Будь умным!


У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

Тематична контрольна робота 3 зі світової літератури уч 11 класу .

Работа добавлена на сайт samzan.net:

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 27.11.2024

2013/2014 н.р.


№ _________

        Тематична

контрольна робота №3

зі світової літератури

уч__________ 11 класу


______________________________

______________________________

Навчальні досягнення

за виконання роботи

за співбесіду

(очно, чат, відео, тест)

за тему

Вчитель:

                                      Варіант 1

І рівень. ( кожна  правильна   відповідь – 0,5  бала )

Знайдіть та відмітьте одну правильну відповідь.

1. Який найпоказовіший експеримент Гійома Аполлінера в авангардистській поезії ?

А) вірші - ребуси                                                    В) вірші у вигляді  геометричних  фігур

Б) вірші у вигляді малюнків                                  Г) вірші - кросворди

2. Кому з російських поетів належало сповідування культу Вічної Жіночості?

А) В. Маяковському   В) Б. Пастернаку

Б) А. Ахматовій Г) О. Блоку

3. Як розуміла й зображувала кохання  в ліриці молода Анна Ахматова ?

А) як таємничу містичну силу                                  В) духовну єдність закоханих

Б) цілком земне почуття                                        Г) подарунок долі

4. Що створює емоційне тло вірша Гійома Аполлінера „Зарізана голубка і водограй”?

А)  скорбота за загиблими під час Першої світової  війни ;

Б)  оспівування  нещасливого кохання ;

В)  дотепні й кумедні  жарти  опису тварин ;

Г)  насолодження  красою індустріального  міста ;

5. Який конфлікт відтворив О. Блок у вірші „Незнайома”?

А) ідеалу та дійсності В) митця і суспільства

Б) обов”язку і покликання Г) генія і натовпу

6. Яка риса  акмеїзму притаманна  творчості  Анни  Ахматової ?

А) реальність і „прозорість” образів

Б) вираження за допомогою символів ідей, що перебувають за межами почуттів

В) відмова від старого світу  та його культурної спадщини

Г) містичне  переживання  буття

II рівень.  ( кожна  правильна  відповідь  - 1  бал)

Уважно прочитавши, виконайте  завдання , пов”язані з  літературознавством:  

7. Як перекладається слово „авангардизм” ( одна правильна відповідь )?

А) чудова пригода

Б) передовий загін

В) солодке співзвуччя

Г) нова поезія

8.  Верлібр – це: ( одна правильна відповідь):

А) вірш про природу;

Б) фігурний вірш;

В) вільний вірш;

Г) акровірш;

9. Назвіть найвідоміші  поетичні цикли  О. Блока ( не менше трьох правильних відповіді )

А) „Вірші про Прекрасну Даму”

Б) „Орфей і Еврідіка”

В) „Бульбашки землі”

Г) „Вечір”

Д) „Розпуття”

Е) „Роса на квітах”

III рівень. ( кожна  правильна  відповідь – 1,5  бала )

10.Установіть  відповідність між  цитованим поетичним рядком та його автором :

1 Ось дерево звелось. О виростання...  А Гійом  Аполлінер

2 Весно, весно, без меж і без краю... Б Володимир Маяковський

3 А ви змогли б зіграти ноктюрн... В Борис Пастернак

1

Д

2

Г

3

Б

4

А

4 Хай б”є годинник, ніч настає... Г Олександр Блок

Д Райнер Марія Рільке

11. Установіть послідовність виникнення  поетичних  жанрів:

А сонет

1

Г

2

А

3

Б

4

В

Б романтична поема

В футуристичний вірш

Г рубаї

IV рівень. ( максимальна  кількість балів -- 3  )

12. Напишіть  твір – мініатюру (15 – 20 речень )  на  одну  із  запропонованих  тем :

                   Не забувайте вказати обрану вами тему

1. Образ  Орфея  у  творчості  Р.-М  Рільке.

2.Символічність  мосту  в  поєзії  Г.  Аполлінера « Міст  Мірабо «

3.Роль  антитези  у  розкритті  світу  мрії  і реальності  у  вірші  О. Блока „Незнайома”.

4.Моє  враження  від  знайомства  з поезією  Б. Пастернака.

5.Діалог  з  улюбленим  поетом.

                Моє  враження  від  знайомства  з поезією  Б. Пастернака

Кажуть, що поезія Пастернака змушує читачів думати, відчувати багатство звуків, ловити невловиме. Його вірші дають право людини на безсмертя, що неможливо у щоденному світі.  Я згоден з цим.

Багато віршів Бориса Пастернака наповнені сумом  приреченості та прикрості за те, що поет не має достатньої свободи для творчості, змушений боротися за виживання у жорстокому світі. Так, у відомому вірші «Февраль. Достать чернил и плакать!» (1912 р.) в змалюванні природи йде боротьба зими і весни, а через одухотворену природу зображується рух людської душі, її прагнення до змін у житті.  Весна - символ оновлення, тому в цю пору і вірші складаються навзрид:

«…Под ней проталины чернеют,

И ветер криками изрыт,

И чем случайней, тем вернее

Слагаются стихи навзрыд…»

Мистецтво і простота - тема, що хвилювала Пастернака. У 1931 році Пастернак відправляється на Кавказ і пише вірші, що увійшли до циклу "Волны", в яких знайшли відображення його враження від Кавказу та Грузії. Вірш «Хвилі» наповнений відчуттям широти, морського простору, що несподівано відкривається перед автором, тут він визначає межу природності та поетичної простоти:

«…Есть в опыте больших поэтов

Черты естественности той,

Что невозможно, их изведав,

Не кончить полной немотой.

В родстве со всем, что есть, уверясь,

И знаясь с будущим в быту,

Нельзя не впасть к концу, как в ересь,

В   неслыханную простоту…»

У вірші Пастернака «На ранних поездах» (1941р.) спостерігається тема змученої батьківщини і російського народу. В кількох рядках вірша  поет зумів зобразити Росію у важкий період і висловив щиро і ніжно всю свою любов до країни і народу.

 У серпні 1943 року відбулася поїздка Пастернака на фронт у складі бригади для підготовки книги про битву за Орел. Вірші того періоду змальовують епізоди бою, справжню силу бійців, їх стійкість та самовідданість («Смерть сапера» та інші):

      «…Жить и сгорать у всех в обычае,

 Но жизнь тогда лишь обессмертишь,

Когда ей к свету и величию

Своею жертвой путь прочертишь…»

Читаючи вірш «Зимова ніч» (1946 р.), явно простежується, що опис зими у творі глибоко психологічний, холоднеча та темрява зимової ночі передають внутрішню драму ліричного героя. Йому не дає спокою власна память, котра безжальна:

«…Память, не ершись! Срастись со мной! Уверуй

И уверь меня, что я с тобой – одно...»

Мета творчості Пастернака - самовираження, самовіддача. Усе, що їм створене, несе на собі відбиток тих ідеалів духовності, які він проповідував у своїх віршах. Він у всьому намагався «дійти до самої суті», був вимогливий до себе, до своєї майстерності.

Кожен вірш Пастернака відкриває для мене нові думки, вабить глибиною і свіжістю сприйняття світу.




1. Охарактеризуйте французское уголовное право по Французскому уголовному кодексу 1810 г
2. КУРСОВОЙ ПРОЕКТ Техническая эксплуатация автомобилей Проект шиномонтажного отделения
3. Причины ферментопатии.html
4. РазныеРазности http---hotmix.html
5. Умышленные преступления против здоровья.html
6.  Три основные профилактические противошоковые мероприятия у больных с травмами а введение сосудосужива
7. реферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук ТЕРНОПІ
8. ТЕОРЕТИКОМЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ ТА ПРЕЗЕНТАЦІЇ ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ В ПІДРУЧНИКАХ НА
9. Ведомость потребности в материалах Наименование
10. РОССИЙСКАЯ АКАДЕМИЯ ПРАВОСУДИЯ РОСТОВСКИЙ ФИЛИАЛ КАФЕДРА УГОЛОВНОпроцессуального ПРАВА
11. тема ДИ Менделеева
12. РЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового степеня кандидата мистецтвознавства Киев ~ 2001
13. Герои Илиады
14. на тему- Ревизия аудит затрат на производство и себестоимости продукции Студентка
15. Це мутації які можуть змінювати висоту рослин або змінити вигляд її насіння від гладкого до грубого
16. тематических ожиданий проводят в тех случаях когда требуется установить соответствие показателей качества.
17. вид электрической связи предназначенный для передачи речевых сообщений
18. Числительное ~ это часть речи объединенная прежде всего неморфологическими характеристиками а значениям
19. владну компетенцію[1] для виконання завдань і функцій держави
20. Графические редакторы