Для кожного з класів визначити поля властивості декілька конструкторів всі необхідні методи
Работа добавлена на сайт samzan.net:
На основі базового класу ЛЮДИНА створити підкласи ПАЦІЄНТ і ЛІКАР. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ПРОМИСЛОВИЙ ТОВАР створити підкласи ОДЯГ і ВЗУТТЯ. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ОСВІТЯНИН створити підкласи СТУДЕНТ і ВИКЛАДАЧ. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу АВТОМОБІЛЬ створити підкласи ЛЕГКОВИЙ і ВАНТАЖНИЙ. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ПРОДУКТ створити підкласи ЇЖА і НАПІЙ. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ФАУНА створити підкласи ТВАРИНА і РИБА. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу БУДИНОК створити підкласи АДМІНІСТРАТИВНИЙ і ЖИТЛОВИЙ. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ФІГУРА створити підкласи ПРЯМОКУТНИК і ЕЛІПС. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ФІГУРА створити підкласи КВАДРАТ і КОЛО. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ПРАЦІВНИК створити підкласи КЕРІВНИК і РОБІТНИК. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ТРАНСПОРТ створити підкласи АВТОМОБІЛЬНИЙ і ЗАЛІЗНИЧНИЙ. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ТРАНСПОРТ створити підкласи ВАНТАЖНИЙ і ПАСАЖИРСЬКИЙ. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ПЕРІОДИКА створити підкласи ЖУРНАЛИ і ГАЗЕТИ. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу КОМПЮТЕР створити підкласи ПЕРСОНАЛЬНИЙ і СЕРВЕР. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ВИДАННЯ створити підкласи КНИГИ і ЖУРНАЛИ. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу КРАЇНА створити підкласи РЕСПУБЛІКА і МОНАРХІЯ. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу АПАРАТУРА створити підкласи ВІДЕО і АВДІО. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
.На основі базового класу КОСМІЧНИЙ ОБЄКТ створити підкласи МЕТЕОРИТ і ПЛАНЕТА. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ТЕНЗОР створити підкласи ВЕКТОР і МАТРИЦЯ. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ТВАРИНА створити підкласи ПТАХИ і КОМАХИ. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу РОСЛИНА створити підкласи ДЕРЕВА і КВІТИ. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу МУЗИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ створити підкласи СКРИПКА і АКОРДЕОН. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТ створити підкласи ТРАМВАЙ і ТРОЛЕЙБУС. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу НАСЕЛЕНИЙ ПУНКТ створити підкласи МІСТО і СЕЛО. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ПОБУТОВА ТЕХНІКА створити підкласи ПОРОХОТЯГ і ТЕЛЕВІЗОР. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ПЕРІОДИКА створити підкласи ЖУРНАЛИ і ГАЗЕТИ. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ОВОЧІ створити підкласи БУРЯК і ПОМІДОРИ. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ФРУКТИ створити підкласи ВИНОГРАД і ЯБЛУКА. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу МЕБЛІ створити підкласи СТІЛ і ШАФА. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу ОСВІТНІЙ ЗАКЛАД створити підкласи ШКОЛА і УНІВЕРСИТЕТ. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.
На основі базового класу МУЗИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ створити підкласи ПІАНІНО і БАНДУРА. Для кожного з класів визначити поля, властивості, декілька конструкторів, всі необхідні методи. Продемонструвати перевантаження і перекриття методів.