Поможем написать учебную работу
Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.
Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.
69. Обґрунтувати вимоги до структури електронного видання
70. Охарактеризувати оптимізацію нерухомого зображення
Що таке Оптимізація зображення?
Оптимізація зображення є процес створення зображення оптимізовані або менше, не роблячи його втрачати свою якість, так що сторінки завантажуються швидше і зробити навантаження на сервер менше. Є багато інструментів, щоб зробити це, оскільки це економить навантаження на сервер шляхом видалення байта із зображень, які не вимагаються.
Що таке Зміна розміру зображень?
Цифрове зображення складається з пікселів. Зміна розміру це процес зміни розміру зображення відповідно до позиціонуванням себе в веб-сайт. Наші послуги розмірів у суворому дотриманні вимог клієнтів.
Чому Оптимізація і зміни розміру?
Багато дорогоцінного часу витрачається даремно, коли партіях зображення завантажуються на сайт. Тому що в цілому розміри зображення великі та завантажувати їх на ваш сайт займає багато часу, то краще змінити їх розмір і оптимізувати їх так, що багато часу зберігається. Ми в Outsoure - Infotech, здатних зміна розміру зображення з будь-якого числа скажімо, від 10 до 10.000 відповідності з вашими вимогами, і ми завантажити його на ви
Зміна розмірів і оптимізація зображень є ідеальним необхідність для тих підприємств, де електронна комерція є основною функцією, тому що вони вимагають зміни дуже часто в каталозі розміщені в Інтернеті. Ми змінити розмір всіх зображень в Photoshop і оптимізувати його для веб-сторінки без дозволу їх втрачають свої якості. Водяні знаки також є одним послуг, які ми пропонуємо з цим з невеликою ціною додається до нього.
71. Визначити поняття часової шкали і сцени
Часова шкала основний інструмент при роботі з анімацією в Flash. На ній відображається інформація про шари, про те, які кадри є ключовими, а які генерує Flash. За допомогою часової шкали можна зрозуміти, які кадри містять дії чи мітки. Вона дозволяє переміщувати ключові кадри і цілі шматки анімації. Елементами часової шкали є:
· маркер, що вказує на поточний кадр, який відображається у вікні;
· шари ліворуч знаходиться перелік шарів, під яким існують кнопки, що дозволяють додавати і видаляти шари. Кожен шар можна зробити невидимим і заборонити його для редагування;
· шкала кадрів поле, де ви можете додавати і видаляти прості і ключові кадри. Якщо викликати контекстне меню (натиснути на праву клавішу миші) на якому-небудь кадрі, ви побачите перелік дій, які можна зробити. На шкалі відображається інформація про кадри, що є ключовими (такі кадри позначаються чорними кружечками), що містять дії (буква “а” над кружечком) чи мітку (червоний прапорець, після якого йде назва мітки). Колір теж інформує про тип кадрів. Сірий колір це кадри, які у точності повторюють ключовий кадр (keyframe). Синювате чи зеленувате підсвічування говорить про те, що кадри згенеровані Flash. І, нарешті, білий чи “порожній” смугастий простір говорять про те, що на цих кадрах нічого немає.
· кнопки керування тінями це кнопки, що дозволяють відображати сусідні кадри як би через кальку, щоб бачити різницю між попередніми і наступними кадрами. Можна задавати глибину такого відображення з обох боків від маркера.
Фільм Flash може складатись з довільної кількості сцен, які можуть бути організовані в послідовність. Кожна сцена може містити необмежену кількість шарів. Порядкове розміщення шарів відображено на часовій шкалі: самий верхній шар розміщується на передньому плані робочого поля, а самий нижній на задньому плані. Кожний шар також може бути повязаним з порядковим розміщенням обєктів на ньому. На нижньому рівні шару завжди розміщуються не згруповані векторні лінії і фігури. Над ними, на верхньому рівні, знаходяться растрові зображення, текст, групи і екземпляри символів. Група являє собою один або декілька обєктів, які були виділені і “згруповані”. Екземпляри символів можуть являти собою одну або декілька копій елементу, який знаходиться в бібліотеці.
72. Обґрунтувати заміну типу символу
Flash підтримує створення символів трьох типів:
1) графічний символ (graphic) являє собою звичайне статичне або анімоване зображення, створене в Flash, або імпортоване з іншої програми;
2) символ-кнопка (button) це особливий символ, який являє собою звичайну кнопку. Такі символи використовуються для створення графічного користувацького інтерфейса.;
3) символ-кліп (movie-clip). Являє собою фільм, створений засобами Flash.
Крім перерахованих вище трьох типів символів, Flash підтримує ще чотири: символ-растрове зображення (bitmap), символ-звук (sound), символ-імпортований звук (embedded video) i символ-шрифт (font).
73. Обгрунтувати вимоги до програмного забезпечення підготовки та виробництва ел. Видань
При заключении договора автор обычно представляет в издательство полный текст своего произведения и список иллюстраций с подробным описанием методов их создания, а иногда и сами иллюстрации. Авторский текст набран, как правило, в одном из текстовых редакторов. Чаще всего в нашей стране для этого используют различные версии Microsoft Word.
Издательская подготовка к публикации книг и журналов включает в себя несколько этапов. В нее входит редактирование и оформление текста, подготовка иллюстраций, а затем - верстка издания, т. е. интеграция текста с иллюстрациями и, на заключительном этапе, подготовка компьютерного оригинала-макета. Для печатных изданий обычно выполняется также дизайн издания в целом, т. е. оформление его внешнего вида: в первую очередь обложки или переплета, а иногда и книжного блока.
Подготовка оригинала-макета издания обычно осуществляется в одном из верстальных пакетов: PageMaker, QuarkXPress или, реже, Ventura Publisher (Corel Ventura). Такое окончательно сверстанное издание может рассматриваться как его электронная версия, полностью идентичная печатной. Однако в большинстве случаев не только дизайн, но и форматы электронного издания должны отличаться от печатного. Поэтому в верстальные пакеты встроены специальные модули для преобразования издания в формат HTML или PDF. Таким образом, для преобразования подготовленного издательством макета печатного издания в электронное издание в заданном формате от сотрудников этого издательства не требуется практически никаких дополнительных усилий.
Однако, как уже упоминалось в первой главе, некоторые издания (например, библиографические справочники или путеводители на компакт-дисках) изначально проектируются в электронном виде. Во второй главе было отмечено, что HTML-документ может создаваться в самых простых текстовых редакторах, причем теги HTML-форматирования добавляются в ранее подготовленный текстовый документ вручную. Такой способ вполне допустим, однако он требует кропотливого рутинного ручного труда, а также хорошего знания языка HTML и больших затрат времени. Поэтому стремление к автоматизации такого рода труда с помощью специальных HTML-редакторов естественно.
Такие редакторы принято разбивать на две группы: редакторы тегов и WYSIWYG-редакторы. Редакторы тегов представляют возможность записывать исходный код документа на языке HTML. Современные версии таких редакторов имеют панели инструментов для генерации HTML-элементов (тегов и тегов-контейнеров), а также специальные мастера и шаблоны для облегчения работы со сложными элементами типа таблиц и списков. В таких редакторах содержатся также возможности синтаксической проверки записи тегов, что позволяет автоматизировать процесс обнаружения простых синтаксических ошибок. Типичным представителем редакторов первой группы является HotDog Web Editor, многочисленные версии которого разработаны фирмой Sausage Software .
Редакторы второй группы не требуют глубоких знаний языка HTML, а позволяют пользователю с помощью специальных инструментов изменять визуально внешний вид HTML-издания, встраивая в издание требуемые элементы и изменяя их размещение и взаимное расположение на странице. При этом соответствующий HTML-код создается автоматически. Сам принцип WYSIWYG (аббревиатура What You See Is What You Get) означает «что ты видишь, то и получишь», т. е. редактор выполняет функции визуального конструктора страницы. Пользователь ограничен возможностями такого редактора, которые могут не обеспечить достаточной гибкости работы на уровне тегов. Характерными представителями редакторов этой группы является Netscape Composer, входящий в состав пакета Netscape Communicator, и Microsoft FrontPage, причем первый из них рассмотрен в § 4.5 данной главы, а последний - в шестой главе.
С течением времени различие между этими двумя группами все больше стирается: инструменты редакторов первой группы становятся все мощнее и обеспечивают все большие возможности визуального программирования и размещения HTML-элементов и структур на страницах изданий, а редакторы WYSIWYG-группы становятся все более гибкими и мощными, а их возможности расширяются. Надо сказать, что один из наиболее популярных редакторов в нашей стране - Microsoft Word - в частности его версия 1997 г., превратилась не только в мощный редактор гипертекстовых документов, но и в современный HTML-редактор второй группы, который может также работать в режиме редактирования тегов. Поэтому именно с этого редактора, пригодного как для подготовки гипертекстовых документов в формате DOC, так и электронных изданий в HTML-формате, мы начинаем рассмотрение средств и технологии подготовки электронного издания.