Будь умным!


У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

~леуметтік ф~лсафа~а ~ылыми т~сініктемені аны~та

Работа добавлена на сайт samzan.net:

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 9.11.2024

Қоғам дегеніміз не ?Бұл үлкен адамдар тобы.

Әлеуметтік фәлсафаға ғылыми түсініктемені анықта.Әлеуметтік фәлсафа қоғам дамуының жалпы заңдарын оқытады.

Әлеуметтік фәлсафаның негізгі қызмет функциясын анықтаГносеологиялық, сынды, әдістемелік, дүниетанымдық, гуманитарлық.

Өндіріс тәсілінің құрылымы қандай?Басты элементі болып адам, еңбек құралдары, еңбек бөлінісі жатады.

Қоғам өмірінің түп қазығында не жатыр?материалдық игіліктің өндірістік тәсілі;

Демографиялық факторлар қоғамдық өмірге қандай орынды алады?қоғамдағы экономикалық дағдарысты тежеуі, тездетуі, тудыруы мүмкін.

Қызметтік бөлініс» ұғымы нені білдіреді?қоғамдағы әртүрлі әлеуметтік топтардың қызметтерін анықтайды (басқарма, тәсілді таңдау, орындау, нәтиже алу).

C)    ғылым мен техниканың бірлігі;

Өндіріс қатынасының құрылымыE)  өндіріске деген адамдардың қатынасы, бөлініс, айырбас және материалдық игілікті тұтыну.

Материалдық игіліктегі өндіріс тәсілінің дамуындағы  әлеуметтанулық жалпы заңдылықтарды ата.B)  Өндіріс қатынасы өндіріс күшінің даму деңгейі мен сипатына сәйкес келу керек.

Дұрыс жауабын табыңызE)  Өндірістік қатынас адамдардың санасына мүлдем тәуелді емес.

Базис дегеніміз не?E)   Бұл құрылыстық негіз.

Қоғамдағы Маркстік типология негізіне енетін критериилер, әсіресе қоғамдық – экономикалық құрылымға арналған.E) Экономикалық және жағрапиялық негіздер, өйткені құрылымның аты айтып тұрғандай қоғам түрлеріне бұл бірліктердің негізі жатыр (антикалық, азиаттық).

Қоғамдық – экономикалық құрылымы дегеніміз бұл не?C)   белгілі даму деңгейін анықтайтын нақты қоғам;

.Қоғам қалай дамиды?D)  Қоғамдық – экономикалық құрылыстың ауысуы тарихи – жаратылыстану процессі.

Қоғамдық – экономикалық құрылыс құрылымы – бұл бірлікE)   өндіріс тәсілі, базис және құрылыстық.

Құрылыстық дегеніміз не?C)  бұл көзқарастар, идеологиялық қатынастар мен белгілі қоғамдағы мекеме жиынтығы.

Қоғамдық – экономикалық құрылыс ұғымы нені білдіреді ?C)  бұл қоғамның тарихи түріне жатады, оның негізінде өндіріс тәсілі, базис және құрылыстық жатады.

«қоғамдық – экономикалық құрылыстың» теориясының негізін қалаушы:A)      К. Маркс, Ф. Энгельс.

Қоғамдық – экономикалық құрылым түрлерін анықта:A)   антагонистикалық және мекемелік

Әлеуметтік стратификация және үнемділік теориясынның негізін қалаушы:A)     П. Сорокин.

Тарихи зерделіктегі анықтамалардың қойылу деңгейінің дұрыстығын тап:B)     жан ұя, ру, тайпа, халықтық, ұлт, тап.

.Әлеуметтік құрылыстың таптық теориясы әлеуметтік стратификация мен үнемділік теориясынан несімен ерекшеленеді ?C)   Таптық теориясы келесі белгілерді пайымдайди: қоғамдық өндірістік жүйедегі алатын орны, ұлттық байлықтың алынған мөлшері мен пайдасы, бір таптың екіншінің еңбегін қанауы, қоғамдық шаруашылыққа өте қуанышты. Әлеуметтік стратификация және үнемділік теориясы келесіні пайымдайды: сыртқы көзқарас негізінде бір тап екінші әлеуметтік топтан ерекшеленуін меңзейді.

Қоғамның әлеуметтік құрылымы дегеніміз не ?B)   Қоғамның таптық ұйымы.

Таптарды анықтайтын белгіні тап:B)   Еңбектің қоғамдық ұйымдастыру рөлі.

.Адамдардың этникалық қауымдастығын анықтаңыз.B)   ру, тайпа, халық, ұлт.

Таптық күрестің негізгі формаларын анықта:C)   экономикалық, саяси, идеологиялық.

Төңкерістің басты мәселесі:E)    қоғамды басқару туралы мәселе.

Әлеуметтік төңкерістің ообъективті себептері:

D)   өндіріс тәсілі мен төңкерістік жағдай арасындағы қарама қайшылық.

Әлеуметтік дамудың субъектісі:D)   халық, тап, ұлттар.

Дүниетанудың қайтарылымды түрін көрсетіңізС) Философиялық.

Еркіндік адам өмірінің сапалық себебі, ойлау қабілетінің мәні туралы дүниетанымдылықА) Релятивтілік.

Философия мен дүниетанымның арақатынасы:A) Философия  дүниетанымның теориялық негізі;

Философияның негізгі мәселесінің екінші жағы:B) Әлемді тану мәселесі.

Идеализмнің қандай негізгі түрлері бар ?:C)  Объективтілік, субъективтілік.

Материализнің түрлері?:A)  Диалектикалық, метафизикалық, вульгарлық.

Материя туралы төмендегі анықтамалардың қайсысы философиялық?D) Материя – бұл объективті ақиқат, бізге сезім арқылы беріледі.

Материяның қайталанбас құрылымы қандай (атрибуты) ?A)  шексіздік, мәңгілік, обьективтілік, қозғалыс, бітпестік, құрылымдық.

"болмыс" ұғымы ?C)  болмыс өзіне барлық заттарды енгізеді.

«қозғалыс» ұғымының анықтамасы:A)  Қозғалыс - бұл материяның өмір сүру тәсілі.

«кеңістік және уақыт» ұғымына анықтамаB)  Кеңістік пен уақыт материяның өмір сүру формасының обьективті формасы.

Бейне дегеніміз не ?D)  Бұл материяның жалпылық құрамы, қоғамда өз орны бар.

Сананың қай анықтамасы дұрыс ?B)  Сана – бұл адам миындағы қоршаған ортаны бейнелейтін жоғары ұйымдасқан материя құрамы.

Философиялық "сана" ұғымына не жатады ?C) сезіну, қабылдау, ойлау, ұғыну, білім;

Сана қандай үлгіде немесе формада болады ?D) ақиқатты бейнелейтін жоғары психикалық форма.

Гилозоизмді білдіретін сөйлесді тап:D)   барлық заттар тірі;

Төмендегі ойлардың қайсысы дұрыс ?C)  Ой – ми құрамы, нақты ақиқаты бейнелеуші.

Дұрыс жауабын табыңыз:C)  Тіл -  ойдың материалдық бет пердесі.

Сөйлемнен идеализмдік тұжырымды табыңыз:C)  Сана -  материяға дейін және одан кеиінде оған тәуелді болмай өмір сүре алады.

Философияның негізгі мәселесінің екінші жағының мәні қандай талқылауда туындайды?D)  Адамзат санасы заттар мәнін, нақты әлемнің заңдарын тану мүмкін бе ?

Агностицизм қандай түсінікпен анықталады?D)   «өзіңдегі заттар» принципі танылуы мүмкін емес.

Төмендегі мақалдық сөйлемдердің қайсысы агностицизмді құрайды:D)   Білмеитінді білу мүмкін емес.

Адамның қоршаған ақиқат жайлы сезім деңгейін анықтаA)   сезіну, қабылдау, ұғыну.

Адамның қоршаған ақиқат жайлы абстрактілі таным деңгейін анықтаC)  ұғым, талқылау, ақыл ой.

Адамның қоршаған ақиқат жайлы сезім деңгейін анықта

Тәжірибе бұл .....A)  бақылау және эксперимент.

Догматтылық пен релятивизмнің гносеологиялық қауымдастығы неде?A)  Релятивизм мен догматтықнақты білімнің қабілетін жоққа шығарады.

Абсолютті ақиқат  - бұл....C)  обьект туралы таусылмайтын білім.

Ақиқаттың мазмұны ....C)  объективтілік.

Ақиқат - бұл ...B)  үнемі дамитын процесс.

Диалектиканың принциптері:C)  объективтілік, толықтықтық, өзара байланыс, даму.

Диалектиканың тарихи философияда қандай түрі болды?A)  идеалисттік, материалисттік, стихиялық, негативтілік.

Философиялық категориялар дегеніміз не?B)  бұл принциптер.

Диалектиканың қандай категорияларын сіз білесіз?D)  форма мен мазмұн, мән мен құбылыс, бірлік, жалпылық пен ортақтық, себеп пен салдар және т.б.

«Даму» ұғымының анықтамасы:E)   бұл жүйенің қайталанбас сапалы өзгерісі.

Саннан сапаға ауысу заңының мәні неде?A)  Ол заттың қажетілігін, қайталанатын байланысты, процесстегі қарама қайшылық пен қарама жақтылық негізінде туындайтын категорияларды, серпіліс пен шарттылықты ашады.

Диалектика мен метафизиканың қарсы жақтылығы ойлау әдісі негізінде нені көрсетеді?D) Диалектика объекттіні қозғалыс пен даму үстінде қарастырады, ал дамуды өзбетіндік даму ретінде түсінеді.Метафизиканы – сырт серпілісі бар қозғалыс ретінде түсінеді.

Диалектиканың қай заңы дамудың ішкі қайнар көзін ашады ?D)  Қарама қайшылық пен бірлік заңы.

Сан және сапаның диалектикалық бірлігін көрсететін ұғымды анықта:B)   Шара.

Обьективті ақиқаттың даму сипатына не жатады ?C)  Түсушілік, прогерссивтілік спираль түрінде даму..

Диалектикалық терістік даму процессімен қалай байланысты?B)  Дамудың одан қарайғы шарты – барлық өмірлік тәсілдің тежелуі.

Қандай заң дамудың бағыты мен сипатын ашады?B) Терістікті теріске шығару .

Дамудың негізгі белгілерін атаңыз.C)  Қабылдау, қайталану, прогрессивтілік.

Философиялық категориялар ғылыми танымда қандай орынды алады?D)  танымның мән берілмейтін дүниетанымдылық және әдістемелік қызметін орындайды.

Ақиқатты қарастыруға болады......D)  мүмкіндікті тарату;

Бірлік пен жалпы қалай байланысты?

B)   Диалектикалық тұрғыдан жекеліктің бірлігі;

Жалпы қалай өмір сүреді?D)   жалпы жекелік, тек жекелік негізінде өмір сүреді

Ерекшеліктің бірлікке деген қатынасы қандай?A)   жеке обьектілердің жалпы топтық құрамы;

.Себеп пен салдар қалай байланысты?A)  Себеп –ол артынан салдарды туғызатын уақыт;

қажетілік» ұғымын анықтайтын ұғымды тап.A)  қажетілік ішкі себептермен байланысты және міндетті түрде солай болу керек;

Мазмұн обьектінің процесстері мен элементтері жиынтығы негізінде:

A)  оның формасына қатысты жүргізуші жақ;

Категория дегеніміз:C)  Категория – санадағы тірілік құрамды және ақиқаттың құбылыс байланысын бейнелеуші.

«Мән» категориясының "құбылысты" білдіруі:A) мәннің сыртқы бейнесін көрсетеді.

Мүмкіндік пен ақиқаттың байланысы?A)  Мүмкіндік ақиқатпен қажеті байланыста. Мүмкіндік ақиқатты, ал ақиқат мүмкіндікті талап етеді.

Кездейсоқтық қажеттілікпен қалай байланысты?B)  Кездейсоқтық – қажетілікті толықтыратын және қосымшаланатын формасы;

Әлемде қажетті құбылысты ғана мойындайтын көзқарас:B)   фаталистік;

Обьективті ақиқаттын даму процессін қажетілік және шындық диалектикасы негізінде қалай қарастырады?C)  Даму ол қажетіліктің шындық ақиқатына айналатын процессі және нақтылай отыра жаңа қажетіліктерді туғызады.

Қажетіліктер болады:C) нақтылы және астрактылы 

Мән мен құбылыстын өзара байланысын анықтайтын тұжырымды тапD)  Мән өмір сүреді, құбылыс өмірлік.

Мән дегеніміз...A)  тұрақтылық, ішкілік, терең байланыс, обьектінің дамуын анықтаушы;

Мазмұн мен форма қалай байланысты?B)  Мазмұн үнемі ресмиленген, жүйеленген, форма мазмұнды болу қажет.

Обьектіні қызметтеу неден басталады?B)  мазмұннан;

Толық және бөлшектік обьектіде қалай өзара байланысыады?

C)   Толық және бөлшектік обьектіде өзара байланысады.

Құрылым дегеніміз бұл ...A)   обьектінің ішкі формасы және құрылымы;

Элемент - бұл ...A)  толықтың бөлінбейтін бөлігі;

Құбылыс - бұл ...B)  нақты жақтың сыртқы мәні;

Мәнді қалай тануға болады?E)   абстрактілі ойлау деңгейінде.

Антик философиясында ғарыштан адамға ауысу айналысын зертеген:А) Сократ.

Ежелгі Грецияның негізгі мәдениетінің жалпылық комплексінде маңызды орынды болмыстың жан жақтылығы, оның өзара байланысы мен өзара іс қимылы жатады(табиғат, қоғам, адам). Теориялық зерттеуді қажет етті және философияда ілімге айналды :А) Онтологию.

Ежелгі қытайдың қай бағыты ата баба дәстүрін дәріптеді, негізгі нормасы ұлдың әке шешені күтуі болды:А) Конфуциандық

Ежелгі Қытайдың қай мектебі адамды ең алдымен әлеуметтік өмірге қатысушы ретінде қарастырдыА) Конфуциандық.

Ескі қытай философиясының қандай шығармашылығы әлемнің даму бастамасы бес элементтен тұратынын – жерден, ағаштан, металлдан, оттан, судан, және үнемі айналымдық қозғалыста болатынын айтқан:А) И – Цзин.

Үнді философиясындағы ақиқаттың абстарктілі ойлауына бейім және дамуын түсіндіруші:А) Математика.

Философия жеке білімнің саласы ретінде Үндістанда құлиеленушілік қоғамның ыдыраған кезінде пайда болды :С) Б.з.д. III ғ.

Ерте үнді философиясында материалдық тенденция қандай жүйеде ерекше орын алды:Е) Миманса.

Ерте үнді әдеби ескерткішінде материалистік және атеистік көзқарастар туралы мәліметтер сақталған. Ол қандай атпен белгілі:А) Чарвака.

Милет мектебінің негізін қалаған кім және барлық заттың негізгі бастамасы су туралы мәселені қоюшы:А) Фалес.

Қарама қайшылықтың бірлігі мен күресі заңының бастапқы негізін кім берді («Соғыс барлығының патшасы (Война есть царь всего)»):Д) Платон.

Б.з.д YI ғ. Элей мектебінің философы, «әлем картинасы бізге сезім, шынайы емес, иллюзия» тұжырымының авторы:А) Ксенофан.

Ежелгі грек философының қайсысы заттар болмысының сандық жағына көп мән беріп саланың материалдық, рухани және адамгершіліктігіне сандар әсер етеді деді:А) Пифагор.

Қай антик ойшылы атомды материяның бірлік құрылымы емес, болмыстың бірлігі деп түсіндірген:

А) Левкипп.

Қай антик ойшылы, әлемді нақты заттар әлем көзқарастарының тұрпайы елесі және әлем ілімі бұл нақты әлем деген:

А) Платон.

Қай антик ойшыл платон ілімін негіздеуші зат пен оның өзі органикалық бірлікте болғанда форма түзеледі деп ұққан?

А) Аристотель.

Қай антик ойшылдары «протокатегорияны» бөліп қарастырда, әлемнің диалектикалық бірлігін дәлелдеген (жұп және тақ, ашық  - қараңғы, оң – сол, түзу – қисық, ер - әйел және т.б):

Е) Парменид.

Қай антик ойшылы материя – қажетілік, қандайда болмасын нәрсенің бастамасы әмбебаптылық, қозғалыс және өзгеріс деп түсінген

А) Аристотель.

Қай антик ойшылы келесі принципті тұжырымдады: «Адам барлық заттың мөлшері: тірі және өлі олар тірі болмасада»:

А) Протагор.

Қай антик ойшылы келесі тұжырым жатады: «Әділетті және нақты мемлекет – Жерде өмір сүретіндердің жоғары негізі. Сондықтанда адам мемлекет үшін өмір сүреді, ал мемлекет адам үшін емес»:

С) Аристотель.

Патристика – бұл

С) Теологиялық-философиялық көзқарастардың жиынтығы «шіркеу әкейлердің» христиандықты тудыруы.

Августин Блаженный өміріндегі жазған басты еңбегі:

Д) «О граде Божьем» н\е «Құдай қахары туралы».

Патристиканың көрнекті өкілдері:

А) Тертуллиан, Климент, Ориген, Августин,Боэций, Эриуген.

Ортағасыр философия дамуының екі негізгі кезеңдері:

В) Патристика және схоластика.

Схоластика дегеніміз не?

Философиялық ілім, тілдік мән алдында христиандықты қабылдау.

Ортағасырлық схоластика белгісінің ерекшелігі неде:

Білім алдында сенімді жоғары қою.

Нақтылық пен номиналдылық арасындағы күрес.

Нақтылық пен номиналдылық арасындағы даулы мәселе неде?

Нақты өмір сүру жалпы ұғымының мәселелерінің туындауы.

Нақтылық заттардың бірілігі ғана емес, тек жалпы түсінік ұғымын анықта:

Реалисттер.

Объективті, нақты тек «заттар бірлігі» ғана өмір сүреді, ал олардың жалпы түсінігі шартылық деп түсіндірген

Номиналисттер.

Құдайлықтың бес дәлелін дүнеиге әкелген:

Ф. Аквинский.

Схоластиканың қай даму кезеңінде платондық ілімнің орнына «хритиандық аристотелдік» келді?

Кешеуленген схоластика дәуірінде.

«екі шындық теориясының» (екеуленген шындық) мазмұны:

Ол әлем туралы түсінікті өзгерті.

«екі шындық теориясының» мәні неге әкеледі:

  1.  философия мен дін шындыққа сол шындықтың әртүрлі әдіс тәсілдері негізінде жетеді.

Гуманисттер санады:

  1.  Платона ілімін.

Д. Бруноның қандай тұжырымы оның өзін еретик деген сынның себебі болды:

  1.  Құдай жоқ.

Араб тілді философияның негізін қалаушы, «арабтар философы»,

«Аристотельдің теологиясын» араб тіліне аударған::

  1.  әль-Кинди.

Қай араб тілді философ Аристотельдің «Органонын» барлық комплексін жинап және өңдеп, «Екінші ұстаз» атағына ие болған?

  1.  әль-Фараби.

Аль-Фараби құдайды қандай тұрғыда сипатайды:

  1.  Неоплатондық саналылық, неоплатондық абсолют негізінде.

Авиценаның ғылыми теориясы неге негізделеді?

  1.  Оның әлемді тану мүмкін деген тұжырымына.

Аверростың ілімінің материалистік тенденциясы:

  1.  Оның құдай жоқ деуінде.

XYIII ғасырды қай неміс философы гносеологияны философияның теориялық бастамасы және негізгісі, оның пәні болып заттардың ішкі дүниесі-табиғатты, әлемді, адамды зертеу емес, ал адам санасының заңдары мен оның шекараларын бекітетін таным қызметін зерттеу қажет деген?

Кант.

XYIII ғасырда қай неміс философы категориялар туралы ілімді – жалпы ұғымдардың негізін салушы, оған философия тәуелді, «категориялық императив» деген моралды заңды шығарушы. Мәңгілік әлемді «болашақта» деген ілімнің авторы?

Кант.

Кант адам танымының екі тірегі ретінде сезім мен талғамды негіздегеннен кейін, ол бұл мәселелердің бірігуі туралы таным процессінің қажетілігінің негізгі мәселесі ретінде көреді. Бұл сұраққа ол жауап берген, ол қандай:

метафизикалық принциптер.

Гегель бойынша диалектика - әлем рухының пайда болуы және дамуының және қоршаған ортаның әсері заңының негізін қалаушы. Диалектиканың мәні:

барлығы – Әлемді рух, «соңғы жан» – адам, қоршаған ортаның құбылысы мен пәні, процесстер – өзіне қарама жақталық бастаманы қосады.

Қай неміс философы болмыс (материя) пен идея (сана, ой) арасында қарама қайшылық жоқ деген тұжырымға келген. Сана, ой, идея болмыста туындайды, ал болмысты материя билейді. Барлық ой толғам шындық, барлық шындық ой толғам:

Гегель.

Адамзаттың басты мәселесі және философияның басты пәні еркіндік мәселесі болып табылады. Еркіндікке ұмтылу адам табиғатында енгізілген және барлық тарихи процесстін басты мақсаты. Қай неміс философының тұжырымы?

Гегелдікі.

Қай неміс ойшыл философ абслютті идеяны материалды әлемге айнала алатынын логикалық түрде дәлелдеді яғни қоршаған орта нақтыл және оны зерттеуге болады, ал сол кезде абсолютті идея Гегельдің ойлап тапқан ойдың тек тұжырымы ғана еді?

Гегель.

Қай неміс философына төмендегі тұжырым қатысты: «Құдай жоқ...Ол адамның қиялынан туған жеміс, идеалдыобраз....Құдай қоршаған ақиқатқа ешқандай ықпал етпейді. Дін бұқара халықтың опиумы»?

Маркске.

Фейербах материализмінің басты сипаты:

Антропологиялық.

Л. Фейербах адамды қалай қарастырған?

Табиғилық « туатын тірілік».

И.Канттың антиномиясы немесе тұжырымы:

Ойдық талғамның заттар мәніне ене алмауы.

Кант бойынша «өзіндегі зат» нені білдірді:

Шындықты іздеу.

Неміс философиясының қай классигі диалектика теориясын логика және әдіс негізінде тұжырымдады?

Гегель.

Гегельдің диалектика заңы философияның қандай негізіне сүйенді:

Идеалисттік.

Гегельдік диалектика неге әкелді?

Абсолютті идеяның өзіндік дамуына.

Гегельдің диалектикалық әдісі мен идеалистік жүйесінің арасында қарама қайшылық болдыма?:

Иә.

Кант этиканың негізгі заңы ретінде нені көрсетті :

Санадағы адамгершілік парызды

Кант бойынша «императивті категория» дегеніміз:

Адамның ішіндегі адамгершілік мәселесі.

И.Кант қандай жұмысында өзінің эстетикалық теориясын негіздеді?

Практикалық ой толғамның сыны.

Маркстік философия қашан пайда болды?

XIX ғ. 40 жылдары.

Маркстік философияның негізін қалаған кім?

Маркс, Энгельс.

Маркстік философияның теориялық негізінің қайнар бұлағы:

Неміс классиктерінің философиясы.

Философия туралы К.Маркс қандай тұжырым жасады:

Философия – бұл ойлардың дамыған дәуірі.

Маркс пен Энгельс нені құрастырды:

Диалектикалық материализмді.

Қоғамның материалистік анықтамасын кім берді?

В. Ленин.

К. Маркс пен Ф. Энгельстің материализмді нәтижесінде зерттеу жүргізілген және қолданылған:

Табиғатта, қоғамда және ой талғамда.

Маркс пен Энгельс диалектиканың жаңа формасын құрды:

материалистік

К. Маркс Гегельдің диалектикасына қарай қарады:

Метафизикалық материализммен негіздеді.

Маркс пен Энгельстің иделизм және революциялық демократиялық позициядан диалектикалық материализмге ауысуы туралы қай еңбекте айтылған?

1844 жылғы экономикалық-философиялық қолжазба.

Маркстік философиясының құрамында неге қарасты айтылды…

Экономикаға.

Адамның өзгерісі туралы мәселені кім негіздеді?

Ф. Вольтер.

Кім тарихи процессті екі ірі дәуірге бөлді «тарих алдындағы» және «нақтыға»?

К. Маркс.

Марксизмде революция ненің өзгерісі ретінде қарастырылады:

Экономикалық қатынас, соның ішіндегі жеке меншікті

Марксистік философияның негізі қандай еңбекте жарық көрген?

«Пролетариаттардың тап күресі» (Классовой борьба пролетариата).

Марксизмнің тарихи процесс теориясы қандай еңбекте айқындалған?

«1844 жылғы экономикалық-философиялық қолжазба».

Марксизмнің әлеуметтік – саяси теориясы қандай еңбектен көруге болады?

«Капитал».

Қай еңбекте марксизмнің үш құрылымдық бөлігін біріктірген?

Капитал.

Адам мәні туралы марксистік анықтаманы тап:

Адам мәні – ол қоғамдық қатынастардың жиынтығы.

Ресейде марксистік теория кімнің қолдауымен енді:

  1.  В. Ленин.

Тарихтағы үш маңызды күш қандай Н. А. Бердяевтың пікірі бойынша?

А) Құдайдың ісі, Тағдыр, Адам. 

Жекеліктің келесі анықтамасы кімдікі: «Жекелік руханилық, жоғарылық, обьективті-мәнді күштердің алдына тосқауыл бола алатын түрі және оларды өзіне бағандыра алады»

В.В. Зеньковскийға.

С. Л. Франктың тұжырымы бойынша философия мен діннің ара қатынасында не жатыр?

А) «Таза» санамен «соқыр» сенімдердің қақтығысында.

С. Н. Булгаковтың тұжырымын табыңыз:

Философияның жалғандық ақиқаты.

И А. Ильиннің тұжырымы бойынша таным пәні үш негізгі даму сатыынан тұрады. Оны логикалық жүйе бойынша көрсетіңіз:

А) интуиция, ой, тәжірибе

18 ғасырдағы Орыс Ағартушылығындағы әйгілі өкілдерін атаңыз:

С) Н.А. Бердяев, Вл.С. Соловьев, В.В. Розанов.

Славянофильдердің алдыңғы қатардағы өкілдері:

Д) И.В. Киреевский, А.С. Хомяков.

Батысшылдардың алдыңғы қатарлы өкілдері:

Е) И.В. Киреевский, А.С. Хомяков.

Орыс ойшылы және қоғам қайраткері, «Писем об изучении природы» (1845-1846) еңбектің авторы, «орыс социализмі» теориясын қалаған:

А.И. Герцен.

К.Н.Леонтьев тұжырымдаған даму үрдісінің сатыларын қажетті жүйелік бойынша анықтаңыз:

А) Екінші аралас шектеу, бірліктің гүлденуі, алғашқысы қарапайымдылық.

Федоровтың философиясына тән:

А) Діни метафизиканың натуралистік ақиқатпен тереңде араласуы

Соловьевтың іліміне сәйкес шындық білім ненің нәтижесі болып табылады:

А) Танымның эмпирикалық, рационалдылық және құпиялық өзара байланыстары.

19-20 ғасырдағы діни метафизиканың бірлігі орыс философиясының негізін кім өңдеді:

Е) С.Н. Булгаковым.

Д.И.Писаревтің: «тамақтың әртүрлілігі /....../ мидың жан жақтылығын көрсетеді» деген сөз қандай философияның ағымын қалай атайды:

С) Позитивизм

«Орыс марксимінің» негізін салушы деп:

С) Г.В. Плеханов

Ресейде позитивизмнің өкілі ретінде саналады:

В) П.Л. Лавров, Н.К. Михайловский, Н.И. Кареев.

П.А.Флоренский тауарлы болмыс метафизикасының принциптерін не деп көрсетті?

А) Антиномистикалық монодуализм принципі

Орыс ноосферасынын өкілі деп атаймыз:

Д) В.И. Вернадского.

Қазақ ағартушыларының негізін кім қалады:

А) Ш. Уәлиханов.

Ш.Уәлихановтың философиялық көзқарастарын білдіретін еңбегін атаңыз:Назовите произведения Ч. Валиханова в которых прослеживается его

«Манас», «Кер-Оғлы», «Бекет»

Ш.Уәлиханов өзінің дүниетанымы жағынан кім болды:

Атеист.

Ш.Уәлихановтың пікірінше қоғамдық прогресстің қозғаушы күші және маңызды шарты болып:

Ағартушылық пен ғылымның өрлеуі.

Ы.Алтынсарин өзінің дүниетанымы бойынша неге жақын болды:

деизмге, стихиялы материализмге.

Абай өзінің дүниетанымы бойынша неге жақын болды:

Деизмге.

Абай діни фатализмді, екі жүзділікті және сыйламастықты қандай деңгейде сынға алды:

Діннің «ақиқаттылығы» немесе рационалды діни тұрғыда.

Абайдың философиялық көзқарастарын жиынтығын тұғызған еңбектерін атаңыз:

А) «қара сөздер» мен өлеңдері.

Қоғамдық өмірді Абай қандай деңгейде қабылдады:

В) Материалистік

19 ғасырдың 2 жартысы мен 20 ғасырдың бірінші жартысындағы ағартушы-демократтардың күресі кімдерге бағытталды және кімге қарсы болды.

Орыс ағартушыларының идеясына.

19 ғасырдың 40-60 жылдарында қазақ ағартушыларының пайда болуы мен қалыптасуына үлкен әсерін тигізгенде:

Орыс ағартушылары мен революциялық демократтар

19 ғаксырдың аяғы мен 20 ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси және философиялық көзқарастар өкілін атаңыз:  

Ә. Бокейханов, А. Байтұрсынов, М. Жұмабаев, Ж. Аймауытов, М. Дулатов, Мустафа Шоқай

Өзінің философиялық көзқарасын Ш.Құдайбердіұлы еңбегінде негіздеді:

Үш анық

11 ғасырдағы ұлы ойшыл-философ және «Құтадғу білік»(Игілікті білім) кітабының авторы:

Жүсіп Баласағұн.

Төмендегі ақын-жыршылардың қайсысы Қазақ поэзиясынның бағытын негіздеді:

Д) Бұқар жырау.

Ақын-жыршылар өз өнерлерін қай салада қалдырды:

Этика.

Сопылық бағытта дамытқан және «Диуани хикмет» еңбегінің авторы:

Қожа Ахмет Яссауи.

Дүниетанымның рефлексиялық түрін көрсетіңіз:

С) философиялық

Дүние туралы түсінігі «Кез келген діни құрылымдар былай пайда болады ішкі күштердің адам басындағы фантастикалық бейнесі, оларға оның үстемдігі, бұл дүниелік күштің бейнесі о дүниелік форма ретінде қабылданады» деген түсінікке сәйкес ілім:

А)неотомизм
Жоғары мәдени құндылыққа сәйкес келетін ғылыми білім ретіндегі дүниетанымдық позиция қалай аталады?

А) аксоелогия

Праксеология – ілімі бұл...

В) адам әрекеті

Қоғамдық сананың формасы бойынша философия:

С) жалпылама көзқарас жағдайында ғана қоғамдық болмыс бейнеленеді.

«Әлем мынадан тұрады...» деген қандай ілім нұсқасы

Д) материализм

Философияның негізгі сұрағының мәні келтірілген тұжырымдардың қайсысына сәйкес келеді:

Д) сана-материя

Мифология ұғымы нені білдіреді?

В) жалпы сана

Діндегі басты нәрсе:

С) тылсым күшке сенім

Адамзаттың ең көне рухани мәдениеттінің түрі:

А) миф

Будда бойынша өмірдің мәні не болып табылады?

С) азаптану

Философияның әдістемелік міндетінің негізгі ерекшеліктері:

А) нақтылы және жалпы ғылым танымның әдістерін жүйелеу

Философиялық білімнің негізгі ерекшелігі неде?

А) оған дәуірдің түрлі әсері болады

Аритотельден кейінгі «екінші ұстаз» атанған Шығыс ойшылы:

Д) әль - Фараби

Қазақстардың дүниетанымындағы ортақ табыну заты не болып табылады?

А) ұмай

Философия қай елде пайда болды?

Д) бір уақытта ежелгі Үнді, Қытай, Греция жерлерінде

Философияның алғашқы түсінігі?

Е) даналықты сүйемін

«Медицинаның канондары» еңбегінің авторы:

А) ибн-Сина

Қазақстардың дәустүрлі философиясының негізгі ерекшелігі:

В) сопылық

Онтология – ілімі бұл...

В) болмыс

Ғылымға «мәдениет философиясы» терминін 19 ғасырда енгізген кім?

А) В) Мюллер

Орыс философ-еуропашылдықтың өкілі:

Е) Герцен

Құдай мен табиғатты біртұтас деп есептейтін философиялық ағым:

Д) пантеизм

Философияның маңыздылығы:

С) дүниені тануда жалпылылығы мен бұзылмастығын қарастыруға талпынушылық

Ежелгі үнді діни-философиялық ілім, қазіргі әлемдік діндердің бірі:

А) буддизм

Қайта өрлеу дәуірі кезіндегі гелиоцентризм идеясының авторы:

Е) Коперник

Дүниенің бастамасы от деген идеяны айтқан көне грек философы:

С) Гераклит

Эпикур мектебінің девизі, философиялық принцип:

С) елеусіз өмір сүр

Софистика бұл:

В) әдейі негізгі заңдылықтарды бұзу арқылы және формалды логикалық принципті қолдану арқылы қате пікірді дұрыс жауап ретінде түсіндіру

Көне Қытай философиясының мектебіне жатады:

А) даосизм

Буддизмде нақты жаңа қайта туу күші қалай аталады:

В) сансара

Софистік адамгершілік позициясының этикалық бағытының көрінісі:

А) этикалық релятивизм

Ерте көне грек философиясының мәселесі:

В) космополитизм

Демокртиттің философиялық позициясын анықтаңыз «Кеңістікте атомдар қозғалыста болады, осы арқылы басқа күрделілер пайда болады: от, су, ауа, жер. Атомдардың кейбіреулерінің қосындысы ақырғы мәні»:

А) материализм 

Мына пікірді айтқан антик ойшылының атын атаңыз: «Барлығы ағымды, барлығы өзгереді.»:

Д) Зенон

Буддизмнің негізгі идеясын атаңыз:

А) өмір сүру қасірет

«Өзіңді өзің таны» - деп айтқан авторды атаңыз:

С) Сократ

«Мемлекет» атты философиялық саяси жұмыстың авторы, идеалды ме,млекеттің негізі туралы жазған антикалық философ:

С) Платон

Қытай философиясының өте маңызды түсінігі, аудармасындағы мағынасы жол, сапар:

С) дао

Ортағасыр философия бағыты жалпы мағынасы реалды тұрғыда маңызды және барлығын бір нәрсе деп түсіндіру:

Е) реализм

Негізгі қыры ортағасырлық философиялық санаға тән:

А) космоцентризм

Платонның «Бар болмыс» туралы ойы:

А) атомдар

Үнді философиясындағы басты идеясы: «Орта жол болған» ілім:

С) жайнизм

Кофуциидің философиясындағы қайырымдылықтың орталық принципі:

В) алтын орта жолы

Реалистерге «универсалиилер ақиқат, заттар бірегей» жатады:

Е) П, Абеляр

«Антикалық философия» негізіне не жатады:

Е) Көне Грек және көне Рим философиялық ілімдері

Ортағасыр философиясының ерекшелігін көрсетіңіз:

А) сенім және ақыл қатынасы

Көне Шығыс философиясының ішінен кімді «Он мың ұрпақ ұстазы» деген:

А) Конфуции

Фома Аквинскии діни-философиялық негіз системасын қалай құрды:

В) Платонизм

Схоластика сипатайды:

А) теологияға бағыну

Лао-Цзы қандай ғылымның  негізін қалаушы:

В) даоцизм

Философияда космоцентризм, онтологизм, стихиялық диалектика-қай дәуірге тән:

А) антикалық

Бұл ортағасырлық ілім бойынша жалпы түсініктер мен универсалиилерге ғана ақиқат бар деген:

В) реализм

Әль-Фарабидің туған қаласы:

В) Отырар

Әль – Фараби қай философтың еңбегін араб тілінде аударып оған түсініктеме берген:

Е) Аристотель

Қайта өрлеу дәуіріннің қай философы сананың мақсатын табиғаттын заңдылықтарымен құбылыстарының тереңдігін танумен түсіндіреді:

Кеплер

«Дао» деген түсінік көне Қытай философиясы-бұл:

Е) адамды сүю

Антик философиясы Демокриттің «Ұлы еңбегінің» мәні:

С) материяның бастапқы негізі-атом деп негіздеуі

Әлем жаратылысы жайлы ілім, тірі және өлі табиғатты бірлікте шығармашылық еңбекте қарастыру былай деп аталады:

В) пантеизм

Болмыс және бейболмыс жайлы ой кімдікі:

С) Парминид

Үндістанның қандай мектебінде карма заңы мойындалмайды:

Е) джайнизм

Ежелгі Қытайдағы «қайырымды ер адам» концепциясы кімдікі:

С) Конфуции

Ортағасырларда универсалиийлер мәселесін алғаш көтерген:

А) Платон

Ортағасырлық философияда қарастырылған мәселе:

А) қасиетті жазбалар

Философиясының антропоцентрлік сипаты қай дәуірде негізге алынды:

Д) антикалық дәуірде

Декарттың философиялық бірінші принципі:

С) мен ойлаймын, сондықтан тіршілік етемін

Л. Фейербах қандай ілімнің негізін қалаушы:

С) антропологиялық материализм

Абсолюттік идеяның қызметі санада қортылады, мақсаты өзін тануда деп бекіткен, неміс классикалық философияның өкілі:

В) Г.Гегель

19-20 ғасырдың басындағы философиялық позицияның қайсысын орыстың діни философиясына жатқызуға болады:

Д) славянофильдік

Жаңа заман философтарының ішінен кім дедуктивті әдісті ойлап тапты:

Е) Р.Декарт

Неміс классикалық философиясының негізін салған:

Д) И.Кант

Д.Берклидің пікірі бойынша «менің затты қабылдамауым, менің жеке түсінігімнің мәні» деген сөздер қандай философиялық ағымды сипатаған:

С) обьективті идеализм

20 ғасыр аналитикалық философтардың негізгі өкілі:

Е) Б.Рассел

Философия тарихы деген Гегельдің ойынша:

С) спераль бойынша бір ойдан екінші ойға ауысудың логикалық процессі

Спиноза қай бағыттың өкілі болды:

Д) рационализм

Диалектикалық формула триадасын кім айқындады:

Д) Гегель

Гегельдің философиялық жүйесі қалай сипаталады:

Д) абсолюттік идеализм

К.Маркс негізінен мына неміс классик философияның көзқарасына сүйенді:

А) Гегель мен Фейербах

Ф.Бэкон, Т.Гоббс, Д.Локк, Д.Беркли, Д.Юнг қай ілімнің өкілдері:

В) эмпиризмнің

Бэкон бойынша біреулердің беделіне көз жұмып, сене салудан туатын елес-идолдарды:

Д) театр

«Шындығында барлығы саналы, саналы барлығы шындыққа сай»-деп Гегель тұжырымдаған принцип:

С) кез-келген шындықты ақтау

«Философия дегеніміз-танымның даму дәуірі»-деп өз философиясының мәнін түсіндірген:

С) Гегель

С.Кьеркегордың философиясы бойынша адамның басқа жануарлардан айырмашылығы:

С) сана

«Рух феноминологиясы», «Логика ғылымдары», «Құқық философиясы» еңбектерінің авторы:

Д) Г.Гегель

Орыс философиясындағы персонализм-тұлғалықтың  өкілі:

В) Е.Бердияев

Гегельдің түсінігі бойынша адам танымы:

В) эмпериалық тәжірибе

Өркениет қоғамда моральдық бұзылуға әкеледі деген көзқарас:

С) Гегель

Картезияның философиялық ақырғы шегі:

С) сезімді қабылдау

И. Кант антиномиялары - бұл:

С) шешілмес қайшылықтар

«Жоғарғы адам» түсінігі кімнің философиялық шығармаларында кездеседі:

С) Ф.Ницшеде

Достоевскиийдің шығармалары мына ілімнің дамуына көп септігін тигізді:

Е)  экзистенциализм

Герменевтика түсінігінің шеңбері:

Д) дұрыс көзқарасты қамтиды

«Орыстық идея» авторы:

Д) Бердяев

М,Хайдегер бойынша «Тіл»-дегеніміз:

С) болмыс үйі

Иррационализм мына түсініктің басты рөлін көрсетеді:

Е) интуиция

«Табиғат диалектикасын» кім жазды:

В) Энгельс

Шопенгауэр гегельдік абсолюттік рухтың баламасы ретінде ұсынған:

Д) ерік

Экзистенциализмнің негізін қалаушы, дат философы:

В) Кьеркегор

Өмірдің мәні өзін-өзі дамытуда деп қараған:

Е) Толстой

Аналитикалық философияны тексерген түсінік:

Е) тіл

К.Юнгтың неофридизм іліміне негіз болған құбылыс:

С) «Ұжымдық бейсаналық» принципі: адам архэтиптік тіршілік иесі

Философиялық герменевтиканың негізгі мәні:

Е) текст

Екі дара субстанцияның-ойлау мен болмыс бар деуші автор:

С) Декарт

Ағартушы дәуіріндегі Француз энциклопедистерінің басшы:

С) Дидро

Мына неміс философтарының ішінен кім кәсіби философия иесі:

В) Кант

Валюнтаризмнің (тұрпайылықтың) негізгі өкілі:

Е) Шопенгауэр

Федоров философиясының басты идеясы:

А) өлімді жеңу

Қай заманда ғылыми әдіс мәселесі философияда маңызды болды:

А) жаңа заманда 

Мына ойышылдардың қайсысы қазақ ағартушылары

А) Құнанбаев, Уәлиханов, Алтынсарин

Қазіргі постмодерннің өкілі:

В) Хайдектер

Қ.А.Яссауи ілімінде қандай идея орталық болып табылады

Адам құдай идеясы.

Қарахан түріктері билік еткен кездегі өмір сүрген ұлы философ ойшылдарды атаңыз:( X-XI ғғ.):

Әбу Наср аль-Фараби, Қожа Ахмет Яссауи, Аббас Жаухари, Ахмет Югнеки.

Бұл сөз кімдерге жақын «әрбір жағдайда біз өзіміздің қорқыныш пен талғамымызға жүгінеміз, сонымен қатар ол бізге қанағат әкеледі»:

  1.  Прагматизм өкілдеріне.

Прагматизмде тәжірибе философиялық ағымы қалай түсіндірілді?

  1.  Адам қимылын қайта қалпына келтіру.

Прагматизмдіктер ақиқат дегенімізді қалай түсінеді (Ч. Пирс, У. Джемс,  Дьюи)?

  1.  Ақиқат – бұл білім, оқытылатын обьект дұрыс белгіленген.

Прагматизм өкілдерінің көзқарастары бойынша ақиқатқа жетуге бола ма?

  1.  Жетуге ұмтылу санасыздық

Прагматизмдіктер ғылыми тұрғыдан философияны қалай түсіндіреді?

  1.  Ғылым – бұл жаңа білімдерді алу тәсілі.

Прагматизм өкілдерінің тұжырымы бойынша ақиқаттың шындығы обьективі бола ма (Ч. Пирс, У. Джемс,  Д. Дьюи)?:

  1.  Заттар – бұл біздің санамыздағы сенім және тану үрдісінің қалыптасуына ықпал етуші

Прагматизм таным принципінің қайсысына ықтималданады?

  1.  құрылымдық

Д. Дьюидің ғылыми әдісі қалай аталады?

  1.  Адамның белгілі бір қоғамда обьективті білімсіз тәртібінің табысты қалыптасуы тәсілі ретінде.

Д, Дьюидің құрылымдық жүйесінің ғылыми теориясы:

  1.  Қандайда болмасын әдіс тәсілдерді мақсатқа жету үшін қолдану әдісі

Неопозитивистердің ұсыныстары:

  1.  әлемнің ғылыми бейнесін құру.

Неопозитивистер түпкілікті философиялық мәселеге қалай қарайды?

  1.  Қабылдамайды.

Неопозитивистер түпкілікті философиялық мәселеге қалай қарайды?

Қабылдамайды.

Даосизм қай философиялық дәстүрге жатады:

D) Қытайлық.

Дүние және адамның ондағы алатың орыны жайындағы жалпы түсiнiк:

D) дүниеге көзқарас

Философияға дейiн қандай екi дүниеге көзқарас болды?

B) дiни және мифтiк

Дүниеге мифологиялық көзқарастардың мәнi неде?

C) дүниенi ұғынудың әпсаналығы, бiрлiгi, бiртұтастығында.  

Мәдениетті символдар, белгілердің жүйесі деп қарастыратын ағым:

C) семиотика

«Ноосфера» термині:

B) зерде, парасат саласын

Тұлға ұғымы білдіреді:

C) адам индивидінің әлеуметтік сапасын, оның бірегейлігінің, даралылығының өлшемін

Бүкіл табиғатты жанды деп қарастыратын философиядағы ағым:

A) гилозоизм

Ш. Монтескьенің билікті бөлу теориясында мемлекет құрылымы бір-біріне тәуелсіз қандай үш бұтақтан тұрады?

E) Заң шығарушы, атқарушы, сот.

Адамның игілігіне бағытталған қасиеттерді белгілейтін этикалық категория:

D) жақсылық ізеттілік

Философияның негiзгi мәселесiнiң дәл мағынасын көрсетiңiз:

D) материяның бастапқы екендiгi және рухтын одан тәуелдiлiгi

Философияның негiзгi мәселесiнiң басқа түрде айтылуы:

E) адам өмiрiнiң мәнi және мақсаты неде, дүниенi тануға болама, не болмайма

Натурфилософия:

A) табиғат туралы iлiм

Мораль және адамгершілік жайындағы ілім:
D
) этика

Дұрыс пiкiрдi көрсет:

C) идеализм- бұл идеяны, сананы материядаң тыс жатқан, алғашқы бастама

Идеализм дегенiмiз не?

C) рухани бастаманың шын дүниесi бар дейтiн философиялық көзқарас

Агностицизм дегенiмiз:

C) дүниенiн танымалдығың терiске шығаратың iлiм

“Мен ойлаймын, демек өмiр сүремiн” дегeн пiкiрдi қорытқан бағыт:

C) рационализм

Жаңа заман дәуірінде материализмнің қай түрі өріс алды?

D) диалектикалық

Адам мәселесін зерттейтін философияның бөлігі:

A) антропология

Адамның оң, адамгершілік қасиеті емес:

C) Нигилизм (Баршаны жоққа шығару, үмітсіздік)

Жануарлардың міңез-құлығының идеалдық жоспары бар ма?

C) Жануарлардың міңез-құлығы автаркиялық, генофондта алдын-ала бағдарланып қойылған

Иррационализм дегенiмiз бiрiншi орында келесiнi дәрiптеу:
B) интуиция

Әрбір ғылыми білімді жоққа шығарудың мүмкіндігін мойындайтын қандай принципті К. Поппер алға қояды?

D) фальсификация принципі

Бүкіл табиғатты жанды деп қарастыратын философиядағы ағым:

A) гилозоизм

«Әр адам, еркіндікке ие болып, дүниедегі барлық оқиғалар үшін жауапкершілікті мойнына артып алу керек» деген ХХ ғасыр француз философы кім болды?

C) Сартр

Легизмнiң негiзгi ұғымы:

C) фа (заң)

Сяо принципi қандай мағынаны бiлдiредi?

B) баланын әдептiлiгi және үлкендердi құрметтеу

Күш деген ұғымды білдіретін термин

B) дэ

Мына эпостардың қайсысы өзiне қазақтардың ислам дiнiне көшуiн көрсететiн тәңiрлiк пен шаманиэмнiң көптеген элементерiн енгiзедi?

A) Қобыланды

Ақын-жараулурдың көзқарастарының қалыптасуындағы негiзгi қайнары болып төменгi нұсқалардың қайсысы жатады?

E) ерте түрiктiк жазбалар

Қазақ қоғамының даму принциптерiндегi, яғни өмiрлiк ядро болып табылатын тарихи принциптердiң ең негiзгiсi қайсысы?

A) өзгешелiгi, өзiндiгi

“Көшпелiлер ылғи табиғатпен немесе өзiмен, мыңғырған жалқы үйiрiнiң, қой отарының сонынан жүрiп жалғыздықта қалып отырған көңiл-күйi адам дүниесi мен табиғаттың гармониялық қатынасын түсiнумен байланысты болғандығы” деген пiкiр дәстүрлi қазақ дүниетанымының ерекше сипатын бейнелейдi:

C) пайымдаушылдықты

PAGE  4




1. Информатика 1 курс
2. Введение4 Раздел 1 Климатические и почвенные условия Тульской
3. Ответственность и санкции в международном праве
4. а палива
5. ВВЕДЕНИЕ Под термином кондиционирование воздуха подразумевается создание и автоматическое поддерживание
6. Опыт проведения деловых игр
7. германской правовой системы
8. Трихоцефаллезы животных
9. Введение1 1
10. Юридический центр Пресс 2010
11. Лекция 11. Планирование организация и контроль маркетинга Стратегическое планирование маркетинга П
12.  Правило Рунге для подвійного перерахунку похибок
13. Два человека - два мира Античное представление о совершенстве
14. Тема- История средств связи А
15. ПРАВОВЕДЕНИЕ для студентов 14 курсов дневного отделения всех специальностей составитель Макарова А
16. Дипломная работа- Имущественные права и обязанности супругов
17. 1; Реостат R 1000 Ом; Шестиполюсный переключатель; Магазин сопротивлений типа Р33; Набор измеряем
18. реферату- Елементи періодичної системи I групиРозділ- Хімія Елементи періодичної системи I групи В побічну
19. а пручаються цим змінам.html
20. О мерах по противодействию терроризму