У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

dobe Dremwever професійний редактор HTML для проектування написання коду та підтримки сайтів web сторінок та про

Работа добавлена на сайт samzan.net: 2016-03-30

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 31.1.2025

25


Macromedia Dreamweaver (зараз - Adobe Dreamweaver ) - професійний редактор HTML для проектування , написання коду та підтримки сайтів , web - сторінок та програм мережі . Практикуєте ви написання коду HTML вручну або віддаєте перевагу працювати у візуальній середовищі редагування , Dreamweaver забезпечує вас корисними інструментальними засобами , щоб збільшити ваш досвід створення web - сторінок і сайтів.

Візуальні можливості редагування в Dreamweaver дозволяють вам швидко створювати сторінки без того , щоб писати код вручну. Ви можете переглядати всі ваші елементи сайту або активи і швидко вставляти їх з панелі безпосередньо в документ. Ви можете спрощувати ваші дії , створюючи і редагуючи зображення в Macromedia Fireworks або в іншому графічному редакторі , потім імпортуючи їх безпосередньо в Dreamweaver або додаючи об'єкти Macromedia Flash.

Dreamweaver також забезпечує повно - функціональне середовище написання коду , яка включає інструментальні засоби редагування коду (наприклад , розфарбування коду або перевірка закриття тегів) та довідкова інформація по HTML , CSS , JavaScript , мова розмітки ColdFusion ( CFML ) , Microsoft Active Server Pages ( ASP ) і сторінки JavaServer ( JSP ) .

Технологія Roundtrip HTML імпортує документи HTML без переформатування коду і ви можете налаштувати Dreamweaver , щоб він наводив порядок і переформатував HTML як ви цього хочете без того , щоб повторно форматувати код .

Dreamweaver також дає можливість вам будувати динамічні станиці використовують сервер - технології CFML , ASP.NET , ASP , JSP і PHP.


РОЗДІЛ І. ГРАФІЧНИЙ WEB-РЕДАКТОР HOTMETAL PRO

Особливості програмного пакету HoTMetal Pro

Цей професійний редактор - один з «ветеранів» серед HTML - редакторів. Перша версія HotMetal Pro побачила світ більше п'яти років тому. Від своїх побратимів , що пропагують або чисте HTML - редагування ( HomeSite , HTML Editor + + ), або WYSIWYG -дизайн ( Dreamweaver , GoLive ) , даний редактор відрізняється тим, що працює в якомусь середньому режимі , об'єднуючому кращі риси і HTML - і WYWIWYG - редактора.

Крім стандартного набору засобів для вставки HTML - елементів HotMetal Pro підтримує таку функцію , як створення підпрограм для перевірки введеної у форму інформації , включає велику колекцію таблиць стилів , які можна використовувати у власних проектах , містить вбудований редактор CSS c можливістю попереднього перегляду створюваних стилів.

Відзначимо, що на вкладці Dynamic HTML присутні засоби для створення деяких ефектів за допомогою JavaScript. До них , зокрема, відносяться підпрограми для визначення типу браузера , для роботи з cookie , для реалізації «біжучого рядка» і ряд інших. На цьому підтримка Dynamic HTML закінчується. Якщо вам потрібен редактор , дійсно підтримує Dynamic HTML , зверніть увагу на Macromedia Dreamweaver .

Рис. Логотип програмного пакету HotMetal Pro

Для роботи з графічними зображеннями і анімаційними GIF -файлами слід використовувати такі поставляються разом з продуктом засоби, як Ulead PhotoImpact 3.0 SE , Ulead GIF Animator 1.5 , а для оптимізації графічних файлів - модуль Ulead SmartSaver , що працює з PhotoImpact і Photoshop. Завантаження файлів на Web- сайти здійснюється за допомогою програми WS_FTP Pro 6.02 , також поставляється разом з редактором.

Редактор комплектується великою бібліотекою , що складається з 8000 графічних зображень , фонових зображень , кнопок , іконок і т.п.

Завершуючи наше знайомство з HotMetal Pro , потрібно сказати , що даний редактор розрахований, скоріше, на досвідчених користувачів і професіоналів. Ті ж , хто робить перші кроки в створенні HTML - сторінок і Web- вузлів , повинні звернутися до більш простих засобів типу Microsoft FrontPage 2000 , Adobe PageMill або Symantec VisualPage .

Інтерфейс та можливості HotMetal Pro.

  1.  Можливість редагування файлів на віддалених серверах.
  2.  Підтримка синхронізації вмісту локальних і віддалених сайтів.
  3.  Доступ до інспектора атрибутів Attribute Inspector з редактора коду. Даний інспектор відображає всі допустимі атрибути для обраного елемента .
  4.  Режим Tags On підтримує « стиснення» вмісту - аналогічна функція є в HomeSite 4.5 і HotDog 6 .

У режимі перевірки документа можна отримати детальний звіт про виявлені помилки і , використовуючи його , швидко перейти на рядок, що містить помилку.

Глобальний пошук і заміна по сайту підтримують пошук і заміну HTML - коду.

Тепер можна вибрати будь-яку послідовність осередків в таблиці і застосувати до них властивості таблиці або інші функції форматування.

Нова діалогова панель Choose Color дозволяє вибрати кольори з палітри або створити нову палітру найбільш часто використовуваних кольорів .

Для створення інтерактивних кнопок тепер використовується HoTMetaL PRO Button Maker .

Для імпорту даних з баз даних і електронних таблиць призначене новий засіб - Database Import Wizard .

Розробники можуть розширювати середовище HoTMetaL PRO , використовуючи COM- інтерфейси або скриптові програми - в останньому випадку можна створювати розширення на мовах JavaScript , VBScript , Perl і Python.

Рис. Інтерфейс програмного пакету HotMetal Pro

Головна відмінність WYSIWYG- програм - користувач не повинен знати мови розмітки для створення сайтів . Саме таким продуктом і є майже легендарний пакет компанії SoftQuad Software . При запуску ви виявите що вже встиг стати звичним інтерфейс , де зліва розташована папка файлів і допоміжні вікна , праворуч бачимо робоче вікно . Панель інструментів не являє собою нічого примітного , і досвідчений користувач Microsoft Office без зусиль розбереться в особливостях програми .

Режими роботи в HotMetal Pro

Робоче вікно програми досить цікаве , і при більш детальному розгляді виявилось , що HoTMetal Pro працює в п'яти режимах перегляду створюваної HTML -сторінки:

Е HTML Source - в даному режимі програму можна використовувати як звичайний текстовий редактор з додатковими можливостями подцветки тексту і нумерації рядків.

Tags On - режим , який унікальний для даної програми . Він являє собою якийсь гібрид між текстової та WYSIWYG -версіями перегляду робочого файлу. Користувач може продовжувати займатися візуальним форматуванням сторінки і без знання HTML , в той же час теги будуть з'являтися у вікні у вигляді сірих ярликів , і при бажанні їх легко видалити або відредагувати.

WYSIWYG - стандартний візуальний режим , в якому дизайнер просто створює свою сторінку , не піклуючись про правці HTML.

WYSIWYG Frames - модифікація попереднього режиму , працює при використанні в сторінці фреймів .

Page Preview - перегляд отриманого результату в броузері (працює при наявності Microsoft Internet Explorer 4 і вище).

Службове вікно , яке зазвичай в HTML- редакторах дозволяє дизайнеру працювати з файловим деревом , в HoTMetal Pro знайшло три режими :

Assets - вбудовані в програму скрипти та ресурси , серед них - кнопки , форми , календарі і т. п.

Desktop - стандартне вікно дерева файлів , яке в разі HoTMetal Pro має в своєму підставі робочий стіл користувача , а не диск С.

Remote - за допомогою даного режиму службового вікна можна переглянути вміст FTP -сервера.

Може бути, єдине неприємне враження від редактора - робота з таблицями . Але це викликано громіздкістю відповідних процедур , які могли б бути реалізовані більш елегантно.

Однак швидкодія продукту з лишком компенсує багато негативні емоції, що виникають при роботі з цим редактором. HoTMetal Pro не зловживає системними ресурсами і не намагається запустити одночасно декілька паралельних процесів.


РОЗДІЛ IІ. ГРАФІЧНИЙ WEB-РЕДАКТОР MACROMEDIA DREAMWEAVER

Програмний пакет Macromedia Dreamweaver

Візуальний редактор Dreamweaver по праву вважається кращим у своєму класі. Користувачі версії даного продукту для Mac OS і Windows практично однакові: якщо ви працювали з Dreamweaver на одній платформі , то без зусиль зможете працювати і на іншій.

Як і попередня версія , Dreamweaver 3 є багатовіконною програмою у стилі Macintosh , що використовує плаваючі палітри. До того ж чим більше розмір екрану і підтримуваний дозвіл вашого монітора , тим зручніше працювати з цим продуктом. Dreamweaver 3 складно використовувати в режимі 800 x 600 , тому починати слід як мінімум з режиму 1024 x 768 .

Рис. Офіційний логотип рограми Macromedia Dreamweaver

Найбільш цікава можливість , реалізована в Dreamweaver , - це Roundtrip HTML . При використанні цієї функції всі зміни , що вносяться в HTML- редакторі , стають видимими в основному вікні , а у версії 3 додана нумерація кодових рядків. Крім того , в Dreamweaver 3 з'явилася функція Quick Tag Editor.

Натискання комбінації клавіш Ctrl + T в поточній позиції курсора призводить до появи вікна , в якому можна ввести новий елемент , вибираючи його зі списку доступних елементів . Ця функція особливо зручна в тих випадках , коли потрібно змінити один або декілька елементів , - можна не перемикатися в режим відображення HTML - коду. Для тих , хто віддає перевагу працювати з кодом безпосередньо , на CD- ROM поміщений редактор Allaire HomeSite .

Згадана вище функція Roundtrip HTML працює не тільки з HTML -кодом , але і з Dynamic HTML і клієнтськими скриптовими програмами. Крім цього Dreamweaver можна використовувати для створення серверних програм : у версії 3.0 підтримуються такі технології , як Active Server Pages , ColdFusion , PHP , Tango і Java Server Pages . Відзначимо , що такі крос- платформна технології , як PHP і JSP , підтримувані в Dreamweaver , дуже популярні серед користувачів Apache Web Server .

Серед новинок також варто виділити палітру History , використання якої дозволяє дізнатися , які саме кроки робилися для досягнення поточного результату.

Окремі кроки відображаються іконками , що допомагають зрозуміти , що робилося в тому чи іншому випадку . Палітра History може використовуватися і як потужний засіб для скасування виконаних раніше дій , і як засіб для повтору операції або групи операцій . Більше того , одна чи більше дій можна зберегти у вигляді набору JavaScript- функцій і таким чином розширити і без того багату функціональність Dreamweaver.

Рис. Інтерфейс програмного пакету Macromedia Dreamweaver

Палітра History - не єдиний засіб розширення Dreamweaver. Цей редактор має власну об'єктну модель , доступну з JavaScript. Таким чином розробники можуть створювати нові команди. Можна також додавати меню , які зберігаються у вигляді XML - документа , і редагувати існуючі команди.

XML - документи активно використовуються в Dreamweaver , наприклад для обміну інформацією при груповій роботі - в цьому випадку XML приєднується до створеній сторінці . Відзначимо , що Dreamweaver не містить ніяких потужних засобів для групової роботи. Так , що не підтримується ні репозитарій файлів , ні контроль версій , але розробник може «закрити » той чи інший документ від сторонніх модифікацій.

Редактор Dreamweaver був одним з перших , в якому з'явилися засоби для роботи з таблицями стилів. Ці таблиці прекрасно справляються із завданням контролю зовнішнього вигляду документів і навіть сайтів , але не підтримуються в браузерах ранніх версій. Щоб обійти це обмеження , в Dreamweaver 3 включена нова можливість - HTML- стилі , за допомогою яких можна зібрати разом правила форматування та розташування елементів і використовувати їх у вигляді спеціального XML - документа при груповій роботі . HTML - стилі можуть створюватися вручну - зазначенням атрибутів параграфа і шрифтів або на основі виділеного в редакторі тексту.

Серед інших новинок відзначимо чудову функцію, що дозволяє «очистити» HTML - документи, створені Microsoft Word , від зайвої інформації . Дана функція ( команда Clean Up Word HTML ) дозволяє зменшити розмір файлу практично вдвічі.

Редактор Dreamweaver відмінно інтегрується з іншими продуктами Macromedia - Generator , Flash , Fireworks . Наприклад , якщо Fireworks встановлена на комп'ютері , то вона буде використовуватися як графічний редактор за замовчуванням. Обидва продукти можуть управляти один одним з скриптових програм. Більш того , Macromedia пропонує спеціальний набір - Dreamweaver Fireworks Studio.

Робоча область Dreamweaver

В ОС Macintosh - а Dreamweaver представлений " плаваючим" видом , де для кожного документа окреме вікно . Панелі групуються разом , але можуть побут разгрупіровани для окремого вікна .

Start page (стартова сторінка ) - дозволяє відкривати файли , які недавно редагувалися або створювати нові. З стартової сторінки можна перейти на файли допомоги Dreamweaver - а , уроки і т.п.

Insert bar (панель вставки) - містить кнопки для вставки різних типів " об'єктів" , таких як малюнки, таблиці , шари і т.п. в документ. Кожен об'єкт є частиною коду HTML , що дозволяє налаштувати різні атрибути для вставки. Наприклад , можна вставити таблицю , натиснувши кнопку Table на панелі вставки.

Document toolbar (панель інструментів документа) - містить кнопки для різних типів перегляду вікна документа (таких як перегляд коду або дизайну ) , опцій перегляду і декількох частих операцій , наприклад , перегляд в браузері.

Standard toolbar ( стандартна панель ) - ( не показується в робочій області, яка встановлена за замовчуванням ) містить кнопки для часто використовуваних операцій меню File і Edit : Новий файл , Відкрити, Зберегти , Зберегти всі , Вирізати , Копіювати , Вставити , Скасувати та Повернути . щоб показати стандартну панель виберіть View > Toolbars > Standard.

Document window (вікно документа) - показує поточний документ , який редагується .

Property inspector ( інспектор властивостей) - дозволяє бачити і змінювати властивості обраного об'єкта або тексту. Кожен з об'єктів має різні властивості. Інспектор властивостей не розтягується при робочій області, коли редагується код .

Tag selector (вибір тегів) - в статусному рядку внизу вікна документа показує ієрархію тегів біля обраного об'єкта. Натисніть на будь тег для того , щоб виділити тег і весь його контент.

Panel groups (група панелей ) - набір залежних панелей , згрупування разом під одним заголовком. Щоб розкрити групу панелей , клікніть на стрілочку зліва від назви групи .

Files panel (панель файлів) - дозволяє управляти файлами і папками , якщо вони є частиною локального сайту або на віддаленому сервері. Панель Files також дозволяє мати доступ до всіх файлів на локальному диску , як в провіднику (Windows) або Finder ( Macintosh ) .

Використання Редактора "гарячих" клавіш

Використовуйте Редактор " гарячих" клавіш для створення ваших власних "гарячих" клавіш , для редагування існуючих або для використання зумовлених наборів.

Редагувати "гарячі" клавіші :

1 . Вибрати Edit (Редагування ) > Keyboard Shortcuts ( " Гарячі" клавіші ) .

Відкриється діалогове вікно Редактора " гарячих " клавіш.

Редактор "гарячих клавіш"

Рис. Вкладка Гарячі клавіші

2 . Налаштування складається з наступних опцій :

Current Set ( Поточний Набір ) дозволяє вибирати готовий набір "гарячих" клавіш , які входять в поставку програми або які ви самі визначили . Попереднє визначення набори можете бачити у верхній частині меню.

Commands ( Команди ) дозволяє вибрати категорію команд , яку хочете редагувати . Наприклад , ви можете редагувати команди меню , такі команди як Open (Відкрити ) або команду редагування коду - Balance Braces ( Баланс дужок) .

The command list ( Список команд) показує команди , асоціірованіе із категорією , яку вибрали в меню Commands ( Команди ) . Команди представлені списком у вигляді дерева , яке дублює структуру меню.

Shortcuts ( " Гарячі" клавіші ) показує всі набори " гарячих" клавіш , які відносяться до даної команді.

Add Item (+) ( Кнопочка додавання ) додає нове поєднання "гарячих" клавіш для вибраної команди. Натисніть на кнопочку для додавання нової чистої позиції в текстовому рядку Shortcuts . Введіть нову комбінацію і натисніть Change (змінити) для додавання нової комбінації клавіш для команди. Можна застосувати дві комбінації для кожної команди ; якщо вже є дві комбінації , то натискання на цю кнопочку нічого не дасть.

Remove Item ( Кнопочка видалення ) видаляє обрану комбінацію клавіш зі списку .

Press Key (Натискання клавіш) показує комбінацію клавіш, яку натиснули при зміні " гарячих " клавіш.

Change (Зміна) додає комбінацію клавіш , яка в поле Press Key в список " гарячих" клавіш " або змінює обрану комбінацію на обрану комбінацію.

Duplicate (Дублювати - № 1 на малюнку) робить копію обраного набору клавіш. Пропонує назва копійованого набору з словом copy (копія).

Rename ( Перейменувати - № 2 на малюнку) змінює назву обраного набору .

Save as HTML File (Зберегти як файл HTML - № 3 на малюнку ) зберігає вибраний набір як файл HTML , в якому в табличній формі представлені всі комбінації клавіш для перегляду і роздруківки .

РОЗДІЛ IIІ. ГРАФІЧНИЙ WEB-РЕДАКТОР MACROMEDIA FLASH

Технологія Macromedia Flash.

Основними проблемами в сфері розробки додатків для Web були як обсяг сторінки і сумісність інтернет браузерів. Корпорація Macromedia прагнула до використання в Web всіх останніх новинок в області відображення інформації. Macromedia Flash - дуже потужний, при цьому просте у використанні, засіб створення анімованих проектів на основі векторної графіки з вбудованою підтримкою інтерактивності. Flash є ідеальним робочим інструментом для художників і дизайнерів, що дозволяє доповнювати створювані ними Web - проекти анімацією і звуком. Після декількох прийнятих угод про використання Flash в якості Web стандарту, він став легко інтегруватися з HTML, що дозволяє вбудувати Флеш проект практично без швів. Flash не вимагає нічого додаткового для переходу за посиланням, відкриття вікна броузера або виконання чого-небудь за допомогою HTML.

Рис. Елементи керування інтерфейсом

Однією з них була відображення зображень за допомогою векторної графіки. Загальновідомо що векторна графіка займає менше місця ніж раніше використовувалася растрова графіка. Велике значення було віддано спільного використання векторної графіки та анімації. Це значно розширило коло інтересів користувачів і розробників. Також була можливість вставки звукового супроводу в Web-сторінку, надаючи разом з анімацією більшу привабливість. Внутрішній мова програмування Action Script дозволяв супроводжувати будь-які дії або події, якими або звуковими чи відео ефектами. Можливості Action Script можна порівняти з можливостями JavaScript і VBScript.

Рис. Офіційний логотип програмного пакету Macromedia Flash

Спочатку Flash розробки були мало відомі поки корпорація Macromedia не запропонувала переробити один з розділів сервера Walt Disney використовуючи Flash. Це дало велику рекламу Flash технології. Багато дизайнерські студії почали купувати пакети програмних продуктів для розробки Web-сторінок за допомогою Flash технології.

Огляд технології Macromedia Flash.

Спочатку програма називалася Splash Animator і продавалася маловідомою фірмою Future Animation для виготовлення мультфільмів на PC - комп'ютері. Призначалася для художників - аніматорів і користувалася обмеженим успіхом, поки у зв'язку з бумом на WWW-додатки такий гігант, як фірма Macromedia, не звернула на неї увагу, купивши і перейменувавши в Flash. Розробники Flash поміняли інтерфейс програми для полегшення й автоматизації розробки проекту. Причому мультимедійний гігант не тільки змінив назву і інтерфейс, але і переорієнтував пакет на ринок Web-анімації (при цьому був запропонований і свій, внутрішній формат файлів векторної графіки “*. swf , і реалізована підтримка для інших популярних графічних форматів, у тому числі і для анімованого GIF), і забезпечив пакету хорошу рекламу. Однак зміни торкнулися не тільки зовнішнього вигляду, але і змісту. Flash поняття інтерактивності значно розширилося завдяки використанню сценаріїв Action Script (Дії), які дозволяють авторам розробляти досить складні стилі поведінки - behaviors (переміщуються елементи інтерфейсу, логіку і початкову математику), вперше дають можливість створювати електронні магазини. В результаті програма отримала широке поширення в середовищі Web-розробників і продовжує служити гарною підмогою професійним аніматорам.

З моменту появи в 1996 р. технологія Flash стала фактичним стандартом для розробки насичених мультимедійних Web-сайтів. В якості найбільш яскравих прикладів можна назвати сервери Citibank, Fox, PepsiCola, Paramount, Plymouth, Chrysler, Nestle і Warner Bros.

Для роботи в Flash не обов'язково мати якийсь досвід у професійному програмуванні - це дозволяє створювати Web-сайти з елементами інтерактивності без необхідності написання вихідних кодів JavaScript, Java або HTML.

Принцип дії.

При розробці будь-якого Web-сайту в Інтернеті, його невід'ємну частину становить мова розмітки HTML як єдиний стандарт розмітки документа і передачі гіпертекстової інформації.

Сама технологія Flash ніколи не претендувала на місце HTML, але, на даний момент, з допомогою Flash можна сформувати повноцінну сторінку-ролик Такий підхід можна розцінювати, як якесь витіснення HTML. На багатьох сторінках, використовують Macromedia Flash, присутнє відчуття, ніби HTML немає зовсім. В даному випадку HTML-код зведений до мінімуму за рахунок Flash. Сенс цього коду - правильне розташування Flash-кліпу. Для варіанту з одним великим Флеш-роликом, представляє собою закінчену сторінку, підійде наступний вигляд:

Web-сторінка=HTML+Flash

У випадках, коли Flash використовує Action Sript, цю формулу доповнює JavaScript.

Рис. Інтерфейс програмного пакету Macromedia Flash

Flash також має можливість передавати будь-які параметри при виконанні CGI. Також CGI може бути викликаним з Flash, виконати які-небудь дії і видати відповідь у вигляді заздалегідь підготовленого Flash-кліпу. Згенерувати Flash CGI-програмою поки не представляється можливим. Якщо ж того потрібна у зв'язку з повсюдним використанням Flash, Macromedia може розробити щось на зразок бібліотеки для генерації зображень CGI-програмами. Поки сама розумна мета використання технології Flash є доповнення повноцінного HTML-документа невеликими кліпами. Багато популярні сайти, не бажаючи відставати від моди, пішли по цьому шляху. Користувач, заходячи на сторінки, або милується діями Flash-ролика, або бачить на його місці просто фон і, не звертаючи уваги, продовжує знайомитися з вмістом HTML-сторінки. Це означає, що Flash-кліпи тут використовується скоріше, як анімовані GIF і не несуть в собі життєво важливого сенсу для всього сайту. У такому випадку можна застосувати нову формулу:

Web-сторінка=HTML+DHTML JavaScript/VBScript, CSS)+Flash+CGI

Вона вийшла дуже схожою на саму першу формулу. Flash грає роль модного доповнення до дизайну Web-сторінки. На даний момент багато технології орієнтовані на це, приміром, - Metastream, яка дозволяє демонструвати векторні 3D графіка на Web-сторінках. Усі вони мають істотний мінус - необхідність наявності у користувача спеціального модуля розширення (plug-in)

2. Можливості Flash.

Створивши Flash, компанія Macromedia об'єднала безліч потужних ідей і технології в одній програмі, дозволивши користувачам отримувати через Web цілі мультимедійні презентації.

Використання векторної графіки.

Використання векторної графіки як графічного режиму за замовчуванням робить Flash незамінним засобом розробки для Web . Векторна графіка-це об'єкти, що визначаються математичними рівняннями, або векторами, які містять інформацію про розмір, форму, колір, межі та місцезнаходження. Це ефектний спосіб поводження з графікою, у результаті якого виходять файли відносно невеликих розмірів навіть при роботі зі складними малюнками. Більш того, векторна графіка не залежить від дозволу, з яким проглядається об'єкт/

Рис . 5.6 . Ламана , намальована інструментом Pen Tool

Векторна графіка на сьогодні - ідеальне рішення для розробки Web-сайтів, що дозволяє з однаковою ефективністю відтворювати зображення практично на всіх типах комп'ютерів (Pc, Mac, NoteBook) і моніторів.

Зазвичай, растрове зображення складається з тисяч або навіть сотень тисяч точок, інформація про колір і розташування кожної міститься у файлі, спираючись на цю інформацію система створює зображення. Тому - якісні, багатобарвні растрові зображення займають дуже багато місця.

По суті, вектор - це пряма, спрямована від точки до точки, так як векторне зображення складається з координат кутових точок, між якими відбуваються прямі. Щоб зобразити просту лінію в растровому форматі, буде потрібно вказувати місце розташування кожної точки цієї лінії для зображення тієї ж лінії в векторі, необхідно лише вказати дві точки і відстань між ними, плюс - товщина лінії і її колір. Природно, що багато цифрові параметри неодноразово повторюються, саме вони і дозволяють легко стискати векторні зображення в два, три рази. На відміну від растрових форматів, таких як GIF і JPEG, використовуваних в мережі всюди, векторні зображення, графіку, тексти, схеми і анімація легко експортуються в надзвичайно компактні файли формату SWF (Shock Wave Flash), які швидко вантажаться і здатні потоково програватися безпосередньо в Мережі за допомогою звичайного броузера.

Панель інструментів редагування

Панель інструментів редагування розташована вздовж лівого кордону вікна . Вона забезпечує доступ до інструментів , які застосовуються для створення і редагування графічних об'єктів. Багато з цих інструментів , мабуть, знайомі читачеві по роботі з графічними редакторами .

Tools ( Інструменти) , в якій зібрані кнопки вибору конкретного інструменту; ці інструменти поділяються на два види: інструменти вибору та інструменти малювання ; докладніше робота з ними буде розглянута у двох наступних розділах книги ;

View ( Вид ), що містить засоби управління переглядом зображення , наявного на столі ; в цьому полі розташовані дві кнопки:

Hand Tool ( Рука ) - клацання на кнопці включає режим , при якому робочу область можна переміщати в будь-якому напрямку за допомогою миші , не користуючись смугами прокрутки;

Zoom Tool (Масштаб ) - клацання на кнопці включає режим швидкого масштабування зображення в робочій області; при включенні цього режиму в поле Options з'являються дві додаткові кнопки , що дозволяють вибирати напрямок масштабування ( збільшення або зменшення) ;

Colors ( Кольори ) , кнопки якої забезпечують роздільне вибір кольору контура і заливки об'єктів; докладніше їх призначення розглянуто в розділі " Робота з кольором " ;

Options ( Параметри ) , на якій представлені елементи установки додаткових параметрів обраного інструменту; для інструментів , що не мають додаткових параметрів , поле Options залишається порожнім.

На відміну від попередньої версії Flash , установка деяких параметрів інструментів малювання може також виконуватися за допомогою панелі інспектора властивостей. Особливості настроювання кожного інструменту розглянуті в наступному розділі.

Рис . 3.2 . Панель інструментів редагування

При необхідності панель інструментів може бути "відстикувався " від кордону і вікна і перетворена на " плаваючу " .

Робоча область

Робоча область займає всю центральну частину вікна. У робочій області можна виконувати будь-які операції редагування об'єктів , проте в " кадр " потраплять тільки ті об'єкти (або їх фрагменти ), які розташовані в межах монтажного столу. У зв'язку з цим може виникнути питання: навіщо ж потрібна інша частина робочої області ? Відповідей дві:

  1.  для виконання " чорнових " робіт ;
  2.  для реалізації ефекту поступового входу об'єкта в кадр (або навпаки , виходу з нього) ; докладніше цей аспект використання робочої області буде розглянутий у розділі " Створення анімації " .

Безпосередньо над робочою областю знаходиться що відноситься до неї панель інструментів. На ній розташовані такі елементи інтерфейсу ( рис. 3.3 , зліва направо) :

- кнопка зі стрілкою , яка забезпечує повернення в режим редагування всієї сцени ; кнопка стає доступна , якщо ви працюєте в режимі редагування окремого символу ;

- текстове поле з ім'ям редагованої сцени ( або сцени , до якої відноситься редагований символ ) ; за замовчуванням сценам фільму присвоюються імена , що складаються з слова Scene і порядкового номера сцени ;

- текстове поле з ім'ям редагованого символу ; якщо даний символ містить всередині себе інші символи , то при переході до редагування вкладеного символу на панелі відображається ланцюжок імен символів, що відповідає їх ієрархії ;

- кнопка вибору сцени ; клацання на кнопці відкриває меню, що містить список сцен фільму;

- кнопка вибору символу ; клацання на кнопці відкриває меню, що містить список символів фільму; докладніше про створення і редагуванні символів розказано в главі "Створення та редагування символів " ;

- список, що розкривається , за допомогою якого вибирається масштаб відображення робочої області; список є редагованим , тому в разі відсутності в ньому необхідного варіанту ви можете ввести потрібне значення з клавіатури.

Клацання правою кнопкою миші в будь-якій точці робочої області відкриває контекстне меню, що містить основні команди для зміни параметрів робочої області і фільму в цілому. Всього таких команд близько двох десятків. Поки зупинимося на одній - Scene ( Сцена ) . Її вибір призводить до виведення на екран однойменній панелі , призначеної для роботи зі сценами фільму. З її допомогою ви можете:

- переглянути список сцен фільму; порядок розташування сцен у списку відповідає послідовності їх появи у фільмі ;

перейти до будь сцені фільму , вибравши її в списку ;

- дублювати ( зробити копію) обрану сцену , клацнувши на відповідну кнопку в нижній частині панелі; копія додається до списку безпосередньо після сцени -оригіналу ;

- додати нову ( порожню ) сцену ; сцена додається в список нижче обраної сцени ;

- видалити обрану сцену.

Рис . 3.3 . Панель інструментів робочої області

Монтажний стіл

У центрі робочої області знаходиться так званий монтажний стіл ( Stage ), який ми надалі для стислості будемо називати просто "стіл" . Розмір столу та його колір визначають відповідно розмір і колір " екрану " при перегляді фільму. Як було зазначено вище , при відтворенні фільму на "екран " потраплять тільки ті об'єкти , які розташовані в межах столу .

У кожен момент часу на столі може розташовуватися тільки одна сцена , що відноситься до даного фільму . Водночас сам стіл належить певному фільму . Як тільки ви відкриваєте для редагування небудь фільм (тобто файл з розширенням . Fla ) , або створюєте новий файл , у вікні Flash з'являється стіл і пов'язана з ним тимчасова діаграма . Якщо ж редагованих файлів немає , то і стіл не відображається (рис. 3.5) .

Рис . 3.5 . Немає фільму - немає і столу

І навпаки , якщо ви послідовно відкриєте декілька файлів , в межах основного вікна буде поміщено відповідну кількість столів і пов'язаних з ними елементів інтерфейсу .

Пояснюється це тим , що в Flash використовується так званий багатодокументний інтерфейс - MDI ( Multi Document Interface ) . Така модель роботи програми означає , що всередині одного батьківського вікна (саме воно показано на рис. 3.5) може бути відкрито кілька редагованих файлів - дочірніх вікон. Наприклад , на рис. 3.6 показаний випадок , коли в батьківському вікні Flash відкрито два файли , то є два різних фільму. До речі , зверніть увагу , що при мінімізації вікон фільмів деякі кнопки стали ніби власністю конкретного фільму , а панель інструментів редагування залишилася спільною.

MDI забезпечує цілий ряд переваг , одне з яких - можливість копіювання або переміщення елементів з одного фільму в інший шляхом перетягування за допомогою миші ( тобто застосування техніки drag - and - drop - " перетягни і залиш " ) . При копіюванні або переміщенні об'єктів в інший фільм для нього зберігається не тільки візуальне уявлення , а й інші властивості . Наприклад , при копіюванні кнопки зберігаються і пов'язані з нею дії .

Рис . 3.6 . Робота з двома фільмами одночасно

Для переміщення об'єкта з одного фільму в інший досить встановити покажчик на цей об'єкт . натиснути кнопку миші , і , не відпускаючи її , перемістити об'єкт на потрібну позицію в іншому вікні .


ВИСНОВКИ


http://samoucka.ru/document9917.html




1. Жизнь Уильяма Оккама.html
2. Педагогическое общение есть форма учебного взаимодействия сотрудничества учителя и учеников
3. Современные воспитательные системы
4. Методика бюджетного планировани
5. 1] 1. Постановка проблемы [1
6. Парижский клуб кредиторов
7. Парниковый эффект- причины и последствия
8. реферат дисертації на здобуття наукового ступенякандидата економічних наук Суми ~ Дисер.
9. Функции и принципы налогообложения Этапы формирования налоговой системы в РФ
10. Современное технологическое общество проблемы и пути их решения