Будь умным!


У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

модульних контрольних робіт виконання індивідуального науководослідного завдання складання екзамену

Работа добавлена на сайт samzan.net:

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 28.11.2024

Комплекс завдань з «Історії зарубіжної літератури  ХІХ ст. (друга половина)»

для студентів 3 курсу ФІФ (переклад)

Викл. Кравченко Я.П.

Програма курсу «Історія зарубіжної літератури ХІХ ст. (друга половина)» складається з двох змістових модулів та включає такі форми роботи: аудиторна робота (лекції), написання модульних контрольних робіт, виконання індивідуального науково-дослідного завдання, складання екзамену.

Оскільки курс не передбачає проведення семінарських завдань, то з метою контролю ступеня засвоєння матеріалу та отримання студентами рейтингових балів, передбачається обов`язкове самостійне виконання слухачами курсу комплексу завдань з актуальних питань курсу. Перевірка виконання самостійної роботи відбувається під час написання модульних контрольних робіт. Завдання модульної контрольної роботи поєднують аспекти аналізу художніх творів (тому їх прочитання є обов’язковим) та теоретичні аспекти (розроблені в спеціальних наукових публікаціях).

Під час написання модульного контролю студенту НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ користуватися будь-якими підручниками, конспектами, ксерокопіями, а також електронними засобами передачі інформації.

 

До модульного контролю № 1.

тема № 1

Реалізм як художня система: проблеми визначення та вивчення

Вимоги до теми:

  1.  Вміти дати сучасне літературознавче визначення категорії «реалізм». Скористайтеся джерелами 5-8 зі списку літератури.
  2.  Знати і вміти формулювати основні художні принципи реалізму (детермінізму, еволюції, всеохопності, типізації та ін.). Скористайтеся положеннями статей Т. Венедіктової [1] та Н.Т. Пахсар`ян [2], Д. Наливайка [3], Н. Крутікової [4].
  3.  Вміти формулювати дискусійні аспекти вивчення реалізму у сучасній науці (співвідношення термінів «класичний», «критичний» реалізм, «реалізм ХІХ ст.»,  підходи до визначення часових меж реалізму в науці та ін.). Використайте положення статей Н. Пахсар’ян, Д. Наливайка, Н.Крутікової.

Література для обов`язкового ознайомлення:

  1.  Венедиктова Т.Д. Секрет срединного мира. Культурная функция реализма ХIX века // Зарубежная литература второго тысячелетия. 1000-2000 / Под ред. Л.Г. Андреева. – М.: Высшая школа, 2001. – 336 с.
  2.  Пахсарьян Н.Т. Реальность – текст – литература – реализм: динамика взаимодействия // Вестник Московского университета. Сер 9. Филология. – 2006. - № 2. – С. 66-76.
  3.  Наливайко Д. Епістемологія й поетика реалізму // Слово і час. – 2004. - № 11. – С. 3-18.
  4.  Крутікова Н.Є. До питання про реалізм // Слово і час. – 2003. – № 12. – С. 3-13.
  5.  Реалізм // Літературознавчий словник-довідник. – К.: ВЦ «Академія», 1997. – С. 584-585.
  6.  Васильєв Є.М. Реалізм // Галич О., Назарець В., Васильєв Є. Теорія літератури. – К.: Либідь, 2001. – С. 378-387.
  7.  Кормилов С.И. Реализм // Литературная энциклопедия терминов и понятий. – М.: Интелвак, 2001. – С. 858-863.
  8.  Реализм // Литературный энциклопедический словарь / Под ред. В.М. Кожевникова, П.А. Николаева. – М.: Советская энциклопедия, 1987. – 752 с.
  9.  Затонский Д.В. Реализм ХІХ века: становление метода // Затонский Д.В. Европейский реализм ХІХ в.: Линии и лики. – К.: Наукова думка, 1984. – С. 49-100.
  10.  Затонский Д.В. Реализм – это сомнение? – К.: Наукова думка, 1992. – 276 с.
  11.  Венедиктова Т.Д. Диалектика и взаимодействие романтизма и реализма в западноевропейской литературе Х1Х в. // Вестник МГУ. Серия 9. Филология. – 1982. - № 2. – С. 9-15.
  12.  Уотт А. Реализм и романная форма // Вестник МГУ. Сер. 9. Филология. – 2001. – № 3.

ТЕМА № 2.

Художній стиль Стендаля

Вимоги до теми:

  1.  Вміти чітко висловити свою позицію щодо приналежності роману Стендаля «Червоне і чорне» до естетики реалізму.
  2.  Звертаючись до тексту роману «Червоне і чорне», вміти дослідити специфіку реалізації в ньому реалістичного принципу детермінізму.
  3.  Використовуючи текст роману, вміти дослідити реалізацію реалістичного принципу всеохопності.
  4.  Використовуючи текст, вміти проілюструвати прийоми психологічного аналізу в романі Стендаля.

Література для обов`язкового ознайомлення:

  1.  Грифцов Б.А. Стендаль // Грифцов Б.А. Психология писателя. – М.: Худ. лит., 1988. – С. 278-451.
  2.  Эпштейн М. О стилевых началах реализма (поэтика Стендаля и Бальзака) // Вопросы литературы. – 1977. – № 8. – С. 106-134.
  3.  Стамат Т. Вулканічна душа Жульєна Сореля. Стендаль «Червоне і чорне» // Зарубіжна література. – 2002. – № 33. – С. 3-4, 9-10.
  4.  Ковбасенко Ю. Конфлікт між ілюзією та реальністю за романом Стендаля «Червоне і чорне» // Тема. – 2002. – № 2. – С. 42-43.
  5.  Тур В. «Червоне і чорне»: Композиція. Символіка соціально-психологічного аналізу // Зарубіжна література. – 2004. – № 30, 31 (серпень).
  6.  Реизов Б.Г. Стендаль – художественное творчество. – Л.: Худ. лит, 1978. – 407 с.

                                                         

ТЕМА № 3.

Особистість та творчість О.де Бальзака

Вимоги до теми:

  1.  Пояснити, чому О.І. Пузіков називає роман «Батько Горіо» «головним входом, через який ми проникаємо у величну будівлю, названу Бальзаком «Людська комедія». Чи погоджуєтеся ви, що «з|найомство з Бальзаком слід починати саме з «Батька Горіо» [1]. Висловіть власну думку щодо місця роману в «Людській комедії». Чи можна вважати цей роман показовим стосовно бальзаківської проблематики, характерології, поетики, стилю? Аргументуйте свою відповідь.
  2.  Прокоментувати висловлювання М. Епштейна [2] стосовно стилю О. де Бальзака: «Бальзак пише так, немов|немовби| когось в чомусь переконує, і не пропускає жодної події в сюжеті, щоб не виступити|вирушити| з приводу неї з|із| виправданням або обвинуваченням||промовою| … Оповідь перетворюється на розгорнений полемічний виступ|вирушання|, на діалог з|із| уявними співбесідниками|співрозмовниками|: автор ставить питання і відповідає на них, будує припущення, дає поради, дивується, його фрази інтоновані як репліки в суперечці»|спорі|. Проілюструйте вказану особливість оповіді прикладами з роману «Батько Горіо».
  3.  Ознайомитися з роботою Н.Я. Берковського [3]. Які функції виконують «комерційні описи» характеру та зовнішності людини в творах О. де Бальзака? Чи згодні ви з думкою літературознавця про те, що матеріалізація людських відносин має у Бальзака комедійний зміст? Аргументуйте власну думку.

Література для обов`язкового ознайомлення:

  1.  Пузиков А.И. Бальзак и его герои // Пузиков А.И. Портреты французских писателей. – М.: Худ. лит., 1981. – С. 6-59.
  2.  Эпштейн М. О стилевых началах реализма (поэтика Стендаля и Бальзака) // Вопросы литературы. – 1977. – № 8. – С. 106-134.
  3.  Берковский Н.Я. Бальзак // Берковский Н.Я. Лекции и статьи по зарубежной литературе. – СПб.: Азбука, 2002. – С. 245-255.
  4.  Грифцов Б.А. Как работал Бальзак // Грифцов Б.А. Психология писателя. – М.: Худ. лит., 1988. – С. 278-451.
  5.  Ионкис Г.Э. Оноре Бальзак. – М.: Просвещение, 1988. – 172 с.
  6.  Наливайко Д.С. Оноре Бальзак: Нарис життя і творчості. – К.: Дніпро, 1985. – 198 с.

ТЕМА № 4.

Новелістика П. Меріме: ЗАПЕРЕЧЕННЯ РОМАНТИЧНОЇ ТРАДИЦІЇ ТА УТВЕРДЖЕННЯ РЕАЛІЗМУ

 

Вимоги до теми:

  1.  Вміти поясніти і проілюструвати співвідношення романтизму і реалізму в екзотичних новелах П. Меріме «Кармен», «Таманго», «Матео Фальконе».
  2.  Вміти визначати значення терміну «подвоєна новела» або «еліпс» у термінології Ж.Фрестьє [2] відносно жанрової характеристики новел П. Меріме.
  3.  Вміти визначати засоби психологізму в психологічних новелах П. Меріме «Арсена Гійо», «Подвійна помилка», «Етруська ваза».

Література для обов`язкового ознайомлення:

  1.  Луков В.А. Мериме: Исследование персональной модели литературного творчества.М.: Изд-во МГУ, 2006.110 с. www.mosgu.ru/nauchnaya/publications/monographs/Lukov_Merime/
  2.  Фрестье Ж. Проспер Мериме. – М.: Радуга, 1987. – 311 с.
  3.  Ялтанець Т. «Любити тебе не можу, жити з тобою не хочу». Новела П. Меріме «Кармен» // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2002. - № 8. – С. 12-13.
  4.  Косиков Г. Об «экзотических» новеллах П. Мериме // www.libfl.ru/mimesis/txt/merime.html
  5.  Слизько Г. Проспер Меріме «Матео Фальконе» // Зарубіжна література. – 2003. – № 6. – С.4-8.
  6.  Пархоменко Т. Проблеми честі та вірності, корисливості та зради в новелі П.Меріме «Матео Фальконе» // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2003. – № 6. – С. 29-30.
  7.  Акімова Л. Образ сильної особистості в новелістиці Меріме // Зарубіжна література в навчальних закладах. – 2001. – № 6. – С. 19-21.

До модульного контролю № 2

ТЕМА № 5.

Засоби створення характеру та дійсності в романі Ч. Діккенса «Посмертні нотатки Піквікського клубу»

Вимоги до теми:

 

  1.  Вміти визначити жанрову природу «Нотаток Піквікського клубу». Вказати в романі ознаки таких жанрів: роман мандрів, крутійський роман, спортивна повість, нотатки. Чи можна вважати твір класичним зразком реалістичного соціально-психологічного роману?
  2.  Вміти пояснити особливості структури роману та функції вставних новел.
  3.  Вміти проаналізувати засоби створення характерів в романі. Чи є персонажі уособленням англійських національних типів?  Якими прийомами психологізму користується автор?
  4.  Навести приклади соціального аналітизму в романі. Чи дотримується Діккенс реалістичного принципу соціального детермінізму?

Література для обов`язкового ознайомлення:

  1.  Гречанюк С. Містери Діккенс, Піквік та інші // Гречанюк С. Вічні книги. – К.: Дніпро, 1991. – С. 98-129.
  2.  Уилсон Э. Мир Чарльза Диккенса. – М.: Прогресс, 1975. – 320 с.
  3.  Шахова К. Література Англії ХІХ ст. // Зарубіжна література. – 2004. – № 6-7. – С. 17-28.
  4.  Мацапура В. Своєрідність англійського реалізму та її відображення у творчості Діккенса // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2000. – № 10. – С. 39-41.
  5.  Султанов Ю. Принцип добра: Художественный мир Ч. Диккенса // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2001. – № 9. – С. 51-56.
  6.  Лібман З.Я. Чарльз Діккенс: Життя і творчість. – К.: Дніпро, 1982. – 186 с.
  7.  Михальская Н. Чарльз Диккенс. – М.: Просвещение, 1987. – 246 с.

ТЕМА № 6.

Сатирична панорама англійського суспільства в романі

В.М. Теккерея «Ярмарок марнославства»

Вимоги до теми:

  1.  Вміти дати власне пояснення назви роману та її зв`язку з темою та ідеєю твору. Навести приклади того, як метафора ярмаркового дійства реалізується в долях персонажів та визначає характер зображення англійської дійсності.
  2.  Дослідити поєднання індивідуального та типового в характерах героїв. Які засоби індивідуалізації характерів використовує В.М. Теккерей? Проілюструвати прикладами прийоми психологічного аналізу В.М. Теккерея.
  3.  Вміти визначити функції авторських відступів в романі

Література для обов`язкового ознайомлення:

  1.  Шахова К. Література Англії ХІХ ст. // Зарубіжна література. – 2004. – № 6-7. – С. 28-30.
  2.  Бурова И.И. Приемы психологического анализа в романах У.М. Теккерея // Филологические науки. – 1994. – № 3. – С. 47-54.
  3.  Вахрушев В.С. Творчество Теккерея в мировом литературном процессе // Филологические науки. – 1991. – № 1. – С. 37-44.
  4.  Авраменко Е.И. Художественный историзм романа Теккерея «Ярмарка тщеславия» и деталь исторического колорита // Филологические науки. – 1987. – № 5. – С. 75-79. 
  5.  Шахова К. Література Англії ХІХ ст. // Зарубіжна література. – 2004. – № 6-7. – С. 17-28
  6.  Урнов М.В. Вехи традиции в английской литературе. – М.: Худ. лит., 1986. – 380 с.
  7.  Форстер М. Записки викторианского джентльмена: У.М. Теккерей. – М.: Книга, 1985. – 368 с.        

               

ТЕМА №7

ЕСТЕТИКА ДЖЕЙН ОСТЕН

Вимоги до теми:

  1.  Прочитати один з романів  Дж. Остен за власним вибором («Почуття і чутливість», «Гордість і упередження», «Менсфілд-парк», «Емма», «Докази розуму»). На основі прочитаного сформулюйте художні принципи письменниці. Дайте власне коротке визначення стильової своєрідності творів Остен.
  2.  Підготувати конспект есе В. Вулф «Джейн Остен» [2]. В чому авторка бачить секрет художньої майстерності Дж. Остен? Як ви розумієте враження В. Вулф від прози Дж. Остен: «Вона не прагне нікого виправляти, не хоче нікого знищити; вона мовчить; і це дійсно лякає». Дайте своє визначення майстерності Дж. Остен.|

Література для обов`язкового ознайомлення:

  1.  Ивашева В.В. Несравненная Джейн // Ивашева В.В. Английский роман Х1Х века в его современном звучании. – М.: Худ. лит., 1990. – С. 34-81.
  2.  Вулф В. Джейн Остен // Вулф В. Избранное. – М.: Худ. лит., 1989. – С. 507-517.
  3.  Честертон Дж. Раннее творчество Джейн Остен // Писатели Англии о литературе. – М.: Прогресс, 1981. – С. 267-271.
  4.  Моэм С. Дж. Остен и «Гордость и предубеждение» // Моэм С. Искусство слова: О себе и о других. Литературные очерки и портреты. – М.: Худ. лит., 1989. – С. 162-184.
  5.  Гениева Е.Ю. Обаяние простоты // Остен Дж. Собрание сочинений. В 3-х т. – Т. 1. – М.: Худ. лит., 1988. – С. 5-37.
  6.  Демурова Н.М. «Милая Джейн…» // Остен Дж. Гордость и предубеждение. – М.: Правда, 1989. – С. 3-16.

ТЕМА № 8.

ЕСТЕТИКА Г.ФЛОБЕРА. Об`єктивний роман  «Пані Боварі»

Вимоги до теми:

  1.  Вміти чітко сформулювати творчі принципи Г.Флобера. Дайте визначення «естетики об´єктивізму».
  2.  Дослідити поєднання конкретно-історичного та символічного аспектів зображення у романі «Пані Боварі».
  3.  Визначити особливості психологічного аналізу у творі. Наведіть приклади прийомів прямого та непрямого психологізму.

література для обов`язкового ознайомлення:

  1.  Моэм С. Флобер и «Madame Bovary» // Моэм С. Искусство слова: О себе и о других. Литературные очерки и портреты. – М.: Худ. лит., 1989. – С. 211-235.
  2.  Пузиков А.И. Идейные и художественные искания Флобера // Пузиков А.И. Портреты французских писателей. – М.: Худ. лит., 1981. – С. 69-126.
  3.  Зенкин С.Н. «Госпожа Бовари» // Зенкин С.Н. Работы по французской литературе. – Екатеринбург: УРСС, 1999. – С. 13-133.  
  4.  Моруа А. Флобер. «Госпожа Бовари» // Моруа А. Литературные портреты. – Ростов-на-Дону: Феникс, 1997. – С. 195–215.
  5.  Ковбасенко Ю., Горідько Ю. Конфлікт між ілюзією та реальністю за романом Г. Флобера «Пані Боварі» // Тема. – 1999. – № 2. – С. 43-45.
  6.  Дитькова С.Ю. «Счастье – обман, поиски которого причиняют все житейские бедствия…». Роман Г. Флобера «Госпожа Бовари» // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. – 2000. – № 6. – С. 29-34.
  7.  Султанов Ю.І. Гюстав Флобер: «… немає прекрасних думок без прекрасної форми і навпаки». Матеріали до вивчення «Пані Боварі» // Всесвітня література в середніх навчальних закладах. – 2000. – № 11. – С. 35-40.

Варіанти індивідуальних науково-дослідних завдань1

  1.  На основі аналізу десяти наукових публікацій останніх двох десятиліть узагальнити основні напрямки вивчення естетики реалізму в сучасному літературознавстві.
    1.  На основі аналізу десяти наукових публікацій останніх двох десятиліть узагальнити основні напрямки вивчення реалістичного роману в сучасному літературознавстві.
    2.  На основі аналізу десяти наукових публікацій останніх двох десятиліть узагальнити основні напрямки вивчення французької реалістичної прози в сучасному літературознавстві.
    3.  На основі аналізу десяти наукових публікацій останніх двох десятиліть узагальнити основні напрямки вивчення англійської реалістичної прози в сучасному літературознавстві.
    4.  На основі аналізу десяти наукових публікацій останніх двох десятиліть узагальнити основні напрямки вивчення творчості Стендаля в сучасному літературознавстві.
    5.  На основі аналізу десяти наукових публікацій останніх двох десятиліть узагальнити основні напрямки вивчення творчості О.де Бальзака в сучасному літературознавстві.
    6.  На основі аналізу десяти наукових публікацій останніх двох десятиліть узагальнити основні напрямки вивчення творчості П. Меріме в сучасному літературознавстві.
    7.  На основі аналізу десяти наукових публікацій останніх двох десятиліть узагальнити основні напрямки вивчення творчості Г. Флобера в сучасному літературознавстві.
    8.  На основі аналізу десяти наукових публікацій останніх двох десятиліть узагальнити основні напрямки вивчення творчості Ч. Діккенса в сучасному літературознавстві.
    9.  На основі аналізу десяти наукових публікацій останніх двох десятиліть узагальнити основні напрямки вивчення творчості В.М. Теккерея в сучасному літературознавстві.
    10.  На основі аналізу десяти наукових публікацій останніх двох десятиліть узагальнити основні напрямки вивчення творчості Дж. Остен в сучасному літературознавстві.
    11.  На основі аналізу десяти наукових публікацій останніх двох десятиліть узагальнити основні напрямки вивчення творчості Ш.Бронте в сучасному літературознавстві.
    12.  На основі аналізу десяти наукових публікацій останніх двох десятиліть узагальнити основні напрямки вивчення творчості Е.Бронте в сучасному літературознавстві.
    13.  На основі аналізу десяти наукових публікацій останніх двох десятиліть узагальнити основні напрямки вивчення творчості Джордж Еліот в сучасному літературознавстві.
    14.  На основі аналізу десяти наукових публікацій останніх двох десятиліть узагальнити основні напрямки вивчення творчості Е. Гаскелл в сучасному літературознавстві.
    15.  На основі аналізу десяти наукових публікацій останніх двох десятиліть узагальнити основні напрямки вивчення творчості В. Коллінза в сучасному літературознавстві.

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО ЕКЗАМЕНУ (ЗАЛІКУ)

  1.  Проблеми вивчення реалізму в сучасному літературознавстві
  2.  Художні принципи реалізму
  3.  Характер співвідношення романтичної та реалістичної естетики
  4.  Характер утвердження принципів реалізму у французькій літературі
  5.  Характер співвідношення романтизму та реалізму у французькій літературі ХІХ ст.
  6.  Значення Стендаля в становленні теоретичного підґрунтя реалізму
  7.  «Червоне і чорне» Стендаля як соціально-психологічний роман
  8.  Способи створення характеру в романі Стендаля «Червоне і чорне»
  9.  Своєрідність втілення принципів реалізму в романі Стендаля «Червоне і чорне»
  10.  Аналітико-психологічна настанова художнього стилю Стендаля (за М. Епштейном1)
  11.  Поняття «бальзаківського парадоксу» (за М. Вайманом2)
  12.  Поліцентричність структури роману О. де Бальзака «Батько Горіо»
  13.  Рання творчість О. де Бальзака: формування естетичної програми та творчого методу
  14.  «Людська комедія» О. де Бальзака: задум, історія створення, структура
  15.  Своєрідність  використання «техніки перехідних персонажів» в «Людській комедії»  О. де Бальзака
  16.  Способи створення характеру в романі О. де Бальзака «Батько Горіо»
  17.  «Аналітичний реалізм» О. де Бальзака: витоки, принципи, способи реалізації
  18.  Особливості оповіді в романах О. де Бальзака (за М. Епштейном)
  19.  «Жакерія» П. Меріме: жанрова синтетичність, особливості моделювання дійсності
  20.  Драматургічні новаторства П. Меріме в збірці «Театр Клари Гасуль»
  21.  Роль оповідача в композиційному оформленні новел П. Меріме
  22.  Романтизм і реалізм в «екзотичних» новелах П. Меріме
  23.  Психологічні новели П. Меріме: особливості характеротворення та психологізму
  24.  Пізні новели П. Меріме: тематика, характерологія, поетика
  25.  Поняття «еліпсної» структури новел П. Меріме.
  26.  Жанрова та сюжетно-композиційна своєрідність роману П. Меріме «Хроніка часів Карла ІХ»
  27.  Характер становлення реалізму в Англії
  28.  Загальна характеристика вікторіанського роману
  29.  Полеміка з літературною традицією в ранній творчості Дж. Остен
  30.  Творчість Дж. Остен як проміжна ланка між Просвітництвом та реалізмом в Англії
  31.  Романи Дж. Остен: проблематика, поетика, еволюція романної форми
  32.  Особливості реалістичного висвітлення характерів в романі Дж. Остен «Гордість та упередження»
  33.  Романтичні традиції ранньої творчості Ч. Діккенса
  34.  Своєрідність жанру та структури роману Ч. Діккенса «Посмертні нотатки Піквікського клубу»
  35.  Характерологія роману Ч. Діккенса «Посмертні нотатки Піквікського клубу»
  36.  Характер соціального аналітизму і історизму в романі Ч. Діккенса «Посмертні нотатки Піквікського клубу
  37.  «Різдвяна філософія» Ч. Діккенса: принципи, характер творчого втілення
  38.  Естетичні погляди В.М. Теккерея
  39.  Полеміка з літературною традицією в ранній творчості В.М. Теккерея
  40.  Художній історизм роману В.М. Теккерея «Ярмарок марнославства» (за Є. Авраменко3)
  41.  Засоби психологічного зображення в романі В.М. Теккерея «Ярмарок марнославства»
  42.  Поєднання типового й індивідуального в характерах персонажів роману В. Теккерея «Ярмарок марнославства» 
  43.  Моральна позиція автора в романі В.М. Теккерея «Ярмарок марнославства»
  44.  Особливості світосприйняття та естетична програма Г. Флобера.
  45.  Прийоми психологічного зображення в романі Г. Флобера «Пані Боварі»
  46.  Об`ємна організація тексту як засіб вираження авторської позиції в романі Г.Флобера «Пані Боварі»
  47.  Принципи «об`єктивного мистецтва» в романі Г. Флобера «Пані Боварі»
  48.  Світогляд та естетичні принципи Ш. Бронте
  49.  Школа «сенсаційного роману» в Англії (творчість В. Коллінза)
  50.  Романістика Е.Троллопа

1 Эпштейн М. О стилевых началах реализма (поэтика Стендаля и Бальзака) // Вопросы литературы. – 1977. – № 8. – С. 106-134.

2 Вайман С.Т. Бальзаковский парадокс. – М.: Сов. писатель, 1981. – С. 24-75.

3 Авраменко Е.И. Художественный историзм романа Теккерея «Ярмарка тщеславия» и деталь исторического колорита // Филологические науки. – 1987. – № 5. – С. 75-79.


               


Підручники, навчальні посібники з курсу:


Давиденко Г.Й., Чайка О.М. Історія зарубіжної літератури ХІХ – поч. ХХ ст. – К.: ЦУЛ, 2007. – 400 с.


История зарубежной литературы ХІХ века / Под ред Н.А. Соловьевой. – М.: Высшая школа, 2007. – 656 с.


Анненкова О.С. Зарубіжна література ХІХ ст.: європейська реалістична проза 1830-1880 рр. – К.: Знання України, 2006. – 438 с.


Храповицкая Г.Н., Солодуб Ю.П. История зарубежной литературы: Западноевропейский и американский реализм (1830-1860-е гг.). – М.: Академия, 2005. – 384 с.


История западноевропейской литературы. ХІХ век: Англия / Под ред. Л.В. Сидорченко, И.И. Буровой. – СПб.: СПбГУ; М.: Академия, 2004. – 544 с.


История западноевропейской литературы. ХІХ век: Франция, Италия, Испания, Бельгия / Т.В. Соколова, А.И. Владимирова, З.И. Плавскин. – М.: Высшая школа, 2003. – 357 с.


История зарубежной литературы ХІХ в. / Под ред. Н.А. Соловьевой. – М.: Высшая школа, 1999. – 559 с.


История зарубежной литературы ХІХ в.: В 2 т. / Под ред. Н.П. Михальской. – М.: Просвещение, 1991.


История всемирной литературы: В 9 т. / Под ред. Г.П. Бердникова. – Т. 6, 7. – М.: Наука, 1989.


Літературознавчі словники, довідники, енциклопедії


Літературознавчий словник-довідник / Р.Т. Гром`як, Ю.І. Ковалів та ін. – К.: «Академія», 1997. – 752 с.


Лексикон загального та порівняльного літературознавства. – Чернівці: Золоті литаври, 2001. – 636 с.


Галич О.А., Назарець В.М., Васильєв Є.М. Теорія літератури. – К.: Либідь, 2001. – 488 с.


Литературная энциклопедия терминов и понятий / Под ред. А.Н. Николюкина. – М.: НПК «Интелвак», 2001. – 1600 стб.


Литературный энциклопедический словарь / Под ред. В.М. Кожевникова, П.А. Николаева. – М.: Советская энциклопедия, 1987. – 752 с.

1    Робота має являти собою самостійний послідовний аналіз наукових підходів, актуальних проблем вивчення творчості певного літературного явища. Слід уникати простого переказу того чи іншого дослідження. Студент має узагальнити прочитане за певним принципом, наприклад, згрупувавши наукові підходи за предметом аналізу: - біографія письменника, - поетика, літературні зв´язки та ін.


         В процесі роботи над індивідуальним завданням студент повинен:


опрацювати наукові монографії, статті в науковій періодиці, розділи підручників, авторизовані електронні джерела. Список джерел обов´язково має бути доданий до роботи. До аналізу бажано залучати іншомовні праці.


стисло сформулювати сутність основних методологічних підходів до наукової проблеми у вітчизняному та західному літературознавстві;


виділити актуальні проблеми та напрямки вивчення визначеного феномена;


дати оцінку існуючим дослідженням;


окреслити перспективи подальшого дослідження.


        Обсяг виконаного завдання має бути 3-5 сторінок друкованого тексту.




1. то его диаметр сопряжённый хордам с угловым коэффициентом k определяется уравнением
2. Что такое классы и объекты Что такое инкапсуляция Как определять новый класс и создать объекты
3. Оказание помощи дошкольникам в формировании их системы самозащиты средствами физического воспитания
4. Контрольная работа- Вредители леса
5. Вступ Століттям генеальних людей називають 17 століття історики філософії і природніх наук
6. Органическая химия для студентов всех технологических специальностей
7. Сын Солнца достигло апогея
8. тематичность логичность темпоральность локальность оценочность композиция
9. шевых товаров ориентируя их на менее обеспеченные слои населения
10. учгод Сводный график учебного процесса на 20102011 учебный год 910232 Парикмахерское искусство и
11. .Учёт осн срв 1.1Осн срва их классиф и оценка 1
12. Реферат- Финансирование информационно-консультационной службы с сельском хозяйств
13. Лекция 22 Требования техники безопасности при работе на токарных станках При работе на токарных станках
14. 2009 г. Психология и педагогика Психические процессы психология позна
15. Книга- Оружие геноцида- самоубийство людей и его механизмы
16.  Доставлена в стационар в тяжелом состоянии- сознание спутанное
17. Экологическое право - Электронный экзамен
18. ресурсы. На все приведенные цитаты цифры делать ссылки.
19. Создание нескончаемого удовольствия
20. вариант ответа Организация в условиях кризиса внешней задолжности в мире решающая вопросы по реструктури