У вас вопросы?
У нас ответы:) SamZan.net

Баугауз буквально Будівельний будинок перший навчальний заклад покликаний готувати художників для

Работа добавлена на сайт samzan.net: 2015-07-10

Поможем написать учебную работу

Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.

Предоплата всего

от 25%

Подписываем

договор

Выберите тип работы:

Скидка 25% при заказе до 1.2.2025

  1.       Значення німецької школи Баухауз для розвитку європейського образотворчого мистецтва.

У 1919 році в невеликому німецькому місті Веймарі Вальтером Гропіусом ( 1883-1969 рр. . ) , Німецьким архітектором і теоретиком архітектури , учнем Петера Беренса , був заснований «Баугауз » (буквально «Будівельний будинок » ) - перший навчальний заклад , покликаний готувати художників для роботи у промисловості. Школа поєднувала функції навчального закладу та виробничих майстерень. Школа , на думку її організаторів , повинна була випускати всебічно розвинених людей , які поєднували б у собі художні , духовні і творчі можливості . Колишні художні школи не виходили за межі ремісничого виробництва

У короткий час «Баугауз» став справжнім методичним центром в галузі дизайну. У числі його професорів були найбільші діячі культури початку XX століття архітектори Міс ван дер Рое,, Марсель Брейер, художники Василь Кандинський, Пауль Клеє, Піт Мондріан.

 

У якості викладачів Гропіус запрошував людей обдарованих, творчо сміливих, одержимих пошуком нових шляхів розвитку художньої школи. Один з них - архітектор Бруно Таут. «Відтепер не буде кордонів між ремеслом, скульптурою і живописом, - писав він, - Все буде одним - Архітектурою». У цьому полягала суть його ідеї «тотального твору мистецтва» (нім. Gesamtkunstwerk). І все викладаються дисципліни повинні були сприяти створенню такого твору.

Відомий російський художник-універсал Василь Кандинський (займався живописом, графікою, проектуванням меблів і ювелірних виробів) приєднався до Баухаузув 1922 роціМайстер викладав в Росії в Державних вільних художніх майстерень і поділяв погляди Гропіуса на необхідність синтезу всіх мистецтв. Більш того, його давньою мрією було працювати «спільно з архітектурою». У своєму будинку Кандинський спробував створити цю особливу, синтезовану середу, розписавши внутрішні сходи, тонований настінні рельєфи, власноручно виготовивши і розфарбувавши меблі. Яскрава декоративність інтер'єру надавала йому схожості з селянським мистецтвом.

В. Кандинский




1. Природа восточной Сибири
2. О том кого можно называть факъих или ~алим
3. Состояние и пути совершенствования учета продажи продукции, работ, услуг
4. Страховое законодательство России в исторической перспективе
5. Расчет плоской статически определимой фермы
6. это совокупность допустимых в языке символов
7. Нужно чтоб человек придя в музыкальный магазин знал к каким полкам ему идти
8. Цивільний захист Розглянуто на засіданні кафедри БЖД і ЦО Протокол 2 від 6 вересня 2010р
9. Структура та особливості діяльності Адміністративного суду
10. Понятие конфликта, его сущность