Будь умным!


У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

Моральність для душі є тим чим є здоров~я для тіла а функцією людини є зайнятись діяльністю душі яка є у зг

Работа добавлена на сайт samzan.net:

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 25.11.2024

№ 430, 0, 3, 1, 1, 60
Якому філософському напрямку належать такі міркування: нічого не можна пізнати; ніхто не може ствердити ніякого положення з будь.яким кращим доказом, ніж він може стверджувати його протилежність: 
.стоїцизм 
.скептицизм 
.натурфілософія 
.дуалізм 
.неоплатонізм

№ 627, 0, 3, 1, 1, 60
Хто з філософів стверджував, що «Моральність для душі є тим, чим є здоров’я для тіла, а функцією людини є зайнятись «діяльністю душі, яка є у згоді з чеснотою» і яка «є у згоді з розумом», тобто природною функцією людини є мислення, і мислити добре це мислити згідно з чеснотою. Тому щасливе життя – це життя згідно чесноти, а якщо існує кілька чеснот, то у згоді з найкращою та найдосконалішою: 
.Плотін 
.Епікур 
.Геракліт 
.Платон 
.
Арістотель

! 4 Філософія Середньовіччя

№ 88, 0, 4, 1, 1, 60
Суперечка середньовічних філософів номіналістів та реалістів стосувалась проблеми: 
.бути чи не бути 
.чи існує Бог 
.яка природа загальних понять 
.штучного інтелекту

№ 89, 0, 4, 1, 1, 60
Яке положення характеризує такий напрям Середньовічної філософії як реалізм: 
.універсалії не існують до речей, а можливо після речей 
.справжньою реальністю не володіють ні речі, ні поняття 
.загальні поняття є лише іменами і утворюються нашим розумом 
.справжньою реальністю володіють загальні поняття чи універсалії

№ 90, 0, 4, 1, 1, 60
Яке положення характеризує такий напрям Середньовічної філософії як номіналізм: 
.універсалії існують поза і до речей 
.справжньою реальністю не володіють ні речі, ні поняття 
.загальні поняття є лише іменами і утворюються нашим розумом 
.
справжньою реальністю володіють лише загальні поняття чи універсалії

№ 91, 0, 4, 1, 1, 60
Онтологічний доказ буття Божого був розроблений: 
.Тертуліаном 
.Климентом Олександрійським 
.Роджером Беконом 
.Ансельмом Кентерберійським

№ 92, 0, 4, 1, 1, 60
У Середньовіччі філософія по відношенню до теології вважалась: 
.матір’ю 
.сестрою 
.служанкою 
.нянею

№ 93, 0, 4, 1, 1, 60
У творчості якого філософа відбувся синтез античної філософії і християнської традиції: 
.Платон 
.Августин 
.Аристотель 
.Епікур

№ 94, 0, 4, 1, 1, 60
Початковим періодом середньовічної філософії є: 
.томізм 
.схоластика 
.раціоналізм 
.патристика

№ 95, 0, 4, 1, 1, 60
Як називається філософія, яка захищала християнство від критики античних мислителів: 
.діалектика 
.апологетика 
.метафізика 
.схоластика 
.софістика

№ 96, 0, 4, 1, 1, 60
яка риса характерна для Середньовічної філософії: 
.природоцентризм 
.соціоцентризм 
.пантеїзм 
.теоцентризм 
.космоцентризм

№ 97, 0, 4, 1, 1, 60
на вчення яких античних філософів спиралась середньовічна філософія Зах.Європи: 
.Сократ, Платон 
.Арістотель, Епікур 
.Платон, Анаксімен 
.Протагор, Пармені 
.
Платон, Арістотель

№ 98, 0, 4, 1, 1, 60
Що таке патристика: 
.
вчення «Отців Церкви» 2.6ст.н.е., згідні з Святим Письмом та визнані церквою 
.вчення християнських теологів спрямовані проти Платона 
.вчення християнських філософів 11.12ст., що полемізували з авероїстами 
.вчення християнських теологів спрямовані проти метафізики Арістотеля 
.вчення «Отців Церкви» 7.8ст., в яких розроблялось християнське вчення

№ 99, 0, 4, 1, 1, 60
В чому суть вчення про дві істини (подвійну істину): 
.істина віри і істина розуму це основа науки 
.істина віри – основа релігії, істина розуму – основа науки 
.істина віри і істина розуму виключають одна одну 
.істина віри і стина розуму осягають Бога у взаємодії 
.істина віри вище істини розуму в пізнанні

№ 101, 0, 4, 1, 1, 60
Як називається підхід, в центрі уваги якого знаходиться людина: 
.релятивізм 
.пантеїзм 
.антропоцентризм 
.соціоцентризм 
.природоцентризм

№ 102, 0, 4, 1, 1, 60
Як називається підхід, що проголошує людину, її свободу і гідність як вищу цінність: 
.егоїзм 
.
гуманізм 
.природоцентризм 
.реалізм 
.пантеїзм

№ 103, 0, 4, 1, 1, 60
як називається процес звільнення суспільства і культури від панування релігії і церкви: 
.реформація 
.відродження 
.політизація 
.соціалізація 
.
секуляризація

№ 104, 0, 4, 1, 1, 60
Хто автор принципу збігу протилежностей: 
.Т.Аквінський 
.
М.Кузанський 
.Б.Паскаль 
.М.Монтень 
.М.Копернік

№ 105, 0, 4, 1, 1, 60
Хто є автором 95 тез спрямованих проти торгівлі індульгенціями: 
.М.Кузанський 
.
М.Лютер 
.Дж.Бруно 
.М.Лютер.Кінг 
.Е.Ротердамський

№ 106, 0, 4, 1, 1, 60
Хто розпочав Реформацію: 
.М.Кузанський 
.М.Лютер 
.Дж.Бруно 
.М.Лютер.Кінг 
.Е.Ротердамський

№ 107, 0, 4, 1, 1, 60
Яке з даних понять найменш характерне для Середньовічної філософії: 
.креаціонізм 
.теодицея 
.антропоцентризм 
.реалізм 
.номіналізм

№ 108, 0, 4, 1, 1, 60
Септуагінта – це: 
.грецький переклад 72.ма книжниками Старого Заповіту, що виник серед юдеїв у Єгипті у III . II ст. до н. е. 
.латинський переклад 72.ма книжниками Старого Заповіту, що виник серед римлян у Римі у III . II ст. до н. е. 
.грецький переклад 50.ма книжниками Нового Заповіту, що виник серед юдеїв у Єгипті у III . II ст. до н. е. 
.латинський переклад 12.ма книжниками Нового Заповіту, що виник серед римлян у Римі у III . II ст. до н. е. 
.латинський переклад 12.ма книжниками Біблії, що виник серед греків у Афінах у III . II ст. до н. е.

№ 109, 0, 4, 1, 1, 60
Вульгата – це 
.латинський переклад Біблії з IV ст. визнаний офіційним перекладом Римо.Католицької Церкви 
.грецький переклад Біблії з IV ст. визнаний офіційним перекладом Православної Церкви 
.народний переклад Біблії з IV ст. визнаний офіційним перекладом для усіх християн 
.арабський переклад Біблії з IV ст. визнаний офіційним перекладом в ісламі 
.український переклад Біблії з IV ст. визнаний офіційним перекладом Української Греко.Католицької Церкви

№ 110, 0, 4, 1, 1, 60
Хто з середньовічних філософів обґрунтував необхідність церковної організації як посередника між Богом і віруючими та про розвиток історії як боротьбу двох градів – земного і Божественного: 
.Росцелін 
.Т.Аквінський 
.Тертуліан 
.
Августин Блаженний 
.В.Оккам

№ 111, 0, 4, 1, 1, 60
Апофатичний спосіб філософського осмислення Бога . : 
.сутність Бога може бути визначена лише священниками і
 католиками 
.сутність Бога осяжна і визначима засобами людської мови і понять 
.сутність Бога осяжна, але невизначима засобами людської мови, крім понять 
.сутність Бога неосяжна і невизначима засобами людської мови і понять 
.сутність Бога неосяжна, але визначима засобами людської мови




1. Удмуртский государственный университет МЕТОДИЧЕСКИЕ УКАЗАНИЯ по в
2. Курсовая работа- Облік реалізації продукції (робіт, послуг) та розрахунків з покупцями та замовниками.html
3. Реферат по теоретическому курсу ldquo;Права ребёнкаrdquo; ldquo;Семья и права ребёнкаrdquo;
4. Электротехника мен тама~ ~ндірістеріні~ ~нерк~сіпте электрмен жабды~тандыру п~ні бойынша
5. Контрольная работа по дисциплине Английский язык Выполнил- студент гр.
6. ~~bh~ yoxdur 3 Yoxs m~~rikl~r- ldquo;Muh~mm~d onu ~z~nd~n uydurmu~durrdquo; ~ deyirl~r
7. А. студент 9 группы лечебного факультета 4 курса ГОУ ВПО Саратовского ГМУ Росздрава им
8. ЛАБОРАТОРНАЯ РАБОТА N 5 ИССЛЕДОВАНИЕ ТРЕХФАЗНОЙ ЦЕПИ ПРИ СОЕДИНЕНИИ ПРИЕМНИКОВ ПО СХЕМЕ ТРЕУГОЛЬНИК
9. Первичная и реанимационная помощь новорожденным детям
10. 1939 В конце 30х годов было распространено два мнения о том откуда исходит угроза для стабильности на Дальне
11. Классификация компьютеров
12. Оптимизация налогообложения предприятия
13. шоптур за границу отправ ляйтесь куда угодно только не в Британию
14. Экономика организаций для студентов 2 курса факультета СПО специальности 080114
15. і. Змены ва ўнутранай палітыцы вярхоўнай улады
16. По закону от 25 сентября 1992 года также и 2 января стало выходным
17. Социологическое исследование внутренней среды организации
18. От ближнего нашего жизнь и смерть
19. е электрический ток
20. Экономика организации (предприятия)