Будь умным!


У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

Кінець століття ці слова вживаються пе лише на позначення хронологічного відрізку- вони мають певний сенс

Работа добавлена на сайт samzan.net: 2016-06-20

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 20.5.2024

Стиль модерн за короткий термін захопив мистецтво усіх цивілізованих країн та залишив по собі помітпий слід у кожпій національній культурі. Епоха модерпу проіснувала недовго: 20—30 років у різних країнах, але вплив модерпу на всі види мистецтва вражаючий. Сліди модерпу ми знаходимо в усьому: в архітектурі й живописі, в монументальному мистецтві, книжковій графіці, плакаті, рекламі, дизайні та одязі.Появу стилю модерп пояснюють різними причинами. Наприклад, стомленістю XIX ст. та загальним декадапсом європейської культури. "Кінець століття" — ці слова вживаються пе лише на позначення хронологічного відрізку: вони мають певний сенс і містять в собі визначену оцінку. Кінець століття ототожнюється з декадансом, занепадом, духовним розкладом, з втратою моральних критеріїв, розгубленістю інтелігенції перед лицем соціальних негараздів і суперечностей, що посилюються. У цілому стиль модерн має ознаки втомленості, виснаженості. Він знесилений тим, що зародилося раніше й видозмінювалося на своєму шляху — романтизмом, панесте-тизмом, пошуками краси. Ця стомленість виявилася не стільки в загальних програмах чи маніфестах модерну, що, навпаки, сповнені натиску, життєстверджуючої енергії, скільки у внутрішніх формальних властивостях: в системі ліпійної ритміки, в зумисному орієнтуванні на уповільнене сприйняття, що передбачає милування, іноді смакування художнього засобу, витонченого артистизму. Тут дається взнаки втомленість мистецтва ніби самим собою. Саме мистецтво, а не лише його окремі майстри, ніби потерпає від суб'єктивізму.Bono все більше відривається від реального життя, цікавиться скоріше собою, ніж навколишньою реальністю.Іншою причиною появи стилю модерн називають демократизацію суспільного життя наприкінці століття. Бурхливе зростання міст за рахунок сільського населення призводить до появи в містах масового споживача, який хоче оволодіти вищими досягненнями мистецтва, але в освітньому, духовному плані не готовий до цього. З'являється також потреба у зведенні будівель, архітектурних споруд У містах, що розраховані на обслуговування широкого кола споживачів; доходні будинки, вокзали, банки, театри тощо. Доступність краси для загалу стає гаслом часу. Виникає "краса для бідних", що несе в собі багато ознак великої краси стилю.У модерні виняткове і масове не співпадали, але масове схилялося до унікально-особистісного, в результаті чого індивідуальне відразу ж ставало надбанням загалу. Стиль приватного будинку, що, здавалося б, враховує усі вишукані примхи замовника, його індивідуальність, що одночасно дозволяє виявити своєрідну манеру архітектора, стає стилем доходного будинку. Майстри модерну, наполегливо намагаючись зробити побут мистецтвом, а мистецтво побутом, створили певну універсальну пластичну систему, виразні засоби якої характерні й для монументального панно й для фасону сукні, для живописного полотна і ложки чи виделки на столі. Майстри модерну намагалися задовольнити масову художню свідомість. Склалася ілюзія всезагальності художніх інтересів та смаків усього суспільства. У цій ситуації виникла проблема масової культури. Немалу роль в цьому відіграло зближення мистецтва і промисловості, що забезпечувало виготовлення художніх виробів у нечувано великому обсязі, невідомому попереднім епохам.На виникнення модерну вплинув також конфлікт між піднесеними ідеалами (неоромантизм) та буржуазною прозою життя, який надзвичайно загострився наприкінці століття. Модерн шукав вирішення цього конфлікту в зовнішніх контактах між мистецтвом і життям з неминучим наголосом на утилітарно-прикладній, декоративній функції творчості.Пояснюють виникнення модерну й "вольовими зусиллями декількох художників", які сумували "за стилем" і створили його (А. Гауді, X. ван де Вельде, Ф. Шехтель, О. Бердслі, Г. Клімт та ін.). Вони мріяли зробити побут людини красивим та стильним. Вони намагалися вийти на вулиці, звести нові будівлі, розписати стіни небаченими до цього часу фресками, прикрасити мозаїкою. І це їм вдалося




1. МКУ КФКС и МП г
2. ОПТИЧЕСКИЕ И ОПТИКОЭЛЕКТРОННЫЕ СИСТЕМЫ И ПРИБОРЫ часть II для групп РЛЗ9192
3. вариантов ответов да или нет
4. феогония или Теогония что погречески значит О происхождении богов от самого начала мироздания и до
5. Экология Маманды~ы- 0639002 Архитектура 0640002Дизайн 4342002 Строительство и эксплуатация зданий и сооруж
6. Тема- Восприятие и представление информации- естественные и формальные языки
7. Тема 7. Берестяные грамоты как исторический источник История обнаружения корпуса источников на берес
8. тема ценообразования в экономике Неоклассический подход А.html
9. Средства восстановления работоспособности
10. Тема выпускной квалификационной дипломной работы Научный руководитель 1
11. Функционирование институтов полисной демократии невозможно без активного участия граждан в политике что п
12. Аналитический обзор законодательства об охране здоровья населения
13. Политический портрет И
14. Хозяйственный риск и формирование экспертной группы
15. Лабораторная работа- Определение физикомеханических характеристик наноматериалов
16.  Теоретически
17. Обеспечение доказательств
18. на тему- Маса лінії
19. Доклад- Правовое обеспечение защиты прав потребителей в Украине
20. таки лечиться Подробно о всех методах лечения Наркология в нашей стране стала местом для зарабатыв