Поможем написать учебную работу
Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.
Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.
46. Визначити теоретичні принципи Ле Корбюзьє та еволюцію інтернаціоналізму в дизайні.
5 принципів Ле Корбюзье: 1.опори стовпи (колони, які підтримували будівлю і звільняли під ними територію) 2. дах сад, плоскі криши, суміщене покриття ( можливість створення місця відпочинку на криші) 3. вільне планування інтерєру 4. стрічкові вікна 5. Вільний фасад, який консульно винесений і звільнений від навантаження (зовнішні стіни при цьому можуть бути з будь-якого матеріалу легкого, прозорого, і приймати будь-яку форму).
Дані принципи він втілив у віллі Савой в Пуассі.
Інтернаціональний стиль - провідний напрям модерністської архітектурної думки періоду 1930-1960-х рр.. В даному стилі працював Вальтер Гропіус, Петер Беренс і Ханс Хопп (Німеччині), Ле Корбюзьє (Франція), Міс ван дер Рое (Німеччина - США) і Якобус Ауд (Нідерланди) .
Важливою була економія і підкреслений практицизм через політичні події, які відбувалися в даний період часу, що відобразилося на архітектурі, інтерєрах та предметному дизайнові через зміну поглядів та потреб людей.
Даний стиль вимагав відмови від культурних особливостей націй, він відкидав будь-який історичний декор, віддаючи перевагу прямим лініям, чистим геометричним формам, легким і гладким поверхням з металу і скла. Інтер'єри в даному стилі були просторими. В даному стилі існував культ відкритих просторів. З безлічі матеріалів перевагу віддавали залізобетону. Дизайн не терпів ніяких прикрас, що апелюють до традицій і стилів минулих епох, а тим більше етніки. Тільки чиста абстракція, естетична чистота та елегантність. Даний стиль був поєднаний з методами масового промислового виробництва, щоб створити вироби, які відповідатимуть критерію «хороший дизайн». Широко розповсюдженою була перевага оздоблення предметів та інтерєру білим кольором.
Розроблено три принципи даного стилю:
1. «архітектура як обєм» на противагу роботі з масою будівлі;
2. регулярність замість симетрії;
3. відмова від неконструктивного декору.
Концепція, в основі якої лежали дані принципи, почала використовуватись по всьому світові і згодом була підхоплена «Баухаусом».
Пізніше деякі архітектори та дизайнери, включаючи Сааринена та Чарльза Імза, намагалися облагородити даний стиль шляхом використання скульптурних форм і протиставлення геометричних та органічних контурів, а інші довели стиль до його логічного завершення, створивши бруталізм. Спостерігається повернення до раціональної естетики в області дизайну промислових виробів та меблів.
Тому даний стиль може відноситися лише до особливого періоду та типу модернізму, зазначаючи в той же час на естетику, яка є результатом функціонального методу дизайну.
47. Охарактеризуйте види додатків до основного тексту, їх оформлення.
Додатки оформлюються як продовження наукової роботи на наступних її сторінках, розміщуючи їх у порядку появи посилань у тексті.
До додатків рекомендується включати матеріал, який:
- є необхідним для повноти звіту, але включення його до основної частини звіту може змінити впорядковане й логічне уявлення про роботу;
- не може бути послідовно розміщений в основній частині звіту через великий обсяг або способи відтворення;
- може бути вилучений для широкого кола читачів, але є необхідним для фахівців даної галузі.
Види додатків: додаткові ілюстрації або таблиці; проміжні математичні доведення, формули та розрахунки; таблиці допоміжних цифрових даних; анкети, тести, програми; інструкції і методики; опис алгоритмів і програм розв'язання задач на ПК, які розроблені у процесі роботи над дослідженням, тощо.
Кожний додаток друкується з нової сторінки.
Додаток повинен мати заголовок, надрукований у горі малими літерами з першої великої симетрично відносно тексту сторінки. З правого боку рядка малими літерами з першої великої друкується слово «Додаток _» (але без знака №) і велика літера, що позначає додаток. Наприклад: «Додаток 5».
Додатки позначаються великими літерами української абетки, за винятком Г, Є, І, Ї, Й, О, Ч, Ь. Наприклад: додаток А, додаток Б.
Текст кожного додатка, може бути поділений на розділи й підрозділи, які нумерують у межах кожного додатка. У цьому випадку перед кожним номером ставлять позначення додатка (літеру) і крапку. Наприклад: А.2 другий розділ дод. А; В.3.1 - перший підрозділ третього розділу дод. В.
Ілюстрації, таблиці та формули, розміщені в додатках, нумерують у межах кожного додатка. Наприклад: рис. Д.1.2 другий рисунок першого розділу дод. Д; формула (А.1) перша формула дод. А.
У разі якщо зміст додатка не вміщується на одну сторінку, то на наступній сторінці у верхньому правому кутку зазначається «Продовження додатку…».
48. Дизайнерська діяльність Енді Уорхола.
Енді Уорхол (6 серпня 1928 - 22 лютий 1987) - американський художник, продюсер, дизайнер, письменник, колекціонер, видавець журналів і кінорежисер, культова персона в історії поп-арт руху і сучасного мистецтва в цілому. Засновник ідеології «homo universale», творець творів, які є синонімом поняття «комерційний поп-арт».
Вже до 1950 року приходить успіх після вдалого оформлення реклами взуттєвої компанії «І. Міллер ». На рекламних плакатах було зображено в ексцентричній манері намальоване чорнилом взуття із спеціально зробленими плямами .
Уорхол одним з перших застосував трафаретний друк як метод для створення картин. Застосування даного методу було одним з етапів в прагненні Уорхола до масового репродукування та тиражування художніх творів.
У 1960 - х роках художник використовував для своєї творчості фотографії , надруковані у ЗМІ. Починаючи з 1980 - х років , він робив знімки сам фотоапаратом Полароїд. У 1960 році Уорхол створює дизайн для банок Кока -кола, який приніс йому популярність художника з неординарним баченням мистецтва. У 1960-1962 з'являється цикл творів із зображенням консервних банок супу Кемпбелл ( Campbell's Soup Can ). Спочатку плакати з банками супу виконувалися у техніці живопису, а з 1962 року - в техніці шовкографії.
Починаючи з цього періоду Уорхол як фотограф і художник працював з образами зірок естради та кіно: Мерилін Монро, Елізабет Тейлор, Джима Моррісона і Елвіса Преслі , а також з образами політиків. Наприклад, Мао Цзедуна. Після відходу Монро з життя він створив свій знаменитий « Диптих Мерилін », що став алегорією життя і смерті актриси. У Уорхола був своєрідний, постійно мінливий підхід до живопису . Одним з нововведень стало застосування фарб кислотних відтінків.
У 1963 році Уорхол купив будівлю на Манхеттені, яка отримала назву «Фабрика». «Фабрика» була організованим виробництвом , яке випускало до 80 друкованих творів у день, тобто кілька тисяч відбитків на рік.
1964 році відбулася перша виставка арт-об'єктів Уорхола. Експозиція полягала в демонстрації близько сотні копій пакувальної картонної тари, коробок з під кетчупу «Хайнц» і прального порошку « Brillo ».
Після замаху на його життя у його роботах починають переважати теми, пов'язані з насильницькою смертю. Ця тематика займала Уорхола ще й до замаху, катастрофи хвилювали його своєю привабливістю. Боязнь смерті і каліцтв Уорхол висловлював за допомогою зображення електричних стільців, самогубств, аварій, похорону , ядерних вибухів. Одна з яскравих ілюстрацій цієї фобії Уорхола - картина 1963 «Ктастрофа з тунцем», в якій відтворені газетні вирізки і фото двох жінок, які отруїлися консервованим тунцем A & P, банка з під якого також фігурує в зображенні.
У своїх роботах зачіпає проблеми суспільства, спасіння тварин, захист євреїв і т.д.
У 1979 році він зайнявся художнім розфарбуванням гоночного автомобіля. На його думку, рух в просторі твору мистецтва - це нове слово, нове явище в живопису , сутність краси якого відкривалася в динаміці руху. Зберегігся його вислів: «Я намагався намалювати , як виглядає швидкість. Коли машина рухається на великій швидкості , всі лінії і кольори змащуються ».
49. Дати визначення поняттям наукова ідея, гіпотеза, теорія.
Є такі форми та засоби наукового пізнання ідея, проблема, гіпотеза, концепція, теорія, які взаємопов'язані й взаємозумовлюють одна одну.
Ідея 1. це форма наукового пізнання, яка відображає зв'язки, закономірності дійсності й суб'єктивну мету її перетворення. 2. інтуїтивне пояснення явища (процесу) без проміжної аргументації, без усвідомлення всієї сукупності зв'язків, на основі яких робиться висновок. Вона базується на наявних знаннях, але виявляє раніше не помічені закономірності. Наука передбачає два види ідей: конструктивні й деструктивні, тобто ті, що мають чи не мають значущості для науки і практики.. Ідея є й формою осягнення в мисленні явищ об'єктивної діяльності, й одночасно включає в себе усвідомлення мети й проектування подальшого розвитку пізнання та практичного перетворення світу, фіксуючи необхідність і можливість такого перетворення. Таким чином, ідея є особливою формою наукового пізнання. Свою специфічну матеріалізацію ідея знаходить у гіпотезі.
Гіпотеза 1. це форма й засіб наукового пізнання, за допомогою якого формується один із можливих варіантів вирішення проблеми, істинність якої ще не встановлена і не доведена; 2. наукове припущення, висунуте для пояснення будь-яких явищ (процесів) або причин, які зумовлюють даний наслідок. Розрізняють нульову, описову (понятійно-термінологічну), пояснювальну, основну робочу і концептуальну гіпотези. Якщо гіпотеза узгоджується з науковими фактами, то в науці її називають теорією або законом.
Гіпотези (як і ідеї) мають імовірнісний характер і проходять у своєму розвитку три стадії:
Якщо при перевірці результат відповідає дійсності, то гіпотеза перетворюється на наукову теорію.
Теорія 1. це найбільш адекватна форма наукового пізнання, система достовірних, глибоких і конкретних знань про дійсність; 2. вчення, система ідей, поглядів, положень, тверджень, спрямованих на тлумачення того чи іншого явища. Вона має чітку логічну структуру, дає цілісне, синтетичне уявлення про закономірності й суттєві характеристики об'єкта. На відміну від гіпотези, наукова теорія є знанням достовірним, істинність якого доведена й перевірена практикою. Звідси найважливіші функції теорії: пояснення та передбачення. Теорія не тільки забезпечує ґрунтовне розуміння об'єктивної реальності, а й спроможна давати наукові прогнози сценарії майбутнього розвитку.
50. Проаналізувати конструкції пряморозсувних перегородок.
Пряморозсувні офісні перегородки складаються із певного числа панелей не з'єднаних між собою й здатних перекривати весь проріз. Панелі в зібраному стані складаються в стінну кишеню або перекривають бічні стаціонарні конструкції.
Види конструкцій пряморозсувних перегородок:
Встановлюються за можливим схемами:
1. два полотна за двома стельовими направляючими;
2. три полотна за двома стельовими направляючими;
3. чотири полотна за двома стельовими направляючими;
4. одне полотно по настінній направляючій;
5. два полотна по настінній направляючій.
Розсувні перегородки складаються з декількох елементів:
1. полотно (рама зі скляним або глухим заповненням);
2. механізм (напрямні, роликові каретки, фіксатори і т.п.);
3. декоративна планка, що закриває механізм;
4. спеціальні ручки та замки;
5. добори і лиштви.
Механізми для розсувних перегородок складаються з направляючої (для різних типів дверей їх може бути і одна, і дві, і три) з роликовими каретками, на які і закріплюються полотна. Фурнітура для розсувних перегородок і дверей не відрізняється великою різноманітністю - це вбудовані в полотна втоплені ручки.