Поможем написать учебную работу
Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.
Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.
ПРАКТИЧНА РОБОТА №
Тема: Маркетингова політика комунікацій
МЕТА: Набуття навичок творчого пошуку, удосконалення маркетингової діяльності підприємства щодо створення комплексу маркетингових комунікацій на ринку транспортних послуг.
Рекламне агентство « » одержало замовлення щодо створення комплексу маркетингових комунікацій на ринку транспортних послуг для Вашого обєкта дослідження. Ви виступаєте в ролі керівника одного із рекламних агентств.
Завдання 1.
Розробіть рекламне звернення для Вашого обєкта дослідження.
Рекламне звернення - кінцевий результат розробки реклами.
Воно повинно базуватися на таких основних принципах та варіантах:
- в основі лежить спосіб життя;
- обов'язковий нарис з натури;
використання свідчень на користь товару;
- використання даних наукового характеру;
- створення фантазійної атмосфери;
- створення настрою до рекламованого образу чи до товару;
- використання символічних персонажів та відомих особистостей.
Етапи створення рекламних звернень Основними етапами створення рекламних звернень є такі: 1. Дослідження: - вивчення споживачів; - дослідження товару; - аналіз ринку. 2. Стратегічне планування: - визначення цілей реклами; - встановлення бюджету; - складання програмних заходів; - визначення відповідальності. 3. Тактика: - кошторис витрат; - вибір засобів реклами; - складання графіка публікацій; - контроль. 4. Підготовка звернень: - написання текстів; - художнє оформлення звернень; - виробництво. 5. Готове звернення Американський спеціаліст з реклами Огілві пише "Гарне не те рекламне оголошення, яке справляє враження, викликає захоплення спеціалістів і публіки. Гарне те звернення, яке спонукає споживача купувати товар. Увага споживача має бути цілковито спрямована на товар". Фактори впливу на вибір засобів поширення реклами Основні фактори, які будуть впливати на вибір засобів поширення рекламної інформації, такі: - вартість рекламного виходу на аудиторію; - співвідношення "корисної" і "некорисної" аудиторії; - охоплення ринку; - частота рекламного виходу на покупця; - стабільність виходу звернення; - ступінь впливу на покупця; - заповнення інформаційного джерела іншою рекламою; - час, що минає від подання реклами до її виходу.
Рекламодавець повинен подати свою «велику ідею» так, щоб вона привернула увагу та викликала зацікавленість цільового ринку. Творчі працівники повинні підібрати найкращий стиль, тон, слова та форму втілення звернення. Будь-яке звернення можна виконати в різних стилях.
|
Ключові слова: "поспішаєте", "тільки сьогодні діють божевільні знижки", "перший сотні, що подзвонили вручається приз" і так далі. Варіантів тут багато, але всі вони зводяться до того, щоб увергнути споживача в стан ажіотажу, поспіху. Йому немає коли подумати, йому потрібно терміново бігти й купувати!
Ключові словам "новий смак", "новий дизайн", "нове упакування" та ін. Дании метод почасти-перети нається з попереднім, оскільки підштовхує людину купувати нове, щоб йти в ногу з часом, не відставати. Однак в основі цього методу лежить експлуатація цікавості споживача, а також позиціонування фірми, як втілення прогресу.
Спочатку показують одне, але пропонують купити зовсім інше. Наприклад, рекламують сухий корм для собак маленькі, непоказні гранули, але спочатку йде відеоряд: соковите м'ясо, овочі, зелень і таке інше. Шляхом нескінченних повторень створюють у підсвідомості споживача асоціативний зв'язок між натуральними продуктами й готовим кормом. Аналогічним образом побудована й реклама зубної пасти із прополісом. Демонструють стільник і мед, але їх немає серед інгредієнтів пасти. Таким же чином відбувається з їжею швидкого приготування.
У ряді випадків підміна проводиться більш тонко. Розглянемо рекламу майонезу. "Мрія господарки мрії збуваються". Мрії покупця ототожнюються з майонезом, у назві якого вжито слово "мрія". Або в рекламі дитячого йогурту спочатку показують веселку, а потім голос ставить запитання: "прагнете шматочок веселки"? Після чого пропонується різнобарвний йоргурт.
Класик психоаналізу Альфред Адлер створив концепцію комплексу неповноцінності й комплексу переваги, як засобу компенсації неповноцінності. По Адлеру всі люди тією чи іншою мірою несуть у собі відчуття неповноцінності й прагнуть його компенсувати різними успіхами, нехай навіть і уявними. Відкриття Адлера широко використовуються в сучасній рекламі. Споживачеві пропонують придбати товар для того, щоб відчути свою винятковість, всесилля, підвищити свій статус. "Вірний секрет жіночих перемог", "для тих, хто правда крутий", "ти всесильна", "ви непереборні", "він один такий" типові в цьому випадку слогани.
Увага споживача акцентують на можливості одержати "безкоштовно", "у подарунок" яку-небудь річ на додаток до основної покупки. Ясно, що ціна "безкоштовного подарунка" просто включена в ціну рекламованого товару й покупець насправді оплачує зі своєї кишені дві речі. Мало того, нерідко в якості "призу" підсувають предмети, самі по собі, що не користуються попитом і із цієї причини їх не беруть у торговельні мережі. Тоді фірма повідомляє, що її "подарунок" настільки зксклюзивен, що навіть і не продається, що його можна одержати тільки в якості призу. Як говориться, нестаток видають за чесноту, і обидва товари працюють один на одного. Прийом простий, але ефективний.
Ключові слова: "на відміну від інших". Класичні приклади реклама батарейок, які "працюють довше звичайних", реклама нового порошку, з яким "ви вимиєте більше посуду, при цьому швидше й краще". Самі слова "краще", "довше", "швидше" уже говорять про те, що купуючи товар іншої фірми, у вас буде "гірше" і "повільніше". У рекламі пропонований товар змагається й перемагає, але із чим саме він змагається, не говорять, так що неможливо перевірити, чи була дійсно здобута перемога.
Ключові слова: "експерти рекомендують", "доведене клінічними дослідженнями" та ін. У наш час, коли авторитет науки високий, у рекламі імітують проведення експерименту з використанням пропонованого товару. "Експеримент", зрозуміло, закінчується тріумфальним успіхом. Але зовсім очевидно, що до науки дане дійство не має ніякого відношення. Роль фахівців у білих халатах може відіграти хто завгодно, а діаграми й графіки нічого не варто намалювати у будь-якій кількості й будь-якої форми.
Товар рекламує популярна особистість: актор кіно, кумир молоді і так далі. Розрахунок на стереотип: "раз уже такі люди купують, то сумніватися нема чого, треба брати".
Метод у певному змісті протилежний попередньому. Обіграється образ людини з вулиці, такого, як усі. Рекламщик як би говорить споживачеві: "Ну це ж не реклама, для реклами ми б найняли зірок. Тут просто демонстрація життєвого досвіду звичайних людей".
Споживачеві вселяють думку, що існують смертельно небезпечні ситуації, у яких може допомогти тільки певний товар або послуга. Наприклад, мобільний телефон дозволить викликати термінову допомогу. У більш м'якому варіанті така реклама може приймати форму поради, у якій, однак міститься погроза. " Адже Ви не прагнете занедужати? Тоді купіть вітаміни".
Більшості людей властивий страх виявитися ізгоєм. Невипадково в прадавні епохи вигнання було одним з найстрашніших покарань. Маніпулятор використовує слабкість людської психіки, вселяючи, що "усі вже товар купили, усі вже оцінили його високу якість і необхідність, а ви залишилися в меншості". У таких випадках показують юрби людей, різні міста й народи, представники яких єдині в тому, що "довіряють" одному й тому ж бренду.
Сюжет будується таким чином, щоб товар асоціювався з подіями, що викликають позитивні емоції, що виникають у процесі людського спілкування. Дружба, зустріч з батьками, будівля нового будинку, здача іспиту та ін.
Товар представляють як корисний і потрібний дітям. Дитина щаслива, якщо ви купите йому рекламовану річ: підгузки, шампунь та ін.
14. Патріотизм. Ключові слова: «Україна», «кримське сонце», «карпатські джерела», «українське». Використовуються образи національних героїв, історичних и фольклорних персонажів, національні костюми и т. ін.