Поможем написать учебную работу
Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.
Если у вас возникли сложности с курсовой, контрольной, дипломной, рефератом, отчетом по практике, научно-исследовательской и любой другой работой - мы готовы помочь.
Практична робота №
Тема: Створення компютерної моделі із застосуванням шарів.
Мета: Продовжити роботу по створенню графічних обєктів засобами Corel Draw. Вчити студентів працювати з декількома шарами. Вчитися працювати в графічному редакторі, використовуючи інструменти «Інтерактивна заливка» і «Прозорість».
Обладнання: ПК.
Програмне забезпечення: програма Corel Draw.
Хід роботи
1.Створіть малюнок обємної кнопки за зразком. (рис. 1).
2.Спочатку намалюйте коло по розміру майбутньої кнопки.
3.Створити дві центричні копії кола. Для цього виділити коло, встановити курсор на кутовий маркер кола, затиснувши і утримуючи клавішу Shift, потягнути кутовий маркер всередину кола на необхідну відстань і, не відпускаючи ліву кнопку миші, натиснути праву. Повторити ці дії для другого центричного кола. (рис. 2).
4.Створити на базі кіл три незалежних обєкта. Для цього візьміть інструмент «Інтелектуальна заливка» і вкажіть ним по кожному із трьох елементів майбутньої кнопки: обводка, кільце, центр кнопки. (рис. 3).
5.Використати до обєктів «Інтерактивну заливку». Для цього створимо свою нову заливку. Потрібно побудувати три довільних прямокутники і залити їх наступними кольорами (рис.4):
Виділіть прямокутники, виберіть в текстовому меню «Вікна» - «Кольорові палітри» - «Створити палітру із виділення». (рис.5).
Введіть імя майбутньої палітри, виберіть версію, ОК. Після цих маніпуляцій справа зявиться нова палітра на основі кольорів, які входять у виділені обєкти. (рис.6).
Використати створену інтерактивну заливку до обєктів. Для цього потрібно перетягнути кольори із палітри на відповідні повзунки інструмента «Інтерактивна заливка». (рис.7).
6.Залити коло (центральне), використавши інструмент «Інтреактивна заливка», при цьому змінивши тип заливки на «Радіальну». Слід звернути увагу, щоб заливка по краям була більш темнішою, ніж по центру. (рис. 8).
7.Для створення ілюзії скла потрібно створити отблиски. Для цього створити два кола, рівні центральній частині кнопки і розмістити їх так, щоб їх центри були на невеликій відстані один від одного. Для утвореного перетином кіл контура використати інструмент «Інтелектуальна заливка». (рис.9).
Залити утворений обєкт відблиску білим кольором, прибрати контур. Створити копію обєкта. Розмістити обєкти відблисків поверх кнопки. Використати до обєктів «Прозорість» тип «Лінійна». (рис.10).
8.Аналогічно побудувати ще два відблиска: один у вигляді напівмісяця, інший еліпса F7. (рис.11).
9.Намалювати, використовуючи «Ламану лінію» або «Перо» обєкт-малюнок на кнопці. Залийте його «Інтерактивною заливкою» як і для обводки кнопки. (рис.12).
Примітка. Також можна використати можливість інструмента «Вставити знак символа» і підібрать малюнок із спеціалізованих символьних шрифтів. (рис.13, 14)
10.Для побудови тіні, потрібно створити три еліпса під кнопкою, залити їх кольором, використати для них інструмент «Тінь». Потім відділіть тінь від обєктів. Для цього ПКМ на границі тіні і обєкта і в контекстному меню вибрати «Розєднати групу тіні». Видалити еліпси а тіні залишити. (рис.15, 16, 17).