Будь умным!


У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

КІНОТЕЛЕПРОДЮСЕРСТВО Викладач- доц

Работа добавлена на сайт samzan.net:

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 25.11.2024

ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ

з дисципліни

«КІНО-ТЕЛЕПРОДЮСЕРСТВО»

Викладач: доц. Легка С.А.

  1.  На яких етапах аудіовізуального твору розпочинається рекламна діяльність продюсера, і як вона проводиться?
  2.  Які Вам відомі види продюсерської діяльності і в чому їх особливість?
  3.  Поняття трипменту та синопсису. Схожість і розбіжність понять.
  4.  Розкрити зміст  діяльності генерального продюсера.
  5.  Розкрити зміст  діяльності та функціональні обов”язки лінійного продюсера.
  6.  Розкрити зміст  діяльності  виконавчого  продюсера.
  7.  Охарактеризувати поняття „продюсерство”.
  8.  Які Ви знаєте види продюсерської діяльності на телебаченні?
  9.  Розкрити значення понять „продакт плейсмент”, „споти”.
  10.  В чому суть визначення „власні джерела фінансування” для телевізійних каналів?
  11.  Які Ви знаєте джерела фінансування продюсерського проекту?
  12.  Як треба організувати представлення продюсерського проекту інвестору?
  13.  Назвати найбільш відомих теле- та кінопродюсерів України, Росії, США.
  14.  Що входить до поняття „залучені кошти” серед джерел фінансування продюсерського проекту?
  15.  Які вітчизняні та закордонні фонди, що надають свої фінанси на створення аудіовізуальних творів Ви знаєте? Яка схема їх функціонування?
  16.  Який відрізок часу відноситься до пік-тайму, пост-прайму, пред-прайму?
  17.  Яким приладом вимірюються рейтинги проектів, телеканалів.
  18.  Поняття рейтингу та долі в телеметрії.
  19.  Функції міжпрограмки в сітці телемовлення.
  20.  Поняття програмна сітка, слот  та  контр програмування.
  21.  Дайте визначення поняттю – Телесезон. З якою метою відбувається такий розподіл?
  22.  Окреслити функції продюсера в підготовчому етапі створення аудіовізуального твору.
  23.  Розкрийте зміст поняття цільова аудиторія.
  24.  Поняття «формат». Навести приклали «форматів» власного виробництва.
  25.  Яку роль відіграває фокус-група у роботі продюсера.
  26.  Окреслити функції продюсера в періоді ліквідації справ.
  27.  У чому полягає діяльність продюсера у період формування ідеї та написання сценарію проекту?
  28.  Охарактеризувати план заходів, які повинен здійснити продюсер по рекламі свого проекту.
  29.  Структура українського телевізійного простору.
  30.  Функції продюсера у організації та створенні телепрограм.
  31.  Що передбачає поняття „Державне замовлення” на каналах телебачення?
  32.  Які, на Вашу думку, переваги мають недержавні канали?
  33.  Назвати  види телевізійних проектів.
  34.  Розкрити значення слів „інвестор”, „спонсор”, „кредитор”. В чому їх відмінність?
  35.  Який відсоток непередбачуваних витрат закладається у кошторис Проекту.
  36.  Форми фінансових розрахунків. Яка форма розрахунків на вашу думку найменш ризикована?
  37.  Реєстрація підприємства СПД. Відсоток оподаткування. Категорії і группи.
  38.  Розкрити зміст КВЄДУ.
  39.  Яким чином працюють «офшорні» компанії. Чи є співпраця з такими компаніями легальною?
  40.  Ризики та форс-мажори при складання договорів при формулі: Замовник- Продюсер- Артист. Навести приклади.
  41.  Які документи підписує Продюсер з Артистом, який бере участь у Проекті?
  42.  З якими учасниками Проекту потрібне підписання договору про авторські або суміжні права?
  43.  З ким співпрацює Продюсер при підготовці договору на виробництво  аудіовізуального твору.
  44.  Які офіційні дозволи має отримати Продюсер при проведенні зйомки «open air»? У яких служб?
  45.  У яких випадках потрібне страхування глядача при використанні спеціальної операторської техніки. Яким чином рахується кількість страхових осіб?
  46.  Перерахуйте склад телевізійної знімальної группи.
  47.  В чому полягає суть „Медіа-плану” телепроекту?
  48.  Який шлях проходить телевізійний проект від задуму до ефірної реалізації?
  49.  На яких етапах виробництва проекту розпочинається рекламна діяльність продюсера, і як саме він її проводить?
  50.  Назвати основні завдання відділу маркетингу на телебаченні. В чому полягає значення 4Р?
  51.  Що означає поняття „маркетинг”, і якими є основні моменти продюсерського маркетингу у фільмовиробництві?
  52.    Охарактеризуйте види реклами.
  53.    Які бувають різновиди зовнішньої реклами?
  54.    Дайте визначення поняттю «реклама».
  55.    Охарактеризуйте види транзитної реклами.
  56.    Які достоїнства і недоліки телевізійних роликів?
  57.    Що таке «промо», «Крос-промо»? Як вони впливають на рейтинги?
  58.     Охарактеризуйте цільові аудиторії на ТБ.
  59.   Завдання PR у рекламній компанії аудіовізуального твору.
  60.   Яку роль відіграє брендування в контексті стратегії маркетингу Проекту.

Завдання  у всіх екзаменаційних квитках:

Надати трипмент своєї курсової (дипломної) роботи та скласти кошторис власного аудіовізуального проекту.  




1. Артур Шопенгауэр
2. тема знаний о явлениях и процессах которая характеризуется свойственными ей объектами и предметами
3. Это эффективное средство направленное в основном на продвижение потребительских товаров и услуг брендов.
4. На балу в волшебном королевстве
5. метатель 3м Девушки 250 300 350 400
6. 1Мировоззр и его структура
7.  демографии данныерожден
8.  Настоящий Порядок устанавливает правила оказания неонатологической медицинской помощи медицинской помощ
9. тематическому анализу для бакалавров 2 курса специальности математика с доп
10. 1Где находятся веруюшие в православном храме во время молитвы и с чем это связанно трехчастное деление хра
11. Мотивация и стимулирование трудовой деятельности работников
12. Как слово наше отзовется I
13. ВВЕДЕНИЕ. МЕТОДЫ ИССЛЕДОВАНИЙ
14.  Инструменты биржевой торговли 4 1
15. 9 Функции менеджмента
16.  2 Считаете ли Вы себя верующим человеком 1
17. пространственного решения цветовой композиции приемов освещения и декоративных элементов
18. ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО ФОРТЕПІАННОГО КОНЦЕРТУ 80-х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ
19. Статья- Искусство середины XVIII века
20. экономическими и научнотехническими потребностями общества но и достижениями в различных областях психол