Будь умным!


У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

і. Творчі амплуа ведучого в телепрограмах різного типу

Работа добавлена на сайт samzan.net: 2016-03-05

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 5.5.2024

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОГО ЕКЗАМЕНУ

  1.  Методика викладення телевізійних новин.
  2.  Методика та стилі ведення телевізійних програм.
  3.  Україна інформаційна: передумови та перспективи розвитку.
  4.  Підготовка і проведення інтревю як складової телепрограми.
  5.  Стандарти та критерії інформаційних програм на телебаченні.
  6.  Творчі амплуа ведучого в телепрограмах різного типу.
  7.  Телебачення в сучасному інформаційному просторі.
  8.  Основні напрями пихо-фізичної діяльності ведучого телепрограм.
  9.  Структура інформаційної редакції.
  10.  Розділові знаки як засіб виразності мовлення.
  11.  Технологія інформаційного телевиробництва.
  12.  Літературний сценарій як основа підготовки телевізійної передачі.
  13.  Виробництво телевізійного сюжету.
  14.  Авторські програми, особливості їх ведення.
  15.  Репортаж на телебаченні. Робота репортера.
  16.  Екранні засоби виразності у роботі телеведучого.
  17.  Основні принципи і норми професіональної етики журналіста.
  18.  Монтаж як засіб вираження авторського задуму.
  19.  Телевізійні програми для молоді та їх типи. Завдання молодіжного телемовлення.
  20.  Поза і жест як основні елементи статурної акторської виразності.
  21.  Характеристика творчих здібностей тележурналіста.
  22.  Сценічне спілкування як основа взаємодії актора на сцені.
  23.  Імідж сучасного тележурналіста.
  24.  Релаксація, увага, уява як комплекс вправ індивідуального акторського тренінгу.
  25.  Зарубіжний досвід розвитку та функціонування громадського мовлення.
  26.  Основні прийоми психотехніки і техніки органічної поведінки на сцені.
  27.  Концепція телевізійної програми. Основні складові.
  28.  Закони логіки у мовній дії. Логічний аналіз тексту.
  29.  Телевізійні ток-шоу. Класифікація даних форм видовища.
  30.  Документальний телефільм. Роль автора в його підготовці.
  31.  Аналітичні програми: види, типи та жанри даних форм.
  32.  Байка в мистецтві читця. Основні принципи роботи над байкою.
  33.  Жанрові особливості драматургії телевізійних програм.
  34.  Засоби ідейно-емоційного впливу в сценаріях екранного твору.
  35.  Телевізійні програми для дітей та юнацтва.
  36.  Природа конфлікту, типи і види конфліктів.
  37.  Особистість ведучого та природа контакту його з телеглядачем.
  38.  Позастудійна робота телеведучого – ведучий-репортер, інтервюєр.




1. Роль государства в повышении качества продукци
2. Квартплата пожирает все большую часть зарплаты
3. Выйдите и будьте отдельным и избранным народом
4. Инвентаризация основных средств
5. 2013 г ХАРАКТЕРИСТИКА Слушателястажёра в должности начальнирка дежурной смены караула Не
6. первых это отсутствие дефицита товаров и услуг
7. Аэрации здания называется- организованный и управляемый естественный воздухообмен
8. камень лечение камнями достаточно новый метод в нашей стране но уже в течение нескольких веков известный
9. Матеріальна культура кам~яного віку в Україні
10. Повість временних літ
11. В маленьких отдаленных деревнях люди сохранили старинный уклад жизни которая складывается из повседневных
12. Экономическая теория1
13. Реферат- Уильям Джемс о предмете философии, ее методе и отношении к науке и религии
14. СІС к 1073 Публічні й таємні перешкоди к
15. Доступ к экологической информации- права и возможности
16. экономическое развитие России после 1861 г
17. Большие городища лесостепной Скифии
18. і. Жалпы тіл білімінде септеулік шылаулар жайлы аффикс ж~не дербес с~з ма~ынасында~ы екі негізді~ барын бай~.html
19. . Предпосылки возникновения инновационного менеджмента
20. Бухалтерский учёт