Поможем написать учебную работу
Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.
Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.
AUTHORS |
Елеусизова Г.И., Илюкина Г.С. |
NAME |
МПФ П Өзін-өзі тану |
DESCRIPTION |
M1E1T60 |
Модуль 1 |
V1 |
Тұлғаның өзін-өзі тануға бағытталған педагогикалық технология: |
модульдік технология |
|
тәрбиелеуші оқыту |
|
1 |
гуманды педагогика технологиясы |
ертегі терапия |
|
дамытып оқыту технологиясы |
|
V2 |
Рухани-адамгершілік білім беру негізіндегі “Өзін-өзі тану”жобасының авторы: |
1 |
С.А. Назарбаева |
Х.Т. Шериязданова |
|
М.Ш. Хасанов |
|
Е.Е. Бурова |
|
А.А. Семченко |
|
V3 |
“Өзін-өзі тану” курсы мына пәндермен байланысты: |
физика, химия |
|
дене шынықтыру, валеология |
|
музыкалық цикл |
|
1 |
әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану циклы |
астрономия, геодезия |
|
V4 |
Ең алғаш өзін-өзі тану мәселесі туындады: |
көнетүрік оқуларында |
|
Христиандықта |
|
1 |
көне шығыстағы діни тұжырымдамаларда |
Исламда |
|
синтоизмде |
|
V5 |
“Өзін-өзі тану” курсының әдістемелік ұйымдастырылуы ....... байланысты: |
тәрбие заңдылықтарымен |
|
гуманды педагогикамен |
|
білім беру философиясымен |
|
1 |
оқытудың интерактивті әдістерімен |
психологиялық менеджментпен |
|
V6 |
“Өзін-өзі тану” жобасының эксперименттік теориясын негіздеген: |
1 |
тұлғаны пәнаралық зерттеу |
әлеуметтану |
|
Философия |
|
Психология |
|
тәрбие теориясы |
|
V7 |
Адамның өз психикалық белсенділігі және сезімдерін бақылауы: |
мәдениет |
|
1 |
Инсроспекция |
мен-тұжырымдама |
|
конкуренция (бәсекелестік) |
|
өзін-өзі тану |
|
V8 |
Нақтылы және психикалық өмір қарама-қайшылығының көрініс формасы: |
өзін-өзі тану |
|
көзқарас |
|
мәдениет |
|
1 |
“мен” қақтығысы және жоғарғы “мен” |
өзін-өзі қорғау инстинкті |
|
V9 |
Байланыс жасаушы субьектілердің қарама-қайшы пікірлері, ұстанымдары, мақсаттарының қарсыласуы: |
қарым-қатынас |
|
біркелкілік күйзелісі |
|
интер белсенділік |
|
Креативтілік |
|
1 |
қақтығыс |
V10 |
Мұғалім тұлғасының маңызды құрылымдық компоненттеріне кірмейді: |
кәсіби-педагогикалық бағыттылық |
|
кәсіби белсенділік |
|
кәсіби педагогикалық қабілеттер |
|
кәсіби сана-сезім |
|
1 |
мұғалімнің физикалық (дене) дайындығы |
V11 |
Әртүрлі өмірлік жағдайларда өз ұстанымын айқындаужәне бекіту: |
өмірлік өзін-өзі айқындау |
|
тұлғаның өзін-өзі айқындауы |
|
өзін-өзі белсендіру |
|
кәсіби өзін-өзі айқындау |
|
тұлғаның өзін-өзі жетілдіру |
|
V12 |
ҚР жоғарғы білім беру мекемелерінде “Өзін-өзі тану” оқу курсы енгізілді: |
2003 |
|
2001 |
|
1 |
2002 |
2000 |
|
1999 |
|
V13 |
Барлық білім беру деңгейлері үшін “Өзін-өзі тану” курсының тақырыптық жоспары құрастырылуы: |
1999 |
|
2000 |
|
1 |
2003 |
2001 |
|
2005 |
|
V14 |
Өз мүмкіндігін іске асыруға көмектесетін өмірлік жолды таңдау: |
кәсіби өзін-өзі айқындау |
|
өзін-өзі белсендіру |
|
өздігінен жетілу |
|
1 |
өмірлік өзін-өзі айқындау |
өзін-өзі тәрбиелеу |
|
V15 |
Өз потенциалын (мүмкіндіктерін), қасиеттері мен ерекшеліктерін өздігінен тану процесі: |
1 |
өзін-өзі тану |
Руханилық |
|
өздігінен жетілу |
|
адамгершілік |
|
өзін-өзі белсендіру |
|
V16 |
Ғылымда алғашқылардың бірі болып өзін-өзі тану сферасын бөлген: |
З.Фрейд |
|
В.Сталин |
|
1 |
У.Джемс |
А.Лурия |
|
В.Маралов |
|
V17 |
У.Джемс танымал элемент ретінде бөлді: |
биологиялық индивидті |
|
Тұлғаны |
|
1 |
дене, рухани, әлеуметтік тұлғаны |
Ағзаны |
|
әлеуметтік индивидті |
|
V18 |
“Автопортрет” әдістемесін құрған: |
В. Стивенсон |
|
Т. Лири |
|
Ч. Спилберг |
|
1 |
Р. Бернс |
С. Будаси |
|
V19 |
Ғылымда өзін-өзі тану салалары бөлінді: |
іс-әрекет сферасы |
|
тұлғалық-мінездемелік ерекшеліктер |
|
айнадағыдай және идеалды “Мен” |
|
сырт бейнесі және темперамент |
|
1 |
сана және бейсана |
V20 |
“Джогари терезесі” моделін жасаған: |
К.Юнг, З.Фрейд |
|
У.Джемс, А.Лурия |
|
Д.Лафт, В.Маралов |
|
1 |
Д.Лафт, Г.Ингром |
К.Уилбер |
|
V21 |
Өзін-өзі тану процесс ретінде өзіне енгізеді: |
өзін-өзі талдау және өздігінен жетілу |
|
өзін-өзі белсендіру |
|
1 |
табу, белгілеу, талдау, бағалау, қабылдау |
рухани-адамгершілік тәрбие |
|
мен-тұжырымдамасының құрылымы |
|
V22 |
Өзін-өзі танудың жалпы заңдылықтарына жатпайды: |
1 |
өзін-өзі танудың әртүрлі қабілеттіліктері |
өзін-өзі танудың мақсатты бағыттылығы |
|
саналы қабылдау қабылдамау деңгейі |
|
өзін-өзі танудың әртүрлі толықтырылуы |
|
өзін-өзі танудың принципиалды (түбегейлі) аяқталмауы |
|
V23 |
Өзін-өзі адекватты (барабар) және жан-жақты тануға мүмкіндік беретін тұлғалық мінездемелер |
өзін-өзі тану обьектілері |
|
1 |
өзін-өзі тануға қабілеттілігі |
өзін-өзі тану мотивтері |
|
өзін-өзі тану мақсаты |
|
рухани-адамгершілік тәрбиелеу құралдары |
|
V24 |
Сыртқы әлемге бағытталған адам: |
Меланхолик |
|
Холерик |
|
1 |
Экстраверт |
Сангвиник |
|
интраверт |
|
V25 |
Ішкі әлемге бағытталған адам: |
1 |
Интроверт |
Холерик |
|
меланхолик |
|
Сангвиник |
|
экстраверт |
|
V26 |
Өзін-өзі тану сатылары: |
үш сфера |
|
алты кезең |
|
1 |
екі кезең |
бір кезең |
|
үш саты |
|
V27 |
Бірінші сатыда өзін-өзі тану мына жүйеде іске асырылады: |
“Мен-тұжырымдама” |
|
1 |
“Мен-басқалар” |
“Мен-Мен” |
|
“Мен-идеалды” |
|
“Ман-айнадағыдай” |
|
V28 |
“Мен-тұжырымдама” психологиялық ерекшеліктеріне жатпайды: |
1 |
сұраныс деңгейі |
өзін-өзі қабылдау-қабылдамау |
|
гармониялық-конфликтілік |
|
тұрақтылық-өзгермелік |
|
адекваттылық-адекватты(барабар) емес |
|
V29 |
“Мен-тұжырымдамасының” негізін құрайды: |
адамның дене дамуы |
|
өзін-өзі бақылау |
|
өзін-өзі бағалау |
|
1 |
адамн,ың өзі туралы білімі |
әлеуметтік тұлғаның ерекшеліктері |
|
V30 |
Әлеуметтану барысындағы тұлғаның өзгеру заңдылықтары процесі: |
1 |
тұлғаның дамуы |
Рангілеу |
|
рухани тәрбие |
|
шешім қабылдау |
|
тұлға позициясы(ұстанымы) |
|
V31 |
Өзіне-өзі қоятын негізгі нұсқау жол қатарына жатпайды: |
нақтылы Мен |
|
1 |
кешегі Мен |
айнадағыдай Мен |
|
идеалды Мен |
|
құрастырушы Мен |
|
V32 |
Адамның қандай болғысы келетіндігімен байланысты бағдары: |
Мен-айнадағы |
|
нақтылы Мен |
|
1 |
идеалды Мен |
әлеуметтік Мен |
|
Болашақтағы Мен |
|
V33 |
Адамның басқалар оны қалай көретіндігі жайлы түсініктерімен байланысты бағдары: |
1 |
Айна Мен |
әлеуметтік Мен |
|
идеалды Мен |
|
құрастырушы мен |
|
нақтылы Мен |
|
V34 |
Адамның өзін-өзі қалай қабылдауымен байланысты бағдары: |
әлеуметтік Мен |
|
Мен болашақта |
|
1 |
нақтылы Мен |
идеалды Мен |
|
айнадағы Мен |
|
V35 |
Адамның болашаққа қарауы және “Меннің” проективті моделін құру: |
1 |
Құрастырушы Мен |
әлеуметтік Мен |
|
айнадағы Мен |
|
нақтылы Мен |
|
идеалды Мен |
|
V36 |
Адам қажеттіліктері пирамидасын құрған: |
З.Фрейд |
|
1 |
А. Маслоу |
В.Сухомлинский |
|
К. Роджерс |
|
Ф. Ницше |
|
V37 |
Өзін-өзі тәрбиелеу мәдениетінің құрылымына жатпайды: |
өзін-өзі тәрбиелеу мақсатын қою және таңдау мәдениеті |
|
өзін-өзі тану мәдениеті |
|
өзін-өзі тәрбиелеу жағдайының мәдениеті |
|
өзін-өзі тәрбиелеу тәсілдері мен құралдары мәдениеті |
|
1 |
дүниежүзілік мәдениет |
V38 |
Жоғарғы білім беру мекемесінде “Өзін-өзі тану” курсы.....қалыптастырумен аяқталды. |
Білім |
|
1 |
Компетенция |
Іскерлік |
|
өзін-өзі ұстау |
|
дағды |
|
V39 |
Екінші сатыда.... |
“Мен-идеалды” |
|
“Ман-айнадағыдай” |
|
“Мен-басқалар” |
|
1 |
“Мен-тұжырымдама” |
“Мен-Мен” |
|
V40 |
Шығармашылық қабілеттілігі, жоғарғы дарындылық деңгейі: |
1 |
креативтілік (шығармашылық) |
тұлғаның қарым-қатынас тұжырымдамасы |
|
көзқарас |
|
Қызығу |
|
жоғарғы интеллект |
|
V41 |
Қоршаған әлемде өзін-өзі іске асыру: |
өзіндік даму |
|
өзін-өзі тану |
|
1 |
өз мүмкіндігін іске асыру |
өзіндік айқындалуы |
|
өзін-өзі қабылдауы |
|
V42 |
Адамның өз көңіл-күй жағдайын тануды кіргізетін өзін-өзі тану сферасы: |
іс-әрекет сферасы |
|
танымдық сфера |
|
сыртқы бейне сферасы |
|
1 |
ерік-жігерлік |
мотивациялық-құндылық сферасы |
|
V43 |
Адамның өз бейнесін өзіндік талдауға ұшырататын өзін-өзі тану сферасы: |
тұлғалық-мінездемелік |
|
1 |
Танымдық |
қабілеттіліктер мен мүмкіндіктер сферасы |
|
ерік-жігерлік |
|
өмір сүрушілік сферасы |
|
V44 |
Адамның мінез-құлқы мен психикалық процестерінің өту ерекшеліктерін сипаттаушы қасиеттерінің жиынтығы: |
Сана |
|
сана-сезім |
|
1 |
Темперамент |
Агрессия |
|
тұлға белсенділігі |
|
V45 |
Адамның басқа адамдарға деген қатынасын айқындайтын тұлғаның тұрақты саналарының жиынтығы: |
1 |
Мінез |
көзқарас |
|
Интеллект |
|
Темперамент |
|
қарым-қатынас мәдениеті |
|
V46 |
Өзіндік даму процесін саналы басқару: |
өздік даму |
|
байқағыштық |
|
өз мүмкіндігін іске асыру |
|
өзіндік айқындалу |
|
1 |
өзіндік жетілу |
V47 |
Бір-бірімен ақпарат алмасуы арқылы адамдардың байланысқа түсуі: |
Адамгершілік |
|
Тұлға ұстанымы |
|
Қажеттілік |
|
1 |
қарым-қатынас |
Түсіністік |
|
V48 |
Белгісіз бен белгілі арасындағы байланыс процесі негізінде бір нәрсе туралы дұрыс түсінікті қалыптастыру: |
қарым-қатынас |
|
тұлға бағыттылығы |
|
тұлға дамуы |
|
Адамгершілік |
|
1 |
Түсінушілік |
V49 |
Адам сана-сезімінің маңызды компоненті : |
Интеллект |
|
тұлға мәдениеті |
|
1 |
мен-тұжырымдама |
мінез-құлық |
|
Руханилық |
|
V50 |
Тұлғалық сапаларды айқындау, бекіту мен жетілдіруге бағытталған саналы және мақсатты іс-әрекет: |
өзін-өзі бағалау |
|
1 |
өзін-өзі тәрбиелеу |
өзін-өзі талдау |
|
өзін-өзі бақылау |
|
өзін-өзі бағдарламалау |
|
V51 |
“Өзін-өзі тану” сабағының құрылымына жатпайды: |
1 |
үй тапсырмасын тексеру |
оқытушының кіріспе сөзі |
|
сәлемдесу |
|
интерактивті тапсырмалар жүйесі |
|
проективті(жобалау) компоненттері |
|
V52 |
“Өзін-өзі тану”курсының тақырыптық мазмұнында көрсетілмеген: |
тақырыптардың біртұтастығы, өзара байланысы және бірізділігі |
|
1 |
дәріс сабақтарын өткізу |
жекелей және бірлескен жұмыс істеу әдістерініңкөптүрлілігі |
|
сабақта шешілетін міндеттердің әртүрлі сипаттылығы |
|
сабақтағы әдістемелік құралдар мен тәсілдердің көптүрлілігі |
|
V53 |
Өз дене құрылысын зерттеуге бағытталған әдістер тобы: |
өзін-өзі бағалау |
|
Мен-күш |
|
1 |
денеге бағытталған терапия |
Мен-айна |
|
Арт-терапия әдістері |
|
V54 |
Өзінің басқа адамдармен ұқсастығы мен айырмашылығы жайлы ойша толғануы: |
1 |
Жекелену |
өзін-өзі талдау |
|
мен-бейнесі |
|
Идентификация |
|
Рангілеу |
|
V55 |
Өзінде өз іс-әрекеті мен тәртібін айқындайтын түрткілер, мотивтер, құндылықтарды табу: |
өз іс-әрекет сферасы |
|
өзін-өзі танудың танымдық сферасы |
|
1 |
өзін-өзі танудың мотивациялық-құндылық сферасы |
өз өмір жолы сферасы |
|
өзін-өзі танудың эмоционалды-еріктілік сферасы: |
|
V56 |
Өзін-өзі тану сферасына кірмейді: |
танымдық сферасы |
|
іс-әрекет сферасы |
|
1 |
сана және бейсана |
сыртқы бейне сферасы |
|
өз өмірлік жолы сферасы |
|
V57 |
Өзін-өзі тану құрылымына кірмейді: |
өзін-өзі бақылау |
|
өзін-өзі тану |
|
өзін-өзі реттеу |
|
1 |
дене дамуы |
өзін-өзі бағалау |
|
V58 |
“Өзін-өзі тану” мотивтерінің (себеп) бөлінуі: |
Нақтылы |
|
1 |
арнайы және арнайы емес |
Абстрактылы |
|
ниеттену, оятушы |
|
ниеттену-интелектуалды |
|
V59 |
Өзін-өзі тану іс-әрекеті негізінде жатқан мотивтер: |
арнайы емес |
|
түрткі боларлық |
|
1 |
Арнайы |
Рефлексиялық |
|
Интеллектуалды |
|
V60 |
Өзін-өзі танумен жанама байланысты мотивтер: |
1 |
арнайы емес |
Рефлексиялы |
|
қозғаушы боларлық |
|
ниеттену-интеллектуалды |
|
Арнайы |
|
V61 |
Өзін-өзі танудың кең тараған тәсілдеріне жатпайды: |
өзін-өзі талдау |
|
1 |
өзін-өзі бақылау |
өз тұлғасын моделдеу |
|
өзін-өзі есеп беру |
|
әр сападағы қарама-қайшылықты түсіну |
|
V62 |
Өзін-өзі танудың кең тараған тәсіліне жатады: |
өзін-өзі талдау |
|
өзін-өзі бақылау |
|
1 |
өзіне-өзі есеп беру |
өз сана-сезімі |
|
өздігінен кемелдену |
|
V63 |
Өзін-өзі танудың арнайы құралына жатады: |
өзіне-өзі есеп беру |
|
өзіндік сана-сезім |
|
1 |
психологтың қазіргі жұмыс істеу формалары |
өзін-өзі талдау |
|
өзін-өзі бақылау |
|
V64 |
Өзін-өзі танудың жалпы нәтижелеріне жатпайды: |
ұқсастық сезімі |
|
өзін-өзі қабылдау |
|
өзін-өзі сыйлау |
|
1 |
Табыс |
тұлғалық компетенттілік(біліктілік) сезімі |
|
V65 |
Идентичность(ұқсастық) түсінігін алғаш айқындап сипаттаған: |
1 |
Э.Эриксон |
З.Фрейд |
|
У.Джемс |
|
В.Маралов |
|
В.Сталин |
|
V66 |
Өзіне құндылық ретінде тұтас, жағымды көзқараспен қарау: |
өзін-өзі бағалау |
|
1 |
өзін-өзі сыйлау |
талап қою |
|
Табыс |
|
Ұқсастық |
|
V67 |
Әлемге, басқа адамдарға қатыстылығы бар, тұлғалық ұқсастыру сезімі: |
талап қою |
|
өзін-өзі сыйлау |
|
1 |
ұқсастық |
өзін-өзі тану |
|
өзіндік кемелдену |
|
V68 |
Өзіндік ұқсастыру негізінде өзіне деген жақындық мөлшерінің көрінісі: |
ұқсастық |
|
өзін-өзі бақылау |
|
өзін-өзі сыйлау |
|
1 |
өзін-өзі қабылдау |
өзін-өзі танудың психологиялық-педагогикалық көмек көрсетуі |
|
V69 |
Тұлғаның өзіндік даму технологиясын құрған: |
1 |
Г.К. Селевко |
В.Г. Маралов |
|
Н.Д. Хмель |
|
Е.Роджерс |
|
А.Г. Козлова |
|
V70 |
Күш көрсетпеу педагогикасының негізгі мақсаты: |
1 |
тұлғаның толыққанды дамуы және қызмет атқаруы |
педагог ролінің өзгеруі |
|
оқыту процесін гумандандыру |
|
баланың әлеуметтік ортасының жақсаруы |
|
тәрбиелеу процесін демократияландыру |
|
V71 |
Күш көрсетпеу педагогикасы қалыптасты: |
19 ғасырда |
|
1 |
1990 жылдар басында |
1987 жыл |
|
2003 жыл |
|
2005 жыл |
|
V72 |
Күш көрсетпеу педагогикасын негіздеген: |
К.Роджерс |
|
Н.Д. Хмель |
|
1 |
А.В. Ситарова, В.Г. Маралов |
Ф. Ницше |
|
А.Г. Козлова |
|
V73 |
Өзін-өзі тануға тән қиындықтарға жатпайды: |
өзін-өзі тану мотивінің болмауы |
|
өзін-өзі тану тәсілдерінің құрастырылмауы |
|
1 |
басқаларды түсіне және қабылдай алмау |
өзін-өзі талдау дағдысының болмауы |
|
өзін-өзі тану механизмдерінің қалыптаспауы |
|
V74 |
Жас өспірімлдік кезеңге тән басты жаңа түсініктің болуы: |
өз гендерлік ролі жайында түсінік |
|
Менталитет |
|
көзқарас |
|
1 |
мен-тұжырымдама |
Дүниетаным |
|
V75 |
Өзінде тұлғаның барлық жақтары мен сапаларын мойындау: |
өз мүмкіндіктерін іске асыру |
|
өзін-өзі айқындау |
|
1 |
өзін-өзі қабылдауы |
өзіндік сана-сезім |
|
өзін-өзі талдау |
|
V76 |
Тұлғаның өзіндік дамуы мына шеңберде іске асырылады: |
1 |
жекелей өмірлік жол |
тұлғаның дамуы |
|
мінезінің қалыптасуы |
|
оқыту процесі |
|
тәрбиелеу процесі |
|
V77 |
Өмір құбылыстарынан туындаған психикалық процестер жиынтығы ықпалынан субьектінің өзіне-өзі есеп бермеуі: |
Сана |
|
Руханилық |
|
1 |
Бейсана |
Адамгершілік |
|
альтруизм |
|
V78 |
Темперамент типтеріне жатпайды: |
1 |
прагматикалық темперамент |
меланхоликтік темперамент |
|
сангвиник темперамент |
|
флегматик темперамент |
|
холериктік темперамент |
|
V79 |
“Өзін-өзі тану” сабағында кеңінен қолданады: |
үй тапсырмасын тексеру |
|
Конспектілеу |
|
тақпақ жаттау |
|
1 |
релаксация-ойын |
ертегі айту |
|
V80 |
“Өзін-өзі тану” саналы процесс ретінде сипатталады: |
Релаксациямен |
|
әлеуметтану ықпалымен |
|
Рефлексиямен |
|
Қаныққандықпен (қанығу) |
|
1 |
Мақсаттылықпен |
V81 |
“Адамгершіліктің алтын ережесі” туралы алғашқы естеліктердің пайда болуы |
20 ғасырдың басы |
|
1 |
Б.д.д. 1-ші мың жылдықтың ортасы |
Қайта өрлеу дәуірінің аяғы |
|
Антикалық дәуірде |
|
Көне Египет философиясында |
|
V82 |
Барлық заттар жайлы өлшем деген адамға байланысты тезисті ұсынды |
Сократ |
|
1 |
Протагор |
Пифагор |
|
Аристотель |
|
Платон |
|
V83 |
Көне грек философиясындағы “парасаттылық формуласын” ұсынады |
Аристотель |
|
1 |
Сократ “өзіңді өзің таны” |
Пифагор |
|
Протагор “адам барлық заттардың өлшемі” |
|
Софокл “адам ғажаптың ғажайыбы” |
|
V84 |
Адамның өзін-өзі тану тұрғысындағы ойды ең алғаш айтты |
Платон |
|
1 |
Сократ |
Мо-Цзы |
|
Софокл |
|
Аристотель |
|
V85 |
А.Н.Леонтьев тұлға дамуындағы басты орынды байланыстырады |
Оқытумен |
|
1 |
Іс-әрекетпен |
Еңбекмпен |
|
Тұқым қуалаушылықпен |
|
әлеуметтік ортамен |
|
V86 |
Тұлғалық жетіәлу және өзін-өзі танудың техникасы ретінде холотроптық тыныстау әдістемесін құрастырды |
К.Юнг |
|
1 |
С.Гроф |
А.Маслоу |
|
К.Кавелин |
|
Ч.Тойч |
|
V87 |
өзін-өзі тану процесінде өзін тұлға ретінде сезінуді айқындайды |
Білікті маман ретінде |
|
1 |
Белгілі бір мәдениет өкілі ретінде |
Белгілі бір қоғам өкілі ретінде |
|
СҚМУ студенті ретінде |
|
Адам ретінде |
|
V88 |
А.Маслоудың тұлға теориясында басты орынды алады |
Мен тұжырымдама |
|
1 |
Қажеттіліктер пирамидласы |
Нақты мен |
|
Тұлғаның өздік мүмкіндіктерін іске асыруы |
|
Рефлексия |
|
V89 |
Өзін-өзі сыйлау деңгейі формуласын ұсынған |
Ч.Тойч |
|
1 |
У.Джеймс |
А.Маслоу |
|
К.Кавелин |
|
А.Леонтьев |
|
V90 |
Қоғамның мүшесі ретіндегі адамның атқаратын рөлі |
Нақтылы мен |
|
1 |
әлеуметтік мен |
Айнадағыдай мен |
|
Мен тұжырымдама |
|
Идеалды мен |
|
V91 |
“Айнадағыдай мен” теориясын ұсынған |
У.Джеймс |
|
1 |
Ч.Кули |
А.Маслоу |
|
Дж.Мид |
|
С.Рубенштейн |
|
V92 |
Өзін-өзі тану бұл индивидтің басқа адамдарымен өзара байланысқа түсуі процесі деген |
Ч.Кули |
|
1 |
Дж. Мид |
С.Рубинштейн |
|
А.Маслоу |
|
У.Джеймс |
|
V93 |
“Мен - тұжырымдама” бұл индивидтің өзі туралы барлық түсініктерінің оларды бағалаумен байланыстылығы жүйесі деген |
А.Леонтьев |
|
1 |
Р. Бернс |
Ч.Кули |
|
И.Кон |
|
Б.Аноньев |
|
V94 |
“Өзін-өзі тану” курсының философиялық негізделуін берген |
В.Соловьев |
|
1 |
А.Н.Нысанбаев, Г.Г. Соловьева |
Н.Бердяев |
|
К.Ясперк |
|
М.Дулатов |
|
V95 |
Абайдың негізгі этикалық ұстанымы |
“Адам барлық заттар өлшемі” |
|
1 |
“Адам бол!” |
Адамда адамгершілікті тәрбиелеу |
|
Халықты ағарту |
|
“өзіңді-өзің таны!” |
|
V96 |
Абай айтқан: “барлық адамзатқа орасан зиян келтіретін үш нәрседен аулақ болу керек” деген |
Байлық, сауатсыздық, нашақорлық |
|
1 |
Жалқаулықы, зұлымдық, надандық |
Білім, оқу, тәрбиелілік |
|
Ұлтжандылық, ұлтсүйгіштік |
|
Қызығушылық, білімділік |
|
V97 |
Қазақ менталитетінде адамның өзін-өзі тануы бөлінбейді |
Халыққа білім беруден |
|
1 |
өзін оның өкілі ретінде сезінумен |
Нарықтық даму деңгейімен |
|
Психологияның дамуымен |
|
Жырау шығармашылығымен |
|
V98 |
И.Канттың айтуынша: “адамгершілік” деген бұл |
өзін-өзі тану деңгейі |
|
1 |
Басқаның тағдырынаықпал ету мүмкіндігі |
өзіндік іс-әрекет атқара алуы |
|
Мінез-құлық белгілері |
|
Басқаның тағдырына ықпал еткісі келмеуі |
|
V99 |
Гегель философиясындағы адам-бұл құралы |
өзіндік мүмкіндіктерін іске асыра алуы |
|
1 |
өзін-өзі тану және өзіндік жетілуі |
әртүрлі индивидттер |
|
Ойлауды дамыту |
|
Қоғамды дамыту |
|
V100 |
Батыс философиясындағы өзін-өзі тану проблемасымен қарастыратын бағыт |
Персонализм |
|
1 |
Конфуцианство |
Экзистенцианизм |
|
“өмір философиясы” |
|
Философиялық антропология |
|
V101 |
Адамның бірін-бірі түсіну негіздерімен айналысады |
Логистика |
|
1 |
Герменевтика |
Экзистенцианизм |
|
Антропология |
|
Персонализм |
|
V102 |
И. Канттың этикалық жүйе негізіндегі басты идея |
Адамгершілік бастауының болуы |
|
1 |
Адамның тұлғалық және нағыздық құндылығы |
тұлғаның өзіндік ждетілуі |
|
Тұлғаның шығармашылық тұрғыдан дамуы |
|
Адамның өзін-өзідамуы |
|
V103 |
“Мен ойлаймын яғни мен өмір сүремін!” деген қанатты сөзді айтқан: |
Ж.Руссо |
|
1 |
Р.Декарт |
Д.Локк |
|
Альтер |
|
А.Құнанбаев |
|
V104 |
Адамгершілік бастауын ақыл-ойдан алады деген |
Д.Локк |
|
1 |
Б.Паскаль |
Р.Декорт |
|
Спикоза |
|
Вальтер |
|
V105 |
Иссауи оқуы бойынша адам өзін-өзі тану процесінде мына деңгейден өтпейді |
Шариғат ислам заңы |
|
1 |
Тәубашылық рақым айтушылық |
Тарихат тарих жайлы оқу |
|
Тарипат кешкі намаз |
|
Хақиқат шындық |
|
V106 |
Исламдағы мистикалық танымды ұстанушы |
Ы.Алтынсарин |
|
1 |
Иассауи |
Баласұғын |
|
Қайғари |
|
А.Құнанбаев |
|
V107 |
Баласұғыны адам тағдыры адамның өмірге деген дүние танымдық көзқарастарын мына поэмада көрсетуі |
“Өмір кітабы” |
|
1 |
“құтарғы білің” |
“диуана лұғат ат түрік” |
|
“Рамаяна” |
|
“Қара сөздер” |
|
V108 |
Авремит августиннің “Християндық сократизм” атты еңбегіне негіз болған |
Құдайы бстаманың өзіндік құндылығы |
|
1 |
Ең жоғарғы құдіретті танудан бұрын өзін-өзі тануы |
Рухани бастаудың сана-сезімінің алдында болуы |
|
Тұлғаға білім беру |
|
Тұлғаның қоғам алдындағы жауапкершілігі |
|
V109 |
Суаризмде туындады |
Мен тұжырымдамасы |
|
1 |
“Әл інсан әл-кәміл” тұжырымдамасы |
Мен абсолют тұжырымдамасы |
|
Толеранттылық парадигмасы |
|
Қалам теориясы |
|
V110 |
Көнешығыс философиясының дәстүрлі бағытталған |
Жан алмасуы жайлы оқу |
|
1 |
Адамның ішкі жан дүниесін жетілдіру |
Рационализмді бекіту |
|
Адамның материалдық жағдайының болуы |
|
Адамның физикалық денесін жетілдіру |
|
V111 |
Ер адам мен әйел адамның әлеуметтік мәдени ерекшеліктер мінездемесі мен белгілерінің жиынтығы және олардың өзара байланысы |
Гендерлік сараптау |
|
1 |
Гендер |
Дискриминация |
|
Гендерлік теңдестік |
|
Гендерлік талдау |
|
V112 |
Ер адаммен әйел адамның тең құқылы статусы және оны іске асырудың тең мүмкіндіктері |
Гендерлік талдау |
|
1 |
Гендерлік теңдік |
Гендерлік сараптау |
|
Гендерлік саяхат |
|
Гендерлік дискриминация |
|
V113 |
Жыныстық белгісі бойынша адамның еркіндігі мен құқығын шектеу немесе тыйым салу бұл - |
Гендерлік талдау |
|
1 |
Гендерлік дискриминация |
Гендерлік саяхат |
|
Гендерлік тендік |
|
Гендерлік сараптау |
|
V114 |
Барлық өмір сүру сферасында ер адам мен әйел адамның теңдігіне бағытталған мемлкеттік және қоғамдық іс-әрекет |
Гендерлік дискриминация |
|
1 |
Гендерлік саясат |
Гендерлік теңдік |
|
Гендерлік сараптау |
|
Гендерлік талдау |
|
V115 |
Әйел адамға қатысты қандай болмасын дискриминациясының формаларын жою туралы БҰҰ Қазақстан қосылды |
1999 жылы |
|
1 |
1998 жылы |
2000 жылы |
|
2001 жылы |
|
2003 жылы |
|
V116 |
Тұлғаның жетілудің сыртқы өлшемдері қамтымайды |
Басқа адамдарды қабылдау |
|
1 |
өзін-өзі түсіну |
Басқа адамдарды түсіну |
|
Бейімделу шығармашылығы |
|
әлеуметтану |
|
V117 |
өзі туралы, өзінің нақтылы жағдайы туралы неғұрлым толық та, терең түсінігінің болуы |
өзін-өзі қабылдау |
|
1 |
өзін-өзі түсіну |
әлеуметтануы |
|
Ішкі жан күйзелісінсезінуге дайын боблу |
|
Бейімделу шығармашылығы |
|
V118 |
Тұлғалық жетілудің басты психологиялық мәні |
өзгені қабылдай білу |
|
1 |
өзін және өмірлік жолын табы |
Жауапты еркіндік |
|
Тұлғаның өзгеріске дайындығы |
|
Бейімделу шығғармашылығы |
|
V119 |
Тұлғалық қалыптасудың негізгі компоненттеріне жатпайды |
әлемге деген пазитивті көзқарасы |
|
1 |
Тұлғаны қайта тәрбиелеу механизімі |
Толеранттылық |
|
өзін-өзі дамыту |
|
Жауапкершілігі |
|
V120 |
Тұлғаның мінездемесі ретінде толерантылықтың критерийіне жатпайды |
өзін-өзі өзгертуге дайын болу |
|
1 |
Бейімделу шығармашылығы |
Басқа адамды құндылық ретінде қабылдау |
|
өзінің басқа адамдардан айырмашылығының болуы құқығын құптау |
|
Басқа топтардың да өмір сүру ережелерінің болу құқығын құптау |
|
V121 |
өзін-өзі тану курсын оқу барысында студентер мына құндылықтарды меңгермейді |
Гумандылық |
|
1 |
Материалдық |
әлеуметтік мәдени |
|
Экологиялық |
|
әлеуметтік |
|
V122 |
Толеранттылық феноменің жалпы құрылымында түрлері айқындалады |
өз мүмкіндігін іске асыру қабілеттілігі |
|
1 |
Сексуалды толерантылық пен диопозициялық толерантылық |
өзін-өзі тану |
|
өзін-өзі дамыту |
|
өзін-өзі тәрбиелеу |
|
V123 |
өзін-өзі танудың оқыту әдістерін теориялық тұрғыда жинақтауды және жүйелеуі алғаш іске асырған |
В.Г.Маралов |
|
1 |
Г.М.Касымов |
А.Н.Ленотьев |
|
А.Г.Асманов |
|
Н.А.Бердяев |
|
V124 |
ӘИОО-да әлеуметтік гуманитарлық және ғылыми-жаратылыстану циклы пәндерімен байланысты |
Архитикатуралық құрылыстар |
|
1 |
“өзін-өзі тану” |
“дидактика” |
|
“Зоопсихология” |
|
“экология” |
|
V125 |
Бұл түсінікті алған айқындаған А.Эриксон |
Қажеттілік |
|
Ұқсастық |
|
1 |
Альтруизм |
Руханилық |
|
Рефлексия |
|
V126 |
Мейірімділік, парасаттылық, әділеттілік негізінде қалыптасқан адам құқықтарының жүйесі |
Эстетика |
|
1 |
Адамгершілік |
Этикет |
|
Руханилық |
|
Сана-сезім |
|
V127 |
Толыққанды тұлғаның ең жоғарғы даму деңгейі, оның өзін қоршаған орта әрекеттерімен байланысы, адамгершілік абсолютын іздестіру |
Мейірімділік |
|
1 |
Руханилық |
Альтруизм |
|
Эстетика |
|
Этикет |
|
V128 |
У.Джеймс ғылымда ең алғаш айқындады |
өзін-өзі тану мотивн |
|
1 |
өзін-өзі тану сферасы |
Тұлға құрылымының компоненттері |
|
Шығармашылық дарындылығының деңгейі |
|
Тұлға қарым-қатынасының тұжырымдамасы |
|
V129 |
Экстраверт бұл адам |
Жоғарғы интелектілі |
|
1 |
Сыртқы ортаға бағытталған |
Тұлға |
|
Дарынды |
|
Ішкі ортаға бағытталған |
|
V130 |
Д.Лафт, Г.Ингран қалыптастырды |
Мен тұжырымдамамын |
|
1 |
“Джогари терезесі” моделін |
өзін-өзі танудың үш кезеңін |
|
Руханилық тұжырымдамасын |
|
“мен айнадағыдай” тұжырымдамасын |
|
V131 |
Мен және жоғарғы мен қақтығыстары бұл қарама-қайшылық көрсеткіштер |
Материалдық дүниенің |
|
1 |
Нақтылы және психикалық дүниенің |
Рухани дүниенің |
|
Қоғамдығы |
|
Субъективті идеализнің |
|
V132 |
Қарым-қатынастың процес тиімділігін іске асыратын білім мен іскерлік жиынтығы |
Көпшіл болу |
|
1 |
Комуникативтік біліктілігі |
Рефлексия |
|
Паттерн |
|
Релаксация |
|
V133 |
Материалдың және рухани мәдениет жетістіктері негізінде адамның қоғамдық маңызды өзгерістерді іске асыру қабілеттілігі |
Топтық динамика |
|
1 |
Тұлға белсенділігі |
Тұлға креативтілігі |
|
өзін-өзі ұқсастыру |
|
өзін-өзі тәрбиелеу |
|
V134 |
Өзін-өзітануда ең тиімділігі |
Рефлексия |
|
1 |
әлеуметтік психологиялық тренинг |
Релаксация |
|
Дене терапиясы |
|
Ертегі терапиясы |
|
V135 |
әркімнің жекелей өмір жолында іске асады |
Адамның өзін-өзі қабылдауы |
|
1 |
Тұлғаның өзін-өзі дамытуы |
Мен тұжырымдамасын қалыптастыру |
|
өзін-өзі тәрбиелеу |
|
Адам-аралық қарым-қатынас |
|
V136 |
Денеге (тән) бағытталған терапияның негізін құрайды |
Мен тұжырымдамасын қалыптастыру |
|
1 |
өз денесін зерттеу |
рефлексия |
|
Адамның сана-сезімі |
|
Жекелесу, даралану |
|
V137 |
Г.К.Селевко қарастырған |
Мен тұжырымдамасын |
|
1 |
Тұлғаның өзін-өзі дамыту технологиясы |
“Джогари терезесі” моделін |
|
“Мен - әлеуметтік” теориясын |
|
Гуманды педагогикасын |
|
V138 |
А.Ситарова және В.Маранов қарастырды |
Адамның өзін-өзі дамыту технологиясын |
|
1 |
Күш көрсетпеу педагогикасын |
Мен тұжырымдама |
|
Денеге бағытталған терапия |
|
“мен айналадығыдай” теориясын |
|
V139 |
Өзін-өзі қабылдау бұл |
өзін-өзі талдау әдісі |
|
1 |
өзін-өзі салыстыру негізінде өзі туралықалыптасқан көзқарасы |
өзін-өзі тану мотиві |
|
Темперамент типі |
|
өзін-өзі тану сферасы |
|
V140 |
Өзіндік жетілу бұлөзін-өзі танудың мақсаты |
өзін-өзі танудың мақсаты |
|
1 |
өзін тәрбиелеудің саналы түрде басқару процесі |
өзін-өзі тану мотиві |
|
өзін-өзі тану формасы |
|
Рефлексия кезеңі |
|
V141 |
Өзін-өзі сыйлау, құрметтеу бұл: |
Мінез-құлық белгілері |
|
1 |
өзін-өзі құндылық ретінде жағымды көзқараспен қарау |
Темперамент типі |
|
Идентификация тәсілі |
|
Рефлексия формасы |
|
V142 |
Өзін-өзі тануға қабілеттілігі бұл |
Темперамент типі |
|
1 |
өзін жан-жақты және дұрыс тануға мүмкіндік беретін тұлғаның мінездемесі |
өзін-өзі тану кезеңі |
|
өзін-өзі танудың құрылымдың элементі |
|
Мен айнадағыдай теорияның ерекшеліктері |
|
V143 |
Өзін-өзі танудағы эмоционалды ерін-жігерлік сферасына кіреді |
Тұлғаны моделдеу |
|
1 |
Адамның өз эмоцияларын білуі |
өзін-өзі бақылау |
|
өзін-өзі қабылдау |
|
Түрлі құндылықтар мен мотивтерді тануы |
|
V144 |
Мақсаттылық өзі-өзін тануға мынандай сипаттама береді |
Тұлғаны қалыптастыру тәсілі |
|
1 |
Адамның саналы түрде атқаратын процесі |
өзін-өзі тәрбиелеу құралы |
|
өз мүмкіндіктерін іске асыра алу нәтижесі |
|
Рефлексия кезеңі |
|
V145 |
Өзін-өзі танудың іс-әрекеті ретінде рефлексия атады |
Адам тұлғасын |
|
1 |
Адамның ішкі рухани жан дүниесінің құрылымын тұлғаның ішкі рузани жан дүниесі |
Тұлғаны ішкі рухани жан дүниесі |
|
Нақтылы мен |
|
Адамның мінез-құлқы белгілерінің жиынтығы |
|
V146 |
ХХ ғ. басында Ч.Кули қалыптастырған |
“Мен тұжырымдамасын” |
|
1 |
“Мен айналадағыдай” теориясын |
“Толерантылық парадигмасын” |
|
“Әлеуметтік мен”теориясын |
|
“Құрастырушы мен” теориясын |
|
V147 |
Тұлғаның құқықтары мен дүниетанымдық көзқарастарына тіл тигізбейтін адамдар арасындағы қарым-қатынас формасы |
Сұраныстар деңгейі |
|
1 |
өзін-өзі ұстау, тәрбиенің толерантылығы (төзімділігі) |
Тұлғаның креативтілігі |
|
өзін- өзі тану формасы |
|
Ойлау толерантылығы |
|
V148 |
Толеранттылық принциптерінің Деклорациясы қабылданыд |
1945 |
|
1 |
БҰҰ 1995 |
2000 |
|
1951 |
|
2007 |
|
V149 |
ҚР гендерлік саясат тұжырымдамасы қабылданды |
2000 |
|
1 |
2003 |
1997 |
|
1998 |
|
2005 |
|
V150 |
Тұлғаның өзіне деген рефлексиялық қатынасы |
Идентификация (ұқсастыру) |
|
1 |
Авторефлексия |
Толеранттылық |
|
әлеуметтенуі |
|
Медитация |
|
V151 |
Интроспеция бұл |
өзін-өзі тану кезеңі |
|
1 |
Адамның өзінің психикалық белсенділігіне бақылау жасауы |
өзін-өзі талдау |
|
Мен айнадағыдай |
|
Мен - әлеуметтілік |
|
V152 |
2002 жылы ҚР ЖОО-ң оқу жоспарына мына оқу курсы енгізілді |
Валеология |
|
1 |
Өзін-өзі тану |
Экономикалық теориясының негізі |
|
Қазақстан тарихы |
|
Манаштану |
|
V153 |
“мен және басқалар” жүйесінде өзін-өзі тану іске асырылады |
Рефлексия кезеңде |
|
1 |
өзін-өзі танудың алғашқы кезеңінде |
Тәрбиелеу процесінде |
|
Оқу жұмысы барысында |
|
өзін-өзі танудың екінші кезеңінде |
|
V154 |
Өзін-өзі ұқсастыру, қабылдау, сыйлау, біліктілігін сезіну бұл |
өзін-өзі тану мотивтері |
|
1 |
өзін-өзі танудың жалпы нәтижесі |
өзін-өзі тану кезеңдері |
|
өзін-өзі тану тәсілдері |
|
өз тұлғасын моделдеу |
|
V155 |
Бұл процес нәтижесінде тұлға өзін-өзі тәрбиелеу мотивтерін айқындайды |
өзін-өзі талдау |
|
1 |
өзін-өзі ынталандыру |
Идентификация |
|
Гендерлік роль |
|
өзін-өзі сендіру |
|
V156 |
Тұлғаның өзін-өзі тануға бағытталған педагогикалық технология |
Модульдық технология |
|
Тәрбиелеуші оқыту |
|
1 |
Күш көрсетпеу педагогикасы |
Ертегі терапиясы |
|
Дамытып оқыту технологиясы |
|
V157 |
Тұлғаның өзін-өзі дамыту технологиясын құрастырған |
Н.Д.Хмиль |
|
В.Г.Маралов |
|
1 |
Г.Н.Селевко |
Е.Роджерс |
|
А.Г.Козлова |
|
V158 |
Күш көрсетпеу педагогикасының негізгі мақсаты |
Оқыту процесін гуманизациялау |
|
Педагогтың ролін өзгерту |
|
1 |
Тұлғаның толыққанды дамуы және өмір сүруі |
Баланы қоршаған әлеуметтік ортаны жақсарту |
|
Тәрбие процесін демократияландыру |
|
V159 |
Күш көрсетпеу педагогикасы қалыптасты |
19 ғасырда |
|
1987 жылы |
|
1 |
1990 жылдың басында |
2003 жылы |
|
2005 жылы |
|
V160 |
Күш көрсетпеу педагогикасын құрастырған: |
К.Роджерс |
|
Н.Д.Хмель |
|
1 |
А.В.Ситарова, В.Г.Маранов |
Ф.Ницше |
|
Г.Н.Селевко |
|
V161 |
Өзін-өзі тануда кездеспейтін қиындықтарына жатпайды |
өзін-өзі тану мотивінің болмауы |
|
өзін-өзі тану тәсілдерінің қалыптаспауы |
|
1 |
өзін-өзі талдау дағдыларының болмауы |
Басқаларды түсіне алмауы |
|
өзін-өзі тану механизмдерінің қалыптаспауы |
|
V162 |
Жасөспірімдік кезеңдегі негізгі өзгерістер |
өзінің гендерлік ролі жайындағы түсінігі |
|
Менталитет |
|
1 |
Мен тұжырымдама |
Көзқарас |
|
Дүниетаным |
|
V163 |
Өзін-өзі дамыту процесті саналы басқару |
өзін-өзі дамыту |
|
Байқағыштық |
|
1 |
Жетілдіру |
өзіндік айқындалу |
|
өз мүмкіндіктерін іске асыру |
|
V164 |
өзін қоршаған ортада пайдалы сезіне білу |
өзін-өзі дамыту |
|
өзін-өзі тану |
|
1 |
өз мүмкіндіктерін іске асыру |
өзіндік айқындалуы |
|
өзін-өзі қабылдау |
|
V165 |
Өзін тұлға ретінде қабылдауы |
өз мүмкіндіктерін іске асыруы |
|
өзіндік айқындалуы |
|
1 |
өзін-өзі қабылдау |
өзіндік сана-сезім |
|
өзін-өзі талдау |
|
V166 |
Тұлғаның өзіндік дамуы қалыптасады |
Мінез-құлқын қалыптастыруда |
|
Тұлғаның дамуда |
|
1 |
Жекелей өмірлік жолында |
Оқыту процесі барысында |
|
Тәрбие процесі барысында |
|
V167 |
Тұлғаның өз мүмкіндіктерін іске асыру теориясының авторы: |
А.Адлер |
|
А.Макаренко |
|
1 |
А.Маслоу |
В.Моралов |
|
В.Франклин |
|
V168 |
Тұлғаның өзін-өзі дамыту элементі |
Жекешелену |
|
Персонализм |
|
1 |
өзін-өзі құрастыру |
Жан-жақты жетілдіру |
|
Нақты мен моделі |
|
V169 |
өзін-өзі дамыту формасы |
өзіндік талдау жасау, есеп беру |
|
өзін-өзі тану |
|
1 |
өзіндік жетілу, өз мүмкіндігін іске асыру |
өзін-өзі дамыту, өзіндік айқындалу |
|
өзін-өзі қабылдау, өзіндік болжау жасау |
|
V170 |
Өзін-өзі танудың арнай әдісі |
Рефлексия |
|
өзіндік есеп беру |
|
1 |
өз тұлғасын моделдеу |
өзіндік талдау жасау |
|
Идентификация (ұқсастыру) |
|
V171 |
Өзін-өзі танудың соңғы кезеңінде қолданылатын әдіс |
өз тұлғасының моделін жасау |
|
Рефлексия |
|
1 |
Қарама-қайшылықты ұғыну |
Идентификация |
|
Басқа адамдарды тану |
|
V172 |
Түрлі символдар мен белгілерде тұлғаның жекелеп қасиеттері мен мінездемелерін көрсету |
Арт-терпия |
|
өз бейнесін жекелендіру |
|
1 |
Тұлғаның моделін құру |
Мен айнадағыдай |
|
Мен нақтылы, реалды |
|
V173 |
Өзін-өзі тану іс-әрекет ретінде қарастырмайды |
Мақсаттты |
|
Мотивті |
|
1 |
Себеп салдарлық байланыстар |
Тәсілді |
|
Нәтижені |
|
V174 |
Өзін-өзі тануда педагогқа көмек көрсетуде мына форма қолданылмайты |
Тақырыптық семинар |
|
Практикум-семинар |
|
1 |
КТК |
Арнайы тренинг |
|
Іскерлік ойын |
|
V175 |
А.Маслоу бойынша қажеттіліктер пирамидасының негізі |
өзін-өзі дамыту |
|
өз мүмкіндіктерін іске асыра алуы |
|
1 |
Витальді қажеттіліктері |
Мәнді құндылықтар |
|
Рухани құндылықтар |
|
V176 |
А.маслоу бойынша ққажеттіліктер пирамидасының шыңы |
Рухани құндылықтар |
|
Адамгершілік құндылықтар |
|
1 |
өзіндік даму және өз мүмкіндіктерін іске асыруы |
өзін-өзі қабылдау |
|
өзіндік айқындалуы |
|
V177 |
Мінез-құлықтың компоненті болып есептелетін тұлғаның бұрыңғы сапалық қасиеті |
Моральдағы фетинизм |
|
Сезімдер |
|
1 |
Тұлғалық қасиет |
Бақылау шкаласы |
|
Құндылықтар |
|
V178 |
Мен тұлғаның өзін-өзі бағалағысы келетін деңгейі |
Адам факторы |
|
Дәстүр |
|
1 |
Тұлғаның сұраныс деңгейі |
Тұлғаның қалыптасуы |
|
Бақылау шкаласы |
|
V179 |
Ортақ қасиеттеріне байланысты ғылыми объектілердің жиынтығын белгілейтін әдістемелік тәсіл |
Құндылық бағдар |
|
Тұлғаның қасиеті |
|
1 |
Бағалау шкаласы |
Ролдік ойын |
|
Ұстаным шкаласы |
|
V180 |
Индивидтің ғылыми құбылысқа деген белсенді және тұрақты қатынасын салыстыратын әдістемелік тәсіл |
Тренинг |
|
Ролдік ойын |
|
1 |
Ұстаным шкаласы |
Тұлғалық қасиет |
|
Бағалау шкаласы |
|
M2E1T60 |
Модуль 2 Өзін-өзі тануда тәрбие үрдісінің маңыздылығы |
V 1 |
Тәрбие процесі дегеніміз... |
1 |
Жалғасып отыратын тәрбие істерінің, шараларының жүйесі |
Тәрбие істерінің жиынтығы |
|
Оқушыға педагогикалық ықпал ету |
|
Тұлғаның адамгершілік-әлеуметтік қабілеттерінің қалыптасуы |
|
Оқушының тәртібінің қалыптасуы |
|
V 2 |
Аға ұрпақтың жас ұрпаққа әлеуметтік тәрбие тәжірибесін беру процесі қалай аталады? |
Білім беру |
|
Қалыптастыру |
|
1 |
Тәрбие |
Даму |
|
Оқыту |
|
V 3 |
Қиын бала дегеніміз ол... |
Мектепке барудан бас тартатын бала |
|
1 |
Тәртібінде түрлі кемшіліктер, ауытқу бар балалар |
Денсаулығы нашар балалар |
|
Инвалид балалар |
|
Бетімен қаңғырып жүрген балалар |
|
V 4 |
Адамды өмір сүруге дайындау үшін белгілі мақсаттан меже еткен процесс қалай аталады? |
Даму |
|
Қалыптастыру |
|
Қайта тәрбиелеу |
|
1 |
Тәрбие |
Өзін-өзі тәрбиелеу |
|
V 5 |
Өзін-өзі жетілдіруге сапалы, жоспарлы мақсат көздеген процесс қалай аталады? |
Тәрбие |
|
1 |
Өзін-өзі тәрбиелеу |
Әлеуметтендіру |
|
Қайта тәрбиелеу |
|
Қалыптастыру |
|
V 6 |
Тәрбиенің стихиялық ықпал ету факторына не жатады? |
Отбасы |
|
Мектеп |
|
Балабақша |
|
1 |
Теледидар, көше |
Отбасындағы ересек балалар |
|
V 7 |
Тұлғаның өзін-өзі тәрбиелеу дегеніміз... |
Педагогикалық ықпалдың нәтижесі |
|
Өзін-өзі иландыру, өзіне бұйрық беру |
|
1 |
Өзін-өзі жетілдіру мақсатындағы саналы, жоспарлы жұмыс |
Жеке тұлғаның даму процесі |
|
Өзін-өзі көндіру процесі |
|
V 8 |
Тәрбиенің нәтижесі неге байланысты? |
1 |
Белсенділік, еркіндік деңгейіне |
Мұғалімнің білімі, адамгершілік қасиеттеріне |
|
Ата-аналарға |
|
Қоршаған ортаға |
|
Қызықты тәрбие шараларына |
|
V 9 |
Тәрбие процесінің мәні неде? |
Жеке тұлғаны қалыптастыруда |
|
Идеалды қалыптастыруда |
|
Қатынасты қалыптастыруда |
|
Сананы қалыптастыруда |
|
1 |
Қоғамның талабына сай адамның қоршаған ортаға қатынасын қалыптастыруда |
V 10 |
Жеке тұлғаға бағытталған тәрбие деп нені айтамыз? |
Жеке тұлғаны қалыптастыруды көздейтін процесс |
|
1 |
Баланы тәрбие жүйесінде басты құндылық ретінде қабылдау |
Тәрбие саласында өтетін заңдылықтар жүйесі |
|
Арнайы ұйымдастырылған, басқарылатын мұғалім мен оқушының әрекеттестігі |
|
Тәрбиелі, білімді адамды қалыптастыруға мүмкіндігі мол тәрбие жүйесі |
|
V 11 |
Өзін-өзі жедел тәрбиелеуге қажеттілік қай жаста пайда болады? |
Балалық шақта |
|
1 |
Жеткіншек шақта |
Ересек шақта |
|
Жасөспірім шақта |
|
Карттық шақта |
|
V 12 |
Тәрбие принципіне не жатады? |
Өзін-өзі тәрбиелеу, қайта тәрбиелеу |
|
Жеке тұлғаның адамгершілік тәрбиесі |
|
1 |
Тәрбиенің өмірмен, еңбекпен байланысы |
Тәрбиенің дербестігі |
|
Жан-жақты мәдениетті тұлғаны жетілдіру |
|
V 13 |
Тәрбие жұмысын жоспарлау неден басталады? |
Негізгі шараларды белгілеу |
|
Тәрбие жұмысының міндеттерін белгілеу |
|
1 |
Өткен жылғы жұмысты саралаудан |
Тәрбие жұмысының бағыттарын белгілеуден |
|
Дене шынықтыру жұмыстарын анықтаудан |
|
V 14 |
Тәрбие процесіндегі диалектикалық қайшылықтар қалай аталады? |
1 |
Қозғаушы күш |
Тәрбиеші мен тәрбиеленушінің әрекеттесуі |
|
Педагогикалық басқару |
|
Қоғамдағы құндылықтар |
|
Тәрбие міндеттері |
|
V 15 |
«Тәрбие принципі» деген ұғымға қандай анықтама сәйкес келеді? |
Тәрбие процесінің нәтижесін қамтамасыз ететін негізгі жағдай |
|
1 |
Тәрбие процесінің мазмұнын, әдістемесін, негізгі бағытын анықтауда басшылыққа алатын жағдайлардың жиынтығы |
Құбылыстар мен процестер арасында болатын тұрақты байланыс |
|
Педагогикалық тәрбие жұмысының мәні анықтайтын басты идеялар |
|
Тәрбие мәселесі туралы негізгі құжаттар |
|
V 16 |
Қайта тәрбиелеудің мақсаты неде? |
Оқушының ортамен әрекеттесу нәтижесін өзгерту |
|
Оқушының сенімін қалыптастыру, тұлғаның қасиеттерін дамыту мақсатындағы оған көрсетілетін көмек |
|
1 |
Теріс көзқарасты, түсінікті, тәртіпті өзгерту |
Қоғамдық құнды әрекеттерде оқушының белсенділігін тудыру |
|
Тұлғаға өзін-өзі тәрбиелеуде көмек көрсету |
|
V 17 |
Дарынды балалар дегеніміз ол... |
Қиын балалар |
|
Жақсы үлгеретін балалар |
|
Тәртібі жақсы балалар |
|
1 |
Ерекше қабілетті балалар |
Күш-қуаты мол балалар |
|
V 18 |
Тәрбиенің заңдылығы деп нені айтамыз? |
Тәрбиеленушіге ықпал ету жолын |
|
1 |
Тәрбие процесінде қайталанып отыратын тұрақты байланыстарды |
Тәрбие ережелерін |
|
Тәрбие тәсілдерін |
|
Тәрбие құралдарын |
|
V 19 |
Мектепте оқу-тәрбие процесін жүргізуде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптар қалай аталады? |
Заңдылықтар |
|
Тәсілдер |
|
1 |
Принциптер |
Әдістер |
|
Құралдар |
|
V 20 |
Қазақстанда «қиын балаларға» арнап «болашақ мектебін» ашқан кім? |
1 |
А.Искаков |
Қ.Нұрғалиев |
|
Р.Нұртазина |
|
К.Бітібаева |
|
Е.Очкур |
|
V 21 |
Қоғамдық тәрбие принципін сипаттайтын талапты белгілеңіз: |
1 |
Тәрбие процесінде мемлекеттік, қоғамдық және жеке тұлғалық қажеттіліктердің сәйкестігі |
Мемлекеттік қажеттіліктің басқалардан басым болуын қалайды |
|
Жеке тұлғаның қажеттілігінің басым болуын қалайды |
|
Азаматты тәрбиелеу басты талап |
|
Басты талап адамның санасына қоғамдағы идеологияны сіңіру |
|
V 22 |
Тәрбиенің өмірмен байланысты принципіне жатпайтынын белгілеңіз: |
Балалардың барлығын шамаға лайықты өндіргіш еңбекке қатыстыру |
|
Тәрбиені адамдардың тәжірибелік әрекеттерімен байланыстыру |
|
Тәрбиенің барлық міндеттерін адамдардың өмір жағдайымен, еңбек әрекетімен байланыстыру |
|
Тәрбиеде өмірге қажетті жеке тұлғаның қабілеттерін қалыптастыру, проблемаларын шешу үшін еңбексүйгіштікке тәрбиелеу |
|
1 |
Жеке тұлғаның өмір сүруге қажетті ғылыми көзқарасын қалыптастыру |
V 23 |
Тәрбиеде жеке адамның дара қабілеттеріне сүйену деген принциптің басты талабы неде? |
Принцип тәрбиеде адамның жақсы қасиеттерін тәрбиелеуді көрсетеді |
|
1 |
Тәрбиеде тәрбиеленушінің жақсы қабілеттерін тауып оларға сүйену арқылы кемшіліктерін жоюға ұмтылу |
Тәрбиешіден үнемі тәрбиеленушінің кемшіліктерін жоюға күш жұмсауды талап етеді |
|
Жеке адамның дамуындағы қарама-қайшылықтармен тығыз байланысты |
|
Принцип баланың дара қабілеттерін дамытуға көңіл бөлуді талап етеді |
|
V 24 |
Тәрбиенің жеке тұлғаға бағытталу принципінің басты талабын белгілеңіз: |
Жеке баланың дара қабілеттерін ескеру |
|
Жеке баланың жас ерекшеліктерін ескеру |
|
Тәрбиешіге баланың тұлғалық қасиеттерін тәрбие процесінде зерттеуді талап етеді |
|
Тәрбие бағдарламасын бірлесіп талқылауды талап етеді |
|
1 |
Жеке баланың негізгі тұлғалық қасиеттерін, өмірлік бағытын, жоспарын, дара және жас ерекшеліктерін ескеру |
V 25 |
(Тәрбие процесінде тұлғаны қалыптастыру) Ақыл-ой тәрбиесінің мақсаты ол ... |
1 |
Көзқарасты, интеллектіні және практикалық дағдыны дамыту |
Танымдық қызығушылықты дамыту, қалыптастыру |
|
Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту |
|
Ақыл-ой еңбегінің мәдениетін қалыптастыру |
|
Белгілі ғылыми белгілердің деңгейін меңгеру |
|
V 26 |
Адамгершілік тәрбиесінің теориялық негізін не құрайды? |
1 |
Этика |
Эстетика |
|
Мектептегі тәрбие |
|
Отбасындағы тәрбие |
|
Философия |
|
V 27 |
Дене тәрбиесінің приоритеттік басты мақсатының бірі болып не саналады? |
Ептілікті, шыдамдылықты жетілдіру |
|
Гигиеналық дағдыларды қалыптастыру |
|
1 |
Салауатты өмір салтын сақтауды қалыптастыру |
Сыртқы мәдениетті жетілдіру (дене бітімін, қимыл, т.б.) |
|
Адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу |
|
V 28 |
Экологиялық тәрбиеге не жатпайды? |
Экологиялық сана |
|
Экологиялық жауапкершілік |
|
Экологиялық сезім |
|
Экологиялық тәртіп мәдениеті |
|
1 |
Табиғат байлығын өз қажетіне қарай пайдалану |
V 29 |
Адамгершілік тәрбиесінің негізіне не алынады? |
Эстетикалық потенциал |
|
1 |
Жалпыазаматтық құндылықтар |
Эстетикалық білім |
|
Ғылыми көзқарас |
|
Сезімді, талғамды дамыту |
|
V 30 |
Патриоттық тәрбие тәрбие жұмысының қай бағытына жатады? |
Салауатты өмір салтын қалыптастыру |
|
Рухани-адамгершілік мәдениетін қалыптастыру |
|
Ғылыми дүниеге көзқарасын қалыптастыру |
|
Өмірлік мәдени бағытын қалыптастыру |
|
1 |
Ұлтаралық қатынас мәдениетін қалыптастыру |
V 31 |
Ақыл-ой тәрбиесінің міндетіне не жатады? |
Оқушының көзқарасын қалыптастыруы |
|
Оқушының сенімін қалыптастыру |
|
Ойлау қабілетін дамыту |
|
Білім, іскерлікті, дағдыны (БІД) қалыптастыру |
|
1 |
Білімді, іскерлікті, дағдыны, ойлау әрекетін, көзқарасты қалыптастыру |
V 32 |
Адамгершілік тәрбиесінің міндетіне не жатады? |
Жауапкершілікке, тәртіпті болуға тәрбиелеу |
|
Ар-ұятты, адалдықты қалыптастыру |
|
1 |
Этикалық сананы, сезімді, тәртіпті қалыптастыру |
Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу |
|
Мейірімділікке тәрбиелеу |
|
V 33 |
«Отансүйгіштік» деген ұғымның мәні неде? |
Туған жеріне деген мағынада |
|
1 |
Туған жеріне, халқына, отанына берілгендікте |
Отан үшін ерлік жасауға дайындықта |
|
Отанды қорғаушыларға деген құрметте |
|
Елінің жетістіктеріне масаттануда |
|
V 34 |
«Тәртіп мәдениеті» деген ұғым нені білдіреді? |
Сөйлеу мәдениетін |
|
Еңбек ету мәдениетін |
|
Ұжымда қатынас жасау мәдениетін |
|
1 |
Түрлі өмір жағдайында адамның өзін-өзі дұрыс ұстануын |
Қарым-қатынас мәдениетін |
|
V 35 |
Эстетикалық тәрбие міндетіне не жатады? |
Эстетикалық сезімді тәрбиелеу |
|
Эстетикалық талғамды тәрбиелеу |
|
Білімді, іскерлікті, дағдыны қалыптастыру |
|
Эстетикалық сананы қалыптастыру |
|
1 |
Эстетикалық сезімді, талғамды, тәртіпті қалыптастыру |
V 37 |
Еңбек тәрбиесінің мақсаты болып саналады ... |
Белсенділік пен шығармашылықты дамыту |
|
Жауапкершілікті дамыту |
|
Денсаулықты нығайту |
|
Еңбексүйгіштікті дамыту |
|
1 |
Еңбек етуге, жауапкершілікке, шығармашылыққа, денсаулықты нығайтуға тәрбиелеу |
V 38 |
«Эстетикалық талғам» деген ұғым нені білдіреді? |
1 |
Сұлулықты сүйкімсіздіктен ажырата білуге үйрету |
Музыканы түсінуге үйрету |
|
Басқа адамды түсіне білуге үйрету |
|
Тазалыққа, ұқыптылыққа үйрету |
|
Қоғамдық орындарда өзін-өзі ұстауға үйрету |
|
V 39 |
Өзінің адамгершілік тәрбиесінің маңызды міндеті болып не саналады? |
Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу |
|
Саналылыққа тәрбиелеу |
|
1 |
Тәртіпті, өзін-өзі ұстау мәдениетін қалыптастыру |
Жауапкершілікке тәрбиелеу |
|
Адалдыққа тәрбиелеу |
|
V 40 |
Кәсіптік бағдар беру қандай тәрбиенің бөлігі? |
Адамгершілік тәрбиесінің |
|
Ақыл-ой тәрбиесінің |
|
Дене тәрбиесінің |
|
1 |
Еңбек тәрбиесінің |
Экологиялық тәрбиенің |
|
V 41 |
Тәрбие әдістерін тиімді таңдау үшін қажет ... |
1 |
Әрбір тәрбие әдістерінің мәнін ашып, көп әдістерден талапқа сай келетінін таңдап алу |
Қандай әдіс қойған мақсатқа тез арада жеткізетінін анықтап алу |
|
Нақты жағдайға байланысты әрбір әдісті оптималды белгілерге қарап тексеріп алу |
|
Оптималды белгілер арқылы барлық әдістерді тексеру |
|
Қолға бірінші түскен әдісті алу |
|
V 42 |
Жеке адам Іс-әрекетін ұйымдастыру тобына қандай әдісті жатқызуға болады? |
Жаттығулар |
|
Педагогикалық талап |
|
Жарыс |
|
1 |
Үйрету |
Тәрбиелік ситуация |
|
V 43 |
Ынталандыру әдістер тобын көрсетіңіз: |
Әңгіме, әңгімелесу, үлгі-өнеге |
|
1 |
Мадақтау, жазалау, жарыс |
Жаттығулар, мадақтау, үйрету |
|
әңгіме, зорлық көрсету, бақылау |
|
Үлгі-өнеге, мадақтау, зорлық көрсету |
|
V 44 |
Мадақтау деген не? Дұрыс жауапты белгілеңіз. |
1 |
Жақсы қасиеттерді бекіту үшін, оқушылар алдында тәртібіне жақсы баға беру арқылы өтетін педагогикалық ықпал |
Тәрбиеленушіге алғыс берілетін тәрбие әдісі |
|
Оқушыны өз міндеттеріне жақсы қарау үшін тәрбиешінің қолдануын көрсететін әдіс |
|
Мадақтау жақсы істеріне көрсетілетін құрмет |
|
Мадақтау тәрбиеленушінің іс-әрекетке ынталандыру тәсілі |
|
V 45 |
Жарыс әдісі деген не? |
Жарыс деген жеңген адамды көрстетін ойын |
|
Жарыс нәтижені бекіту жолы |
|
1 |
Жеке тұлғаның қажетті қасиеттерін басқа қатысушылармен салыстыру арқылы қалыптастыру |
Жарыс бір адамның басқа адамнан артықшылығын көрсету |
|
Жарыс ол қандай жол болса да, приоритеттікті көрсетуге бағытталады |
|
V 46 |
Жазалау дегеніміз не? |
Жазалау талап түрінде өтетін әдіс |
|
Жазалау тәрбиеленушілердің теріс қылықтарына тежеу салу, қорқыныш тудыру мақсатындағы өтетін факторлар |
|
1 |
Жазалау ұжым қажеттілігін ескертіп тәрбиеленушінің теріс қылықтарын тоқтату мақсатындағы әдіс |
Жазалау тәрбиеленушіге сонымен бірге ұжымға ықпал ету әдісі |
|
Жазалау тәрбиеленушінің сана-сезіміне ықпал ету әдісі |
|
V 47 |
Тәрбие жұмысын жоспарлау неден басталады? |
Негізгі шараларды белгілеу |
|
Тәрбие жұмысының міндеттерін белгілеу |
|
1 |
Өткен жылғы жұмысты саралаудан |
Тәрбие жұмысының бағыттарын белгілеуден |
|
Дене шынықтыру жұмыстарын анықтаудан |
|
V 48 |
Ынталандыру әдістеріне не жатады? |
Тәрбиелік жағдаяттар, педагогикалық талап |
|
Жаттығулар, тапсырмалар |
|
1 |
Жазалау, мадақтау, жарыс |
Жазалау, педагогикалық талап |
|
Үлгі-өнеге |
|
V 49 |
Мадақтау әдісі деген ол ... |
Жағымсыз қылықтардан сақтандыру |
|
1 |
Тәрбиеленушілердің тәртібіне дұрыс баға беру |
Тәрбиеленушілердің тәртібіне теріс баға беру |
|
Қоғамда қабылданған тәртіп нормалары мен ережелері Қылықты мақұлдау |
|
V 50 |
Психикалық еліктеу механизмі қандай тәрбие әдісінің негізіне алынған? |
Жаттығулар |
|
Педагогикалық талап |
|
1 |
Үлгі-өнеге |
Үйрету |
|
Мадақтау |
|
V 63 |
«Дүниеге көзқарас» деген ұғымды бірінші қолданған кім? |
В.С.Буянов |
|
1 |
И.Кант |
А.Нұсқабаев |
|
Ж.Пиаже |
|
Я.А.Коменский |
|
V 51 |
Швейцарлық психолог Ж.Пиаженің жасөспірімдердің шығармашылық ойлау қабілетінің негізі қай жас шамасында қалыптасады деген? |
1 |
12-16 жас |
10-11 жас |
|
8-10 жас |
|
6-8 жас |
|
17-20 жас |
|
V 52 |
Дүниеге ғылыми көзқарасты қалыптастыру мектепте қай жастан жүзеге асырылуы тиіс? |
8-9 жастан |
|
10 жастан |
|
1 |
11 жастан |
13-14 жастан |
|
15-16 жастан |
|
V 53 |
«Әрбір жыл сайын бұл көзқарас тереңдетілуі, кеңеюі, толықтырылуы тиіс», - деген қандай педагог? |
И.Кант |
|
Г.В.Платонов |
|
В.С.Буянов |
|
1 |
К.Д.Ушинский |
Ж.Пиаже |
|
V 54 |
Дүниетанымның құрамды бөлігіне не жатпайды? |
Білім |
|
Сенім |
|
Дүниетаным |
|
Адам мұраты |
|
1 |
Қиял |
V 55 |
Этностық сана-сезімнің қалыптасуында не басты рөл атқарады? |
1 |
Ана тілі |
Салт-дәстүр |
|
Тарих |
|
Өнер |
|
Тұрмыс |
|
V 56 |
Білім беру заңында қандай құндылық көрініс алмаған? |
Ұлттық |
|
1 |
Діни |
Білім |
|
Жалпы азаматтық |
|
Рухани |
|
V 57 |
Адамның өзіне, маңайындағы басқа адамдарға, іске қалай қарайтынын, оның тәртібіне әсер ететін психикалық ерекшеліктерінің жиынтығы не? |
Сенімі |
|
Көзқарасы |
|
1 |
Мінез-құлық |
Білімі |
|
Сезімі |
|
V 58 |
Адамның өмірден өзіне өнеге іздеуінен,біреуді үлгі тұтып қастерлеуінен байқалатын қасиет... |
Сенім |
|
1 |
Мұрат |
Көзқарас |
|
Мінез-құлық |
|
Білім |
|
V 59 |
Адамның ақыл-ойын, күшін, еркін, қабілетін жоғарылатуға не ықпал жасайды? |
1 |
Сенім |
Мұрат |
|
Көзқарас |
|
Мінез-құлық |
|
Білім |
|
V 60 |
Адамның өзіне, қоршаған дүниеге көзқарастар жүйесі қалай аталады? |
Сенім |
|
1 |
Дүниетаным |
Білім |
|
Мінез-құлық |
|
Іс-әрекет |