Будь умным!


У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

Реферат на тему- Загальнi вiдомостi про Бейсiк Формат програмного рядка БЕЙСIКА Програма яка написана на м

Работа добавлена на сайт samzan.net:

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 2.6.2024

Реферат на тему:

Загальнi вiдомостi про Бейсiк


Формат програмного рядка БЕЙСIКА

Програма, яка написана на мові Бейсік, являє собою сукупність програмних рядків. В Turbo-Basic нумерація рядків необов'язкова.

Рядок програми може містити декілька операторів Бейсіка, які відокремлюються один від одного символом ":". Загальна довжина програмного рядка не повинна перевищувати 255 знаків.

Константи БЕЙСIКА

В Бейсік-програмi можуть використовуватися константи  числа або ланцюжки знаків, написані безпосередньо в тексті програми.

Константи поділяються на числові та символьні (рядкові).

Символьна константа  це послідовність знаків, довжиною не більше ніж 255, яка береться в лапки (").

Числові константи поділяються на цілі та дійсні.

Цілі константи можуть бути представлені в десятковій, восьмирічній та шістнадцятирічній формах; дійсні константи  в десятковій та експоненціальній формах.

Цілі константи в десятковій формі лежать в межах від 32768 до +32767.

Цiла константа в восьмирічній формі  це послідовність восьмирічних цифр (0,1,...,7), перед якою стоїть префікс &O або просто &.

Цiла константа в шістнадцятирічній формі  це послідовність шістнадцятирічних цифр (0,1,...,9,A,B,C,D,E,F), якій передує префікс &H.

Дійсні константи можуть бути представлені в двох форматах: із звичайною та подвійною точністю.

Змінні БЕЙСIКА

Змінні, як i константи, поділяються на числові та символьні (рядкові). Числовiй змінній можна присвоїти значення будь-якого числа, символьній  значення рядка знаків довжиною від 0 до 255 символів.

Iмена змінних можуть бути будь-якої довжини, але Бейсік відрізняє імена за першими 40 символами. В іменах змінних можуть використовуватися літери, цифри та крапка. Резервовані слова Бейсіка не можуть використовуватися як імена змінних.

Iмена змінних визначають їх тип (числові або символьні), а також точність числової змінної.

Iм'я символьної змінної повинно закінчуватися знаком $.

В імені числової змінної останній символ визначає:

%

ціла змінна

!

змінна звичайної точності

#

змінна подвійної точності

Масиви БЕЙСIКА

Поpяд з константами та змінними в програмах можуть використовуватися масиви. Перед використанням масиву в програмі оголошується ім'я, тип та кількість елементів масиву. Для цього використовується оператор розмірності масиву DIM.

Якщо в програмі звертатися до елементу одновимірного масиву раніше, ніж цей масив буде визначено, то розуміється, що такий масив створений в пам'яті i включає 11 елементів (від нульового до десятого). Звеpнення до елементів двовимірного масиву перед його визначенням неможливо!

Арифметичні операції

Для виконання арифметичних операцій в Бейсік-програмi використовуються наступні оператори:

+

додавання

віднімання, зміна знаку

множення

/

ділення з плаваючою крапкою

\

цiлочисельне ділення

^

піднесення до степеню

MOD

залишок від ділення

Операцiї відношення

В операціях відношення порівнюються два значення, які можуть бути обидва числовими або обидва символьними. В результаті отримуємо одне із значень: "так" (1) або "ні" (0), які можуть використовуватися для управління ходом виконання програми (дивись оператор IF).

Викоpистовуються наступні операції відношення:

=

дорівнює

<> або ><

не дорівнює

<

менше

>

більше

<= або =<

не більше

>= або =>

не менше

Логічні операції

В логічних операціях виконуються побiтовi дії над операндами, попередньо перетворені в цілі (якщо це необхідно). Значення операндiв завжди знаходяться в межах від 32678 до +32767. Кожний операнд розглядається як послідовність шістнадцяти біт, над якими виконуються дії з допомогою наступних операторів:

NOT

заперечення (логічне доповнення)

AND

i (кон'юнкція)

OR

або (диз'юнкція)

XOR

виключаюче або

EQV

еквівалентність

IMP

iмплiкацiя

Символьні вирази

Поняття "символьний вираз" означає окремі символьні константи та змінні, а також їх комбінації з використанням оператора зчеплення. Для оператора зчеплення використовується символ +. В результаті операції зчеплення виконується об'єднання (зчеплення) символьних значень двох змінних або змінної та символьної константи.




1. тема синтезу білка в мітохондріях; 2 продукти мітохондріального білкового синтезу; 3 синтез мітохондріал
2. тематизация и организация оперативного хранения документов
3. Дионисий Ареопагит
4. Лабораторная работа 1Метод итерацийпо дисциплине Прикладная математика Выполнил-студент 1го кур
5. Таможня Абакан и Ас Хыс Аскиз
6. не престижная. Особенно недопустимо игнорирование утренней гимнастики юношами и девушками с ослабленны
7. Банковские резервы и их состояние
8. Георг V когда пришла весть о победе песни
9. Течение в гидродинамических опорах скольжения элементы гидродинамической теории смазки ГТС
10. История западноевропейской философии
11. а ~ 1-Кнг Rтх 895 - 876 ~ 0215 ~ 1-132 061 Ом 3
12. Контрольная работа По предмету- Эстетические принципы кинофонографии Звуковой анализ фильма До свида
13. учебник по модулю экономической подготовки технического специалиста
14. Секстаккордом называется как известно первое обращение трезвучия
15. Инверторные источники питания для электродуговой сварки
16. Канонизация танцевальных форм в процессе становления и развития русского народного танца
17. тема канализации ~ раздельная
18. М 1960 ~ С 136 ~ 142 Сближение языкознания с психологией при котором стала возможна мысль искать решения в
19. Семья и дискриминация женщин в семье
20. Пояснительная записка Рабочая программа составлена в соответствии с требованиями федрального компонента