для цього: поверніться до списку Second files у вікні Project Workspace вашого проекту і клацніть правою кнопкою миші на папці Source Files.
      •  У контекстному меню, що з'явилося, клацанням миші виберіть команду додавання файлів Add Files to Folder....
      •  У діалоговому вікні Insert Files into Project, що відкрилося виберіть потрібний файл (first.cpp) і клацніть на кнопці ОК.
    1.  Компіляція, компоновка і виконання проекту.

Ці операції можуть бути виконані або через меню Build головного вікна, або за допомогою кнопок панелі інструментів. Опишемо стисло основні команди меню Build:

  •  Compile - компіляція вибраного файлу. Результати компіляції виводяться у вікно Output.
    •  Build - компоновка проекту. Компілюються всі файли, в яких відбулися зміни з моменту останньої компоновки. Після компіляції відбувається збірка (link) всіх об'єктних модулів, включаючи бібліотечні, в результуючий виконуваний файл. Повідомлення про помилки компоновки виводяться у вікно Output. Якщо обидві фази компоновки завершилися без помилок, то створений виконуваний файл з розширенням .ехе може бути запущений на виконання.
      •  Rebuild All - те ж, що і Build, але компілюються всі файли проекту незалежно від того, чи були в них проведені зміни.
      •  Execute - виконання виконуваного файлу, створеного в результаті компоновки проекту.

Операції Compile, Build і Execute зручніше виконувати через відповідні кнопки панелі інструментів Build MiniBar.

Відкомпілюйте (точніше кажучи, скомпонуйте) програму і запустіть її на виконання.

  1.  Закінчення роботи над проектом.

Можна вибрати меню File, пункт Close Workspace. А можна просто закрити додаток Visual C++.

  1.  Відкриття проекту, над яким ви працювали раніше.
    •  Запустите на виконання Visual C++.
      •  Виберіть меню File, пункт Open Workspace...
      •  У діалоговому вікні, що відкрилося, знайдіть папку з вашим проектом, а в ній - файл ProjectName.dsw.
      •  Відкрийте цей файл, клацнувши по ньому мишею.




1. Статья- Общая теория относительности
2. тема сил Сложение и разложение сил Внешние и внутренние силы
3. кризиса с профессиональной точки зрения1
4. Социальная работа О
5. Андреев Данил Наталья Анатольевна 89171678946 2.html
6. десант рослини Вихід на сушу був підготовлений попередньою еволюцією органічної і неорганічної природи
7. Роль Национальный банка в банковской системе Республики Беларусь
8. Проблем в современном мире очень много
9. а имея в собственности распоряжаясь по доверенности с правом передоверия серия
10. 9 Введение
11. задание 2 по курсу ldquo;Макроэкономикаrdquo; Выполнил
12. ИЗУЧЕНИЕ ОСОБЕННОСТЕЙ ИНДИВИДУАЛЬНОГО СТИЛЯ УЧЕБНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ У МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ С ТЯЖЕЛЫМИ НАРУШЕНИЯМИ РЕЧИ
13. Методи оцінювання та прогнозування загроз інформаційній безпеці
14. ВАРИАНТ 2 При выполнении заданий в бланке ответов 1 под номером выполняемого задания А1 ~ А20 поставьте з
15. Планирование организационных систем
16. Условная вероятность события
17. Шпаргалка- Функциональный анализ
18. Группа животных личинки Кишечнополостные
19. Історія України від найдавніших часів до середини XV ст
20. Про страхування Страхування грошова сума в межах якої страховик відпові