У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

репродукційна графіка

Работа добавлена на сайт samzan.net: 2015-07-10

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 25.2.2025

Графіка

Цей вид мистецтва - один   з найдавніших,і до ХУ ст. він пронизує усі інші види мистецтва, набувавши самостійності тільки в епоху Відродження. З того часу ручний малюнок та естамп  стали сприйматися як самостійна художня цінність.

За призначенням графіка класифікується таким чином: 1) репродукційна графіка. Була особливо популярна у ХІХ ст. до виникнення фотографії;

2) супроводна графіка як ілюстрація книг, журналів та газет, плакатів;

3) промислова графіка /етикетки, рекламні зображення, афіші/;                                                               4)підготовча графіка, де розпізнають начерк, етюд /частина зображення, що    зроблена на натурі/, ескіз /зображення усієї композиції, перевірка її гармонійності/;

5)самостійна графіка, яка виконує власну естетичну та художню функції. Вона може бути виконана у різних матеріалах і різною технікою. При виконанні графічних робіт ручною технікою розпізнають мокру та суху графіку в залежності від матеріалу. До мокрих графічних робіт відносять ті, що виконані за доломогою бістра /матеріалу, якай виготовляється з соснової сажі/,  сепії /фарбовий пігмент лілового кольору, який виділено з міхура каракатиці/, акварелі, пастелі; сухі графічні роботи виконують за допомогою сангіни, крейди, графіту /сангіну дуже влучно використовував Леонардо Да Вінчі, а вугілля було улюбленим матеріалом Дюрера/.

Друкована графіка являє собою ряд відтисків /естампів/, що зроблені з різних матеріалів за допомогою різної техніки друку. Отож зображення може бути нанесено на каміння, метал, дерево, лінолеум за допомогою плоскої, опуклої або поглибленої техніки друку, кожен з таких відтисків є кінцевим результатом та метою творчості графіка і має художню цінність.

Зображення, яке виконано на камяній подушці у піску перед дзеркалом за допомогою лупи та щекіля, називають літографією.

Ксилографія виходить при вирізанні на дереві малюнка та нанесенні на нього фарби при подальшому його віддрукуванні на папері.

Ліногравюра - це графічне зображення, яке виходить при віддрукуванні малюнка з листа лінолеума.

Офорт – відтиск з металічної пластини /найбільш відомі
офорти Рембрандта/.

Незалежно від техніки та матеріалу графічний художній образ створюється особливою мовою, тобто виразними засобами графіки є:

- лінія, за допомогою якої створюється малюнок, який порівнюють з монологом;

  •  пляма,  винахід якої належить японським графікам. Лінія та
    пляма /чорне та біле/ - найбільш абстрактні  образотворчі катего-
    рії, їх немає у живої природи;

— риска - уривана лінія на графічному зображенні.
Лаконічність графічної  виразної мови свідчить не про її
 бідність, а про її специфіку. Графіка перекладає наше сприйняття на особливу розумову мову.. Графіка ближче до визначення,  вона апелює до розуму. Живопис пробуджує емоції, а графіка - думки та враження від явища, вона близька до слова.

У житті суспільства графіка виконує особливу роль. Вона тісно пов’язана з реальністю, що омінюеться,  обслуговує пресу, пропаганду, рекламу,промисловість та  побут, естетизуе ті галузі нашого життя, які недоступні  іншим видам мистецтва.

Графіка володіє особливою ефективністю своєї взаємодії з суспільним життям, оскільки вона оперативна, мобільна, відкрито публіцистична, набирає особливої значимості у період змін у суспільстві. У ній поєднуються унікальність та масовість, при сприйнятті графічних образів включаються як зорові, так і незорові асоціації.

Найцікавішим графіком ХХ ст. вважають голандського художника Маурица Корнеліса Ясхера. Незвична фантазія митця, його загострене бачення дохволили створити дивовижні роботи, де образно ілюструється глибинні закони оточуючого світу, їх суперечливий розвиток та захоплення нескінченою здатністю життя створити красу.

Віртуозне володіння графічними техніками (в тому числі гравюрою на дереві, літографією, меццотинто, ліногравюрою) дозволило йому створити не тільки каркаломні орнаментальні задуми, але й одночасно такі витончені речі, як, наприклад, ліногравюра “Рябь на воді”, де відображення дерев перетинається колами від дощу. [Докладніше див.: 1)Левитин, Карл. Геометрмческая рапсодия.-М: Знание, 1984.с.132-174 2) Bruno Ernest. The magic mirror of M.C.Esher – Random House. New York, 1976]





1. на тему история развития туризма в России Учащейся II курса заочного отделения факультета Социа
2. Тема 8. Заочное производство
3. Русская менталъностъ в языке и в тексте
4. то пользу ну или показать свою самостоятельность но пока она всем этим занимается то она не шибко осознает
5. окклюзивная косметика; истощение
6. технической стороны вполне укладываются в рамки той эпохи.
7. I Управление и его функции
8. а хімічної енергії в електричну гальванічні елементи паливні елементи; б електричну енергію в хімічну еле
9. психолог высшей категории Н
10. Тема- Робота в мережі Internet.