У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

і. Введення даних здійснюється з клавіатури з урахуванням вимог до вхідних даних що містяться в постановці

Работа добавлена на сайт samzan.net:

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 29.12.2024

++:  ПР № 3 . 

Практична робота  №3.

Типи даних в мові С++

Мета роботи : вивчити класифікацію типів і їх внутрішнє представлення в мові С++, навчитися працювати із стандартними типами даних.

При виконанні лабораторної роботи для кожного завдання вимагається написати програму на мові С++, яка отримує на вході дані і виводить їх на екран у відформатованому вигляді. Введення даних здійснюється з клавіатури з урахуванням вимог до вхідних даних, що містяться в постановці завдання. Обмеженнями на вхідні дані є допустимий діапазон значень використовуваних числових типів в мові С++.

Індивідуальні  завдання до лабораторної роботи.   Див. додаток 1.

Вказівки до виконання роботи.

Вимоги до звіту.

Приклад розв’язання задачі.

Теоретичні відомості.

  1.  Потокове введення і виведення даних.
  2.  Форматування
  3.  Створення консольного додатка

Потокове введення і виведення даних.

Введення - виведення - це  операції передачі даних між програмою і зовнішніми пристроями - екраном, клавіатурою, жорстким або гнучким диском.

Механізм введення-виводу, не залежить від особливостей роботи різноманітних пристроїв. Програма працює не з фізичними, а з логічними пристроями введення-виводу - потоками.

Інформація вводиться і виводиться у вигляді потоку байтів - значення по значенням. Потік нагадує "канал" або "трубу", через яку дані поступають від джерела до приймача. Взаємодія з потоком для збільшення швидкості передачі даних проводиться через спеціальну область оперативною пам' яті - буфер.

По напряму передачі даних потоки можна розділити на вхідні (дані вводяться в пам'ять), вихідні (дані виводяться з пам'яті).


Введення даних з клавіатури.

Дані прямують у вхідний потік - спеціальний об'єкт cin (З input ),  пов'язаний з клавіатурою.

Визначення. Операція введення >> перетворить  дані (послідовність символів)  до типу змінної, в яку має бути поміщено  результат.

Синтаксис:

cin>>имя_переменной;

Клавішею <Enter> - закінчення вводу.

Для роботи з потоковим введенням - виводом необхідно підключити заголовний  файл

#include <iostream.h>

Приклад 1. Обчислити  вираз (а+b)*,  де  а, b, з - цілі числа. Вхідні дані ввести з клавіатури.

Вхідні дані:   три цілих числа

Вихідні дані:   ціле число

Алгоритм розв’язання завдання:  лінійний.

#include <iostream.h>

void main()

{

int a,b,c, result;

cin>>a;   //введення в змінну a значення з клавіатури

cin>>b;   //введення в змінну b значення з клавіатури

cin>>c;

result=(a+b)*c; //формування результату

}

Варіанти введення даних :

  1.  

2

5

\n

3

\n

2

\n

a

b

c

  1.  

2

5

3

2

\n

a

b

c

  1.  

2

5

,

3

,

2

\n

a

ошибка

Значення змінних  b і c - невизначене.

  1.  

а

5

,

3

,

2

\n

ошибка

Значення змінних а,  b і c - невизначене.

Приклад. Ввести 3 дійсні числа.

#include <iostream.h>

void main()

{

double ad,bd,cd;

cin>>ad>>bd>>cd;   

}

2

5

.

3

\n

2

\n

1

.

5

\n

ad

bd

cd

Приклад: Ввести ціле число, символ і  дробове число.

Символ можна розглядати як  роздільник, відмінний  від стандартного.

#include <iostream.h>

void main()

{

int ai;

char bch;

double cd;

cin>>аi>>bch>cd;

}

2

,

3

.

5

\n

ai

bch

cd

Висновки:

При введенні чисел використовуються символи - розмежувачі: пропуск, табуляція, перехід на новий рядок.

Потокове виведення.

Визначення. Операція виведення << переводить інформацію, яка виводиться, в послідовність символів і поміщає їх у вихідний потік – об’єкт  сout.

На екран можна виводити:

  •  значення змінних;
  •  вирази;
  •  символьні рядки і деякі інші об'єкти.

Приклади використання інструкцій виводу :

  1.  Виведення одного значення : скласти два цілі числа, введених з клавіатури. Результат вивести на екран.

#include <iostream.h>

void main()

{

int a,b,result;

cin>>a>>b;    

result=a+b;

cout<<result;

}

  1.  Виведення символьного рядка.

Приклад.Вивести на екран фразу "Моя перша програма".

#include <iostream.h>

void main()

{

cout<<Моя первая программа;

}

  1.  Виведення значення виразу.

Приклад. Скласти два дійсні числа, присвоїти їм початкові значення за допомогою оператора присвоєння. Результат не зберігати в ОП, а тільки вивести на екран.

#include <iostream.h>

void main()

{

double ad,bd;

ad=3.15;

bd=2.;  

cout<<ad+bd;

}

  1.  Виведення декількох значень в одному рядку. Перед кожним з них ставиться свій оператор вивода  <<.

Приклад. Скласти два цілі числа. При оголошенні змінних, ініціалізувати їх початковими значеннями ( присвоїти початкові значення).   

Рекомендований  вигляд екрана:

Результат  складання чисел  2 і 3 дорівнює 5.

Вхідні дані: два цілі числа a  і b

Вихідні дані: a  + b

Аналіз алгоритму :

Вихідний рядок складається з 6 частин:

Результат  сложения чисел  

2

и

3

равен

5

Символьний рядок (СР)

а

СР

b

СР

a  + b

#include <iostream.h>

void main()

{

int a=2,b=3;

cout<<Результат  сложения чисел <<a<< и <<b<< равен <<a+b;

}

  1.  Дві інструкції виводу не приведуть до виведення  даних в два рядки:

#include <iostream.h>

void main()

{

int a=2,b=3;

cout<<a;

cout<<b;

}

Результат: 23

  1.  Перехід на новий рядок.
  2.  Створення нового рядка за допомогою управляючого символу  \n.

Приклад. Скласти два цілі числа, введених з клавіатури.   

Результат вивести на екран у виді:

a=2

b=3

a+b=5

#include <iostream.h>

void main()

{

int a,b,result;

cin>>a>>b;

cout<<a=<<a<<\nb=<<b<<\na+b=<<a+b;

}

  1.  Використання маніпулятора endl.

#include <iostream.h>

void main()

{

int a,b,result;

cin>>a>>b;

cout<<a=<<a<<endl<<b=<<b<<endl<<a+b=<<a+b<<endl;

}

Форматування

Форматування - розташування чисел і слів в належних місцях.

Для організації виводу використовуватимемо  спеціальні управляючі символи.

\n перехід на новий рядок

\t Табуляція

\b Повернення на одну позицію

\" Подвійна лапка

\' Поодинока лапка

\? Знак питання

\\ Зворотний слеш

Приклад: Написати програму, яка переводить температуру в градусах за Фаренгейтом в градуси Цельсія. Вхідні дані ввести  клавіатури. Результат обчислення вивести на екран. 

Рекомендований вид екрану під час виконання програми (дані, які вводить користувач, виділені жирним шрифтом).

Введіть|запроваджуйте| початкові|вихідні| дані:

Температура за Фаренгейтом (град) -> 25.5 

Температура за Фаренгейтом: ____;   в градусах  Цельсія _____ .

Вхідні  дані:  температура за Фаренгейтом - дійсне число; 

Вихідні дані:  температура  Цельсія - дійсне число.

Алгоритм:

C = (5/9)*(F - 32)

где С|із| - температура за Цельсієм, a F - температура за Фаренгейтом.

Фаренгейт — Fahrenheit [haɪt]

Temperature - температура


Текст программы.

#include <iostream.h>         

#include <windows.h>

/*

 Програма переведення температури в градусах за Фаренгейтом

в градуси Цельсія  

*/

void main()

{

SetConsoleCP(1251);

SetConsoleOutputCP(1251);

 double tFahr;   // температура в градусах по Фаренгейту  (Fahrenheit)

double tCels;   // температура в градусах по Цельсию (Celsius)

cout<<"Введіть початкові дані:\n";

cout<<"\tТемпература за Фаренгейтом (град) -> ";

cin>>F;    

 tCels=5/9*(tFahr-32);

cout<<"\nТемпература за Фаренгейтом: "<<tFahr<<"; ";

cout<<"в градусах  Цельсія: "<<tCels<<endl<<endl;

}

#include <windows.h> -  у файлі windows.h, знаходиться інформація, необхідна для  відображення кирилиці  (Windows - 1251 ).

Відладка програми

Результат обчислення вираження  5/9*(F - 32) при будь-яких значеннях F завжди дорівнює 0.

Константи 5 і 9 мають цілий тип, тому результат їх ділення також має цілий тип, тому дробова частина завжди відкидається.

Виправлення помилки :запишем одну з констант у вигляді  дійсного числа:

З = 5. / 9 * (tFahr - 32);

Дійсна константа "5" за умовчанням має тип double, і при виконанні ділення відбувається автоматичне перетворення до цього ж типу іншої константи, а потім і результату ділення.

Приклад. Переведення температури в градусах за Фаренгейтом в градуси Цельсія.

Рекомендований вид екрану :

За Фаренгейтом   За Цельсієм

25              -3.88889


#include <windows.h>

#include <iostream.h>

void main()

{

SetConsoleCP(1251);

SetConsoleOutputCP(1251);

double tFahr=25;  

double tCels;  

tCels= 5./9*(tFahr-32);

cout<<"\nЗа Фаренгейтом"<<'\t'<<"За Цельсієм"<<endl;

cout<<tFahr<<"\t\t"<<tCels<<endl<<endl;

}

Маніпулятори введення/виводу

Маніпулятори - це спеціальні функції, які використовуються для форматування виведення інформації на екран.

Для їх використання, необхоимо підключити заголовний файл  <iomanip.h>

Завдання ширини поля виводу - маніпулятор setw

Приклад.  Переведення температури в градусах за Фаренгейтом в градуси Цельсія.

Рекомендацій вид екрану .

 

tFahr   

tCels

25

-3.88889

20 символів

15 символів

#include <windows.h>

#include <iostream>

#include <iomanip>

using namespace std;

void main()

{

SetConsoleCP(1251);

SetConsoleOutputCP(1251);

double tFahr=25;  

double tCels;

tCels= 5./9*(tFahr-32);

cout<<setw(20)<<"tFahr"<<setw(15)<<"tCels"<<endl;

cout<<setw(20)<<tFahr<<setw(15)<<tCels<<endl;

system("pause");

}

За умовчанням, інформація вирівнюється по правому краю.

Зробимо програму більш універсальною: ширину полів задамо за допомогою именованых констант. Зміна значень констант виконується в одному місці програми, а використовувати константи можна багаторазово:

void main()

{

SetConsoleCP(1251);

SetConsoleOutputCP(1251);

double tFahr=25;  

double tCels;

const int lf=15, lc=13; // именованные константы

 

tCels= 5./9*(tFahr-32);

cout<<setw(lf)<<"tFahr"<<setw(lc)<<"tCels"<<endl;

cout<<setw(lf)<<tFahr<<setw(lc)<<tCels<<endl;

system("pause");

}

Формат виведення дійсних чисел.

За умовчанням дійсні числа  виводяться у форматі з плаваючою точкою.

Приклад. Вивести два дійсні числа: 55555555555.  і 55.5

...

float a=55555555555.,b=55.5;

cout<<"a="<<a<<"\nb="<<b<<endl;

...

Результат

a=5.55556e+010

b=55.5

 

Прапори.

Для виведення інформації в інших форматах використовуються прапори. Прапор може знаходитися в двох станах: встановлений (1), скинутий (0). Кожен прапор має своє ім'я.

Наприклад, для виведення чисел з фіксованою точкою використовуються прапор fixed.

0

fixed

Прапор fixed, якщо встановлений (знаходиться в змозі 1), то дійсні числа виводяться у форматі з фіксованою точкою.  За умовчанням  -   скинутий (0).

Маніпулятори для роботи з прапорами:

setiosftags

Встановити прапор

resetiosflags

Скинути прапор


Приклад.  Переведення температури в градусах за Фаренгейтом в градуси Цельсія з використанням фіксованого формату

...

double f=25,c;  

c= 5./9*(f-32);

 cout<<setiosflags(ios::fixed);

cout<<setw(20)<<"tFahr"<<setw(15)<<"tCels"<<endl;

cout<<setw(20)<<tFahr<<setw(15)<<tCels<<endl;

...

Результат

        F              C

25.000000      -3.888889

  •  Використання наукового формату вивода.

Флаг scientific.

0

1

fixed

scientific

Результат:

            F                        C

2.500000e+001           -3.888889e+000

  •  Вирівнювання значень.

За умовчанням - вирівнювання по правому краю.

Прапори:

  left - вирівнювання ліворуч;

right - вирівнювання справа.

Значення прапорів за замовчанням

 

0

0

0

1

fixed

scientific

left

right

Приклад.  Переведення температури в градусах за Фаренгейтом в градуси Цельсія з використанням фіксованого формату і вирівнювання значень ліворуч.

#include <windows.h>

#include <iostream>

#include <iomanip>

using namespace std;

void main()

{

SetConsoleCP(1251);

SetConsoleOutputCP(1251);

double tFahr=25;  

double tCels;

const int lf=20, lc=15;  

tCels= 5./9*(tFahr-32);

cout<<setiosflags(ios::fixed);

cout<<setiosflags(ios::left);

cout<<setw(lf)<<"tFahr"<<setw(lc)<<"tCels"<<endl;

cout<<setw(lf)<<tFahr<<setw(lc)<<tCels<<endl;

system("pause");

}

Результат

tFahr               tCels

25.000000           -3.888889

Необхідно звернути увагу.

При одночасній установці прапорів left і right програма може поводитися непередбачувано.

 

1

1

left

right

Тому один з прапорів має бути скинутий за допомогою маніпулятора скидання прапора resetiosflags/

cout<<resetiosflags(ios::left);

 

0

1

left

right

  •  Обов'язкова присутність точки при виведенні дійсного числа.

Прапор  showpoint.

 

0

0

1

showpoint

left

right

  

Приклад.  Переведення температури в градусах за Фаренгейтом в градуси Цельсія без установки прапора фіксованого формату.

void main()

{

SetConsoleCP(1251);

SetConsoleOutputCP(1251);

double tFahr=25;  

double tCels;

const int lf=15, lc=15, l_all=lf+lc;

tCels= 5./9*(tFahr-32);

cout<<setw(lf)<<tFahr<<setw(lc)<<tCels<<endl;

system("pause");

}

Результат

 25       -3.88889

С установкой флага showpoint.

cout<<setiosflags(ios::showpoint);

Результат

25.0000       -3.88889


Маніпулятори для роботи з дійсними числами.

  1.  Визначення числа розрядів  після коми:  маніпулятор setprecision.

Задане визначення залишається в силі до появи іншого маніпулятора setprecision.

Для коректної роботи маніпулятора, необхідно, щоб прапор fixed був встановлений.

Приклад.  Переведення температури в градусах за Фаренгейтом в градуси Цельсія з використанням фіксованого формату. Кількість знаків після коми дорівнює 2.

...

 cout<<setiosflags(ios::fixed);

cout<<setprecision(2);

cout<<setw(20)<<"tFahr"<<setw(15)<<"tCels"<<endl;

cout<<setw(20)<<tFahr<<setw(15)<<tCels<<endl;

...

Результат

        F              C

 25.00       -3.89

  1.  Визначення символу - заповнювача поля: маніпулятор   setfill.

Символ -  заповнювач - це символ, яким заповнюються незаполненнные позиції при використанні маніпулятора setw. За умовчанням - це пропуск.

Приклад.  Переведення температури в градусах за Фаренгейтом в градуси Цельсія .

Рекомендацій вид екрану .

         tFahr          tCels

------------------------------

         25.00          -3.89

------------------------------

void main()

{

SetConsoleCP(1251);

SetConsoleOutputCP(1251);

double tFahr=25;  

double tCels;

const int lf=15, lc=15, l_all=lf+lc;

tCels= 5./9*(tFahr-32);

cout<<setiosflags(ios::fixed);

cout<<setprecision(2);

cout<<endl<<setw(lf)<<"tFahr"<<setw(lc)<<"tCels"<<endl;

cout<<setfill('-')<<setw(l_all)<<'-'<<endl;

cout<<setfill(' ');   //восстановление символа-заполнителя

cout<<setw(lf)<<tFahr<<setw(lc)<<tCels<<endl;

cout<<setfill('-')<<setw(l_all)<<'-'<<endl;

system("pause");

}


Створення консольного застосування

Консоль - це інтерфейс, використовуваний програмою, що працює в текстовому режимі. Програма має вхідний і вихідний буфери. Вхідний буфер пов'язаний з клавіатурою, вихідний з екраном. Кожна програма, що працює в текстовому режимі, взаємодіє з Windows через консоль. 

Для консолі Windows автоматично створює вікно, яке має практично ті ж властивості, що і звичайне вікно Windows. Відповідно консольне застосування - це застосування, що працює в текстовому режимі і не створює власних вікон.

Створення нового проекту

Для створення нового проекту виберіть New. з меню File. Ця команда відкриває вікно діалогу New.  Тут ви повинні виконати наступне:

  •  вибрати тип створюваного застосування;
  •  вибрати місце розташування папки створюваного проекту;
  •  вказати ім'я проекту.

Project  types

Visual C++.

Templates (шаблони)

оскільки вимагається створити консольне застосування, слід вибрати опцію Win32 Console Application.

Location (місце розташування)

Інформація про розміщення нової робочої області проекту вводиться в це поле . Тут вкажіть особисту папку. Це можна зробити, скориставшись розташованою справа кнопкою Browse. (перегляд).

Project Name

((ім'я проекту),

Задайте ім'я нового проекту, наприклад, First. Одночасно з введенням імені проекту, це ж ім'я автоматично додається як підкаталог в полі Location.

Після виконання описаних дій натисніть кнопку OK, внаслідок чого на екрані з'явиться інформаційне вікно майстра створення консольного застосування.

Натисніть Application Setting. Інформація у вікні оновитися.

Майстер пропонує декілька варіантів створення заготівель застосування.

Зупинимося на "найважчому" варіанті - вибір перемикача An empty project (порожній проект). При цьому не створюються ніяких додаткових файлів - тільки файл проекту. Надалі в нього треба буде додати файли, що містять текст програми.

Отже, ми підготували місце для розміщення нашої програми.

Тепер додамо в проект чистий файл. У нім набиратимемо текст нашої програми. Для цього необхідно виконати наступні дії:

  1.  У вікні Solution Explorer Вам необхідно клацнути правою кнопкою на папці  під назвою Source Files.

  1.  У меню вибираємо Add ->Add New Item..

Відкривається вікно вибору файлів. Знову у вас величезний вибір. Зараз необхідно вибрати значок C++ File (файл, що містить програму на мові С).

У текстовому полі Name (ім'я файлу) введіть ім'я файлу, наприклад Lab_02.

Натисніть кнопку Open.

Деякі моменти, на які необхідно звернути увагу.

  1.  #include <iostream> - ця строчка підключає в програму  файл, в якому знаходяться описи  різних функцій, реалізованих іншими програмістами.  Ця програма дає можливість використовувати функції  що знаходяться в бібліотеці iostream.

  1.  using namespace std; - в мові С++ існує поняття простір імен.  Цей простір визначає деяку область, на яку  доводяться дії оператора або функції. Для того, щоб використовувати  оператори, що знаходиться в певному просторі,  необхідно підключити цей простір у свою програму. Ми підключаємо простір під назвою std.
  2.  Комп'ютер розуміє тільки мову машинних кодів. І перш ніж програма виконуватиметься комп'ютером, треба її перекласти мовою машинних кодів. Це робить КОМПІЛЯТОР. Проекти, написані на C, включають багато файлів. Прокомпілюємо відразу усі файли, включені в проект. Для цього в рядку меню виберете Build (побудувати), потім Rebuild Solution (перебудувати усе)
  3.  Ви повинно бути звернули увагу на те, що ми вживаємо лише латинські символи при виводі на екран даних. Це пов'язано з тим, що програму ми з Вами писали в ОС Windows, а виконання її здійснюється в MS DOS. Річ у тому, що кожен символ має в будь-якій операційній системі свій числовий код. І система ідентифікує його саме за цим кодом. Символьні коду кирилиці в MS DOS і Windows не співпадають, тому програма з використанням кирилиці працюватиме не коректно. Наприклад, написали ми в Windows:    cout<<"Утро";

А на экран выводиться:      µЄЁю

Це легко пояснити тим, що в Windows, наприклад, буква про - 238, а в DOS цьому коду відповідає буква ю. Коду ж латиниці співпадають в обох ОС.

Вказівки до виконання роботи.

Кожне завдання необхідно вирішити відповідно до вивчених методів обробки даних і перетворення типів даних в мові С++.

Слід реалізувати кожне завдання відповідно до приведених етапів:

  1.  вивчити словесну постановку завдання, виділивши при цьому усі види даних;
  2.  вибрати метод рішення задачі, якщо це необхідно;
  3.  розробити графічну схему алгоритму, якщо це необхідно;
  4.  записати розроблений алгоритм на мові С++;
  5.  розробити контрольний тест до програми;
  6.  відлагодити програму;
  7.  представити звіт по роботі.

Вимоги до звіту.

Звіт по лабораторній роботі повинен відповідати наступній структурі.

  1.  Титульний аркуш.
  2.  Словесна постановка завдання. У цьому підрозділі проводиться повний опис завдання. Описується суть завдання, аналіз фізичних величин, що входять в неї, область їх допустимих значень, одиниці їх виміру, можливі обмеження, аналіз умов при яких завдання має рішення (не має рішення), аналіз очікуваних результатів.
  3.  Алгоритм розв’язання задачі. У підрозділі описується розробка структури алгоритму. Блок-схема алгоритму.
  4.  Лістинг програми. Підрозділ повинен утримувати текст програми на мові програмування З++, реалізований в середовищі MS Visual Studio.
  5.  Контрольний тест. Підрозділ містить набори початкових даних і отримані в ході виконання програми результати.
  6.  Висновки по лабораторній роботі.
  7.  Відповіді на контрольні питання.

Контрольні питання

  1.  Як визначаються межі діапазону базового типу залежно від пам'яті, що виділяється під цей тип?
  2.  Чому в C++ символьний тип вважається підмножиною цілочисельного типу?

Приклад|зразок| розв’язання задачі.

  1.  Постановка задачі.

 Розробити програму, яка виводить на екран таблицю, що містить|утримує| дані,  введені|запроваджувати| з клавіатури.

   Буддійські монастирі Японії періоду Нара

Школа

Кількість ченців

Площа землі (га)

Т

220

368.8

Я

50

54.7

Д

10

12.2

Примітка|тлумачення|: Т - Тендай; З|із| - Сингон; Д – Дзедзіцу

  1.  Опис предметної області.

У кожній області діяльності створюються власні бази даних, наприклад,  в медицині – бази даних по диспансерному обліку, по пільгових ліках.

Розроблювана програма є базою даних для зберігання і обробки  даних про Буддійські монастирі Японії періоду Нара.

Буддизм в Японії - найпоширеніша релігія, що охоплює більшість населення. За усю півторатисячолітню історію в Японії були сформувалися численні буддійські школи і течії, сконцентровані на абсолютно різних аспектах вчення, - одні на філософії, інші - на культурі, треті - на медитації, четверті - на ритуалі, п'яті, - на читанні мантр. Різні школи популярні серед різних верств населення - учених, ченців, самураїв, простолюддя. Школи активно взаємодіють.

  1.  Вхідні дані.

Для кожної змінної підбирається такий тип, який би забезпечував представлення в пам'яті її значення з|із| достатнім діапазоном і достатньою точністю.

  •  Школа. Ці дані є одним символом. Тип даних - char
  •  |;
  •  Кількість ченців. Ці дані є цілими числами в діапазоні від 10 до  220. Цей діапазон перекривається діапазоном можливих значень типу unsigned short  (діапазон цього типу: 0 - 255).
  •  Площа земель. Це число з дробовою частиною, отже, відповідні змінні мають бути змінними з плаваючою точкою. Точність даних - один знак після точки, тому для їх представлення буде достатньо типу float.
  1.  Вихідні дані.

Школа, Кількість ченців, Площа земель.

  1.  Алгоритм розв’язання задачі.
  •  Введення фактичних даних. Для зручності оператора, перед введенням на екран виводиться запрошення, в якому перераховується, які саме дані чекає програма. За одне запрошення-введення вводиться|запроваджує| один рядок фактичних даних таблиці. Тобто, запрошення-вводу| повторюється тричі. Введені|запроваджувати| дані зберігаються в змінних програми.
  •  Виведення  даних на екран: Кожен рядок таблиці виводиться одним оператором виводу|висновку|. Серед рядків, які виводяться, є рядки без змінних значень (заголовки і лінії) і рядка із|із| змінними значеннями (рядки з|із| фактичними даними).
  1.  
    Текст программи

. . .

  1.    Контрольний тест

При відладці програми відстежуються|відслідковувати| значень змінних - тих, які вводяться|запроваджують|.

  1.  Результати роботи програми

При роботі програми на екран було відображено наступне|слідуюче|:

  1.  Висновки

При виконанні лабораторної роботи вивчені питання:

  •  типи даних в мові|язиці| C;
  •  оголошення змінних в програмі;
  •  введення і виведення даних, форматування виводу|висновку|.


Індивідуальні завдання|задавання|.

Розробити програму, яка виводить на екран таблицю, що містить|утримує| дані,  введені|запроваджувати| з клавіатури.

Вариант 1  

Приблизительное количество звезд разных спектральных классов в Галактике

Спектральный класс

Приблизительная масса (отн.Солнца)

Часть %

Численность

O

32.00

0.00002

55000

F

1.25

2.90000

12000000000

M

0.20

73.2000

293000000000

Примечание: не показаны данные для классов: B, A, G, K

Вариант   2

     Сельскохозяйственные предприятия

Название

Вид собственности

Площадь земли (кв.м)

Кол. работников

З

Д

3000.45

120

Р

К

174896.96

27

П

Ч

56026.55

6

Примечание:  

Название: З - Заря, Р -Росинка, П - Петренко.

Вид собственности: Д - государственная, Ч - частная, К – кооперативная.

Вариант   3

  Коэффициенты теплопроводимости материаллов

Вещество

Тип

Влажность (%)

Коэффициент

А

М

100

209.300

С

Т

100

0.035

Г

Д

20

0.730

Примечание:

Вещество: А - Алюминий, С -Стекловата , Г -Глина.

Тип: М - металлы, Т - термоизоляционные материалы, Д - другие материалы

Вариант   4

Измерение скорости света

 

Методы измерения скорости света

Исследователь

Год

Скорость света (м/с)

1

О

1676  

2,22•108 

2

Л

1849

3,12•108 

2

И

1972

2.99792456•108 

Примечание:

Методы: 1 - Астрономический , 2 – Лабораторный.

Исследователь: О - Оле Ремер, Л - Луи Физо, И - Ивенсон

Вариант   5

Таблица элементарных частиц

 

Частица

Масса (Мэв)

Масса (me)

Время жизни (с)

М

105.66

206

2.2·10–6

Т

1782.00

3490

3.5·10–12

О

1675.00

3273

1·10–10

Примечание:

Название частицы: М - Мюон, Т - Тау-лептон, О - Омега-гиперон.

Варіант   6

       Ведомость спортивних состязаний

Код команды

Количество балов

Место в итоге

С

123.7

2

Ш

79.8

3

Д

134.8

1

Примечание: Д - "Динамо", С - "Спартак", Ш - "Шахтер"

Вариант   7

      Ведомость общественного транспорта

Вид транспорта

  Код маршрута

Протяженность маршрута (км)

Время в дороге (мин)

Т

12

27.5

75

М

17

13.6

57

А

16

57.3

117

Примечание: Тр - трамвай, М – маршрутное такси, А – автобус

Вариант   8

Информация о некоторых планетах солнечной системы

Планета

Расстояниеот Солнца (млн км)

Расстояние

от Солнца

(а.е.)

Период обращения

(сут)

Период вращения на экваторе (сут)

М

57.9

0.39

87.97

58

В

108.2

0.72

227.7

243

З

149.6

1.00

365.26

1

Примечание: М – Меркурий, В – Венера, З -  Земля

Вариант   9

          Прайс-лист

Тип товара

Цена за 1 шт (грн)

Минимальное количество в партии (штук)

П

4.75

4

Б

13.90

10

К

411.00

1

Примечание: П - папка, К – Калькулятор, Б - бумага

Вариант   10

        Скорость звука в жидкостях

Вещество

Тип

Температура (град.С)

Скорость (м/сек)

А

Ч

20

1656

Р

Ч

20

1451

К

М

29

1406

Примечание:

Вещество: А – Анилин,  Р – Ртуть, Л- Кедровое;

Тип жидкости: Ч - чистое вещество, М – масло.

PAGE  20

FILENAME \p C:\TEXNICUM_2012\CI_2012\Lesson_C_08_vvod_vyvod\Lab\C_Lab_02_vvod_vyvod_ukr.doc  DATE \@ "M/d/yyyy" 10/13/2013


Об
єкт джерело даних

Буфер вхідного потока даних

Объект приймач даних

Буфер вихідного потока даних

программа

программа

программа

клавиатура

>>

cin (вхідний потік)

программа

программа

программа

программа

программа

программа

дисплей

программа

cout (вихідний потік)

<<




1. Определение понятий
2. Схема исследования Заменим координату следующим образом
3. Биохимия углеводов в организме человек
4. іслам перекладається як віддання себе Богу покірність підпорядкування законам Аллаха [1]
5. Тема- Бытие субстанция материя
6. Биологические и физиологические изменения под воздействием активных двигательных нагрузок
7. тематические методы в психологии Дискриминантный анализ
8. ДИПЛОМНАЯ РАБОТА Педагогический контроль за физической подготовленностью школьников на
9. ААмонашвили Баллада о воспитании Истинное воспитание Ребёнка ~ в воспитании самих себя Нин
10. і. Махові й стернові пера редуковані або перетворилися на прикрасу.
11.  Теоретические основы проблемы воспитания бережного отношения к животным у детей 56 лет посредством экологи
12. КУРСОВАЯ РАБОТА на тему- Сбербанк России его функции и задачи Оглавление Введение
13.  Становлення права Європейського Союзу в 90~х роках- Маастрихтський договір
14. Достижения в хирургии сердца
15. е 70е или 80еначало 90х оглядываясь назад трудно поверить что нам удалось дойти до сегодняшнего дня
16. МАМИНА УЛЫБКА 26 ФЕВРАЛЯ В РОССИЙСКОЙ ГОСУДАРСТВЕННОЙ ДЕТСКОЙ БИБЛИОТЕКЕ Дорогие Родители и Дети Студ
17. МОДУЛЬ 1 Н
18. На тему- Символьні перетворення в середовищі MthCd Мета- набути навичок при виконанні символьних обчисле
19. .2 стр. 7 [3] Иобщ И1 И 2 3
20. Контрольная работа- Основы уголовно-процессуального права