Будь умным!


У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

Постмодернізмлат

Работа добавлена на сайт samzan.net: 2016-06-20

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 21.5.2024

21.Постмодернізм-(лат. post — після, за і франц. modernisme — сучасний) — напрям, який прийшов на зміну модернізму.

Мета постмодернізму у архітектурі

1)повернути  втрачену образність

2)від просторової структури – структури до виду мистецтва

Головне , що хотіли повернути в архітектуру - втрачену образність , яка і робила з різних структур твори мистецтва. Також спробували архітектори постмодернізму повернути в архітектуру, - це вигнану з неї багато десятиліть тому образність, що робить її не просто процесом створення просторових структур, а видом мистецтва.

Постмодернізм, відкидаючи раціоналізм "інтернаціонального стилю", звернувся до наочних цитат з історії мистецтва, до неповторних особливостей навколишнього пейзажу, поєднуючи все це з новітніми досягненнями будівельної технології. Ізо-творчість постмодернізму (раннім кордоном якого став поп-арт) проголосило гасло "відкритого мистецтва", яке вільно взаємодіє з усіма старими і новими стилями. У цій ситуації колишнє протистояння традиції і авангарду втратило свій сенс. Архітектура перестає бути технологією, інженерією, соціологією – архітектура становиться мистецтвом, чистим мистецтвом, як живопис чи музика

Представники

Роберт Вентурі(арх.. теоретик)

Чарльз Мур він говорил ,що <Постмодерністська „невіра” не може не вражати свїм неприхованим цинізмом, вона починає виражати всі людські почуття, особливо гумор та іронію>

Постмодерн в образотворчому мистецтві

Постмодернізм в образотворчому мистецтві формується у рамках авангардистських напрямків 60-70-х рр. ХХ ст. (поп-арт, концептуальне мистецтво, хепенінг, перформенс, гіперреалізм, ленд-арт та ін.), які, втім, поступово втрачають свій критичний пафос й «революційність», перетворюючись у відверту гру із вже існуючими формами або у комерційні проекти.

Постмодерністській стилізації доступна вся спадщина світового мистецтва - від первісних орнаментів (А. Р. Пенк «Куди йдеш‚ Німеччино?»‚ 1984) до різних напрямків сучасного авангардизму. Частіш за все художник‚ бездоганно володіючи академічною технікою‚ втягує глядача до вигадливої гри.

Художники в цей період вдаються до колажу, монтажних і відеоефектів, гіперреалізму, часто у своїх творах намагаються показати нікчемність і величність життя. Предметам побутового середовища часто надають символічного значення.
Живопис постмодернізму відмовляється від зображальності, естетичності, прагне реагувати на важливі проблеми сучасного їм суспільного життя.

Інші художники-постмодерністи прагнули відродити не зовнішні прикмети класичного мистецтва‚ а його якісну природу — цілісність світовідчуття‚ звертання до вічності‚ життєву силу. Користуючись живописною мовою авангардизму‚ вони втілювала у фарбах сучасний варіант міфу про Всесвіт. Такі спроби очевидні у трепетних і тривожних композиціях італійців Сандро Кіа («Блакитний грот»‚ 1980) й Енцо Куккі («Без назви»); у пластичних ребусах американця Джуліана Шнабеля («Цар дерев»‚ 1984). У тому ж руслі працювали німецькі неоекспресіоністи‚ які шукали неочікувану‚ якби позалюдську точку зору на світ: Ансельм Кіфер добивався цього за рахунок головоломно динамічних ракурсів у поєднанні з чіткістю деталей («Суламіфь»‚ 1984); Георг Базелітц просто виставляв свої полотна перевернутими («Млин горить. Ріхард»‚ 1988).




1. Парадоксы в математике
2. КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ НА УРОКАХ ИСТОРИИ Ведерникова Наталья Ивановна учитель истории МОУ СОШ 11
3. Знакомство договор с семьёй
4. ОСНОВЫ ИНФОРМАЦИОННОГО МЕНЕДЖМЕНТА Возможные смысловые нагрузки понятия информационный менеджм
5. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРНА МОВА. СТИЛІ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ. КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ
6. Терроризм определение и формы
7. Введение в проектирование реляционных баз данных
8. Си шарп основным постулатом которого является высказывание- всякая сущность есть объект
9. Лекція 2 Історія формування та розвитку статистики
10. В примерах из Главы 2 мы познакомились со статистиками и графиками полезными для описания переменных и оцен
11. Макроэкономическая политика как инструмент монетарной стабилизации
12. Маркетинговые исследования как ступень к повышению коммерческих результатов
13. . Субъективное избирательное право право гражданина принимать участие в выборах а именно- избирать активн
14. тема ОС Дан краткий обзор функциональности и назначения ОС краткий обзор широкого спектра видов и архитек
15. Дипломная работа- Развитие творческой активности младших школьников через применение коррекционных программ
16. Волейбол зима ~ здоровью ~ да I
17. экономических и иных параметров продукции
18. Правовая природа статуса арбитражных управляющих в законодательстве о несостоятельности
19. Правознавство З В І Т про проходження навчальної практики з 16 травня 2012 р
20. Лабораторная работа