Будь умным!


У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

Англосаксонська ldquo;Поема про Беовульфаrdquo; як зразок архаїчного героїчного епосу

Работа добавлена на сайт samzan.net:


Питання,

що виносяться на державний iспит iз зарубiжної лiтератури для студентiв спецiальностi “англiйська мова i свiтова лiтература”

1. Англосаксонська “Поема про Беовульфа” як зразок архаїчного   героїчного епосу.

2. Поема Ленгленда “Видiння про Пiерза-Орача”.

3. Гуманiстичнi риси лiтератури епохи Вiдродження. Основнi етапи в  розвитку англiйського Вiдродження.

4. Чосер — родоначальник реалiзму в Англiї (“Кентерберiйськi  оповiдання”).

5. Структура i художнi особливостi книжки Мора “Утопiя”. Проблема приватної власностi.

6. Шекспiр — найвидатнiший митець-реалiст епохи Вiдродження. Особливостi творчого методу письменника.

7. Iсторичнi хронiки Шекспiра (“Рiчард II”. “Рiчард III”. “Генрi VI” та iн.)

8. Лiричний герой у сонетах Шекспiра. Їх iдейно-естетична вартiсть.

9. Романтичний i побутовий плани сюжету комедiї Шекспiра “Дванадцята нiч” (Образи Орсiно, Олiвiї, Тобi Белча, Мальволiо).

10. Оптимiстична вiра в неминучiсть торжества гуманiстичних вiдносин мiж людьми в трагедiї Шекспiра “Ромео i Джуліет”.

11. Психологiчний i художнiй смисл трагедiї Шекспiра “Гамлет”. Поняття “гамлетизму”.

12. Проблема трагiчного становища держави i особи при тиранiчному режимi в трагедiї Шекспiра “Макбет”.

13. Тема “батькiв i дiтей” у трагедiї Шекспiра “Король Лiр”.

14. Зiткнення героїв — носiїв ренесансних рис людини в трагедiї Шекспiра “Отелло”.

15. Естетика класицизму.

16. Естетика барокко.

17. Епiчнi поеми Мiлтона “Втрачений рай” i “Повернутий рай” як вiдображення англiйської дiйсностi XVII ст. в умовнiй формi бiблiйного епосу.Своєрiднiсть класицизму Мiлтона в трагедiї “Самсон-борець”.

18. Лiтература епохи Просвiтництва. Особливостi англiйського Просвiтництва. Лiтературнi напрями XVIII ст. Просвiтительський класицизм i просвiтительський реалiзм. Розвиток жанру роману в англ.літературі 18 ст.

19. Естетика сентименталiзму.

20. Просвітницькі концепції в романi Дефо “Робiнсон Крузо”.

21. Тема війни у літературі США ІІ пол. ХХ ст./»Голі та мертві» Н.Мейлера, «Віднині і навіки» Дж.Джонса»/

22. Сатира та характер фантастики в романi Свiфта “Мандри Галлiвера”.

23. Значення романiв Смоллiтта в розвитку англiйського реалiстичного роману (“Пригоди Перегрiна Пiкля”, “Пригоди Родерiка Рендома”).

24. Моральнi проблеми в романi Фiлдiнга “Iсторiя Тома Джонса-Знайди”.

25. Говлдсмiт як поет (“Покинуте село”), Говлдсмiт як комедiограф (“Нiч помилок”), i романiст (“Векфiльдський священик”).

26. Сатира на звичаї свiтського суспiльства i викриття лицемiрства як основного пороку в комедiї Шерiдана “Школа лихослiв’я”. Образи Чарлза i Джозефа Серфесiв.

27. Народний характер лiрики Бернза (“Джон-Ячмiнь”, “Веселi жебраки”, “Дерево свободи” та iн.).

28. Риси естетики романтизму.

29. Байрон “Паломництво Чайлд-Гаролда”. Композицiя твору.

30. Iдейно-художня вартiсть роману Байрона “Дон Жуан”.

31. “Схiдна” та “українська” теми в творчостi Байрона.

32. Алегоричнi образи i символи в поемi Шеллi “Звiльнений Прометей”.

33. Скотт — засновник жанру англiйського iсторичного роману. “Роб Рой” та «Айвенго».

34. Американська дiйснiсть у романах Дж. Ф. Купера про Шкiряну Панчоху (“Останнiй iз Могiкан”, “Звiробiй”).

35. Своєрiднiсть творчого методу  По — новелiста.

36. Філософська символіка роману Мелвіла «Мобі Дік»

37. Основнi закономiрностi виникнення i етапи розвитку лiтератури реалiзму ХIХ ст. у Європi, його зв’язок iз романтизмом. Шляхи розвитку англiйського реалiзму ХIХ ст.

38. Гумор i соцiальнi мотиви в романi Дiкiнза “Записки Пiквiкського клубу”.

39. Узаємовiдносини особи i суспiльства, особи i оточуючого її соцiального середовища в романi Дiкiнза “Пригоди Олiвера Твiста”.

40. Дiкiнз “Домбi i син”. Композицiя роману.

41. Викриття лицемiрства i продажностi панiвних класiв Англiї в романi  Текерi “Ярмарок марнославства”.

42. Жiноча проблема в романi Бронте “Джейн Ейр”. Поєднання романтизму i реалiзму в романi.

43. Фольклорна основа в “Пiснi про Гайявату” Лонгфелло.

44. Тема боротьби проти рабства в поетичнiй збiрцi Вiтмена “Листя трави”.

45. Роман Г. Бiчер-Стов “Хатина дядька Тома” як взiрець аболiцiонiстської лiтератури.

46. Естетизм Вайлда. “Портрет Дорiана Грея” — взiрець iнтелектуального роману кiнця ХIХ ст.

47. Тема «Схід-Захід» у поезії Кіплінга «Природня людина» в оповіданнях про Мауглі.

48. Тема нацiонально-визвольного руху в романi Е.Л. Войнiч “Гедзь”. Образ Артура Бертона.

49. Засудження передсудiв у романi Гардi “Тесс iз роду д’Ербервiллiв”. Трагiзм Тесс.

50. Власність і краса в романi Голсворзi “Власник”.

51. Специфiка фантастики Веллза (“Машина часу”, “Невидимець”, «Острів доктора Моро»

52. Проблема загарбницьких воєн у романi Веллза “Вiйна свiтiв” та специфіка його фантастики.

53. Новаторство Шо-драматурга.

54. Проблематика в драмi Шо “Пігмаліон”. Образи Елізи дулітл та профессора Гіччіна.

55. Поєднання соцiальної критики з глибоким проникненням у психологiю дiйових осiб у драмi Шо “Дiм, де розбиваються серця”.

56. Тема народно-визвольної боротьби в п’єсi Шо “Свята Джовн”.

57. Антивоєнна спрямованiсть роману Олдiнгтона “Смерть героя”. Образ Джорджа Вiнтерборна як представника “втраченого поколiння”.

58. Модернiстська лiтература у Великобританiї напередоднi та пiсля Першої свiтової вiйни. Роман Джойсса “Улiсс” як зразок роману плину свідомості.

59. Поетична спадщина модернiста Ельота.

60. “Тихий американець” Грiна — один iз найвизначнiших антиколонiалiстських ромарнiв Великобританiї. Образи Пайла, Фавлера, Фуонг.

61. Творчiсть “сердетих молодих людей” (романи “Щасливчик Джiм” Емiса i “Поспiшай вниз” Вейна, п’єса Озборна “Озирнись у гнiвi”).

62. Фiлософськi романи А. Мердок.

63. Жанр i композицiя роману Голдiнга “Володар мух”.

64. Роман – антиутопія Джорджа Орвелл “1984” та його сатирична повість «Ферма «Рай для тварин».

65. Постмодернізм у літературі Великобританії. Iнтелектуальна проза Фаулза ( «Колекціонер», «Вежа з чорного дерева», «Жінка французького лейтенанта» та iн.). функція гри в романах.

66. Роман Марка Твейна про Гаклберрi Фiнна.

67. Роман Марка Твейна “Янкі при дворi короля Артура” та повість – казка «Принц і злидар»

68. Характер романтики i проблема героя в пiвнiчних оповiданнях Джека Лондона (“Жага до життя”, “Пiвнiчна Одiссея”).

69. Образ Мартiна Iдена в однойменному романi Джека Лондона.

70. Вiдображення американської дiйсностi в романi Драйзера “Сестра Керрi”. Художнi особливостi твору.

71. Композицiя i проблематика роману Драйзера “Американська трагедiя”.

72.  «Американська мрія» у романі Фіцджеральда “Великий Гетсбi”

73. Тема “втраченого поколiння” в романi Гемiнгвея “Прощавай, зброє!”

74. Жанр i композицiя роману Гемiнгвея “По кому дзвонить дзвiн”.

75. Суперечностi роману Гемiнгвея “По кому дзвонить дзвiн”. Спосiб зображення громадянської вiйни в Iспанiї.

76. Тема мистецтва у романах С.Моема «Місяць та мідяки» і «Театр»

77. Iдейна i стилiстична своєрiднiсть повiстi-притчi Гемiнгвея “Старий i море”.

78. Психологiзм роману Селiнджера “Ловець у житi”. Образ Голдена Колфiлда.

79. Проблематика роману Воррена “Вся королiвська рать”. Образ Вiллi Старка.

80. Мистецький рiвень драм Мiллера (“Смерть комiвояжера”) i Теннесi Вiльямса (“Шкляний звiринець”, “Трамвай бажання”). П’єса Олбi “Я не боюсь Вiрджiнiї Вульф” i “Театр абсурду”.

81.  Романи В. Фолкнера  як романи плину свідомості /»Галас і шал», «Особняк».

82. Композицiя i художнi особливостi роману Гарднера “Жовтневе свiтло”.

83. Розвиток модернiстських традицiй в романах Апдайка (романи про Кролика, “Кентавр”).

84. Література «чорного гумору» – як перший зразок постмодерністської творчості. («Політ над гніздом зозулі» Кізі).

85. Тема мистецтва та творчості у романі Моема «Місяць та мідяки»

86.  Театр абсурду. П’єса Беккета «Чекаючи на Годо».

87. Модернізм як літературний напрям, його течії та школи. Основні засади та естетика модернізму.

88. Постмодернізм як літературний напрям. Основні засади та естетика постмодернізму.

89. Драматургійне новаторство Юджіна О’Ніла «Продавець льоду прийде» або «Любов під вязами».




1. 24 12 2013 р
2. Легко ли разграничить государственную собственность на землю
3. Ж~йелерді~ ~~рылымды~ сенімділігін есептеу
4. Введение Руководителям различных предприятий приходится перебирать многочисленные комбинации потенциаль.html
5. Орендно-майнові відносини в сільськогосподарських підприємствах досягнення і проблеми
6. Цивільно-правова відповідальність
7. 2002 Дисертацією є рукопис
8. Преступление и наказание
9. Когда вы собираетесь написать книгу для женщин Это был вопрос который нам чаще других задавали после т
10. Курсовая работа- Управление персоналом предприятия
11. Контрольная работа по дисциплине Системный анализ и исследование операций Вариант 29
12. Формационный подход к развитию общества предполагает рассмотрение истории как универсального процес
13. логикой нейронов
14. Тема 13. Рынок природных ресурсов Вопросы для самопроверки Что понимают под фактором земля в широком и
15. ПОЛОЦКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ УНИВЕРСИТЕТ Зачётное воспитательное мероприятие Кон
16.  Вторая половина XIX в
17. Реферат на тему- ldquo;Основи організації фінансів
18. Роль женщин в развитии вычислительной техники
19. рыночные реалии в полной мере невыразимы в понятиях обыденного русского языка и тем более в понятиях эконом
20. Нерехтский СРЦ для несовершеннолетних Радуга на новогодние подарки