У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

на тему - 'Чоловіча сорочка' 1

Работа добавлена на сайт samzan.net:

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 29.12.2024

Курсовий проект на тему :

Чоловіча сорочка

1. Дослідження сфери споживання. Визначення групи споживачів та виду одягу для проектування

При проектуванні одягу у промисловому виробництві методом спостереження було визначено, що чоловіки віком 18-29 роки надають перевагу класичним звуженим сорочкам з твердим коміром і широкими манжетами. Такими сорочками невдоволені групи споживачів як діти 1-12 років і чоловіки віком від 30 років і більше. Ці сорочки проектуються на певну групу людей для чоловіків віком від 18 до 29 років, для студентів і людей з середнім матеріальним достатком, розмірами 48-52

Таблиця 1.1

Характеристика типу споживачів одягу

Назва ознаки

Характеристика варіантів ознаки

1.Біосоціальні

1.1 Статево-вікова група

чоловіки віком 18-29 р

чоловіки віком 30-44 р

чоловіки віком 45-55 р

1.2 Соціально-культурне середовище

столиця

місто

село

1.3 Сфера використання одягу

дім

навчання

урочисті заходи

1.4 Ставлення до моди

новатори

консерватори

ті що швидко адаптуються

1.5 Матеріальне становище

добре

середньо

малозабезпече-ні

1.6 Екоційно-психологічне ставлення

холерик

сангвінік

меланхолік

2.Зовнішнього образу

2.1 Типи пропорцій

доліхоморф-ний

брахіморф-ний

мезоморфний

Продовження таблиці 1.1

Назва ознаки

Характеристика варіантів ознаки

2.2 Постава

нормальна

сутула

перегиниста

2.3 Колір волосся

шатен

брюнет

блондин

2.4 Тип тілобудови

тонка

нормальна

повна

2.5 Форма обличчя

кругле

овальне

прямокутне

  1.  Характеристика споживчих та виробничих вимог до визначеного виду одягу

Одяг повинен володіти споживчими та виробничими властивостями. Одяг - це система матеріальних оболонок на людському тілі, яка захищаючи його, є проявом індивідуальності. Тобто має захищати людину від жари, холоду та атмосферних осадків. Також для виробництва одягу є важливою економічна функція, тому що потрібно, як найменше, грошових витрат і розходів матеріалу для виготовлення одягу. При проектуванні одягу також необхідно враховувати таку функцію як: фізіологічна, тобто виріб повинен мати високий рівень гігроскопічності, малозминаємості та повітрепроникненості.

Значення гігроскопічності дуже важливо знати при виконанні волого - теплової обробки виробів. Також при проектуванні виробів треба враховувати призначення, вік споживача. Це потрібно для того, щоб з певним асортиментом визначити вік людини і опираючись на це, виготовляти вироби.

Статево - соціальна функція, чітко визначає не тільки стать, але й його місце проживання.

Професіональна функція - виріб повинен вказувати на його призначення відповідно професії. Щоб по одязі можна було відрізнити ділову людину від інших професійних осіб.

1.2 Аналіз напрямку розвитку моди чоловічої сорочки

Мода – це явище досить важке, воно залежить від цілого ряду факторів життя людей і розповсюджується на багато областей діяльності людини. Під модою слід розуміти недовгий час деяких смаків в якій-небудь сфері життя і культури. Вона характеризує обов’язкову зміну стилю, пов’язану з системою регулювання загальної поведінки людей.

Система загальної поведінки відрізняється коротким строком своїх змін, і зв’язана з цілою серією других серед яких можна назвати етикет, мораль, право і т.д.

Мода – дуже чутливий “інструмент” всіх соціальних перемін, і разом із тим, це явище психологічного плану. Мода не може бути віднесена до однієї категорії визначення (соціальної, економічної, психічної): щоб правильно оцінити явище моди і дати йому визначення потрібно роздивитися його на різних етапах і зі всіх точок зору. Моду слід розглядати на відмінно великому, відносно історичному відрізку часу, тоді її зміна здається регулярною; на протязі ж короткого часу зміна моди здається анархічною.

У новому сезоні дизайнери пропонують чоловікам яскраві і стильні образи, які виходять за рамки повсякденності. Більшість з них підійшли б героям фільмів або реклами — ансамблі з подіуму виглядають «глянцевими» і характерними. У колекціях чоловічих сорочок і футболок весна-літо 2015 є безліч цікавих ідей для гардероба сучасного чоловіка, стильного, привабливого і упевненого в собі.

Витончена класика, спортивний шик і стильне ретро, — три основні компоненти, якими оперують модельєри в новому сезоні літо 2015. Чоловічі сорочки і футболки багато в чому грають роль головного елементу для створення стилю. Важливо, яку сорочку або футболку вибрати, і важливо як її носити, при цьому, улюбленим прийомом дизайнерів стала художня безладність. В основному, це стосується сорочок: рукави підвертають, гудзики розстібають, поділ не заправляють в брюки, — сприймається неоднозначно, але без сумнівів виглядає чарівно.

Другий популярний прийом — багатошаровість — і правил для нього не існує. Допустимо комбінувати сорочки і футболки як завгодно і у будь-якому порядку, змішуючи кольори, принти і стилі. Окрім сорочок і футболок, в багатошарових образах модельєри використовують майки, які присутні в багатьох колекціях сезону весна-літо 2015.

Отримує свій подальший розвиток в колекціях чоловічих сорочок і футболок тенденція «оверсайз». Вона застосовна до будь-якого фасону, від класичної сорочки, до сорочки «поло» і спортивних футболок. Деякі дизайнери для подовження сорочок використовують незвичайні прийоми із додаванням асиметрії, фактурних швів і складок. Багато хто комбінує довгі сорочки із класичними жилетами.

Окрім звичних фасонів чоловічих сорочок, в моді сорочки з V-подібним вирізом і моделі з «подвійною» горловиною, яка створює враження багатошаровості. Також дизайнери пропонують з’єднання класики і спортивних елементів — сорочки з еластичним поясом або рукавами Реглан, як у волейбольної футболки. У новому сезоні, якщо галстук і підбирається, то частіше з аналогічним сорочці забарвленням.

Серед сорочок весна-літо 2015 зустрічається фасон з суцільноскроєними короткими рукавами. Виглядає свіжо, проте нагадує жіночу блузу, особливо, якщо це сорочка з напівпрозорої тканини. Рукави футболок модно підвертати, деякі дизайнери навіть використовують яскраву підкладку, аби підкреслити відвороти.

Сорочка «поло» — фаворит колекцій, цей фасон в різного виконання зустрічається у багатьох дизайнерів і комбінується як з класичними брюками і шортами, так і зі спортивними. Така сорочка — універсальна річ і без сумнівів входить в список «must have» сезону.

Окрім чоловічих сорочок і футболок з традиційних для них тканин, в моді моделі зі шкіри, шовку і інших тканин з блиском, сорочки з деніму і шамбре, особливо відтінку класичне індиго. В поодиноких випадках зустрічаються сорочки і футболки із замші і велюру.

Окремої уваги заслуговує тенденція використання напівпрозорих тканин для сорочок і футболок. Якщо сітка не виходить за рамки звичного сприйняття, то шифон і мереживо виглядають неоднозначно, протее, без сумніву, це модно.

Чоловіча сорочка в тон до брюк — провідний тренд сезону літо 2015. Серед модних кольорів чоловічих сорочок весна-літо 2015 присутній білий, вся гамма зеленого, смарагдового, синього і червоного, у тому числі рожевий і бордо. Така колірна гамма поширюється і на колекції футболок, проте елегантні однотонні образи з чоловічими сорочками — поза конкуренцією. Нейтральні відтінки бежевого, сірого і чорного, також в ходу.

Дизайн сорочок і футболок в стилі колірних блоків — ще один популярний тренд сезону. Дизайнери використовують два-три кольори і геометричні композиції у дусі супрематизму. Така сорочка або футболка — відмінне рішення для ділового образу, яскравий і строгий елемент гардероба, який дозволяє виділиться і підкреслити цілеспрямованість.

Принти в новому сезоні — обов’язковий елемент гардероба, варіантів велика кількість, і колекції чоловічих сорочок і футболок — зайвий тому доказ. У моді будь-який геометричний малюнок, від мінімалістичніх одиночних малюнків, до смужок, традиційної клітинки, горошка і яскравих «зиг-загів» у стилі ретро.

Художні абстракції і малюнки в стилі «рейв» не здають своїх позицій, в моді 2015 чоловічих сорочок і футболки з квітковим принтом. Багато дизайнерів пропонують сорочки і футболки з написами, знаками, фігурками і забавними картинками з повсякденного ужитку, начеб «смайликів».

  1.  Формування матриці морфологічних ознак чоловічої сорочки

Проектування одягу методом промислового виробництва базується на даних маркетингових досліджень. Вивчаються всі пропозиції, які існують в даний час на ринку. Як джерело інформації використовують журнали мод, статті періодичних видань, інтереси. Вивчають і досліджують існуючі товари на ринку, їх попит і перспективність, вивчають напрямок моди. На основі зібраних даних при вивченні ринку і вимог споживачів, а також згідно напрямку моди сформувалась матриця морфологічних ознак виробів.

Таблиця 1.2

Матриця морфологічних ознак сорочки чоловічої для групи споживачів

Шифр ознаки

Назва ознаки

Варіанти ознак

1

Ступінь обємності форми

Велика
Середня
Мала

2

Силует

Прилеглий
Напівприлеглий
Прямий

3

Рівень довжини

До лінії стегон

До лінії талії

4

Покрій

Вшивний класичний

Сорочковий

Реглан

Суцільнокроєний  

5

Місце розташування застібки

По переду

По спинці

По плечі

Продовження таблиці 1.2

Шифр ознаки

Назва ознаки

Варіанти ознак

6

Вид застібки

Для закритої горловини

Для відкритої горловини

7

Тип застібки

Центральна

Зміщена

8

Функціональний елемент застібки

блискавка

Ґудзики

Кнопки

Гачки

9

Місце розташування кишені

На лінії талії

На лінії грудей

10

Тип кишені

Прорізна

В швах

Накладна

Підбір моделі

Згідно до морфологічних ознак та споживчим вимогам, враховуючи напрямок моди, призначення виробу, вибір матеріалів та габітус споживача, у даному курсовому проекті було розроблено ескіз моделі чоловічої сорочки. Ескіз представлений на рисунку 1.1 та поданий у додатку до пояснювальної записки.

 

2. Конструкторська розробка проекту

У даному розділі курсового проекту, згідно моделі, розробляється опис на модель, вибір вихідних даних, описується методика побудови лекал, розробка та побудова креслення основи конструкції обраної моделі та безпосередньо моделювання виробу.

2.1 Вибір та опис моделі

Розроблено технічний опис на модель чоловічої сорочки. До неї входять титульна сторінка, зображення та опис зовнішнього вигляду моделі (технічний малюнок), таблиця вимірів моделі в готовому вигляді, специфікація лекал та деталей крою, перелік матеріалів та фурнітури, конфекційна карта

 

Рисунок 2.1 Зображення зовнішнього виду виробу

Технічний опис

Сорочка чоловіча, прилеглого силуету до лінії бедер з сорочковим одношовним рукавом для навчання і урочистих заходів. Матеріал для пошиття - бавовна. Пілочка з рельєфами які виходять з плечового шва і закінчується у боковому, з пришивною планкою із застібкою по середині, ліва пілочка з накладною кишеньою. Спинка зшивна з горизонтальною кокеткою на якій розташовані складки. Рукав довгий з пришивною фігурною манжетою на якій розташовані складки який застібається на ґудзики. Комір з стійкою. Вид застібки – ґудзики. По коміру, планці, манжетах і лінії низу прокладені оздоблюючи строчки. Нитки для зєднання деталей та прострочування оздоблюючи строчок підібрано під тон основної тканини.

Рисунок 2.2 Зображення зовнішнього виду виробу з нанесеними основними розмірами

Таблиця 2.1

Виміри моделі в готовому вигляді

Найменування конструктивної ділянки

Величина відрізку,
см

Допустимі відхилення, см

Ширина по лінії грудей

41

±1,5

Ширина по лінії низу

45

±1

Ширина пілочки

38

±0,2

Ширина спинки

40

±0,2

Ширина рукава під проймою

26

±1

Довжина виробу

65

±1

Довжина рукава

63

±0,5

Ширина плеча

14

±0,1

Таблиця 2.2

Специфікація лекал та деталей крою

Найменування деталей

Номер деталі

Кількість лекал

Кількість деталей

Деталі верху

Пілочка

1

1

2

Рельєф пілочки

2

1

2

Спинка

3

1

2

Кокетка спинки

4

1

1

Рукав

5

1

2

Планка

6

1

2

Верхній манжет

7

1

2

Нижній манжет

8

1

2

Планка

9

1

2

Верхня стійка

10

1

1

Нижня стійка

11

1

1

Верхній комір

12

1

1

Нижній комір

13

1

1

Кишеня

14

1

1

Деталі прокладки

Верхня стійка

15

1

1

Верхній комір

16

1

1

Верхня манжета

17

1

1

Верхня планка

18

1

1

Таблиця 2.3

Перелік матеріалів та фурнітури

Назва матеріалу

Норма витрат

Бавоввняне полотно

1,5м.

Флізілін

0,5м.

Ґудзики

9шт.

Нитки

1 котушка

ПП ательє «Тандем»

                                                                                 Директор фірми

                                                                                   «__»____________2014р.

ТЕХНІЧНИЙ ОПИС

Термін введення                                                                                    Термін дії

Взірець-еталон

Затверджений на

Худож.-технічній раді

«__»____________2014р.

2014р.

Конфекційна карта

  •  Основна тканина

  •   Флізілін

  •  Ґудзики

  •  Нитки

 2.2 Розробка та побудова креслення основи конструкції моделі

Таблиця 2.4

Базова конструкція сорочки чоловічої

Послідовність побудови пілочки і спинки

Умовне позначення точок

Вихідна інформація, см

Характер контурної лінії, примітки

1

На х В1 і Г1, Г1←, В1↓

Рівень сьомого шийного хребця.

2

На В1↓, /1-2/ = Дтс, Г2←

Рівень талії.

3

На В1↓, /1-3/ = Дс, Г3←

Рівень низу.

4

На В1↓, /2-4/ = Дб, Г4←

Рівень бедер.

5

На В1↓, /1-5/ = Гзпр, Г5←

Рівень грудей.

6

На Г5←, /5-6/ = ½ ОгІІІ + 6см, В6↑↓

Лінія напівзаносу.

7

На Г5→, /6-7/ = ½ /6-5/, В7↓

Вершина бокових швів, В7 – лінія бокового шва.

8

На Г5→, /7-8/ = ½ Шпр, В8↑

9

На Г5←, /7-9/ = ½  Шпр, В9↑

11

На Г1←, /1-11/ = Шсш, В11

Ширина горловини спинки.

12

На В11↑, /11-12/ = 2см.

Висота горловини спинки, величина постоянка.

/1-12/ - плавна лінія горловини.

П

На х В9 і Г1

П1

На В9↓, /П-П1/ = 2см.

Величина скосу плеча, величина постоянна.
/1
21/ - пряма, направлення лінії плеча спинки; продовжити вліво

Продовження таблиці 2.4

Умовне позначення точок

Вихідна інформація, см

Характер контурної лінії, примітки

П2

На /121/←, /П1-П2/ = 1см.

Вершина пройми спинки;

2-12/ - лінія плеча

10

На В9↑, /9-10/=/9-7/=1/2 Шпр, Г10←

101

На Г10←, /10-101/ = 1см.

11

На В8↑, /8-11/ = /8-7/ = ½ Шпр

12

На х Г1 і В8

П3

На В8↓, /12-П3/ = 4,5см

Величина скосу плеча, постоянна величина

13

На х Г1 і В6

14

На Г1→, /13-14/ = Шсш

Ширина горловини пілочки

/14-П3/ - пряма лінія плеча, продовжити вправо

15

На В6↓, /13-15/ = Шсш + 3см.

Глибина горловини пілочки

/14-15/ - плавна лінія горловини

П4

На /14-П3/→, /14-П4/ =

= /122/ - 0,5см.

Вершина пройми пілочки

4-11-7-1012/ - плавна лінія пройми

Після оформлення лінії пройми плечовий зріз пілочки переноситься вперед на 3см. /т.т.14´ і П´4/ паралельно лінії плеча. По зрізаній частині пілочки виготовляється шаблон, за допомогою якого оформлюється плечовий участок спинки; лінія плеча спинки /1´2-П´2/

16

На В1↓, /1-16/ = 5см. Або по моделі,Г16←до лінії пройми

/1-16/ - висота кокетки

17

На х Г16 з лінією пройми

/16-17-П2-П´2-1´2-12-1-16-17/ - плечова виточка

171

На лінії пройми, /17-171/=1,5

Продовження таблиці 2.4

Умовне позначення точок

Вихідна інформація, см

Характер контурної лінії, примітки

В

На Г16←,/16-8/ = ½ /16-17/

/171-В/ - плавна лінія,

/171-В-17/ - плечова виточка

Лінія низу сорочки оформляється з плавним прогином по

боковому шві до рівня бедер. Прогин починається від

середини пілочки і спинки

Величина пів заносу правої і лівої пілочки – 1,5см.

Величина підборта рівна величині півзаноса +/2,5-3,5/см.

Розташування першої петлі нижче глибини горловини /т.15/

на 4см. Відстань між петлями приблизно 3 см., величина

регулюється таким образом, щоб одна із петель знаходилася

на лінії талії

В співвідношенні з фасонними особливостями по лінії

приметування кокетки можуть бути передбачені м´ягкі

складки або зборки. В залежності від величини припуска на

на складку або зборку, переміщується середня лінія /16-3/

на величину сумарного припуска


Змн.

Арк.

№ докум.

Підпис

Дата

Арк.

20

НАЗВА ДОКУМЕНТУ

Змн.

Арк.

№ докум.

Підпис

Дата

Арк.

20

НАЗВА ДОКУМЕНТУ

Змн.

Арк.

№ докум.

Підпис

Дата

рк.

21

НАЗВА ДОКУМЕНТУ

Змн.

Арк.

№ докум.

Підпис

Дата

Арк.

21

НАЗВА ДОКУМЕНТУ

Змн.

Арк.

№ докум.

Підпис

Дата

Арк.

22

НАЗВА ДОКУМЕНТУ

Змн.

Арк.

№ докум.

Підпис

Дата

Арк.

22

НАЗВА ДОКУМЕНТУ

Змн.

Арк.

№ докум.

Підпис

Дата

Арк.

23

НАЗВА ДОКУМЕНТУ

Змн.

Арк.

№ докум.

Підпис

Дата

Арк.

23

НАЗВА ДОКУМЕНТУ

Змн.

Арк.

№ докум.

Підпис

Дата

Арк.

24

НАЗВА ДОКУМЕНТУ

Змн.

Арк.

№ докум.

Підпис

Дата

Арк.

24

НАЗВА ДОКУМЕНТУ

Змн.

Арк.

№ докум.

Підпис

Дата

Арк.

25

НАЗВА ДОКУМЕНТУ

Змн.

Арк.

№ докум.

Підпис

Дата

Арк.

25

НАЗВА ДОКУМЕНТУ

Змн.

Арк.

№ докум.

Підпис

Дата

Арк.

26

НАЗВА ДОКУМЕНТУ

Змн.

Арк.

№ докум.

Підпис

Дата

Арк.

26

НАЗВА ДОКУМЕНТУ

Змн.

Арк.

№ докум.

Підпис

Дата

Арк.

27

НАЗВА ДОКУМЕНТУ

Змн.

Арк.

№ докум.

Підпис

Дата

Арк.

27

НАЗВА ДОКУМЕНТУ

Змн.

Арк.

№ докум.

Підпис

Дата

Арк.

28

НАЗВА ДОКУМЕНТУ




1. Введение.3
2. тематические модели решения экономических задач
3. Доклад- Иваново
4. Mtomycosis стригущий лишай Нефез tonsuriis инфекционные болезни кожи и ее производных вызываемые патогенными гр
5. акустичні засоби зниження транспортного шуму автомагістралей Рівень вуличних шумів визначається інтенси
6. за любви Этими переживаниями мы редко с кемто делимся и не часто признаемся в этом друг другу
7. На тему- Ответственность за нарушение обязательств
8. 07w X 1941h cm Floss Used for Full Stitches- Symbol
9. реферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук Харків 2001 Дисертаці
10. Взаємовідносини між чоловіком і жінко
11.  Можно купить зелень на рынке салат укроп петрушку лук
12. реферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук Харкі
13. Доклад прочитанный в швейцарском обществе друзей восточноазиатской культуры в Цюрихе Базеле и Берне в пери
14. Оптимальная последовательность обработки деталей на двух и четырех станках
15. Международные стандарты учета и финансовой отчетности включена в учебный план специальности 080109 Бухгалт
16. план целого который уточняется и модифицируется в ходе развития под влиянием окружающей среды
17. активные вещества ПАВ это соединения которые эмулируют загрязняющие вещества и вымывают их из тканей
18. Спортивные и подвижные игры и методика преподавания Спортивные игры как средство физического восп.html
19. vi Inforedesign TUW Первая история ' о соединении точек
20. Пересопницьке євангелі