Будь умным!


У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

а і вставляється у слот Відеокарта NVIDI 6600GT з виходами SVideo DVI DSub розширення універсальний PCI

Работа добавлена на сайт samzan.net:

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 23.11.2024

Відеокарта

Відеока́рта (графічна карта, графічний адаптер,

графічний прискорювач (англ. videocard) — пристрій,

призначений для обробки, генерації зображень з

подальшим їх виведенням на екран периферійного

пристрою.

Відеокарта зазвичай є платою розширення

(дискретна відеокарта) і вставляється у слот               Відеокарта NVIDIA 6600GT з виходами S-Video, DVI, D-Sub

розширення, універсальний (PCI-Express, PCI,

ISA, VLB, EISA, MCA) або спеціалізований (AGP),

проте відеокарта може бути вбудованою (інтегрованою) у материнську плату (як у вигляді окремого елементу, так і в якості складової частини північного мосту чіпсету або ЦПУ).

Сучасні відеокарти не обмежуються лише звичайним виведенням зображень, вони мають вбудований графічний мікропроцесор, котрий може проводити додаткову обробку, звільняючи від цих задач центральний процесор. Наприклад, усі сучасні відеокарти NVIDIA і AMD (ATi) підтримують OpenGL на апаратному рівні. Останнім часом, разом зі зростанням обчислювальних потужностей графічних процесорів має місце тенденція використовувати обчислювальні можливості графічного процесору для вирішення не графічних задач (див. OpenCL).

Історія

Одним з перших графічних адаптерів для IBM PC став MDA (Monochrome Display Adapter) у 1981 році. Він працював тільки в текстовому режимі з роздільною здатністю 80×25 символів (фізично 720×350 точок) і підтримував п'ять атрибутів тексту: звичайний, яскравий, інверсний, підкреслений та миготливий. Жодної кольорової або графічної інформації передавати він був не здатен, і колір букв визначався моделлю монітора. Зазвичай вони були чорно-білими, янтарними або смарагдовими. Фірма Hercules у 1982 році випустила подальший розвиток адаптера MDA, відеоадаптер HGC (Hercules Graphics Controller — графічний адаптер Геркулес), який мав графічну роздільну здатність 720×348 точок і підтримував дві графічні сторінки. Проте він все ще не міг працювати з кольором.

Першою кольоровою відеокартою стала CGA (Color Graphics Adapter), випущена IBM. Вона і стала основою для наступних стандартів відеокарт. Вона могла працювати або в текстовому режимі з роздільною здатністю 40×25 і 80×25 (матриця символу — 8×8), або в графічному з роздільною здатністю 320×200 або 640×200. В текстових режимах було доступно 256 атрибутів символу — 16 кольорів символу і 16 кольорів фону (або 8 кольорів фону і атрибут миготіння), в графічному режимі 320×200 було доступно чотири палітри по 4 кольори кожна, режим високої роздільної здатності 640×200 був монохромним. Як розвиток цієї карти з'явився EGA (Enhanced Graphics Adapter) — покращений графічний адаптер, з розширеною до 64 кольорів палітрою, і проміжним буфером. Була покращена роздільна здатність до 640×350, в результаті додався текстовий режим 80×43 при матриці символу 8×8. Для режиму 80×25 використовувалася велика матриця — 8×14, одночасно можна було використати 16 кольорів, кольорова палітра була розширена до 64 кольорів. Графічний режим також дозволяв використовувати при роздільній здатності 640×350 16 кольорів з палітри в 64 кольори. Був сумісний з CGA і MDA.

Інтерфейс

Інтерфейс - це, певна сукупність програмних засобів, які забезпечують взаємодію всіх програм обчислювальної системи.

Відеопам'ять

Відеопам`ять (video RAM) — доступна відеокарті область оперативної пам`яті комп'ютера, в якій розміщені дані, що відповідають зображенню на екрані. Відеопам'ять може бути виділена з основної оперативної пам'яті системи, в цьому випадку говорять про розподілювальну (shared) пам'ять. У відеопам'яті може міститися як безпосередньо растровий образ зображення (екранний кадр), так і окремі фрагменти як в растровій (текстури), так і у векторній (багатокутники, зокрема трикутникі) формах. Як правило, чипи оперативної пам'яті припаяні прямо до текстоліту (плати) відеокарти, на відміну від знімних модулів системної пам'яті, які вставляються в стандартизовані розніми материнських плат. Одна половина чипів, зазвичай, припаяна під радіатором системи охолоджування відеокарти, а друга — із зворотного боку. Така оперативна пам'ять використовується тільки під потреби різних графічних застосунків і ігор. Технології виробництва пам'яті для відеокарт розвиваються стрімкіше, ніж ОЗП для персональних комп'ютерів, це обумовлено високими вимогами ігрової індустрії; тому як правило технологія встановленої відеопам'яті на покоління випереджає основну системну пам'ять.




1. РЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук Миколаїв.html
2. варіант 1 7 часов мах и 1 час минимальные амплитуда 6 часов середне 74
3. . Что изучают и что игнорируют классическая и квантовая механика
4. а удучи колдуньей народа фей я являюсь мифом и жила за гранью человеческих приходов и уходов человеческих
5. 9889986111 zdorovbe
6. Чкаловская Петроградская ПРОГРАММА СОРЕВНОВАНИЙ Спорта Высших Достижений Воз
7. тема 1 Осматривая ротовую полость у больного стоматолог обратил внимание на разрушенный медиальный б
8. і Сучасні браузери відображають як текст так і графіку в форматах JPG PGN та GIF а після встановлення відповідни
9. Агрохимическая химия ~ это наука о взаимодействии растений почвы и удобрений в процессе выращивания с-х
10. Тема - Современные средства поражения с обычными боеприпасами их характеристика
11. Расчет редуктора точного прибора
12. на тему- ldquo;Статистический анализ оплаты труда по отраслям на основе системы национальных счетовrdquo;
13. а ~ таби~и тілді~ т~рлері; белгілі ~леуметтік айма~ты~ немесе к~сіби ортада ~арым~атынас ~ызметін ат~араты
14. на тему Земельный налог в правовых позициях Высшего Арбитражного Суда РФ Выполнил- Студент 3 к
15. истина поставило вопрос ее необходимости для анализа процессов научного познания
16. Тема- Развитие личности и воспитание Цели- развить представления о взаимосвязи понятий развитие личности
17.  На складе- есть
18. Оперетта
19. Смерть в любви Дэн Симмонс ДВУЛИКИЙ ДЕМОН МАРА
20. Тайна леса Выполнила-