У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

Основи інформатики та використання ЕОМ в психології 1 курс Для психологів групи АБ теми семінарів 1

Работа добавлена на сайт samzan.net:

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 26.12.2024

СЕМІНАРИ

«Основи інформатики та використання ЕОМ в психології»

1 курс

Для психологів (групи АБ) теми семінарів №1-3

Для практичних психологів (група В) теми семінарів №1-5

Семінар №1. Історія розвитку та основні етапи становлення інформаційних технологій

1. Основні етапи становлення інформатики, як науки

2. Основні етапи становлення кібернетики, як науки

3. Передумови та історія створення концепції ЕОМ

4. Історія розробки та створення ПК

5. Історія розробки та створення мобільної телефонії

6. Історія розробки та створення комп’ютерного інтерфейсу

7. Історія розробки та створення комп’ютерних ігор

8. Історія розробки та створення глобальної мережі Інтернет

9. Історія розробки та створення соціальних мереж Інтернету

10. Основні етапи становлення та сучасний стан розвитку принтерів

11. Основні етапи становлення та сучасний стан розвитку моніторів

12. Історія розробки та створення операційної системи Windows

13. Історія розробки та створення операційної системи Linux

14. Етапи становлення та сучасний стан корпорації Apple

15. Етапи становлення та сучасний стан корпорації Microsoft

16. Етапи становлення та сучасний стан корпорації IBM

17. Етапи становлення та сучасний стан корпорації Google

18. Етапи розвитку комп’ютерних вірусів та антивірусів

19. Історія та сучасність робототехніки

20. Історія та сучасний стан розробки штучного інтелекту

Семінар №2. Сучасні комп’ютерні інформаційні технології

1. Сучасний персональний комп’ютер

2. Ноутбуки

3. Портативні комп’ютерні пристрої

4. Сучасні мобільні телефони та комунікації

5. Сучасні технології моніторів

6. Сучасні типи друкуючих пристроїв

7. Комп’ютерні прототипи

8. Електронні книжки

9. Обладнання доступу до мережі Інтернет

10. Сучасні маніпулятори

11. Мультимедійні проектори

12. Сучасний ринок та тенденції розвитку графічних адаптерів.

13. Сучасний ринок та тенденції розвитку накопичувачів інформації.

14. Пристрої віртуальної реальності

15. Гаджети

Семінар №3. Прикладні аспекти застосування інформаційних технологій

1. Інформаційні технології в бізнесі.

2. Інформаційні технології в політиці.

3. Інформаційні технології в мас-медіа.

4. Інформаційні технології в медицині.

5. Інформаційні технології у військовій справі.

6. Інформаційні технології в криміналістиці.

7. Інформаційні технології в літературі.

8. Інформаційні технології в образотворчому мистецтві.

9. Інформаційні технології в кінематографі.

10. Інформаційні технології в психологічній практиці.

11. Космічні інформаційні технології.

12. Інформаційні технології в архітектурі та дизайні.

13. Інформаційні технології в домашньому господарстві.

14. Інформаційні технології та соціальна інженерія.

15. Перспективи розвитку інформаційних технологій.

Семінар №4. Комп’ютерні ігри

1. Апаратне забезпечення комп’ютерний ігор  

2. Жанри комп’ютерних ігор: аркади. Причини популярності. Mario.  

3. Жанри комп’ютерних ігор: стратегії. Причини популярності. Warcraft. Starcraft.  

4. Жанри комп’ютерних ігор: рольові ігри. Причини популярності. TES. Mass Effect.  

5. Жанри комп’ютерних ігор: MMORPG. Причини популярності. World of Warcraft. Lineage.  

6. Жанри комп’ютерних ігор: action. Причини популярності. Half Life. Bioshock. GTA.  

7. Жанри комп’ютерних ігор: симулятори. Причини популярності. Sims. Second Life. Need for Speed.Spore.  

8. Жанри комп’ютерних ігор: survivalhorror.Причини популярності. Silent Hill.  

9. Жанри комп’ютерних ігор: квест. Причини популярності. Myst.  

10. Жанри комп’ютерних ігор: казуальні ігри. Браузерні ігри. Причини популярності.  

11. Жанри комп’ютерних ігор: adventure. Причини популярності. Abes’s Odyssey  

12. Командні комп’ютерні ігри. CounterStrike. Quake. TeamFortress. Причини популярності.  

13. Консольні комп’ютерні ігри.  

14. Кіберспорт.  

15. Віртуальні комп’ютерні розваги.  

16. Національні особливості комп’ютерних ігор.  

17. Комп’ютерна ігрова індустрія. Фільми та ігри.

Семінар №5. Інформаційні технології навчання

1. Комп’ютерні технології в сфері освіти.

2. Навчаючі комп’ютерні програми.

3. Розвиваючі комп'ютерні програми.

4. Мультимедійні довідники та енциклопедії.

5. Індивідуалізація комп'ютерного навчання.

6. Психологічні аспекти оцінки якості навчаючих систем

7. Інформаційні технології тестування.

8. Інтернет, як середовище навчання.

9. Інформаційні технології дистанційного навчання.

10. Комп'ютерна грамотність і психічний розвиток учнів.

11. Вікові особливості застосування ІТ в навчанні.

12. Віртуальна реальність в навчанні.

13. Інформаційне перенавантаження.

14. Комп’ютерні тренажери.

15. Навчання та комп’ютерні ігри.




1. Банківські операції з кредитування юридичних осіб
2. і не мають медичних протипоказань; пройшли навчання інструктаж з питань охорони праці зокрема під ч
3. Курсовая работа- Развитие образной речи старших дошкольников с помощью произведений и фольклорного жанра
4. Налоговые ставки по налогу на доходы физических лиц
5. варианта контрольной работы Ф
6. а У нашей школы клен высокий Златой цепи на клене нет
7. Принцип диспозитивности в граданском процессуальном праве
8. Licensor mens JetBrins s.r.o. hving its principl plce of business t N h~ebenech II 1718-10 Prgue 14700 Czech Republic registered with Commercil Register kept by the Municipl Court of Prgue Sec
9. Конфликтология
10. Задание 1 Предположим что ваша фирма туроператор
11. Граффити как проявление вандализма Социальная работа с граффистами
12. тематизировать и расширять знания студентов и аспирантов по основным грамматическим темам необходимым для
13. идеология и его современное значение
14. 155 см вес до 70 кг; объем черепа около 600 см3; вероятно использовал предметы в качестве орудий для добывания
15. Тема уроків Ф. М
16. Славянский костюм
17. ІВ Шаповалова НП
18. Альфа 10 8 1 1 52 23 25 2
19. История Центрального Банка Российской Федерации
20. Невинный убийца послужат пропуском в мир полный невероятных приключений и страшных тайн ~ мир книг Джейм