Будь умным!


У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

Тема Умовні оператори оператори циклу та масиви мови Jv Мета Навчитись створювати програми на мові Jv викор

Работа добавлена на сайт samzan.net:

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 24.11.2024

Лабораторна робота 1

Тема: Умовні оператори, оператори циклу та масиви мови Java

Мета: Навчитись створювати програми на мові Java використовуючи умовні оператори, оператори циклу та масиви.

Обладнання та програмне забезпечення: ПК, Java Development Kit (JDK), MS Word, Eclipse SDK Version: 4.2.0.

Хід роботи

1. Запустіть середовище програмування Eclipse. Створіть новий Java проект з назвою Zavdannja_1.

2. Створіть у щойно створеному проекті новий клас, з назвою LR_1 та добавте точку входу в програму – метод main().

3.  Виконайте перейменування назви проекту із Zavdannja_1 на LR_1 та перейменування назви классу із LR_1 на Zavdannja_1 за допомогою команди з головного меню Refactor. Опишіть у звіті, які саме дії виконує дана команда.

4. Якщо виконані Вами дії правильні то в результаті Ви одержите вікно програми, яке має вигляд зображений нижче.

5. Наберіть рядок програмного коду, який би виводив повідомлення про Ваше перше завдання:

public class Zavdannja_1 {

 public static void main(String[] args) {

 System.out.println("Це Ваше перше завдання :)");

}

}

6. Виконайте компіляцію даного проекту. Результат у вигляді прінтскріна збережіть у звіт, а також програмний код.

public class Zavdania_1 { -" Це рядок який описує клас Zavdania_1 "

 /**

 * @param args

 */

 public static void main(String[] args) {-" Це метод класу з назвою main "

 // TODO Auto-generated method stub

 System.out.println("Це ваше перше завдання ) :"); -" Церядок що виводить повідомлення в консоль "

}

}

8. Створіть новий клас з назвою Zavdannja_2 та добавте точку входу в програму – метод main().

9. У створеному класі наберіть наступний програмний код та проаналізуйте, що робить дана програма:

public class Zavdannja_2 {

public static void main(String[] args) {

 int jakasb_zminna;

 jakasb_zminna = 2012;

 System.out.println("Значення, яке Ви присвоїли змінній рівне : "

   + jakasb_zminna);

 jakasb_zminna = jakasb_zminna - 1995;

 System.out.println("Вам зараз " + jakasb_zminna + " років");

 }

}

10. Виконайте форматування програмного коду за допомогою команди головного меню SourceFormat.

11. Запустіть на виконання програму. Занотуєте у звіт програмний код та зробіть прінтскріни результатів виконання.

13. Створіть новий клас з назвою Zavdannja_3 та добавте точку входу в програму – метод main().

14. Виконайте наступний програмний код, що описує роботу оператора умови:

public class Zavdannja_3 {

 public static void main(String[] args) {

 int a, b, c, d;

 a = 12;

 b = 15;

 c = 10;

 d = 20;

 if (a < b)

  System.out.println("Значення змінної, яке рівне " + a

    + " менше значення змінної, що рівне " + b);

 else

  System.out.println("Умова не виконується");

 if (c == d)

  System.out.println("Число" + c + " дорівнює " + d);

 else

  System.out.println("Числа " + c + " та " + d

    + " не рівні між собою");

}

}

15. Занотуйте у звіт програмний код та прінтскріни результатів виконання програми.

16. Модифікуйте програму таким чином, що виводилось на екран: «Значення між собою рівні», «Значення першої змінної більше другої змінної, але менше третьої та четвертої змінної», «Значення третьої та четвертої змінної більші значень першої та  другої змінних»  

17. Занотуйте у звіт програмний код та прінтскріни результатів виконання програми.

public class Zavdannja_3 {

 public static void main(String[] args) {

 // TODO Auto-generated method stub

 int a, b, c, d;

 a = 17;

 b = 15;

 c = 20;

 d = 20;

 if ((a > b) && (a < c) &&( a < d))

  System.out.println("Значення першої змінної більше другої та менше третьої і четвертої");

 else

  System.out.println("Умова не виконується");

 if(( c>a)&&(d>b))

  System.out.println("Значення третьої та четвертої змінної більші значень першої та  другої змінних");

 else

  System.out.println("Умова не виконується");

  

 if (c == d)

  System.out.println("Значення між собою рівні ");

 else

  System.out.println("Значення між собою не рівні");

 }

}

18. Створіть новий клас з назвою Zavdannja_4 та добавте точку входу в програму – метод main().

19. В цьому класі ми розглянемо результат роботи циклу For. Наберіть наступний програмний код:

public class Zavdannja_4 {

 public static void main(String[] args) {

 int zminna;

 System.out.println("Покрокове значення змінної рівне");

 for (zminna = -5; zminna <= 5; zminna++) {

  System.out.println("Значення рівне " + zminna);

 }

}

}

20. Виконайте програму, занотуйте програмний код та збережіть прінтскріни результатів виконання.

21. Модифікуйте програму таким чином, щоб крім значення змінної виводились значення кроку

22. Виконайте програму, занотуйте програмний код та збережіть прінтскріни результатів виконання.

public class Zavdania_4 {

 /**

  * @param args

 */

 public static void main(String[] args) {

 // TODO Auto-generated method stub

 int zminna, step = 0;

 System.out.println("Покрокове значення змінної рівне");

 for (zminna = -5; zminna <= 5; zminna++) {

  step++;

  System.out.println(" Значення рівне "+ zminna +"Значення кроку " + step

    );

 

 }

 int a,b;

 b=10;

 for (a = 10; a >= 5; a--) {

  System.out.println("Значення змінної а= " + a);

  System.out.println("Значення змінної b= " + b);

  b=b+2;

 }

}

}

23. Java допускає групування двох і більше операторів у блоки коду, які називаються кодовими блоками (code blocks). Наступний програмний код демонструє використання блоку коду у тілі циклу:

public class Zavdannja_4 {

 public static void main(String[] args) {

 // TODO Auto-generated method stub

 int a,b;

 b=10;

 for (a = 10; a >= 5; a--) {

  System.out.println("Значення змінної а= " + a);

  System.out.println("Значення змінної b= " + b);

  b=b+2;

 }

 }

}

24. Виконайте програму, занотуйте програмний код та збережіть прінтскріни результатів виконання.

25. Створіть новий клас з назвою Zavdannja_5 та добавте точку входу в програму – метод main().

26. Одновимірний масив це по суті список однотипних змінних. Щоб оголосити масив потрібно спочатку оголосити змінну масиву потрібного типу. Загальний формат оголошення масиву наступний: type var_name[];. Наступним нашим завданням є навчитись працювати з одновимірними масивами. У щойно створеному класі наберіть наступний програмний код:

public class Zavdannja_5 {

 public static void main(String[] args) {

 int month_day[];

 month_day = new int[12];

 month_day[0] = 31;

 month_day[1] = 28;

 month_day[2] = 31;

 month_day[3] = 30;

 month_day[4] = 31;

 month_day[5] = 30;

 month_day[6] = 31;

 month_day[7] = 31;

 month_day[8] = 30;

 month_day[9] = 31;

 month_day[10] = 30;

 month_day[11] = 31;

 System.out.println("У місяці лютому " + month_day[1] + " днів");

}

}

27. Занотуйте програмний код у звіт та збережіть прінтскріни результатів виконання програми.

28. Модифікуйте програму таким чином, щоб ініціалізація масиву відбувалась безпосередньо підчас його оголошення. Написаний Вами програмний код та прінтскріни результатів виконання збережіть у звіт.

public class Zavdannja_5 {

 public static void main(String[] args) {

 int month_day[];

 month_day = new int[] {31,28,31,30,31,30,31,31,30,31,30,31 };

 System.out.println("У місяці лютому " + month_day[1] + " днів");

 }

}

29. Розглянемо інший приклад, в якому знаходимо суму елементів одновимірного масиву.

30. Самостійно напишіть програму, яка б рахувала середньоарифметичне Вашої групи з дисципліни: «Основи крос-платформенного програмування» за минулий семестр.

public class Zavdania_6 {

 static int a[] = new int[10];

 static float s;

 static void printAbs() {

 System.out.println("Середне арифметичне масиву " + s);

}

 static float abs() {

 s = sum() / 10f;

 return s;

}

 static void print_() {

 System.out.println("масив \n");

 for (int i = 0; i < 10; i++) {

  System.out.println("a[" + i + "]" + a[i]);

 }

}

 static int sum() {

 int sum = 0;

 for (int i = 0; i < 10; i++)

  sum += a[i];

 System.out.println("");

 System.out.println("Сума елементів одновимірного масиву " + sum);

 return sum;

}

 /**

 * @param args

 */

 public static void main(String[] args) {

 // TODO Auto-generated method stub

 for (int i = 0; i < 10; i++) {

  a[i] = (int) (Math.random() * 9);

 }

 print_();

 abs();

 printAbs();

}

}

33. Створіть новий клас з назвою Zavdannja_7 та добавте точку входу в програму – метод main().

34.  У Java двовимірні масиви це фактично масиви масивів. Наступний приклад програми виводить на екран матрицю елементів, починаючи з 0 і закінчуючи 8. Наведена матриця складається з  трьох стовпчиків і трьох рядків.

public class Zavdannja_7 {

 public static void main(String[] args) {

 int masuv[][] = new int[3][3];

 int i, j, z = 0;

 for (i = 0; i < 3; i++)

  for (j = 0; j < 3; j++) {

   masuv[i][j] = z;

   z++;

  }

 for (i = 0; i < 3; i++) {

  for (j = 0; j < 3; j++)

   System.out.print(masuv[i][j] + " ");

  System.out.println();

 }

}

35. Метою наступного завдання є навчитись використовувати форматний вивід для змінних типу float та double. Створіть новий клас з назвою Zavdannja_8 та добавте точку входу в програму – метод main().У щойно створеному класі наберіть наступний програмний код:

public class Zavdannja_8 {

 public static void main(String[] args) {

 float f = 1 / 1000000f; // вказуємо f у дільнику,

 double d = 2 / 1000000f; // щоб результат не перетворювався у ціле

 System.out.println(f); // вивід без форматування

 System.out.println(d);

 System.out.println("==========");

 System.out.format("%10.9f", f); // 10 знаків всього, 9 після коми

 System.out.print(" ");

 System.out.format("%10.9f", d);

 System.out.println("\n==========");

 System.out.format("%10.9f%n", f); // %n дозволяє додати перевід рядка

 System.out.format("%10.9f%n", d); // після значення

}

}

36.Самостійно напишіть програму, яка б рахувала середньоарифметичне матриці 5х5, елементи якої обчислюються за формулою: (номер по списку * поточне значення рядка + номер групи* поточне значення стовпця) /2. Виконайте форматне виведення.

37. Підрахуйте кількість елементів більших 10 у третьому стовпчику.

38. Виведіть на екран елементи, які знаходяться над головної діагоналлю.

39. Виведіть елементи матриці, які знаходяться під головною діагоналлю.

public class Zavdannja_36_40 {

 /**

 * @param args

 */

 public static void main(String[] args) {

 // TODO Auto-generated method stub

 float masuv[][] = new float[5][5];

 int i, j, z = 0;

 for (i = 0; i < 5; i++)

  for (j = 0; j < 5; j++) {

   masuv[i][j] = (1*i+2*j)/2f;

  }

 for (i = 0; i < 5; i++) {

  for (j = 0; j < 5; j++)

   System.out.format("%8.4f", masuv[i][j]+' ');

  System.out.println();

}

 for (i = 0; i < 5; i++) {

  for (j = 0; j < 5; j++)

   if ((i==2)&&(masuv[i][j]>10)) z++;

}

 System.out.println("У третьому рядку значеь більше 10 є   "  +z);

 System.out.println("Значення вище головної діагоналі");

 System.out.println();

 for (i = 0; i < 5; i++) {

  for (j = 0; j < 5; j++)

   if (j>i) System.out.format("%8.4f",masuv[i][j]+' ');

}

 System.out.println();

 System.out.println("Значення нище головної діагоналі");

 System.out.println();

 for (i = 0; i < 5; i++) {

  for (j = 0; j < 5; j++)

   if (i>j) System.out.format("%8.4f",masuv[i][j]+' ');

 }

}

}

40. Дано одновимірний масив Х, який складається з 20 елементів(додатних, від’ємних та нульових). Утворити два нові масиви, елементами, яких будуть елементи масиву Х, які більші або менші, рівні нуля.

 /**

  * @param args

  */

 public static void main(String[] args) {

  // TODO Auto-generated method stub

  int Masuv[];

  int k = 0, l = 0;

  Masuv = new int[] { 0, -2, 4, 0, 2, -6, 2, 4, -2, 0, 2, 7, 2, 9, -3, 9, 1, 4, 6, 9 };

  for (int i = 0; i < 20; i++) {

   if (Masuv[i] <= 0)

    k++;

   else if (Masuv[i] >= 0)

    l++;

  }

  System.out.println("k=" + k + ' ' + "l=" + l);

  int Bilwe[] = new int[l];

  int Menwe[] = new int[k];

  int j = 0;

  int q = 0;

  for (int i = 0; i < 20; i++) {

   if (Masuv[i] <= 0) {

    Menwe[j] = Masuv[i];

    j++;

   }

   else if (Masuv[i] >= 0) {

    Bilwe[q] = Masuv[i];

    q++;

   }

  }

  System.out.println("Результат");

  System.out.println("Bilwe");

  for (j = 0; j < l; j++) {

   System.out.print(Bilwe[j]+" " );

  }

  System.out.println();

  System.out.println("Menwe");

  for (q = 0; q < k; q++) {

   System.out.print(Menwe[q]+" ");

  }

 }}

*** Індивідуальні Завдання:

1.     Обчисліть f= 10! трьома різними способами (з використанням операторів циклу while/for/do-while)

public class faktorial {

 /**

  * @param args

  */

 public static void main(String[] args) {

  // TODO Auto-generated method stub

  int i, f = 1;

  for (i = 1; i <= 10; i++)

   f *= i;

  System.out.println("f=" + f);

  i = 1;

  f = 1;

  while (i <= 10) {

   f *= i;

   i++;

  }

  System.out.println("f=" + f);

  i = 1;

  f = 1;

  do {

   f *= i;

   i++;

  } while (i <= 10);

  System.out.println("f=" + f);

 }

}

2.     Напишіть   програму,    що   сортує   масив   цілих   чисел   за збільшенням.

public class sort1 {

 /**

 * @param args

 */

 public static void main(String[] args) {

 // TODO Auto-generated method stub

 int i;

 int mas[] = new int[10];

   for(i=0;i<10;i++)

   { mas[i]=(int)( Math.random()*10);

   System.out.print(mas[i]+" ");

     }

   int byf=0;

   int j;

   for(j=1;j<10;j++)

   for(i=0;i<10;i++)

   {

    if(mas[i]>=mas[j]){byf=mas[j];mas[j]=mas[i];mas[i]=byf;}

    }

    System.out.println();

    for(i=0;i<10;i++)

    System.out.print(mas[i]+" ");

         }

}

3.     Напишіть   програму,    що   сортує   масив   цілих   чисел   за зменшенням.

 public class sort2 {

 /**

 * @param args

 */

 public static void main(String[] args) {

 // TODO Auto-generated method stub

 int i;

 int mas[] = new int[10];

   for(i=0;i<10;i++)

   { mas[i]=(int)( Math.random()*10);

   System.out.print(mas[i]+" ");

     }

   int byf=0;

   int j;

   for(j=1;j<10;j++)

   for(i=0;i<10;i++)

   {

    if(mas[i]<=mas[j]){byf=mas[j];mas[j]=mas[i];mas[i]=byf;}

    }

    System.out.println();

    for(i=0;i<10;i++)

    System.out.print(mas[i]+" ");

 }

}

4.     Знайдіть найменший елемент в двовимірному масиві та номер рядка і стовпця, в якому він розташовані.

public class MinElement {

public class min {

 /**

 * @param args

 */

 public static void main(String[] args) {

 // TODO Auto-generated method stub

 int i,j;

 int mas[][] = new int[5][10];

   for(i=0;i<5;i++)

   for(j=0;j<10;j++)

   { mas[i][j]=(int)( Math.random()*10)-i;

         }

   int min=mas[1][1];

   System.out.println("Масив двовимірний");

   for(i=0;i<5;i++){

       for(j=0;j<10;j++)

       {System.out.format("%3d",mas[i][j]);}

       System.out.println();   

}

   for(i=0;i<5;i++)

       for(j=0;j<10;j++){

       if(mas[i][j]<min) min=mas[i][j];

       }

   System.out.println("Мінімальний елемент");

   System.out.println(min);

   for(i=0;i<5;i++)

       for(j=0;j<10;j++){

       if(mas[i][j]==min)     System.out.println("Індекси мінімального елемента:"+i+" і "+j);;

       }

}

}

Висновки

На цій лабораторній роботі я навчився виводи на екран інформацією засобами мови Java, обробляти одновимірні та двовимірні масиви засобами  Java, створювати нові класи та ближче ознайомився з середовищем програмування Eclipce.




1. Под маской плюшевого пледа
2. Основы теории относительности
3. Семёновский индустриальнохудожественный техникум КУРСОВАЯ РАБОТА
4. на тему- Методы и технологии разработки управленческих решений в условиях неопределенности.
5. Реферат- Arvutite ja interneti kasutamine eesti elanike hulgas
6. . Квотирование импорта ~ экспорта ~ установление ограничения на ввоз или вывоз товаров в количественном или
7. а по 5 на каждого ребенка
8. на тему Философское понимание сознания из книги Мир философии Заключение Список использованных исто
9. Козьмодемьянский колледж электронной техники Цикловая комиссия общественноэкономических дисциплин
10. Общие закономерности переходных экономик и особенности их осуществления в различных странах
11. Лабораторная работа 3 ОЦЕНКА ЭФФЕКТИВНОСТИ ЗАЩИТНОГО ЗАЗЕМЛЕНИЯ Цель работы Оценка эффективн
12. КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА по дисциплине Экономика организаций предприятий для студентов заочного обучения
13. Лекція 22 ЕЛЕКТРИЧНІ ВЛАСТИВОСТІ КОЛОЇДНИХ СИСТЕМ І КОАГУЛЯЦІЯ План 1
14. тема крови включает в себя-кровь и лимфу;органы кроветворения и иммунопоэза; клетки крови выселившиеся из кр
15. Интеллектуальная этикетка
16. УТВЕРЖДАЮ
17. . Назовите единицы измерения цветности воды мгэквл баллы мгл градусы сантиметры 2
18. в молекулах предельных углеводородов атомы углерода связаны между собой простой одинарной связью; 2 о
19. Проектирование теплообменного аппарата
20. EnJoy ФЛП Лерш АА