Поможем написать учебную работу
Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

Подписываем
Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.
Предоплата всего
Подписываем
№VOP |
VOPROS |
OTV1 |
OTV2 |
OTV3 |
OTV4 |
OTV5 |
PRAV OTV |
RAZDEL |
1 |
Әлеуметтану - |
Табиғат, қоғам және ойлаудың жалпы даму заңдары туралы ғылым |
Саяси құбылыстардың пайда болуы мен дамуы, заңдылықтары, формалары мен жолдары туралы қоғамдық ғылым |
қоғам және қоғамдық қатынастар туралы ғылым |
Әлеуметтік топтар арасындағы өзара байланыс, өзара ықпалдастық, өзара әрекеттің жалпы заңдылықтары туралы ғылым |
қоғамның құрылымы мен адамдардың мiнез-құлқы туралы ғылым |
4 |
1 |
2 |
Макроәлеуметтанудың пәнi: |
Қоғамды тұтастық ретінде қарастыру |
тұлғааралық қатынастар |
тұлғаның құрылымы |
әлеуметтiк айырбас теориясы |
Шағын топтардағы әлеуметтiк құбылыстар мен процестер |
1 |
1 |
3 |
Микроәлеуметтанудың пәнi: |
Қоғамды тұтастық ретінде қарастыру |
тұлғааралық қатынастар |
тұлғаның құрылымы |
әлеуметтiк алмасу теориясы |
Шағын топтардағы әлеуметтiк құбылыстар мен процестер |
5 |
1 |
4 |
«Әлеуметтену» ұғымы: |
индивидтiң тәртiп үлгiлерiн, әлеуметтiк нормалар мен құндылықтарды меңгеру арқылы тұлғаға айналу процесі |
адамның туа бiткен қасиеттерiнiң өзгеруi |
қандай да бiр әлеуметтiк рөлдердi атқару |
индивидтiң әлеуметтiк белсендiлiгi |
Балаларды үлкен өмiрге дайындау, қоғамдық өмiрдiң қарапайым ережелерiн игеру |
1 |
5 |
5 |
Басқаның өмiр салтына, тәртiбiне, дәстүрлерiне, сезiмдерiне, идеяларына, сенiмдерiне шыдамдылық: |
Толеранттылық |
конформизм |
эмпатия |
адаптация |
интеграция |
1 |
10 |
6 |
Д.Белл бойынша қоғамның даму сатылары: |
Индустриялыққа дейін, индустриялық, постиндустриялық |
Индустриялық, аграрлық, постиндустриялық |
Таптық, аграрлық, феодалдық |
Феодалдық, таптық, капиталистік |
Құлиеленушілік, феодалдық, капиталистік |
1 |
3 |
7 |
«Социология» терминiн ғылымға енгізген: |
К.Маркс |
Аристотель |
Н.Макиавелли |
О.Конт |
И.Кант |
4 |
2 |
8 |
Әлеуметтанудың пәнi: |
әлеуметтiк қатынастар |
саяси қатынастар |
қоғамдық сананың формалары |
Табиғат пен қоғам |
индивидтердiң психологиялық тәртiбi |
1 |
1 |
9 |
Әлеуметтанудың алғашқы арнайы еңбегi : |
Н.Макиавеллидiң «Тақсыры» (Государь) |
К.Маркстiң “Капиталы” |
Аристотельдiң “Саясаты” |
О.Конттың “Позитивтiк философия курсы” |
Ф.Энгельстiң “Отбасының, жеке меншiктiң және мемлекеттiң шығуы” |
4 |
2 |
10 |
Анкеталау дегенiмiз: |
Зерттеу барысында анкета толтыру арқылы мәлімет жинау |
Әлеуметтанулық зерттеу барысында құжаттарды талдау |
Зерттеуге қатысатын респонденттер санын анықтау |
Зерттеу барысында респондентпен интервьюердің әңгімелесу арқылы сұрау жүргізу |
Арнайы жабдықталған ортада зерттеуге алынған адамдардың іс әрекеттерін бақылау |
1 |
16 |
11 |
Іріктеу әдісі: |
Зерттеу барысында анкета толтыру арқылы мәлімет жинау |
Әлеуметтаунылық зерттеу барысында құжаттарды талдау |
Зерттеуге қатысатын респонденттер санын анықтау |
Зерттеу барысында респондентпен интервьюердің әңгімелесуі |
Арнайы жабдықталған ортада зерттеуге алынған адамдардың іс әрекеттерін бақылау |
3 |
16 |
12 |
Құжаттарды талдау әдісі: |
Зерттеу барысында анкета толтыру арқылы мәлімет жинау |
Әлеуметтанулық зерттеу барысында құжаттарды талдау |
Зерттеуге қатысатын респонденттер санын анықтау |
Зерттеу барысында респондентпен интервьюердің әңгімелесу арқылы сұрау жүргізу |
Арнайы жабдықталған ортада зерттеуге алынған адамдардың іс әрекеттерін бақылау |
2 |
16 |
13 |
Интервью (сұқбат) әдісі: |
Зерттеу барысында анкета толтыру арқылы мәлімет жинау |
Әлеуметтаунылық зерттеу барысында құжаттарды талдау |
Зерттеуге қатысатын респонденттер санын анықтау |
Зерттеу барысында респондентпен интервьюердің әңгімелесуі |
Арнайы жабдықталған ортада зерттеуге алынған адамдардың іс әрекеттерін бақылау |
4 |
16 |
14 |
Социологиялық зерттеудiң бағдарламасын жасау … басталады: |
Өзекті жағдайды анықтаудан |
сұрау жүргiзуден |
құжаттарды талдаудан |
Интервьюден |
анкеталауда |
1 |
15 |
15 |
Әлеуметтануда биологиялық (органикалық) бағыттың негiзiн қалаушы: |
Г. Спенсер |
О.Конт |
Э.Дюркгейм |
К.Маркс |
Т.Парсонс |
1 |
2 |
16 |
Қоғамның әлеуметтік құрылымын зерттейтін екі ірі теория - |
Әлеуметтік стратификация және әлеуметтік мобилдік |
Құрылымдық функциялық және мобилдікк |
Натурализм және әлеуметтік стратификация |
Әлеуметтік дарвинизм және күштілердің жеңуі |
Тарихи материализм және диалектика |
1 |
4 |
17 |
Әлеуметтiк норма дегенiмiз: |
қоғамда рұқсат етiлетiн ереже немесе өлшем |
Кәсiби-лауазымдық нұсқау |
әлеуметтiк көрсеткiштердiң шектелген маңызы |
Адам iс әрекетi салдарының ойша қанағаттануы |
Адамдар арасындағы қатынастарды реттеу |
1 |
5 |
18 |
Субмәдениет дегенiмiз- |
қандай да бiр қауымдастықты немесе әлеуметтiк топты ажырататын символдардың, құндылықтардың, нормалардың, тәртiп үлгiлерiнiң жиынтығы |
Тәртiптiң жазылмаған ережелерi |
ұрпақтан-ұрпаққа берiлетiн және белгiлi бiр қауымдастықта сақталатын әлеуметтiк және мәдени мұралар элементi |
белгiлi бiр қауымдастықта немесе әлеуметтiк топта өндiрiлетiн, адамдардың қызметiн әлеуметтiк реттеу формасы |
өркениеттiң синонимi |
1 |
12 |
19 |
Мына әлеуметтанушылардың ішіндегі қайсысы қоғам дамуының үш: теологиялық, метафизикалық, позитивтік сатысын бөлді: |
Г. Спенсер |
О.Конт |
Э.Дюркгейм |
Ш.Монтескье |
М.Вебер |
2 |
2 |
20 |
Психоталдау бағытының өкілі |
О.Конт |
Э.Дюркгейм |
Г.Спенсер |
М.Вебер |
Э.Фромм |
5 |
2 |
21 |
Қалалардың, қала тұрғындарының өсуiнiң әлеуметтiк процесi, олардың қоғам дамуындағы рөлiнiң артуы : |
урбанизация |
централизация |
миграция |
дифференциация |
стратификация |
1 |
8 |
22 |
Қоғамдағы ресми мәдениетті мойындамау: |
Субмәдениет |
Бұқаралық мәдениет |
Элитарлық мәдениет |
Ұлттық мәдениет |
Контрмәдениет |
5 |
12 |
23 |
Әлеуметтанудағы позитивизмнің негізін қалаушы: |
О.Конт |
Э.Дюркгейм |
П.Сорокин |
М.Вебер |
Ф.Теннис |
1 |
2 |
24 |
О.Конт бойынша, әлеуметтану нені зерттейді |
әлеуметтiк статиканы және әлеуметтiк динамиканы |
әлеуметтiк жүйенi құратын математикалық функцияларды (механикалық теория) |
қоғамның қозғаушысы-тiршiлiк үшiн күрестi (биологиялық теория) |
Қоғамды психологиялық қатынастар тұрғысынан зерттеу (психологиялық теория) |
әлеуметтiк өнiм ретiндегi адамның психикасын |
1 |
2 |
25 |
О.Конттың мына заңы әлеуметтiк даму теориясы болды: |
«Үш кезең заңы» |
қоғамның құрылымы заңы |
Инстинкт заңы |
Елiктеу заңы |
ғылымдарды классификациялау заңы |
1 |
2 |
26 |
Индустриялық қоғамның негізгі белгісі: |
Ауылшаруашылықтың интенсификациясы |
Тау-кен өндірісінің өсуі |
өндірістік саланың дамуы, дайын өнім экспортының өсуі |
әлеуметтік-экономикалық өсу |
Сауданың дамуы |
3 |
3 |
27 |
Маркстiк теория бойынша, әлеуметтiк құрылымның өзегi: |
таптар |
қоғамдық жiктер |
әлеуметтiк жiктер |
әлеуметтiк топтар |
Тап аралық жiктер-«үшiншi сословие» |
1 |
2 |
28 |
Бірнеше ер адаммен бірнеше әйел адамның некелесуі: |
полигиния |
полиандрия |
моногамия |
эндогамия |
топтық неке |
5 |
7 |
29 |
“Страта” түсiнiгi мынаны бiлдiредi : |
диспозицияны |
жiктердi, қабаттарды |
таптарды |
топтарды |
бағдарды |
2 |
4 |
30 |
Ашық қоғамды сипаттайтын тәртіп: |
Оқшаулы тәртіп |
Мобилдіктің жүзеге асуы |
Орталықтан басқару |
Автократиялық тәртіп |
Тоталитарлық тәртіп |
2 |
4 |
31 |
Патриархат дегенiмiз- |
Билiк ер адамда немесе әкеде болатын отбасылық жүйе |
әйел немесе ана басқаратын отбасылық жүйе |
Ерi мен әйелi тең болатын отбасылық жүйе |
Билiк балаларда болатын отбасылы‹ жүйе |
Отбасылық жүйенiң қоғамдық ережелермен басқарылуы |
1 |
7 |
32 |
Аномия дегенiмiз- |
Әлеуметтік нормалардан ауытқу |
әлеуметтену туралы ұғым |
азшылық топтардың басым мәдениетпен бiрiгiп кетуi |
қоғамның басқа мүшелерiмен салыстырғанда табыстың болмауы |
қоғамдағы басшылық етушi ережелерден ауытқу |
1 |
6 |
33 |
Бiр ер адамның бiр әйелмен некесi |
моногамия |
полиандрия |
полигамия |
полигиния |
популяция |
1 |
7 |
34 |
Әлеуметтанудың зерттеу объектiсi : |
қоғам |
Саясат |
экономика |
қоғамдық сананың формалары |
индивидтердiң тәртiбi |
1 |
1 |
35 |
Жасанды шарттарды енгізу арқылы адамдардың іс-әрекетін ғылыми бақылау әдісі: |
эксперимент |
қатыса отырып бақылау |
Сырттай бақылау |
Тура бақылау |
Жанама бақылау |
1 |
16 |
36 |
Ұзақ уақыт, бiрақ үзiлiспен жүргiзiлетiн зерттеу: |
лонгитюдтi |
Пәнаралық |
пилотажды |
Салыстырмалы |
Керi байланысты зерттеу |
1 |
16 |
37 |
Эмпириялық социологияның пайда болған елі: |
КСРОда |
Ресейде |
АҚШта |
Германияда |
Францияда |
3 |
2 |
38 |
Әлеуметтiк статус дегенiмiз- |
әлеуметтiк жүйедегi индивидтiң нақты орны, позициясы |
қоғамдық қаулылар |
Тәртiптiң типiн бейнелеу |
Жеке әрекеттер жиынтығы |
әлеуметтiк қатынастар жиынтығы |
1 |
5 |
39 |
Қоғамдық қатынастардың белгілі бір саласын реттейтін нормалар мен ережелердің жиынтығы: |
әлеуметтік институт |
әлеуметтік құрылым |
әлеуметтік топ |
Тұрғындардың әлеуметтік құрамы |
әлеуметтік стратификация |
1 |
3 |
40 |
«Әлеуметтiк стратификация» дегенiмiз-: |
әлеуметтiк теңсiздiктiң формаларын анықтайтын ұғым |
Индивидтiң бiр қауымдастықтан екiншiсiне өту процесi |
әйелдердiң жағдайын сипаттайтын ұғым |
Жiктелу мен кедейлену процесi |
қоныс аудару процесi |
1 |
4 |
41 |
Әлеуметтiк жүйенiң шеңберiнде адамдардың тәртiбi былай анықталады: |
Статус және әлеуметтiк рөлдер |
Ұлттық белгі |
Жеке сапа |
Материалдылық жағдай |
Темперамент және әдет |
1 |
5 |
42 |
«Харизма» ұғымы мынаны бiлдiредi: |
Лидердің ерекше тұлғалық қасиеттерімен көпшілікті өзінің соңынан ерте алуы |
Деректердi алу тәсiлiн бiлдiретiн термин |
өзара байланысты ережелермен гипотезалардың жиынтығынан тұратын тұжырым |
Нормалар мен құндылықтар жүйесi |
Дiни ұйым |
1 |
14 |
43 |
Әйел мен ер адам арасындағы қатынастарды (бір-біріне деген міндет, жауапкершілік) заңды түрде реттеп, санкциялап отыратын әлеуметтік институт: |
неке |
заң |
әлеуметтендіру |
Саясат |
экономика |
1 |
7 |
44 |
Кәсiподақтар мен партиялар мынадай топтарға жатқызылады: |
Биресми (формальды емес) топтарға |
Шағын топтарға |
әлеуметтiк топтарға |
Алкен топтарға |
Ресми (формальды) топтарға |
5 |
13 |
45 |
Эгалитарлық отбасылық жүйе - |
Билiк ерi мен әйелiнiң арасында теңдей бөлiнетiн |
Билiк күйеуiнде болатын |
Билiк әйелiнде болатын |
Билiк үлкен ұрпақта болатын |
Билiк отбасының барлық мүшелерiнде болатын |
1 |
7 |
46 |
Девиантты мiнез құлық дегенiмiз - |
Ауытқыған мiнез -құлық |
қылмыстық мiнез- құлық |
Қабылданбаған нормалардан ауытқу |
Заңды саналы мойындамау |
әлеуметтiк стандарттан бас тарту |
1 |
6 |
47 |
Делинквенттi мiнез- құлық дегенiмiз- |
қылмыстық мiнез- құлық |
әлеуметтiк стандарттан ауытқу |
Қабылданбаған нормалардан ауытқу |
Ауытқыған мiнез -құлық |
Психиканың өзгеруi |
1 |
6 |
48 |
Әлеуметтiк мобилдiк дегенiмiз- |
Жеке адамның немесе топтың әлеуметтiк мәртебесiнiң өзгеруi |
Теңсiздiк формасы |
Адамның тұлғаға айналу процесi |
Қала халқының өсуi |
Туудың төмендеуi |
1 |
4 |
49 |
Бір отбасылық топ ішінде некеге тұруға шек қою: |
экзогамия |
полиандрия |
моногамия |
эндогамия |
промискуитет |
1 |
7 |
50 |
«Қоғамдық келiсiмшарт туралы» еңбегінің авторы: |
Т. Гоббс |
Ж.Ж. Руссо |
А. Смит |
О. Конт |
Ф. Энгельс |
2 |
2 |
51 |
Әлеуметтанудағы алғашқы ғылыми бағыт: |
Материализм |
Идеализм |
Позитивизм |
Интернационализм |
Марксизм |
3 |
2 |
52 |
«Өзін-өзі өлтіру.Социологиялық этюд» еңбегінің авторы: |
М.Вебер |
Э.Дюркгейм |
О.Конт |
Г.Спенсер |
К.Маркс |
2 |
2 |
53 |
“Әлеуметтiк дарвинизм” деп аталатын әлеуметтанудағы бағытты негiздеген : |
Г. Спенсер |
Э. Дюркгейм |
П. Сорокин |
Ж.Ж. Руссо |
Ш. Фурье |
1 |
2 |
54 |
Белгілі бір статусқа сәйкес келетін рөлдердің жиынтығы: |
Рөлдік жүйе |
әлеуметтік страт-я |
Рөлдік сәйкестік |
әлеуметтік жиынтық |
Рөлдік қақтығыс |
1 |
5 |
55 |
П.А. Сорокин мына тұжырымдамалардың авторы болып саналады: |
Диалектикалық материализм |
Тарихи материализм |
әлеуметтiк стратификация мен мобилдiлiк |
қоғамның мәдени-тарихи типтiк теориясы |
Субъективтiк идеализм |
3 |
4 |
56 |
«Дисфункция» ұғымын енгізген: |
Толкотт Парсонс |
Роберт Мертон |
Зигмунд Фрейд |
Дж.Мид |
Чарльз Кули |
2 |
2 |
57 |
Зиґмунд Фрейді ілімі: |
құрылымдық-функциялық |
психологиялық мектеп |
эмпириялық |
символдық-интеракция |
психоталдау |
5 |
2 |
58 |
Қоғамның жаңа жағдайға бейімделу қасиеті (Р. Мертон бойынша): |
Дисфункция |
Эуфункция |
Функция |
Адаптация |
Эволюция |
2 |
3 |
59 |
Басқа мәдениетті өз мәдениеті тұрғысынан бағалау: |
Мәдени релятивизм |
Этноцентризм |
Ұлтшылдық |
Расизм |
Шовинизм |
2 |
12 |
60 |
Басқа мәдениетті сол мәдениеттің құндылықтары тұрғысынан бағалау: |
Мәдени релятивизм |
Этноцентризм |
Ұлтшылдық |
Расизм |
Шовинизм |
1 |
12 |
61 |
«Санасыздық» ұғымын пайдаланған: |
Фрейд |
Тард |
Лебон |
Сорокин |
Маркузе |
1 |
6 |
62 |
М.Вебер әлеуметтануы қалай аталады: |
Жаһандану әлеуметтануы |
Ұғыну (түсіну) әлеуметтануы |
Таным әлеуметтануы |
Білім әлеуметтануы |
Қала әлеуметтануы |
2 |
2 |
63 |
Қазір бүкіл әлемде .қандай процесс қарқынды жүріп жатыр: |
шығыстандыру |
жаһандану |
батыстандыру |
Ислам құндылықтарын тарату |
Батыс мәдениетіне қарсы тұру |
2 |
12 |
64 |
Қоғамда дін ықпалының бәсеңдеуі: |
Сакрализация |
Секуляризация |
Модернизация |
Пауперизация |
Цивилизация |
2 |
10 |
65 |
Рөлдік күту дегеніміз: |
Белгілі бір әлеуметтік рөл шеңберінен күтілетін іс-әрекет |
Белгілі бір әлеуметтік рөл шеңберінде жасалатын нақты іс әрекет |
Статустың құрамдас элементі |
Статустар жиынтығы |
Ролдік конфликт |
1 |
5 |
66 |
Әлеуметтiк өзара әрекет пен қатынастың алғашқы агентi: |
тұлға |
қоғам |
мемлекет |
Ру |
Адамдар тобы |
1 |
5 |
67 |
«Тұлға» ұғымы мынаны бiлдiредi: |
Жалпы адамзат қасиеттерi мен қабiлеттерiн |
Адамзаттың әлеуметтiк және психологиялық белгiлерiн, сананы, жiгердi, қажеттiлiктi, мүдденi |
«нақты адам» ұғымын |
Жеке адамның даму нәтижесiнде адамдық бүкiл сапаларды толық меңгеруі |
Көрнектi қайраткер |
4 |
5 |
68 |
Адамдардың ортақ қасиеттерi мен қабiлеттерiн сипаттау үшiн мына ұғым қолданылады: |
тұлға |
адам |
жеке адам |
Адамдық қасиеттердiң бәрiн нақты алып жүрушi |
Нақты адам |
2 |
5 |
69 |
Тұлғаның әлеуметтiк тұрғыда жетiлуiне ықпал ететiн Абай айтқан алғышарттар: |
өсек, өтiрiк, мақтаншақ, ерiншек |
Саясат, дiн, мектеп |
Талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақым |
Еңбек, өнеркәсiп, талап |
Базар, байлық, рақым |
3 |
5 |
70 |
Символдық интеракция (өзараықпал) теориясының авторы: |
Дж.Ладберг |
О.Конт |
А.К.Гастев |
Дж.Г.Мид |
Р.Мертон |
4 |
5 |
71 |
Қоғамның ең iрi әлеуметтiк ұйымы болып саналады: |
Адамзат қауымдастығы |
Биресми топ |
бюрократизм |
Тап |
мемлекет |
5 |
3 |
72 |
Дiн элементтері: |
Нақтылықтың көрiнутүрі |
Дiни жүйе, дiн формасы |
Дүниенi тану тәсiлi |
Дiни сананың мазмұны |
Дiни салт, дiни сана |
5 |
10 |
73 |
Э.Дюркгеймнің әлеуметтанулық ілімінде пайдаланылған ұғымдар |
«Қоғам» мен «қауым» |
«Механикалық және органикалық ынтымақтастық» |
«идеалды тип», харизма |
«Санасыздық пен бейсаналық» |
«Символдық, нақтылық» |
2 |
2 |
74 |
Отбасының негiзгi функциясы: |
репродуктивті |
өндiрiстiк |
тәрбиелiк |
шаруашылық |
адамгершілік жауапкершiлiк |
1 |
7 |
75 |
«Хиппилар», «панктер», «рокерлер» |
Ресми бiрлестiктер |
Жастар субмәдениетi |
андеграунд |
Адамдардың әлеуметтiк мәртебесiне қарай бiрiгуi |
Кәсiби емес өнер |
2 |
12 |
76 |
Аталғандардың қайсысы қол жеткізген статусқа жатады: |
жыныс |
ана болу статусы |
ұлт |
Брахман статусы |
нәсіл |
2 |
5 |
77 |
Еңбектiң әлеуметтiк рөлi туралы Абайдың көзқарасы : |
Барымта баюдың, әл-ауқатты жақсартудың бiрден-бiр жолы |
Еңбектiң барлық түрлерi де пайдалы, соның ішінде жалдамалы еңбек те |
Еңбек адамның жан-жақты дамуына ықпал етеді |
Алыпсатарлық, базар, ұрлық баюдың көзi болуы мүмкiн |
Табыс табу жолы |
2 |
8 |
78 |
Әлеуметтану зерттейтiн қарым-қатынастар: |
Демографиялық |
Этностық |
Территориялық |
Топтар арасындағы әлеуметтік қарым-қатынастар |
Достық |
4 |
1 |
79 |
Француз социологиялық мектебінің өкілі: |
Э.Дюркгейм |
М.Вебер |
В.Парето |
Г.Моска |
П.Сорокин |
1 |
2 |
80 |
Социометрия әдісі қандай топты зерттеуде жиі пайдаланылады |
әлеуметтік қауымдастықтарды |
Шағын топты |
Тобырды |
Ел халқын |
этникалық топты |
2 |
16 |
81 |
Барлық әлеуметтік институттардың басты қызметі болып табылады: |
қоғамды қайта құру |
қоғамның бүтіндігін сақтау |
халықтың санын өсіру |
территорияны кеңейту |
қоғамдық қажеттіліктерді қанағаттандыру |
5 |
3 |
82 |
Алынған мәліметтерді қайта тексеру үшiн өткiзiлетiн социологиялық зерттеу: |
бақылау |
барлау |
экперименттiк |
Тестiлеу |
панелдi |
5 |
16 |
83 |
Бастапқы кезеңдегі әлеуметтанудың аты: |
қоғам туралы ғылым |
әлеуметтiк философия |
әлеуметтiк физика |
әлеуметтану |
табиғат философиясы |
2 |
1 |
84 |
Социометрияны енгiзген ғалым, психиатр: |
Д.Лихачев |
Я.Морено |
Д.Карнеги |
А.Леонтьев |
З.Фрейд |
2 |
1 |
85 |
Батыс әлеуметтанушыларының айтуы бойынша, қоғамның тұрақтылығын қамтамасыз ететiн тап: |
жоғары тап |
орта тап |
барлық қабаттар |
Төменгi тап |
элита |
2 |
4 |
86 |
Әлеуметтiк статика және әлеуметтiк динамика туралы iлiмдi қалыптастырған : |
М.Вебер |
К.Маркс |
О.Конт |
Э.Дюркгейм |
Г.Спенсер |
3 |
2 |
87 |
«Бюрократия», «идеалды (мінсіз) тип» тұжырымдамасының авторы |
М.Вебер |
Э. Дюркгейм |
К.Маркс |
О.Конт |
Дж. Г.Мид |
1 |
2 |
88 |
Тұлғаның өз күшiмен пайда болатын мәртебе : |
тағайындалған |
негізгі |
Қол жеткізген |
қосымша берiлген |
табиғи |
3 |
5 |
89 |
Тік әлеуметтік мобилділіктің екі типін көрсетіңіз: |
Тік және жанама |
Жоғарғы және төменгі |
Ашық және жабық |
Қарапайым және күрделі |
Мәдени және экономикалық |
2 |
4 |
90 |
Этнос: |
әлеуметтiк ұйым |
әлеуметтiк қауымдастық |
әлеуметтiк ұжым |
әлеуметтiк институт |
әлеуметтiк бiрлестiк |
2 |
11 |
91 |
«Ұлт» ұғымының анықтамасы: |
Бiр территорияда тұратын адамдардың жиынтығы |
Ортақ тiл ұлттың басты белгiсi болып табылады |
Территорияның тұтастығымен, тiлiмен, экономикалық өмiрiмен, салт-дәстүрiмен, ортақ психологиялық қасиеттерiмен байланысқан адамдар жиынтығы |
Кәсiби мүдделерiмен және дағдыларымен бiрiккен адамдар |
Өндiрiс құралдарына қатысына қарай бiр-бiрiмен ерекшеленетiн адамдардың топтары |
3 |
11 |
92 |
Ұлт адамдардың тарихи қауымдастығы ретiнде қашан қалыптасты: |
құл иеленушiлiк қоғамдық құрылыста |
капитализмде |
капиталдың алғашқы қорлану кезеңiнде |
социализмде |
антикалық дәуiрде |
2 |
11 |
93 |
Этностың негiзгi құрамдас элементтері: |
Таптар, жiктер, топтар |
Тайпа,ұлыс, ұлт |
Страта, нәсiл, ұжым |
Отбасы, мемлекет, партия |
қоғамдық қозғалыстар, кәсiподақ |
2 |
11 |
94 |
«Постиндустриялық қоғам» теориясының авторы: |
Д.Белл |
Э.Фромм |
А.Тойнби |
О.Шпенглер |
З.Бзежинский |
1 |
2 |
95 |
Қоғамның ең негiзгi институты: |
Адвокатура институты |
Жекеменшiк институты |
Билiк институты |
Отбасы институты |
Бiлiм институты |
4 |
7 |
96 |
О.Конт бойынша, қоғамды құрушы бiрлiк: |
Жеке адам |
ұлт |
отбасы |
мемлекет |
әлеуметтiк топ |
3 |
2 |
97 |
Сауалнамадағы ашық сұрақтар дегенiмiз : |
жауаптың бiр нұсқасын ғана таңдау |
өзiң толықтыруға болатын сұрақ |
сұраққа бiрнеше нұсқаның болуы |
Бiрнеше жауаптың болуы |
жауабын өзiң жазатын сұрақ |
5 |
16 |
98 |
Сауалнамадағы жабық сұрақтар дегенiмiз: |
сұраққа бiрнеше нұсқаның болуы |
жауаптың бiр нұсқасын ғана таңдау |
Бiрнеше жауаптың болуы |
өзiң толықтыруға болатын сұрақ |
Жауабын өзiң жазатын сұрақ |
2 |
16 |
99 |
Пилотаждық зерттеудің мақсаты: |
Сауалнаманың сапасын анықтау үшiн жүргізіледі: |
Ақиқат ақпарат жинау үшiн жүргізіледі: |
Респонденттердi iрiктеу үшiн жүргізіледі: |
Зерттеу әдiсiн таңдау үшiн жүргізіледі: |
Зерттеу бағдарламасын жасау үшiн жүргізіледі:ву |
1 |
15 |
100 |
Қауіпсіздік және тәртіп қажеттілігі қай әлеуметтік институтқа тән : |
отбасы |
саяси |
экономикалық |
Білім |
дін |
2 |
3 |
101 |
«Индивид» ұғымы латын тiлiнен аударғанда мынадай мағынаны бiлдiредi : |
дара |
Бөлiнбейтін |
шексiз |
салыстырмалы |
үлгiлi |
2 |
5 |
102 |
Мына стратификациялық жүйе ашық жүйе болып табылады: |
касталық |
сословиелiк |
таптық |
Құлдық |
топтық |
3 |
4 |
103 |
Әлеуметтанулық зерттеу әдістерінің ішінде ең кең тараған әдіс: |
құжаттарды талдау |
бақылау |
Сұрау салу |
экперимент |
Контент-талдау |
3 |
16 |
104 |
Қай елде касталық жүйе болған: |
Греция |
Үндiстан |
Қытай |
Жапония |
Италия |
2 |
4 |
105 |
Маргиналдарға жататын топтар: |
әскери адамдар |
эмигранттар |
студенттер |
лидерлер |
ғалымдар |
2 |
3 |
106 |
Қазiргi батыстық қоғамдағы орта тап үлесі : |
10% |
60% |
30% |
80% |
45% |
2 |
4 |
107 |
«Адам.Өркениет.Қоғам» еңбегiнiң авторы: |
П.А.Сорокин |
Н.Смелзер |
В.И.Ленин |
Г.Спенсер |
Г.Тард |
1 |
4 |
108 |
Индустриялық қоғамда халықтың көп бөлігі еңбек ететін сала - |
Ауыл шаруашылығы |
Натуралды шаруашылық |
Қызмет көрсету саласы |
өнеркәсіп |
Мәдениет |
4 |
4 |
109 |
Бiлiмнiң функциялары : |
өсiп келе жатқан ұрпаққа қоғамдағы ережелердi, құндылықтарды, идеалдарды қалыптастыру |
Адамдарды билiкке сөзсiз бағыну рухында тәрбиелеу |
әлеуметтiк және экономикалық теңсiздiктердi нығайту |
Жалпыға ортақ идеологияны қалыптастыру |
Саналы ұрпақ тәрбиелеу |
1 |
12 |
110 |
Биліктің тармақтары: |
Заң шығарушы, атқарушы, сот |
Заң шығарушы және атқарушы |
Атқарушы және сот |
Заң шығарушы және сот |
Саяси, заң шығарушы, сот |
1 |
13 |
111 |
Мәдениет әлеуметтануының зерттеу объектiсі: |
Адамның шығу тегi |
әлеуметтiк құрылым |
Адамдардың экономикалық мінез-құлқы |
Қоғамдық жүйеде мәдениеттің алатын орны мен маңызы |
Саяси iс - әрекет |
4 |
12 |
112 |
Қызметте көтерілу ... мобилдік: |
көлденең |
тік |
геогрфиялық |
ұрпақішілік |
ұрпақаралық |
2 |
4 |
113 |
Билiк жөнiнен қазiргi заманда кең тараған отбасының типi: |
патриархаттық |
матриархаттық |
эгалитарлық |
нуклеарлық |
дәстүрлi |
3 |
7 |
114 |
Аталғандардың қайсысы әлеуметтенудiң агентi болып саналмайды: |
оқытушы |
Ата-ана |
Туысқандар |
Дос |
Босқын |
5 |
5 |
115 |
Нуклеарлық отбасы |
Екi ұрпақтан (ата-аналарымен балаларынан) тұратын шағын отбасы |
Үлкен отбасы |
әр түрлi ұрпаққа жататын, туысқандар қауымдастығы |
Баласыз отбасы |
Көпбалалы отбасы |
1 |
7 |
116 |
«Маргинал» терминi латын тiлiнен аударғанда мынадай мағынаны бiлдiредi: |
жұмыссыз |
шекаралық |
басқарушы |
Бiлiмдi |
бағынушы |
2 |
5 |
117 |
Неке дегенiмiз- |
Ер адам мен әйел адамның қатынасын реттейтiн дәстүрлер жиынтығы |
Ер адам мен әйел адамның қатынасындағы құқықтарды, мiндеттердi анықтайтын ресми ережелер жиынтығы |
Бiр немесе одан көп ер адамның бiр немесе одан көп әйелмен әлеуметiк мақұлданған одағы |
өзге адамның тағдырын мойныңа алу |
ұрпақ қалдыру мақсатында одақ құру |
2 |
7 |
118 |
Атеизм |
Құдайға және тылсым күштерге сенуден бас тартатын көз қарастар жүйесі |
Құдайдың бар екеніне ешқандай күмән келтірмеу |
Елестерге, аруақтарға табынуды білдіретін көз қарастар жүйесі |
Белгілі бір заттарға ерекше магиялық сипат беретін сенімдер жүйесі |
Басқа адамдардың діни наным-сенімдеріне шыдамдылықпен қарау |
1 |
10 |
119 |
«Айқын және латентті (жасырын) функциялар» ұғымын енгізген: |
Роберт Мертон |
Пьер Бурдье |
Эмиль Дюркгейм |
Огюст Конт |
Олвин Тоффлер |
1 |
2 |
120 |
П.Сорокин бойынша, индивидтің немесе топтың бір әлеуметтік позициядан екіншісіне өтуі - |
Әлеуметтік стратификация |
Әлеуметтік кеңістік |
Әлеуметтік мобилдік |
Әлеуметтік дифференция |
Әлеуметтік жіктелу |
3 |
4 |
121 |
Бір әлеуметтік қабаттан екінші әлеуметтік қабатқа өтуді білдіретін мобилдік түрі: |
көлденең |
тік |
географиялық |
ұрпақішілік |
ұрпақаралық |
2 |
4 |
122 |
П.А.Сорокин бойынша, әлеуметтiк стратификацияның үш типi: |
Коммерция лық, саяси, кәсiби |
әлеуметтiк, саяси, мәдени |
Экономикалық, саяси, кәсiби |
Мәдени, кәсiби, экономикалық |
Экономикалық, саяси,мәдени |
3 |
5 |
123 |
Ұлттың басқа мемлекеттің аумағында тұратын бөлігі |
диаспора |
ирредента |
когорта |
ниеттестер |
аудитория |
1 |
11 |
124 |
Шетелге көшiп кету |
миграция |
иммиграция |
эммиграция |
депопуляция |
инаугурация |
3 |
11 |
125 |
Әлеуметтiк шиеленістің функциясы: |
Топ iшiндегi ынтымақтастықты әлсiретедi |
Топ iшiндегi ынтымақтастықты нығайтады |
Әлеуметтiк бағдарлар мен нормалардың өзгеруiне мүмкiндiк бередi |
Топтар арасында бәсекелестiктi күшейтедi |
Адамдар арасындағы өзара қатынасты бұрмалайды |
2 |
9 |
126 |
Ескі нормалар мен құндылықтардың орнына жаңа нормалар мен құндылықтарды қабылдау процесі: |
Қайта (ре)әлеуметтену |
Бейімделу |
Интеграция |
әлеуметтендіру |
Депривация |
1 |
5 |
127 |
П.Сорокин бойынша, стратификация формаларының саны: |
екі |
үш |
төрт |
Бес |
алты |
2 |
4 |
128 |
Әйелдердің саяси, әлеуметтік және экономикалық теңдігін жақтайтын қозғалыс |
феминизм |
маскулинизм |
популизм |
демократизм |
анархизм |
1 |
7 |
129 |
Мәдениеттiң әлеуметтендiру қызметiнiң мәнi : |
Рәсiмдердi орындау |
қатынастарды реттеу |
Тұлғаны қалыптастыру |
Дәстүрлердi тасымалдау |
әлеуметтiк тәжiрибенi мұраландыру |
3 |
12 |
130 |
Қоғамның революциялық жолмен дамуын жақтаған ғалым: |
П. Сорокин |
М. Вебер |
К. Маркс |
А. Бебель |
Д. Рикардо |
3 |
13 |
131 |
Постиндустриялық қоғамда салтанат құрған әлеуметтік институт: |
Корпорация фирма |
Білім |
Мәдениет |
Экономикалық институттар |
отбасы |
2 |
3 |
132 |
К. Маркс пiкiрi бойынша, қоғам базисi: |
Отбасы |
Мемлекет |
Экономика |
Саясат |
Адам |
3 |
2 |
133 |
Құндылықтар мен нормаларды сіңірген ұғым: |
қоғам |
Мәдениет |
жаһандану |
Ойлау |
социум |
2 |
12 |
134 |
Әлеуметтанудың алқашқы әдiстерiнiң бiрi болған: |
Тарихи- салыстырмалық әдiс |
Эмпириялық әдiс |
Функциялық әдiс |
Биологиялық әдiс |
ғұмырнамалық әдiс |
1 |
16 |
135 |
Индустриялыққа дейінгі қоғамда салтанат құрған әлеуметтік институт: |
Корпорация фирма |
Білім |
Мәдениет |
Экономикалық институттар |
отбасы |
5 |
3 |
136 |
Индустриялық қоғамда салтанат құрған әлеуметтік институт |
Экономика |
Білім |
Мәдениет |
Әдебиет |
отбасы |
1 |
3 |
137 |
«Фералді адамдар» термині нені білдіреді: |
Таптарға бөлінген адамдарды |
әлеуметтендіру процесі ерте балалық шақта басталған адамдарды |
Ашық, тез тіл табысқыш адамдарды |
Жануарлар арасында өскен, әлеуметтану процесінен тыс қалған адамдарды |
әлеуметтендіру агенттерін |
4 |
5 |
138 |
Алғашқы қоғамдағы топтар: |
Патриархаттық топтар |
жергiлiктi туыстық топтар |
территориялық топтар |
туыс емес топтар |
отбасылар |
2 |
4 |
139 |
Мәтінді (тексті) талдауға қолданылатын әдіс: |
Ғұмырнамалық (өмірбаяндық) әдіс |
Контент анализ |
салыстыру |
эксперимент |
социометрия |
2 |
16 |
140 |
Әртүрлі мәдениет өкілдерінің араласуы барысында өзге мәдениеттердің элементтерін игеру: |
аккультурация |
ассимиляция |
адаптация |
популяция |
цивилизация |
1 |
12 |
141 |
Геноцид: |
Бірнеше ұлт немесе нәсіл өкілдерін жаппай жоюға бағытталған процесс |
Әртүрлі мәдениет өкілдерінің араласуы барысында өзге мәдениеттердің элементтерін игеру |
Әртүрлі ұлт өкілдерінің некеге тұруы |
Әртүрлі этникалық қауымдастықтардан құралған мемлекет |
Бір ғана этникалық топтан құралған мемлекет |
1 |
11 |
142 |
Әлеуметтенудің бастапқы (бірінші реттік) агенті: |
Газет |
Полиция |
Отбасы |
Мұғалім |
Радио |
3 |
5 |
143 |
Бірнеше әйелге үйлену - |
топтық неке |
жұптық неке |
моногамия |
полигиния |
полиандрия |
4 |
7 |
144 |
Жоғары интеллект (білімділік, парасаттылық), ерекше қабілет пен дарын, жоғары ынта қай қасиет ретінде бағаланады: |
Мәдени айыпталатын ауытқу |
Делинквенттік ауытқу |
Қылмыстық ауытқу |
Психикалық ауытқулар |
Мәдени мақұлданатын ауытқу |
5 |
6 |
145 |
Әлеуметтік шиеленістің шырқау шегіне жетуі: |
эскалация |
модернизация |
кульминация |
Шешімін табу кезеңі |
Дайындық кезеңі |
3 |
9 |
146 |
Адамның бойындағы барлық статустардың жиынтығы - |
Әлеуметтік статус |
Әлеуметтік құрылым |
Статустар жиынтығы |
Құқық |
Әлеуметтік норма |
3 |
5 |
147 |
Тұлғаның қалыптасу процесі, сана мен мінез-құлықтың әлеуметтік маңызды сипаттамаларын бойға сіңіру - |
әлеуметтену |
қайта әлеуметтену |
бейімделу |
интеграция |
депривация |
1 |
5 |
148 |
Әлеуметтануда әлеуметтенудің екі түрі қарастырылады: |
Бастапқы және қосалқы (бір інші реттік және екінші реттік) |
ашық және жабық |
отбасылық және өндірістік |
жеке және топтық |
әлеуметтік және биологиялық |
1 |
5 |
149 |
Сауалнаманың құрылымы: |
Кіріспе бөлім, негізгі бөлім, әлеуметтік-демографиялық бөлім |
Кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды бөлім |
Кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қосымша |
Негізгі бөлім, қосымша |
Әлеуметтік-демографиялық бөлім, қорытынды бөлім, қосымша |
1 |
15 |
150 |
Әлеуметтік шиеленістер туралы ілім өкілі: |
Г.Блумер |
Р.Мертон |
Дж.Мид |
Р.Дарендорф |
Г.Спенсер |
4 |
9 |
151 |
Қытай демографиялық саясатының басты принципі: |
«Бір отбасы-бір бала» |
мүлде бала тумай |
көп бала табу |
әлсіз балаларды өлтіру |
«екі отбасы-бір бала» |
1 |
7 |
152 |
«Бастапқы» (бірінші реттік) және «қосалқы» (екінші реттік) топ ұғымын енгізген |
Ч.Кули |
Дж.Мид |
Г.Зиммель |
Т.Парсонс |
Т.Званецкий |
1 |
5 |
153 |
Төменде көрсетілгендердің ішінен формальды емес (биресми) әлеуметтік байланысты табыңыз: |
достық |
Шаруашылық әрекет |
Ғылыми ізденіс |
Білім беру |
Нарық |
1 |
5 |
154 |
Әлеуметтік динамика – |
отбасы, мемлекет, діннің қоғамдық қызметі |
әлеуметтік реттілік, қоғамдық реттілік |
қоғам дамуындағы үйлесімдікті бұзу |
Қоғам дамуының позитивистік теориясы |
қоғамдық бірлікті қалыптастыру теориясы |
4 |
2 |
155 |
«Элиталардың циркуляциясы» теориясының авторы: |
Дж. Локк |
В. Парето |
Э. Берк |
М.Вебер |
Г. Спенсер |
2 |
13 |
156 |
К.Маркс қоғамды қай тұрғыда зерттеді: |
элиталардың өзгеруі |
үш саты заңы |
формациялық |
өркениеттердің қақтығысы |
прогресс және регресс |
3 |
2 |
157 |
Бұл қоғамды басқаша «ақпараттық қоғам» деп атайды ол: |
индустриялыққа дейінгі |
дәстүрлі |
индустриялық |
постиндустриялық |
капиталистік |
4 |
13 |
158 |
Эксперттік сұрау - |
Тек қана эксперттермен ұйымдастырылатын сұрау |
Эксперттер құрастырған анкеталардың қолданылуы |
Эксперттер интервьюер ретінде қызмет етуі |
Зерттелініп отырған сала бойынша білікті мамандардың сұралуы |
Топ ішіндегі тұлға аралық қатынастарды анықтауға бағытталған сұраулар |
4 |
16 |
159 |
Институттану – |
әлеуметтік нормалар мен ережелердің орнығу процесі |
әлеуметтік стратификация |
әлеуметтік нормаларды қабылдау процесі |
Ауытқушылық мінез-құлық |
әлеуметтік рөлдерді меңгеру процесі |
1 |
3 |
160 |
Бір партия уағыздайтын идеология үстемдік ететін саяси режим: |
плюреализм |
демократия |
либерализм |
консерватизм |
тотолитаризм |
5 |
13 |
161 |
Р.Дарендорф шиеленістің қанша типін көрсетті: |
7 |
19 |
77 |
15 |
19 |
4 |
9 |
162 |
Льюис Козер қай бағыттың өкілі болып табылады: |
Айырбас ілімі |
Шиеленістер теориясы |
Постиндустриялық |
технократизм |
Символдық интеракция |
2 |
9 |
163 |
Маркс іліміне сәйкес қоғамдық-экономикалық формациялар саны: |
4 |
3 |
6 |
5 |
7 |
4 |
2 |
164 |
Экономикалық әлеуметтанудың классикалық кезеңі өкілдері: |
Р.Мертон Т.Парсонс |
Дж.Мид Ч.Кули |
О.Конт Г.Спенсер |
М.Вебер, Э.Дюркгейм |
Т.Заславская, Р.Рывкина |
4 |
8 |
165 |
Қоғамның тұрақты дамуының негізі: |
жұмысшы тап |
орта тап |
жоғарғы тап |
Андертап |
төменгі тап |
2 |
8 |
166 |
Девиантты мінез-құлық формасына жатпайды: |
Маскүнемдік |
Өзін-өлтіру |
Нашақорлық |
Қылмыс |
Заңға бағынушылық |
5 |
6 |
167 |
Дәстүрлі қоғам сипатына не жатпайды : |
мобилдік |
оқшаулану |
авторитаризм |
Тоталитаризм |
Дін әсері |
1 |
8 |
168 |
Әлеуметтік институт - |
Қоғамдағы әлеуметтік нормалар мен ережелер жиынтығы |
Адамдарға ақыл-кеңес беретін мекемелер |
Адамдарға тиісті дәрежеде білім беретін мекемелер |
Екі қарама-қарсы жақты бітімге келтіретін мекемелер |
Адамдардың қимыл-әрекеттерін теріс арнаға бұратын мекемелер |
1 |
3 |
169 |
Охлократия |
Бір адамның билігі |
Топтың билігі |
Саяси партияның билігі |
Тобырдың билігі |
Байлардың билігі |
4 |
14 |
170 |
Дәстүрлі қоғамда статус қалай анықталады: |
Мұрагерлік арқылы |
Қол жеткізу арқылы |
Еңбек ету арқылы |
Билік арқылы |
Білім арқылы |
1 |
5 |
171 |
«Айнадағы мен» теориясының авторы : |
Дж. Локк |
Ч.Кули |
Дж.Г. Мид |
В. Парето |
Э. Берк |
2 |
5 |
172 |
Контрмәдениет дегеніміз: |
Мәдениеттің бір түрі |
Ерте кезеңде пайда болған мәдениеттің түрі |
ресми мәдениетке қайшы келетін мәдениет |
әрекет етуші мәдниетке қайшы келмейтін мәдениет |
Екі мәдениет арасындағы айырмашылықты анықтайтын термин |
3 |
12 |
173 |
Іріктелген (таңдалған) жиынтықтың негізгі (бас) жиынтықтың сипаттамасына сәйкестігі |
репрезентативтілік |
презентативтілік |
үйлесімділік |
паралельдік |
эксперименттік |
1 |
15 |
174 |
Огюст Конттың ұстазы : |
Анри Сен Симон |
Шарль Фурье |
Шарль Монтескье |
Карл Маркс |
Дж.Милль |
1 |
1 |
175 |
Әлеуметтік теңсіздікті білдіретін термин: |
Әлеуметтік институт |
Әлеуметтік стратификация |
Әлеуметтік қозғалыс |
Әлеуметтік топ |
Әлеуметтік процесс |
2 |
4 |
176 |
«Протестанттық этика және капитализм рухы» еңбегiнiң авторы: |
И.Кант |
Г.Зиммель |
М.Вебер |
Т.Парсонс |
Н.Смелзер |
3 |
8 |
177 |
Экономикалық стратификацияның белгілері |
Еңбектің ерекшелігі, бiлiктiлiгi және еңбек нарығындағы позициясы |
Табыс мөлшерi, қол жеткiзген деңгейi және жеке меншiктiң көлемі |
Билiк,бедел және оның әсері |
әлеуметтiк сатыдағы орны |
Бiлiм, тәрбие және құндылықтар |
2 |
8 |
178 |
Бір әлеуметтік сатыдан екінші әлеуметтік сатыға тұтас әлеуметтік топтың немесе таптың орын ауыстыруы |
Жеке мобилдік |
Әлеуметтік мобилдік |
Топтық мобилдік |
Горизонтальды мобилдік |
Мәдени мобилдік |
3 |
4 |
179 |
«Стигматтау» теориясы нені зерттейді: |
Деликвенттерді жазалаудың тиімді әдісі |
Девиантты мінез-құлықты адамды анықтау |
Заң бұзған адамның типі |
Ауытқыған адамның іс-әрекетіне таңба салу |
Адамның ауытқушылық іс-әрекетке бейім келуі |
4 |
6 |
180 |
«Әлеуметтік шиеленіс» терминін алғаш рет ғылыми айналымға енгізген: |
Дж. Локк |
В. Парето |
Г.Зиммель |
Т.Гоббс |
О.Конт |
3 |
9 |
181 |
Рөлдік мінез-құлық дегеніміз не: |
Белгілі бір әлеуметтік рөл шеңберінде күтілетін іс-әрекет |
Белгілі бір әлеуметтік рөл шеңберінде жасалатын нақты іс әрекет |
Статустың құрамдас элементі |
Статустар жиынтығы |
Рөлдік конфликт |
2 |
5 |
182 |
Қоғам дамуындағы теологиялық, метафизикалық және позитивтік үш кезеңді көрсетті: |
Г. Спенсер |
О.Конт |
Э.Дюркгейм |
Ш.Монтескье |
М.Вебер |
2 |
2 |
183 |
Халықтың жаппай кедейлену процесі: |
Капитализация |
Индустриализация |
Пауперизация |
Модернизация |
Урбанизация |
3 |
8 |
184 |
О.Конт бойынша, адамзат рухының қай кезеңінде ғылым белсенді түрде дами бастайды: |
Метафизикалық |
Теологиялық |
Социологиялық |
Қазіргі |
Позитивті |
5 |
2 |
185 |
О.Конт бойынша, адамзат рухының қай кезеңінде болып жатқан жағдайлардың бәрі де тылсым күштің әсерімен түсіндіріледі: |
Метафизикалық |
Теологиялық |
Социологиялық |
Қазіргі |
Позитивті |
2 |
2 |
186 |
Социологиядағы «ынтымақтастық теориясының» авторы |
О.Конт |
Э.Дюркгейм |
П.Сорокин |
Т.Веблен |
К.Маркс |
2 |
2 |
187 |
Барлық статустың жиынтығы: |
Әлеуметтік статус |
Әлеуметтік құрылым |
Статустық жиынтық, портрет |
Құқық |
Әлеуметтік норма |
3 |
5 |
188 |
«Хоторн эксперименті» мына жылдары жүргізілді: |
1933-1941жж |
1927-1942жж |
1996-2000жж |
1995-1998жж |
1927-1933жж |
5 |
10 |
189 |
Адам туылғанынан бастап берілетін және оны өзгертуге шамасы болмайтын әлеуметтік статус түрі : |
Негізгі статус |
Қол жеткен статус |
Алынған статус |
Аскриптивті |
Эпизодтық статус |
4 |
5 |
190 |
М.Вебер бойынша, легитимділік дегеніміз: |
Саяси биліктің бір түрі |
Партияның билігі |
Басшыға соқыр сеніммен сену |
Халықтың үстем етіп отырған билікті мойындауы |
Басшының халықты артынан ерте білу қасиеті |
4 |
13 |
191 |
Индивидтің бір статусының оның басқа статустарына қарама-қайшылықта болуы: |
Рөлдік мінез- құлық |
Статустар сәйкессіздігі |
Әлеуметтену |
Экспектация |
Аномия |
2 |
5 |
192 |
Қазіргі қоғамға тән әлеуметтік интеграцияның формасы: |
Механикалық ынтымақтастық |
Коллективизм |
Органикалық ынтымақтастық |
Консенсус |
Компромисс |
3 |
3 |
193 |
Адамзат қызметінің барлық салаларын реттейтін ресми және ресми емес ережелер, принциптер, нормалар кешені: |
Мәдениет |
Әлеуметтік институт |
Әлеуметтік құрылым |
Статустық жиынтық |
Әлеуметтік конструкт |
2 |
3 |
194 |
Әлеуметтік институттар шешетін міндеттер мен мақсаттар жиынтығы: |
Функция |
Міндет |
Айқын функция |
Дисфункция |
Латенттік функция |
1 |
3 |
195 |
«Технократиялық ілім» өкілі: |
О.Конт |
Э.Дюркгейм |
П.Сорокин |
Т.Веблен |
К.Маркс |
4 |
8 |
196 |
К.Маркс бойынша әлеуметтік стратификацияның негізгі критерийі: |
Табыс |
Билік |
Білім |
Бедел |
Жас |
1 |
4 |
197 |
Халықтың атқаратын қызметтеріне байланысты жіктелуі: |
Экономикалық |
Саяси |
Мәдени |
Кәсіби |
Вертикалды |
4 |
8 |
198 |
Әлеуметтік мобилдік теориясы қай ғалымның еңбегінде көрініс тапты: |
О.Конттың |
М.Вебердің |
П.Сорокиннің |
К.Маркстің |
И.Гоффманның |
3 |
8 |
199 |
Қайсы белгі «Экономикалық адамға» тән емес: |
Адам ақпараттанған |
Адам тәуелсіз |
Адам өзімшіл |
Адам рационалды |
Адам иррационалды |
5 |
8 |
200 |
Меншік пен беделден басқа М.Вебер ұсынған әлеуметтік стратификацияның критерийі: |
Жыныс |
Ұлт |
Жас |
Мамандық |
Билік |
5 |
8 |
201 |
Адамдардың иерархиялық деңгейде таптарға бөлінуі: |
Әлеуметтік құрылым |
Әлеуметтік стратификация |
Әлеуметтік мобилдік |
Әлеуметтік топ |
Әлеуметтік институт |
2 |
8 |
202 |
Тұтас әлеуметтік топтың, таптың бір әлеуметтік топтан екіншісіне өтуі - |
Жеке мобилдік |
Әлеуметтік мобилдік |
Топтық мобилдік |
Көлденең мобилдік |
Мәдени мобилдік |
3 |
4 |
203 |
«Симулякр», «симуляция» ұғымдарын қолданған постмодернист |
Жак Лакан |
Ролан Барт |
Жан Бодрияйр |
Ю.Кристева |
Жак Деррида |
3 |
2 |
204 |
Д.Мид әлеуметтенудің қай теориясын жасады: |
Символдық интеракция |
Психоталдау |
Когнитивтік теория |
Сенсомоторлық теория |
Басқаны жалпылау теориясы |
1 |
5 |
.